Aktualizacja 1.33

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19899
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Czy zmieni się coś w systemie pojedynków? a nie przepraszam w tej kupie k... która jest zwana obecnymi pojedynkami? czy nic ci nie wiadomo?
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ale co ma się zmienić ?? Jeśli oni wprowadzają bugi to nie licz na jakieś zmiany :D

Dawaj w uniki i celowanie :D reszte olewasz.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Taa dawaj w celowanie i unik i pracuj w zbieraniu cukru a jak juz bedziesz sie pojedynkowal to trafiaj az 1 raz przeciwnika.......(poparte wlasnym doswiadczeniem)
Bardziej zrabac to oni pojedynkow nie moga chociaz nigdy nic nie wiadomo
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale co ma się zmienić ?? Jeśli oni wprowadzają bugi to nie licz na jakieś zmiany :D

Dawaj w uniki i celowanie :D reszte olewasz.

Niech zmienią klatke z szympansami która testowała system dueli..

HE-he

myślisz że nie dawałem? dawałem - loteriada - a takie duele to ja mam hmm.. w duszy.

Tatkowy- spoko bardziej się nieda zj,zepsuć pojedynków. IG odwaliło dobrą robotę zabijając tą część gry.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czy zmieni się coś w systemie pojedynków? a nie przepraszam w tej kupie k... która jest zwana obecnymi pojedynkami? czy nic ci nie wiadomo?

System był testowany na becie i wielu graczy się wypowiadało że zmiany nie są potrzebne, co jak widać zostało zignorowane.
Tak więc w pojedynkach nic się nie zmieni bo Inno jest zadowolene z balansu w umiejętnościach które wprowadziło.
Swoją drogą to bardziej zbalansować się pojedynków nie da bo każdy ma tak samo zbudowaną postać jeżeli chce się pojedynkować i nikt już nie może narzekać na przewagę ORków czy bonus taktyki żołnierza.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale sam powiedz "balansem" nazwiesz to czy gracza x ma nastawione trafienie na lewą rękę a gracz y robi unik w prawo? a reszte pudłują? i gracz x wygrywa - czemu ? ponieważ miał to 1 trafienie dobrze ustawione - i co o tym decyduje

FUKS że gracz x akurat tam ustawił trafienie, pojedynki zostały tak zbalansowane że wszystko zależy od fuksiarskich trafień w strefy -,-.

kiepsko.

Napewno tym zabiegiem IG nie uzyska nowych graczy, była to tania zagrywka aby ludzie robili reskille i wydawali pieniądze na bryłki.

Taką politykę obrało IG? Wycisnąć jak najwięcej $ psując grę?

Co za chwile zbalansują prace że wszędzie będzie wartość przedmiotu 50? a dolary będzie można kupować za bryłki?
 

DeletedUser

Gość
Gość
zgadza się, obecnie najlepszą klasą pojedynkową jest zawadiaka, bonus taktyki jest warty tyle co wczorajsza kolacja w klozecie :D.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja zaczynam właśnie kasować cześć kont. Najpierw wyprzedaję ekwipunek a kasę przeleję dla kogoś kto jest tego wart.
Oprócz tego znalazłem już inną grę (za którą można (nie)płacić), a w której nie ma niespodzianek typu uzyskanie globalnego "balansu" z którego wszyscy będą szczęśliwi.
Resztę kont pociągnę dopóki nie znudzi mi się zbieranie pomidorów, później pewnie wrzucę tam urlop, bo szkoda kasować coś na co poszło tyle kasy :/
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Ja zabrałem się za robienie zadań i zbieranie gratów. Pojedynki są teraz loterią na którą gracz ma mały wpływ. A narzekałem na stary system który był o niebo lepszy. Przynajmniej można było wybierać spośród kilku sensownych buildów. Teraz jest tylko jeden: wszystko w unik-celowanie i licz na farta.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Skoro na Becie nie podobały się pojedynki to dlaczego je tutaj wprowadzili?

Przed aktualizacją apelowałem, żeby nie wprowadzać tego systemu, a 90% graczy cieszyła się w zaparte. Jeden z adminów jeszcze pisał, że na FO jest grupa użytkowników, która ciągle tylko narzeka;)

System pojedynków był naprawdę dobry, mimo znacznej przewagi żołnierza, gracze robili problemy, ponieważ sami nie rozumieli tego systemu.
Zdarzało się, że czynnik losowy się nie podobał lub jak KZI jakiś czas temu, gdzieś wspomniał "przestrzelenie" się na ORku, gdzie wystarczyło niewiele więcej strzelania, aby hity były większe. To pierwsze nawet można pochwalić, czym byłyby pojedynki bez lekkiej dawki ryzyka?;)

Wcześniej pojedynki można było robić na każdej z cech, pojedynki siepacza miały sens, teraz to jedna cecha (może dwie, nie wiem, jeszcze nie sprawdzałem bliżej działania refleksu, zrobiłem tylko reskill na dwa dni;) ) i zdecydowana przewaga broni palnej.

Następnym razem może nie oceniajcie czegoś, o czym nie macie większego pojęcia:I:
Jak widać - na dobre to nie wyszło.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jak będe juz mial grac na innym św robie ewidentnego fortowca bo jak kiedyś sie biło to każdy miał inny bulid i kazdy miał szanse na wygraną a teraz to jak w totolotka kto ma szczeście wygra wątpie że ktos jescze zagra pojedynkowiczem na nowych światach raczej będa sami zadaniowcy i fortowcy inno popsuli przyjemność z pojedynkowania się:(:(:(:(:!:
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak będzie świat typu starych to ja zawadiaką
totolotka nie ma liczy się kto ma więcej uniku cekowania
 

DeletedUser27739

Gość
Gość
jak będzie świat typu starych to ja zawadiaką
totolotka nie ma liczy się kto ma więcej uniku cekowania

Jest totolotek. Atakuje tego samego gracza, zadaje mu 1k obrażeń, a on mnie nie trafia, atakuje go po raz drugi, on zmienia ustawienia i przegrywam z nim 700-400, jaka w tym logika?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19899

Gość
Gość
Aktualizacja 1.33.1 już wprowadzona. Macie nową serie zadań?
 

DeletedUser12954

Gość
Gość
Niee - ale wiem, że niektórzy już zaczęli. :traper:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jest totolotek. Atakuje tego samego gracza, zadaje mu 1k obrażeń, a on mnie nie trafia, atakuje go po raz drugi, on zmienia ustawienia i przegrywam z nim 700-400, jaka w tym logika?

może miał większą motywacje niż ty ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
może miał większą motywacje niż ty ?

223-jesus_facepalm.jpg


Niczym łysy grzywką o parapet..
 

DeletedUser15709

Gość
Gość
może miał większą motywacje niż ty ?
:eek:j: ... Przecież motywacja nie ma wpływu na przebieg pojedynku, tylko na doświadczenie i nagrodę jaką otrzymujemy w razie wygranej.

Cytat z Wiki:

Motywacja spada z każdym wypowiedzianym pojedynkiem o trzy punkty. Im mniejsza motywacja, tym mniej punktów doświadczenia i pieniędzy otrzyma zwycięzca. Jeżeli motywacja wynosi 77%, a zwycięzca miałby otrzymać 100 pkt. doświadczenia to i tak dostanie tylko 77 pkt doświadczenia. Znaczenie ma tylko motywacja atakującego. Motywacja rośnie każdego dnia o 10 pkt (Zawadiaka posiada bonus, który daje 14 pkt dziennie, 18 pkt z bonusem postaci).
 
Status
Zamknięty.
Do góry