Aktualizacja 2.04

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19235
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.
Kompletnie nie ogarniam.
Usunałem wszystkie postacie, poza jedna, robiona na poczatku pod ZP (za czasow świetnosci tej taktyki), potem strzelanie, potem tak troche bardziej ogolnie. Teraz bedzie mozna robic kazda prace, jezeli mam 120 lvl? Juz od dłuuugiego czasu. Na czym teraz polega gra? Co robić?
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
A mam takie pytanie. Czy od tej aktualizacji kalkulator najlepszego ubrania przy pracach już faktycznie pokazuje najlepsze ubrania?


Sprawdziłem z kalkulatorem ze skryptu pewnej strony którą pewnie znasz :p i od tek aktualki na 100% pokazuje najlepsze ubranie pod daną pracę. Tak on działa mi na pewno i sprawdzałem czy pokazuje dobre eq na kilku często przeze mnie uczęszczanych pracach przed aktualką. Działa sprawnie.

Dopóki tw-db nie zaktualizuje zakładki "prace" to ciężko będzie to sprawdzić. Wątpię żeby ktoś ręcznie to liczył, prościej założyć, że kalkulator pokazuje dobrze.(tak jak z wiarą prościej założyć, że bóg istnieje)
Ciekawy jestem jak to rozwiążą, bo teraz teoretycznie każdy ma inny procent szans na znalezienie produktu, więc system je wyświetlający powinien je obliczać dopiero po zaimportowaniu statystyk gracza.

Co do nowego systemu prac uważam, że nie zabije on targu, zmienią się trochę ceny. Nie ważne jakie są ceny, bo na to nie mamy wpływu, ważne ile można na produkcie zarobić (to do handlarzy i rzemieślników). Jeśli ktoś uważa, że teraz każdy będzie zbierał produkty a nie kupował to tylko iluzja. Po którejś z kolei niebezpiecznej pracy, spadnie mu tyle HP, że przeprosi targ, albo kupi dopalacza do HP więc uratuje to rzemiosło.
Najbardziej poszkodowani to są chyba Kucharze, bo czy warto kupić coś co daje + do umiejętności co tylko trochę zmniejsza ryzyko zraniena czy po prostu kupić coś na leczenie ran?


Sam nie jestem zdania że to zabije targ. Ceny pojedynczego produktu będą niższe, ale można ich naraz więcej znaleźć więc tak czy siak będzie podobnie. Nie zabije to tez targu ponieważ wielu graczom nie chce się zbierać produktów a sobie kupią skoro cena za szt. będzie niższa. Także spokojnie. Aktualka suma sumarum ciekawa, choć nieco zabija grę, trzeba było wcześniej robić reskilla pod prace by ruszyć zadania, co po zdobyciu osiągnięć z fortów i pojedynkami chyba jedyne co się będzie chciało zrobić.
Zobaczymy ja tam narzekam jedynie na to co wcześniej napisałem, więcej nie będę :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Krótko: tak znaczące ułatwienie gry to ruch w złą stronę.
 

DeletedUser178

Gość
Gość
Także się z tym zgadzam. Zbytnie ułatwienia mogą zabić ducha tej gry. Dużym ułatwieniem było już wprowadzenie obligacji Union Pacific. Umożliwiało to każdemu dokupienie brakujących punktów do prac (np. 250 z ekspreckich wskazówek do prac), a co za tym idzie do wykonania większości zadań. Cóż, teraz każdy kiedyś wykona zadanie - po co ustawiać punkty pod prace - wybór prosty - albo fortowiec, albo pojedynkowicz.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mimo tego, że mogę robić prace od poziomu to i tak ułożyłem sobie build pod wszystkie prace i wg mnie wyszedł całkiem przyzwoicie bo zostało mi ponad 50 wolnych umiejętności [z setem AQ byłoby więcej]. Po co go robiłem? Otóż co mi po tym, że mogę robić wiele prac skoro nawet z najlepszym eq [jest dosyć obszerne] w części z nich zagrożenie przekracza 60% czego skutkiem jest strata całego hp w 2-4 prace.

Coś czuję, że obecny system prac może odciągnąć od obecnego trybu gry wielu pojedynkowiczów i fortowców. Sam stosunkowo niedawno wróciłem do pojedynków a już robię reskill pod prace, bo dropienie po 5-19 produktów w 1h jest niesamowicie kuszące, a przy okazji mogę zrobić questy, dzienne do strusia i rozwinąć rzemiosło bez zostawienia na targu połowy majątku :)
Póki co jestem zachwycony pracowaniem tak jak wiele innych osób. Niby ułatwienie gry ale cóż trzeba grać tak jak nam pozwala IG bo kto wie czy za jakiś czas nie utrudnią rozgrywki.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
Build pod wszystkie prace nie dość że nadal się sprawdza to moim zdaniem jest jeszcze bardziej przydatny niż przed aktualką. Sam mam taki i gra się rewelacyjnie. Dostępność prac od poziomu pomaga w zrobieniu zadań ale tak odblokowane prace są bezużyteczne z punktu widzenia zarobku i dropu. Zysk z nich marny, drop produktów mizerny a ryzyko obrażeń potrafi osiągać 70%. Aktualka bardzo sensowna, mnie się podoba.
 

