Aktualizacja 1.31

  • Rozpoczynający wątek marnex
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

KozaK69

Elitarny Tester
Warto też dodać że te 2.000$ nie są pobierane z Twojej kieszeni tylko dawane przez system. Pieniędzy tych nie da się w żaden sposób zgarnąć ze stołu, po prostu są aby było czym grać.
Gdy już wszystko będzie w 100% i sprawdzone wtedy zostanie wprowadzona możliwość grania własnymi pieniędzmi.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Jak to jest z dodatkowymi obrażeniami dodawanymi z produktów craftingowych? Działają przez jakiś określony czas czy np. określoną ilość pojedynków?
 

DeletedUser

Gość
Gość
czyli w końcu jest ten szaman czy nie jak by mógł się wypowiedzieć ktoś kto wie na 100%... :gwizd:
 

DeletedUser23590

Gość
Gość
Jaką klasę w craftingu opłaca się wybrać ? Dla pojedynkowicza z/u ?
Na angielskim aktualka już weszła :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser13109

Gość
Gość
Może by ktoś zamiast zmiany wyglądu budynków (nawiasem mówiąc ciekawe jak one będą się odpalać na wolniejszych łączach, bo i tak teraz TW chodzi wolno) zajął się poprawą grywalności na fortach.
Patrząc na to co się dzieje na większości światów to scenariusz fortowy wygląda następująco.
1. Powstaje jedna wielka koalicja fortowców i w związku z tym że jest najsilniejsza większość graczy się do nich przyłącza.
2. Koalicja ta panuje długo, aż pewnego dnia graczom z "dużej koalicji' nudzi się gra, kasują konta, odchodzą na inne światy i koalicja słabnie.
3. Po wielomiesięcznej walce z wiatrakami jakaś mniejsza koalicja zaczyna rządzić w fortach (albo nie) i część graczy nigdy się nie doczeka radości z bitew fortowych.

Może ktoś wpadłby na pomysł na ograniczeniem ilościowym (jeśli chodzi o ilość miast w koalicji lub ograniczenie w ilości posiadanych fortów). Podobne ograniczenia zostały na samym początku wprowadzone jeśli chodzi o liczbę mieszkańców w miastach lub też wprowadzono poziomy pojedynków, które blokują napadanie na początkujących pojedynkowiczów.

Sądzę, że zmiana ta mogłaby wprowadzić element zarządzania fortami a jednocześnie poprawiła by szansę w forach słabszych koalicji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
Może by ktoś zamiast zmiany wyglądu budynków (nawiasem mówiąc ciekawe jak one będą się odpalać na wolniejszych łączach, bo i tak teraz TW chodzi wolno) zajął się poprawą grywalności na fortach.
Patrząc na to co się dzieje na większości światów to scenariusz fortowy wygląda następująco.
1. Powstaje jedna wielka koalicja fortowców i w związku z tym że jest najsilniejsza większość graczy się do nich przyłącza.
2. Koalicja ta panuje długo, aż pewnego dnia graczom z "dużej koalicji' nudzi się gra, kasują konta, odchodzą na inne światy i koalicja słabnie.
3. Po wielomiesięcznej walce z wiatrakami jakaś mniejsza koalicja zaczyna rządzić w fortach (albo nie) i część graczy nigdy się nie doczeka radości z bitew fortowych.

Może ktoś wpadłby na pomysł na ograniczeniem ilościowym (jeśli chodzi o ilość miast w koalicji lub ograniczenie w ilości posiadanych fortów). Podobne ograniczenia zostały na samym początku wprowadzone jeśli chodzi o liczbę mieszkańców w miastach lub też wprowadzono poziomy pojedynków, które blokują napadanie na początkujących pojedynkowiczów.

Sądzę, że zmiana ta mogłaby wprowadzić element zarządzania fortami a jednocześnie poprawiła by szansę w forach słabszych koalicji.


Nie no chyba nie przeczytałeś tego co napisałeś. Masz pretensje do twórców gry o to że sami tworzycie sobie megakoalicje które de facto zabijają zabawę na fortach. Tu nie trzeba żadnych zmian w grze. Sami zmieńcie swoje podejście i zabawa będzie w dechę. Osobiście czekam na jakiś świat w którym wcale nie będzie fortów.
 

