Duże forty / hrabstwa / podatki

  • Rozpoczynający wątek Thompson67
  • Data rozpoczęcia

Co sądzisz o propozycji?


  • W sumie głosujących
    127
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem na pewno na nie. weźmy na przykład mój świat 6 to tam jedna grupa miast ma nawet po parę dużych fortów na świat. To jeśli taki podatek nie był by raz na miesiąc w granicach 5-15$ na miasto to forty by zmieniały właściciela przynajmniej raz na dwa tygodnie. Poza tym w niektórych miastach jest jeden gracz np.11lvl w mieście mającym max. rozbudowę a zero na kasie miejskiej to z czego miałby się wypłacić?
A czy przypadkiem w fortach nie chodzi o to, by się o nie bić? Atakować? Bronić? Hmm....

Chodzi mi o to, że wróg może przejąć nasze hrabstwo, nie będąc w nim.

W tym przypadku miasto będące w danym hrabstwie tylko traci na rzecz ataku z zewnątrz.

Jeśli trzeba wyjaśnić prościej to: miasto przejmuje sobie fort w innym hrabstwie i mieszkańcy tego regionu chcąc nie chcąc płacą na jego korzyść.
No tak, przecież o to chodzi. Masz hrabstwo i "poddani" płacą Ci daninę. To źle? Oczywiście, że każdy będzie chciał Ci ten fort odebrać, ale przecież o to chodzi w fortach, prawda?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie po to ludzie wybierają PP a niektórzy nawet kupują premium na klasę, żeby płacić potem za hotel. Odpada na 100%

może coś nie tak z tym.
ale w sumie pp nie potrzebują aż tak bardzo miast.
To załóżmy że pp mieliby tą wygodę że na na 2 poziomie spali by bez płacenia :p


A co do podatków tutaj może zainteresuje was ten pomysł że:

Podatki były by liczone n*x= ?

n - liczba graczy
x - suma przypadająca na 1 gracza :)
np :

20*50=1000$

wtedy chyba w każdym mieście były by składki tygodniowo min te 50$ :p
i dla tych co nie grają drużynowo nie było by miejsc w miastach xD

oczywiście cena podatków byłaby ustalona przez twórców
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser15126

Gość
Gość
Pomysł nie jest zły, bo ma swoje plusy...
Znacznie zmniejszy się ilość miasta - moim zdaniem jest ich za dużo :)
A co do tych składek, to lepiej by było wyznaczyć jakiś termin płacenia tych podatków, np. wszystkie miasta w danej kratce płacą temu miastu posiadającemu fort we wtorek, myślę, że 1 składka na tydzień byłaby wystarczająca...[ilość płaconej gotówki byłaby do uzgodnienia] ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wielkim minusem składek jest to, że nie da się zmusić kogoś, by wpłacił pieniądze miastu. Z kolei miasto nie posiada "własnych" pieniędzy. Stąd pomysł, aby zalegające z opłatą miasta nie mogły otrzymać nic na konto, dopóki nie uregulują należności podatkowych.

Ale opcja pt. podatki naliczamy wg średniego poziomu mieszkańców w mieście itp. jest fajna, wtedy większe miasta płacą więcej, a mniejsze mniej.
 

DeletedUser

Gość
Gość
albo można by zrobić podatki w takim systemie:
miasta 500- 2000pkt płacą 10%wpłat na miasto
miasta 2001-5000pkt płacą 20%wpłat na miasto
miasta 5001- 15000pkt płacą 35%wpłat na miasto
miasta 15001- 35000pkt płacą 50%wpłat na miasto
miasta 35001- 42000pkt płacą 10000$ miesięcznie

