Crafting i nowe zmiany

  • Rozpoczynający wątek Acton
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Jutro mają wprowadzić na becie crafting:

http://devblog.the-west.net/?p=617&lang=en#comments

Dodatkowo zastanawiają się nad wprowadzeniem limitu na ekwipunek, ale jednocześnie - być może za opłatą - możliwość trzymania nadwyżki w swego rodzaju schowku w mieście.

Co sądzicie o tych pomysłach? Na pewno trzeba poczekać i ocenić na becie, ale jestem jak najbardziej za ::):

Limit jest potrzebny, urealni to trochę grę. Crafting uatrakcyjni grę poszukiwaczom....
 

DeletedUser

Gość
Gość
fajnie już nie mogę się doczekać
ciekawe na czym będzie polegać ten cały crafting
 

DeletedUser182

Gość
Gość
fajnie już nie mogę się doczekać
ciekawe na czym będzie polegać ten cały crafting

Crafting jak crafting, podobny do innych mmo. Wybierasz sobie profesje jakąś, masz przepisy do niej i wyrabiasz sobie coś. Wyrabiając różne rzeczy (z produktów) nabijasz sobie umiejętność w swojej profesji. W zależności od tego jak trudną rzecz robisz możesz zdobyć punkcik do umiejętności lub nie. Na wyższe poziomy wtajemniczenia w swojej profesji masz lepsze przepisy.
Ameryki tutaj nikt nie odkrył, działa to podobnie jak np. w WoW.
 

DeletedUser24984

Gość
Gość
Mnie się to nie podoba, bo ja mam co z kasą robić, a poza tym po co Ci realia w grze przeglądarkowej:?: Przecież i tak tu dużo rzeczy jest w grze nierealnych chociaż by to, że za żołdaka za 2h mam 300$ ponad bez premium... no reali to tutaj dużo brakuje...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Crafting jak crafting, podobny do innych mmo. Wybierasz sobie profesje jakąś, masz przepisy do niej i wyrabiasz sobie coś. Wyrabiając różne rzeczy (z produktów) nabijasz sobie umiejętność w swojej profesji. W zależności od tego jak trudną rzecz robisz możesz zdobyć punkcik do umiejętności lub nie. Na wyższe poziomy wtajemniczenia w swojej profesji masz lepsze przepisy.
Ameryki tutaj nikt nie odkrył, działa to podobnie jak np. w WoW.

Mi raczej chodziło o to co będzie można robić(i czy będą jakieś ograniczenia) bo zasadę działania znam
może źle się nieco wyraziłem w poprzednim poście :gwizd:
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Mi raczej chodziło o to co będzie można robić(i czy będą jakieś ograniczenia) bo zasadę działania znam
może źle się nieco wyraziłem w poprzednim poście :gwizd:

Wszystko sprowadza się do przepisów. Jak znajdziesz przepis na coś to sobie to zrobisz (oczywiście jeżeli będziesz w stanie zrobić). Ograniczenia to w sumie są narzucone przez przepisy. Jak nie masz na coś przepisu, lub przepis wymaga powiedzmy 75 punktów w danej profesji a Ty masz 50 to nie wykonasz przedmiotu. Ograniczenie to również potrzebne produkty. Jak wiadomo ich się kupić nie da, więc jak będziesz potrzebował produkt z pracy, której wykonywać nie możesz to będzie to kolejne ograniczenie. Czy jakieś inne ograniczenia? Hmm... nie widziałem nic w sumie, ale nie powiem żebym jakoś wnikliwie badał ten crafting. Wszystko będzie jasne na becie jak wprowadzą :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
A mi tam limit eq się nie podoba, bo lubię kolekcjonować rupiecie:p
Ale crafting- świetna rzecz, byleby się dało łatwo nauczyć przepisów;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mnie się to nie podoba, bo ja mam co z kasą robić, a poza tym po co Ci realia w grze przeglądarkowej:?: Przecież i tak tu dużo rzeczy jest w grze nierealnych chociaż by to, że za żołdaka za 2h mam 300$ ponad bez premium... no reali to tutaj dużo brakuje...

