szkoda, że w kilku fajnych pracach bardzo szczęście % obniżyli, szkoda reskilów pod te prace...
120 poziom
90% brakuje do Złotego Osła
50% brakuje do Strusia
Rzemiosło - 130 / 650
Ogólnie tragedia ::
Kończąc, mam co robić w tej grze, i aktualizacja troszkę ułatwiła mi życie. Co potem..... będę się zastanawiał jak osiągnę swoje w/w cele.
Nie wiem,czemu takie ułatwienia jak, wytwarzanie produktów podczas pracy i mógłbym wymieniać w nieskończoność, ale nie wiem i nie chce wiedzieć.
Najbardziej na plus ODZIEŻ ROBOCZA, testowałem od aktualki do dzisiaj, idealnie się pokrywa z wiadomo czym....
Pozdrawiam jak nie wiem co.
120 poziom
90% brakuje do Złotego Osła
50% brakuje do Strusia
Rzemiosło - 130 / 650
Ogólnie tragedia ::
Kończąc, mam co robić w tej grze, i aktualizacja troszkę ułatwiła mi życie. Co potem..... będę się zastanawiał jak osiągnę swoje w/w cele.
Nie wiem,czemu takie ułatwienia jak, wytwarzanie produktów podczas pracy i mógłbym wymieniać w nieskończoność, ale nie wiem i nie chce wiedzieć.
Najbardziej na plus ODZIEŻ ROBOCZA, testowałem od aktualki do dzisiaj, idealnie się pokrywa z wiadomo czym....
Pozdrawiam jak nie wiem co.
Jak masz trochę kasy to osła można zrobić w tydzień. Struś? Z miesiąc jak się przyłożyć. Rzemiosło? Znowu kwestia kasy, jeśli masz jej trochę to miesiąc, dwa i wbijesz na max. Żadna tragedia
nie wbijesz maxa w dwa tygodnie bo od 600 pkt każdy produkt można robić raz na tydzień czyli 50 tygodni ( o ile na zielonych będzie ci odrazu wbijal pkt )
No tak % szczęścia obniżony exp za rozbudowę obniżony szkoda tylko że obrażeń w pracach nie obniżyli oto co mnie spotkalo w pracy 15s Wypijasz łyk przez nieuwagę.
Straciłeś 860 punktów życia. aż strach pracować 1h bo chyba odrazu teleport do hotelu czy w historii TW będzie jedna aktualizacja w której czegoś nie popsują ?::
To ty podejmujesz ryzyko klikając na pracę gdzie masz sporo ujemnych punktów pracy. Nikt cię nie przymusza do tego a powiem tylko że na 15 sec jest większa szansa na dostanie takiego kryta ; niż przy godzinnych.
Nieważne czy godzina czy 15 sec wali takie same obrażenia a tak po za tym to chodzilo o to że zmniejszyli % dropu w pracach 15s i godzine ale % ryzyka pozostał taki sam dla mnie proste jest że skoro zmniejsza się % szczęścia to i % ryzyka powinno się zmniejszyć :traper:
przed zmianą dropiło wręcz absurdalnie często.