było by to uczciwe bo kazde miasto mogło by a gracze z najlepiej rozwiniętych miast mieli by po co wpłacać na kase miasta i np. miasto w którym nikt niewpłaca na kase miasta było by likwidowane dzięki czemu było by mniej miast oczywiście pisząc 10%wpłat mam na myśli także rozbudowe z majątku prywatnego 6$ za 30min budowy i to by sie pokazywało w banku że tyle trzeba zapłacić żeby niebyło oszustw typu dajmy całą kase bobowi i niech buduje z "własnej kasy"

za ortografie i interpunkcje przepraszam szybko pisałem
 

DeletedUser

Gość
Gość
albo można by zrobić podatki w takim systemie:
miasta 500- 2000pkt płacą 10%wpłat na miasto
miasta 2001-5000pkt płacą 20%wpłat na miasto
miasta 5001- 15000pkt płacą 35%wpłat na miasto
miasta 15001- 35000pkt płacą 50%wpłat na miasto
miasta 35001- 42000pkt płacą 10000$ miesięcznie

było by to uczciwe bo kazde miasto mogło by a gracze z najlepiej rozwiniętych miast mieli by po co wpłacać na kase miasta i np. miasto w którym nikt niewpłaca na kase miasta było by likwidowane dzięki czemu było by mniej miast oczywiście pisząc 10%wpłat mam na myśli także rozbudowe z majątku prywatnego 6$ za 30min budowy i to by sie pokazywało w banku że tyle trzeba zapłacić żeby niebyło oszustw typu dajmy całą kase bobowi i niech buduje z "własnej kasy"

za ortografie i interpunkcje przepraszam szybko pisałem

wg mnie mój pomysł jest trochę lepszy chociaż twój też nie jest głupi.
w przypadku mojego pomysłu ludzie którzy nie potrafią się dzielić zostawali by należycie traktowani(wyrzucenie z miasta) to by niektórych zmobilizowało :)
przecież nikt nie chciałby w mieście pasożyta w takim stopniu że jeszcze by za niego trzeba było płacić...

edit: sry za to "plemienia" czasami mylą mi się gry (inaczej myślę a inaczej piszę :p)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
wg mnie mój pomysł jest trochę lepszy chociaż twój też nie jest głupi.
w przypadku mojego pomysłu ludzie którzy nie potrafią się dzielić zostawali by należycie traktowani(wyrzucenie z plemienia) to by niektórych zmobilizowało :)
przecież nikt nie chciałby w mieście pasożyta w takim stopniu że jeszcze by za niego trzeba było płacić...

w sumie to masz racje ale teraz też najczęściej wywala sie tych co niewpłacają lecz % system byłby najlepszy dla najmniejszych miast ewentualnie można by zmienić że miasta do 5tys. pkt płacą % a reszta jakieś konkretne sumy
 

DeletedUser

Gość
Gość
No dobra, system opłat to jedno, ale cała propozycja to drugie i w tym przypadku - ważniejsze :)
Ale przyznam, że dobrze wszyscy myślicie (-my) na temat możliwości opłat. Nie ma to jak dobra współpraca :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mogłoby być

Dobrze by było, gdyby opłata była pobierana bezpośrednio od graczy przez system np. co tydzień 5$ od jednego mieszkańca miasta. To nie jest dużo, ale załóżmy, że w hrabstwie jest 1000 graczy, więc wychodzi 5000$ co tydzień. 3 miasta wchodzące w skład fortu dostawałyby 10% z tego, właściciel fortu 70%, czyli 3500$ dla właściciela, a po 500$ dla sojuszników.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale jednym z powodów dla którego może to zostać wprowadzone to jest odpływ kasy ze świata więc conajmniej 50% kasy ulatniało by sie
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale ten pomysł nie przejdzie bo admi był na nie ;P
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale ostateczną decyzje podejmują niemcy więc nigdy nic niewiadomo może być pomysł który wszystkim sie podoba na naszym TW ale niemcy uznają inaczej i niezostanie wprowadzony
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem na nie. Załóżmy, że jedno miasto ma wszystkie fory, i co? Dostaje powiedzmy 100000$ dziennie? To by była przesada. :confused::confused:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem na nie. Załóżmy, że jedno miasto ma wszystkie fory, i co? Dostaje powiedzmy 100000$ dziennie? To by była przesada. :confused::confused:

A widziałeś, żeby jakieś miasto miało wszystkie forty?
I kto pisze, że dziennie?

Pomijam już, ze temat nadal jest związany z tym, żeby dochodziło do jak najczęstszych ataków właśnie na duże forty...
 

DeletedUser343

Gość
Gość
czy którykolwiek gra na św1 ?? jak widzę nie to dla wyjaśnienia sytuacji są 2 fronty bitew o fort inni już się nie liczą a na sektorze nieraz znajduje się 10 miast własnych sojuszu a z tego co pamiętam duży fort jest w stanie pomieścić 4 miasta i co mamy zbierać sojusze od swoich ziomków xD
 

DeletedUser

Gość
Gość
"live is brutal, a dziki zachód jeszcze bardziej" poprostu twórzcie sojusze składające się z 4miast w jednym hrabstwie zresztą dzisiaj są z tobą a jutro przeciw tobie ja osobiście jestem przeciwny ogromnym sojuszom, więc to rozwiązanie dla mnie jest idealne trzeba by było myśleć z kim trzymać a z kim nie zresztą chyba lepiej żeby było pełno frontów bitewnych niż tylko dwa bo wtedy gra zamiera i robi sie nudno, a jak będą wszyscy walczyć przeciw sobie to przynajmniej forty będą przechodzić z rąk jednego miasta w ręce drógiego i będzie się coś dziać
 

DeletedUser10665

Gość
Gość
Masz ekipę 'koalicjantów" Mieszkają tam, gdzie najszybciej się każdy logował, czyli na wschodzie... Ja mam miasto na zachodzie, dla świętego spokoju! Wraz z innymi miastami walczę o prestiż u siebie, nie wtrącam się do tego co dzieje się na innych kwadratach... Walczymy o fort między sobą(sąsiadami z kwadratu) i nic więcej... A tu nagle wchodzi ekipa i zdobywa duży fort(nikt z nich nie ma miasta w promieniu 3 kwadratów od nas) i już mamy przesrane... Zepsuli zabawę nam i naszym sąsiadom, bo im wypowiadać wojny nie ma sensu, dlaczego? Bo się wszyscy znają, tworzą koalicję na każdym świecie i mają po kilkadziesiąt miast!! Wiadomo, że jak ruszymy na nich to nic dobrego z tego nie wyjdzie... I co? Otóż wtrącili się na sektor, który teoretycznie nie powinien ich obchodzić, zepsuli zabawę ludziom, którzy wolą klimat dzikiego zachodu, od czysto mechanicznej walki wśród ziomów z innych światów i jeszcze mają za to zabierać nasze pieniądze? Wszyscy dobrzy gracze siedzą u nich w miastach, ilość mieszkańców w naszych miastach nie daje nam szans na skuteczny atak lub obronę, jesteśmy po prostu skazani na porażkę... Absolutnie na nie!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
to tylko zarys pomysłu my cały czas go tworzymy i chyba pisałem to wcześnie że gdyby to weszło zaszła by konieczność stworzenia hrabstw bez fortównp. na zachodzie i wschodzie więc ludzie tacy jak ty mogli by grać spokojnie, lecz cały czas jestem za usunięciem 1osobowych miast które mają 500pkt takie miasto powinno być likwidowane jeśli nierozwinie się bo tylko zajmuje miejsce aktywnym graczą którzy chcą załorzyć miasto
 

DeletedUser

Gość
Gość
A może system byłby taki jak z bankami. Czyli jak wpłacasz pieniądze to np.1% idzie dla właściciela dużego fortu. Rozwiąże to problem nieściągalności. Poza tym na tak.
 
Status
Zamknięty.
Do góry