DeletedUser29002

Gość
Gość
Nie wiem w czym większość ludzi widzi problem.

Przecież Inno Games zrobiło to dla graczy, to krok w stronę całkowitej darmowości gry.

Mnóstwo produktów, wykonywanie rzemiosła nawet podczas snu a w związku z tym za grosze można kupować mikstury do regeneracji, nie trzeba za bryły.

Brak konieczności reskillu, brak konieczności wykupywania pkt pracy - znowu nie trzeba nic wydawać, żeby robić zadania a tak ilu...wydało bryły żeby sobie kupić z Item Shopu pkt pracy czy też na reskill.

Nic tylko dziękować Inno, zmierza to w bardzo dobrym kierunku, teraz już tylko czekać na zniesienie brył i pozostawienie tylko OUP jako jedynej waluty.

Pozdrawiam
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem w czym większość ludzi widzi problem.

Przecież Inno Games zrobiło to dla graczy, to krok w stronę całkowitej darmowości gry.

Mnóstwo produktów, wykonywanie rzemiosła nawet podczas snu a w związku z tym za grosze można kupować mikstury do regeneracji, nie trzeba za bryły.

Brak konieczności reskillu, brak konieczności wykupywania pkt pracy - znowu nie trzeba nic wydawać, żeby robić zadania a tak ilu...wydało bryły żeby sobie kupić z Item Shopu pkt pracy czy też na reskill.

Nic tylko dziękować Inno, zmierza to w bardzo dobrym kierunku, teraz już tylko czekać na zniesienie brył i pozostawienie tylko OUP jako jedynej waluty.

Pozdrawiam

Raczej nie...Inno chce zarobić na bryłach a poza tym bez pkt pracy nic nie zdziałasz w trudniejszych pracach
 

DeletedUser7971

Gość
Gość
Wraz z wprowadzeniem hotfix'a do gry zmniejszono drastycznie ilość otrzymywanego expa za rozbudowę kościoła.
Szkoda, że nikt nie informuje o tak istotnych zmianach...
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Coś w tym jest, po tej mini aktualce dostałem za 2h budowy kościoła 400 expa :D jak się to powtórzy i faktycznie to zmienili to...później coś napiszę. Dodam, że kościół ma 134lvl
 

DeletedUser

Gość
Gość
"- dzienne zadania mogą być teraz kończone gdziekolwiek, bez konieczności odwiedzania miasta widma, lub wioski. "

u mnie są tylko 4 zadania dzienne i żadnych innych - tak jak wcześniej można je kończyć gdziekolwiek.
Chyba że to zdanie oznacza - nie będzie już dodatkowych zadań dziennych w wiosce indiańskiej i mieście widmo:gwizd:
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
To ładnie nas Inno wydymało na sucho.

O jakichś mało istotnych pierdołach poinformowali, ale już o tym, że za kościół teraz będzie marny exp to nie łaska napisać... Koniec expienia w kościele...Szkoda, że z ludzi idiotów robicie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Coś w tym jest, po tej mini aktualce dostałem za 2h budowy kościoła 400 expa :D jak się to powtórzy i faktycznie to zmienili to...później coś napiszę. Dodam, że kościół ma 134lvl
Trochę dziwne ja mam budowę kościoła max godzinną. Po zmianie systemu pracy i tak budowa kościoła stała się mało opłacalna.
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
"- dzienne zadania mogą być teraz kończone gdziekolwiek, bez konieczności odwiedzania miasta widma, lub wioski. "

u mnie są tylko 4 zadania dzienne i żadnych innych - tak jak wcześniej można je kończyć gdziekolwiek.
Chyba że to zdanie oznacza - nie będzie już dodatkowych zadań dziennych w wiosce indiańskiej i mieście widmo:gwizd:

Przyjmujesz w wiosce/widmie, kończysz gdziekolwiek.
 
Wreszcie zaczniecie grać, a nie tylko siedzieć w kościele.
Dzwonów już nie słychać, bo wieżę macie ponad chmurami ;)
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Ja nie twierdzę, że to jest złe, chodzi o fakt, że nikt ludzi nie poinformował, nawet najmniejszej wzmianki o tym nie było, chyba, że ślepy jestem.

EDIT: Widzę, że w ogóle nawet w pracach coś się porypało z expem ?? Jakiś bug czy co ??
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14898

Gość
Gość
EDIT: Widzę, że w ogóle nawet w pracach coś się porypało z expem ?? Jakiś bug czy co ??

Przez moment faktycznie tez mi sie tak zdawało ze exp w pracach został zmieniony ale nie. Jest taki sam jak był. Natomiast w zadaniach dziennych jest jeszcze niższy, hotfix obniżył go jeszcze bardziej niż sama aktualizacja. Generalnie zadania dzienne są już nieopłacalne... szkoda zachodu.

Czyli generalnie powrót do przeszłości. Pojedynki i bitwy, a dla tych co nie mają czasu na aktywna grę stanie w polu albo zbieranie pomidorów. Z żadnej innej działalności expa się już nie uzbiera.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry