Jak chciałeś* wywołać duży i wyskoczyło 160000 to znaczy że gdzieś upłynęły 2h i mnożnik spadł na 16 znowu.
Jeszcze a propos spadania limitów, po Twojej odpowiedzi wnioskuję, że po upływie 2h nie spadają do 0, a schodkowo, czyli 10h musi minąć, by znów koszty kształtowały się na poziomie standardowym: 1,5k; 5k; 10k (oczywiście biorąc przykład, którym się posiłkujemy w tym temacie).
Może warto by tę zmianę opisać gdzieś bardziej oficjalnie, by do szerszej świadomości trafiła. Bo to przykra niespodziewajka była, jeśli chodzi o koszty na jakie naraziłam kasę miejską kompletnie nieświadomie.
------
Jednak wrócę do tego.
"Ale jeśli tak jest, to w moim przekonaniu dopuszcza to możliwość blokowania stronie przeciwnej możliwości kontrowania takich ataków..."
Dokładając do tego schodkowe schodzenie z mnożnika, to wyobrażam sobie sytuację, że jedna koalicja A wypowiada 6-7 bitw w bardzo krótkim czasie, a ich przeciwnik B nie ma środków na kontrę i choćby minimalne rozproszenie A. B musi czekać min 2h w zależności od posiadanych środków, a jeśli dłużej, to próba kontrowania w ogóle nie będzie miała już sensu.
Pomijam, by nie komplikować, kwestię, że na danym serwerze mogą być jeszcze koalicje C i D, również aktywnie biorące udział w walkach i również zablokowane ekstremalnymi kosztami.
W zasadzie, kto ma więcej kasy i pierwszy zacznie wyzywać, ten lepszy.**
-------
* "chciał
AŚ"
**oczywiście na światach, gdzie porozumienia wewnętrzne nie nakładają na strony konfliktu limitów.