Oczywiście, że wiele rzeczy w tej grze jest dalekich od "realiów", np. ilość zdobywanej kasy a dziki zachód - 300$ to była fortuna - ale to dotyczy niemal wszystkich gier tego typu. Nie rozumiem argumentu... Czy chodzi o to, aby nie urealniać w ogóle gry? Zaznaczam, że na s1 mam ogromny ekwipunek - trudno, trzeba będzie bardziej kombinować, co też uatrakcyjni dla mnie grę...

Zresztą rozumiem twórców: będą mogli wprowadzić coś na czym zarobią, a co nie zepsuje gry osobom bez premium - i oby więcej takich rzeczy, bo jak zarabiają, to grę rozwijają ::):
 
Limity i realia nie... To mam w realu, aż nadto.

Tworzenie przedmiotów - super sprawa! Brakuje zadań, może było by troszkę zabawy z tym...
 

DeletedUser7292

Gość
Gość
Wkoncu cos nowego i wydaje sie, ze ciekawego, bo przez ta stagnacje juz sie powoli odechciewalo grac ;/
 

DeletedUser3449

Gość
Gość
Na becie wybrałem profesje co robi jedzenie (!?) i teraz żałuje bo nie moge tego cofnąć, ale cóz, zbieram szklanki wody, kukurydze i dzban wody ;D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Hmmm...a mógłby mi ktoś ten Crafting wyjaśnić krok po kroku, bo nie gram w WoW, Metina, MineCrafta ani w LOTR Online. Tylko w Tibię. No więc tak dokładnie co to>
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja kowalstwo. Mam nadzieję, że będzie iekawe.Szkoda, że tylko na jednej becie jest dostepne.

Crafting, czyli zawód wytwórczy, rzemieślnictwo. Jest znachor, kowal i kuchnia polowa, każdy może robić rzeczy... zobaczymy jakie. WYbierasz oczywiście tylko jeden zawód. Właśnie robie pierwsza, dostanę jakieś punkty doświadczenia. Będzie to płynne żelazo :) Potzrebne jako surowiec do innych działań.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Aha, no dzięki za wyjaśnienie. Chyba wezmę kowala :D

P.S. Drugi emotikon użyty w trakcie mojego pisania na forum od początku.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zywnościowcze, mógłbys podac, jakie masz pierwsze recepty i co jest potrzebne?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Właśnie może stwórzmy po woli jakąś bazę recept - choć ulec może później zmianie.

Ja znachora mam właściwie recepty pasujące r/o, gdyż
1) Zunderzeug - 3 piryty, 4 kamienie, 4 bawełny (to właściwie każdemu pasuje)
2) Schwefel - młotek, 2 rudy siarki
3) Harz - piła, 2 dzbany
 

DeletedUser

Gość
Gość
No i co, trzeba znaleźć recepturę, zdobyć składniki i zrobić to?


1. Skąd wziąć recepturę?
2. Od czego zależy czas pracy i jaki jest?
3. Co możesz wytworzyć?

P.S. Chcę się dowiedzieć o tym wszystkiego, więc nie mówcie: "Rotfl, ale nab z ciebie".
 

DeletedUser

Gość
Gość
Receptury kupujesz u handlarza, a podstawowe dostajesz z urzedu - same się pojawiaja.

reszty zdecyowanie nie wiadomo - moje recepty na razie to 10 minut.

Kowal:

Pfanne (patelnia?? tylko po co skóry??) - 2 skóry zwykłe, młotek i 3 pręty żelazne

płynne żelazo (ważny półprodukt) - 4 deski, 3 węgle i 3 pręty żelazne

nóż - młotek, żelazo płynne, 2 kamienie, 4 deski
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
No i co, trzeba znaleźć recepturę, zdobyć składniki i zrobić to?


1. Skąd wziąć recepturę?
2. Od czego zależy czas pracy i jaki jest?
3. Co możesz wytworzyć?

P.S. Chcę się dowiedzieć o tym wszystkiego, więc nie mówcie: "Rotfl, ale nab z ciebie".

receptury można kupić u handlarza lub od innych graczy na rynku(kazda ma wymagany lv rzemiosła)

na pytanie 2 nie mam pojęcia za wcześnie żeby o tym pisać

3 praktycznie to samo co 2 trzeba poczekać parę dni i nie spamować niepotrzebnie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mam też zakupioną u handlarza "produkcję nitów", ale to dopiero na 150 poziom.
 
Status
Zamknięty.
Do góry