DeletedUser13109

Gość
Gość
Nie no chyba nie przeczytałeś tego co napisałeś. Masz pretensje do twórców gry o to że sami tworzycie sobie megakoalicje które de facto zabijają zabawę na fortach. Tu nie trzeba żadnych zmian w grze. Sami zmieńcie swoje podejście i zabawa będzie w dechę. Osobiście czekam na jakiś świat w którym wcale nie będzie fortów.

Akurat ja nie tworze megakoalicji. :)
I zawsze w takiej sytuacji wybieram tę słabszą stronę.
Właśnie dlatego, żeby wszystkim się dobrze grało.
Niestety jestem w mniejszości.

A tak, mam pretensje że tworzą się super-koalicje i powstaje swego rodzaju monopol fortowy.
Rynek się sam nie wyregulował, więc w takim przypadku należy wprowadzić regulacje administracyjne, które na pewno nie wyeliminują tworzenia się super-koalicji (Jak ktoś będzie chciał to i tak stworzy), ale w jakimś stopniu to utrudnią.
Temat jest dość obszerny i w jednym poście trudno zawrzeć wszystkie myśli, ale sądzę że warto by było się nad tym zastanowić.
Bo megakoalicje psują "fun" z gry osobom, które do nich nie należą tj. osobom chcącym przeciwstawić hegemonom.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser182

Gość
Gość
Temat bardziej do propozycji a nie do aktualizacji 1.31.


Mgłę faktycznie usunięto: (pierwsza pozycja w zmianach)

Nowości:
-Nowy samouczek i zadania wprowadzające
-Poker: Możliwość gry w pokera z innymi graczami
-Rzemiosło: Twoja postać będzie mogła od 20 poziomu wybrać profesję i wytwarzać przedmioty
-Wzmocnienia: Możesz wzmacniać swoją postać. Wprowadzono 3 różne rodzaje wzmocnień (przedmioty, podróż, postać)
-Menadżer ekwipunku!
-Przekazywanie pieniędzy poprzez bank (aktywowane w zależności od wersji językowej)
-Kody bonusowe: Nowy system zdobywania przedmiotów dzięki kodom promocyjnym
-Ekran porównywania przedmiotów w ekwipunku
-Integracja z Facebook
-Losowe dropy produktów z prac

Naprawione błędy:
-Naprawiono wiele kwestii związanych z Internet Explorerem
-Problemy ze zmianą nazwy miasta i plikami tymczasowymi przeglądarki
-Bonus produktu przy poszukiwaczu przygód nie był poprawnie pokazywany przy pracach.
-Błąd obliczania punktów do rozbudowy miasta przy założonym zestawie pielgrzyma
-Błędy w tekście
-Usunięto prace na skraju mapy
-Ukrywanie miast widm na mini mapie
-Poprawki w ankietach na forum
-Błędy w opisie umiejętności
-Błędy w grafice
-Nadużywanie rynku
-Wyskakujące okienka przedmiotów
-Atakowanie graczy po zapisaniu się na bitwę fortową
-Błędy w pojedynkach
-Okno pracy nie w pełni widoczne
-Wyszukiwanie pojedynków - brak odpowiedzi serwera
-Poprawki w prawach sojuszu
-Zleceniodawcy na miastach
-Przeskakiwanie telegramów na 1 stronę podczas archiwizacji
-Problemy z rynkiem i miastami widmami
-Mniejsze poprawki

Zmiany:
-Usunięto haze.png (mgła na mapie)
-Domyślnie wybierany jest najlepszy pokój w hotelu
-Przycisk "pokaż na mapie" w podglądzie miasta
-bb codes dla sojuszy
-Zmiany w częstotliwości dropu skrzynek na bitwach fortowych
-Zadania, przedmioty, dodatki na święta
-Gracz może się zapisać zdalnie na bitwę fortową o sprzymierzony fort
-Raporty z pojedynków i bitew fortowych pokazują więcej informacji
-Złote strzelby nie sumują się już w bitwach fortowych

Wykaz nieoficjalny, do czasu wprowadzenia aktualizacji może ulec zmianie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry