Ekstremalny koszt bitwy o fort

  • Rozpoczynający wątek Psiakrew
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Lekki dysonans w stosunku do zapisów z ustawień świata.

bug1k.jpg


bug2ne.jpg



Kolejność wyzwanych fortów:
duży - 80k
średni - 80k
mały - 48k

Gdy chciałam wyzwać kolejny duży pojawiło się nie 80k, a 160k. Przy dalszym sprawdzaniu pojawiły się nawet kwoty rzędu 320 000 za duży, ale mi się nie chciało screena trzaskać.

bug3e.jpg
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Zapisy w ustawieniach są dobre, ale weszły pewne rozwiązania mające na celu ograniczyć ilość tzw "fejków". Każda bitwa wywołana w ciągu 2h podwaja koszt. Poza interwałem 2h nie. Przykładowo ósma bitwa w ciągu 2h będzie kosztować 256 razy więcej. Przy ataku na mały fort to będzie 1500*256=384000.

To nie jest błąd, jest to celowa zmiana.


duży - 80k --> mnożnik *8 był
średni - 80k --> mnożnik *16 był
mały - 48k --> mnożnik *32 był

Jak chciałeś wywołać duży i wyskoczyło 160000 to znaczy że gdzieś upłynęły 2h i mnożnik spadł na 16 znowu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Brałam pod uwagę taką możliwość, dlatego kilka razy przeczytałam informacje o zmianach jakie niosła za sobą aktualizacja 1.31 i nigdzie takich zapisów nie znalazłam. Być może bardzo słabo szukałam, nie tam, gdzie trzeba itp. itd.

Ale biorąc pod uwagę Twoją odpowiedź czy nie powinno być tak:
1. duży fort - 10000 (koszt standardowy)
2. wyzywam średni fort - 10000 (2*5000)
3. wyzywam malucha - 6000 (4*1500)

Przecież widać w screenie z obrotów kasy miejskiej, że wcześniej nie były wyzywane inne forty.

Dobrze rozumuję? No chyba nie... Bo nijak nie mogę zrozumieć skąd kwoty: 80k, 80k, 48k.
Chyba że "każda bitwa wywołana w ciągu 2h podwaja koszt" to reguła dotycząca całego świata, a nie sojuszy lub pojedynczych miast.

Ale jeśli tak jest, to w moim przekonaniu dopuszcza to możliwość blokowania stronie przeciwnej możliwości kontrowania takich ataków... ale w sumie to nie miejsce na taką dyskusję, więc wracając do rzeczonej reguły, jak to z nią jest i jeśli mogłabym - dlaczego w Ogłoszenia dotyczące gry -> Aktualizacja 1.31 nie ma o tym informacji? Albom ślepa... nie wykluczam :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Brałam pod uwagę taką możliwość, dlatego kilka razy przeczytałam informacje o zmianach jakie niosła za sobą aktualizacja 1.31 i nigdzie takich zapisów nie znalazłam. Być może bardzo słabo szukałam, nie tam, gdzie trzeba itp. itd.

Szukasz dobrze, w informacji tego nie ma.

Chyba że "każda bitwa wywołana w ciągu 2h podwaja koszt" to reguła dotycząca całego świata, a nie sojuszy lub pojedynczych miast.

Dokładnie. Mnożnik jest wspólny na cały świat. Inaczej to by nie miało sensu żadnego. Co za problem wypowiadać fejki z kilku miast.


dlaczego w Ogłoszenia dotyczące gry -> Aktualizacja 1.31 nie ma o tym informacji? Albom ślepa... nie wykluczam :)

Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Nie dali autorzy tej informacji w oryginale, więc i u nas się nie znalazła. My tylko tłumaczymy oficjalną notkę. Poza tym to jest dokładnie to co na światach DE.
 

DeletedUser21628

Gość
Gość
Bardzo dobrze nie będzie jeden gościu bitew wywoływał o 01:16, 01:28 i 01:32. Świetne rozwiązanie.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Dokładnie. Mnożnik jest wspólny na cały świat. Inaczej to by nie miało sensu żadnego. Co za problem wypowiadać fejki z kilku miast.


Czyli rozumiem że jeśli koalicja A zaatakuje o 21.00 koalicję B , to inna koalicja C chcąc zaatakować koalicję D o podobnej godz musi płacić 2 razy więcej ??
 

DeletedUser22710

Gość
Gość
wprowadziło to trochę taktyki w wypowiadaniu bitew.No i sprytny sposób na pozbycie się kasy z miast,
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Jak chciałeś* wywołać duży i wyskoczyło 160000 to znaczy że gdzieś upłynęły 2h i mnożnik spadł na 16 znowu.

Jeszcze a propos spadania limitów, po Twojej odpowiedzi wnioskuję, że po upływie 2h nie spadają do 0, a schodkowo, czyli 10h musi minąć, by znów koszty kształtowały się na poziomie standardowym: 1,5k; 5k; 10k (oczywiście biorąc przykład, którym się posiłkujemy w tym temacie).

Może warto by tę zmianę opisać gdzieś bardziej oficjalnie, by do szerszej świadomości trafiła. Bo to przykra niespodziewajka była, jeśli chodzi o koszty na jakie naraziłam kasę miejską kompletnie nieświadomie.

------
Jednak wrócę do tego.

"Ale jeśli tak jest, to w moim przekonaniu dopuszcza to możliwość blokowania stronie przeciwnej możliwości kontrowania takich ataków..."

Dokładając do tego schodkowe schodzenie z mnożnika, to wyobrażam sobie sytuację, że jedna koalicja A wypowiada 6-7 bitw w bardzo krótkim czasie, a ich przeciwnik B nie ma środków na kontrę i choćby minimalne rozproszenie A. B musi czekać min 2h w zależności od posiadanych środków, a jeśli dłużej, to próba kontrowania w ogóle nie będzie miała już sensu.

Pomijam, by nie komplikować, kwestię, że na danym serwerze mogą być jeszcze koalicje C i D, również aktywnie biorące udział w walkach i również zablokowane ekstremalnymi kosztami.

W zasadzie, kto ma więcej kasy i pierwszy zacznie wyzywać, ten lepszy.**



-------
* "chciał"
**oczywiście na światach, gdzie porozumienia wewnętrzne nie nakładają na strony konfliktu limitów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16467

Gość
Gość
Nie chce nic mówić ale to totalna głupota :D

Zakładamy że na świecie są więcej niż 2 koalicje np 4-6 :D

Bitwy przeważnie są po godz 20.00.

Koalicja A wywołuje duży fort koalicji B , mnożnik skoczył do *2 :D Ta sama koalicja blokuje sobie 2 maluchy mnożnik skacze do *8 :D

Pytanie co robią pozostałe koalicje ?? Tez chcą się bić na dużych średnich :D Mają płacić 80k za duży fort lub 40k za średniaka ??

Chyba zostaje im walka na maluchach lub wywoływac bitwy koło północy kiedy gracze śpią :D

Teraz to bitwy zaczną się z samego rana bo każdy będzie chciał być pierwszy :D

Nie mówiąc o miasteczkach które mają po 1-2 graczy i sobie dla nudów wywalą bitwe i podniosą mnożnik innym :D

Gratulacje, chyba że źle rozumiem to wszystko co pisaliście.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Wiesz, wbrew pozorom to milion dolarów w kasie miejskiej nie jest takim mega majątkiem. Ze dwie takie sytuacje, jak opisałeś i kasy nie ma :D
A małe miasteczka, które z nudów / z chęci uprzykrzenia komuś życia wywołują bitwy, to się lekko zdziwią, jak pewnego dnia zobaczą cennik. I dobrze :)


Tylko jak te małe miasteczko wywoła bitwe jako pierwsi to reszta musi czekać na swoją kolej zeby nie płacić 2 razy więcej i gdzie tu uczciwość :D

Tak było wczoraj 2 ataki na maluchy poszły z małych miasteczek , ja chciałem wywołać o duży fort a tu suma 40k :D Oni zapłącili sobie po 1500$ i 3000$ a ja musze 40k wywalać :D

Dałem wam przykłady jak koalicje mogą blokowac ataki innym. Wywalają sobie główną bitwe robią 2 bloki na maluchach a reszta leży i robie pod siebie :D
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ale jak małe wywoła, a reszta pociągnie temat, to zanim cena wróci do normy, to trochę czasu minie. Zresztą duże koalicje w ten właśnie sposób mogą spacyfikować takich żartownisiów. Wystarczy utrzymywać cenę x2 i już ileś miasteczek odpada z gry.

Masz 6 koalicji na świecie np , każda chce się bić. Najpierw idzie atak o duży fort np lub średni mnożnik idzie w górę, ta sama koalicja wywala sobie bloka na malucha, mnożnik znów skacze i jest już *4 .

Co robią pozostałe koalicje ?? Też chcą się bić to co mają bić sie w nocy lub płacić 4 razy więcej bo ktoś był pierwszy ?? Bez przesady.

Teraz tylko maluchy ewentualnie średniaki będą no chyba że ktoś pierwszy wywoła bitwe o duży fort.

Teraz rozumiesz ?? Chodzi coz robią inne koalicje czemu mają płacić więcej od innych.
 

DeletedUser

Gość
Gość
A może przydałaby się gdzieś jakaś informacja jaki jest aktualnie mnożnik?
Czy mam za każdym razem chodzić do fortu, żeby zobaczyć za ile mogę wywołać bitwę?
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Pisałem już, co będzie. Po miesiącu, albo i szybciej, koalicje wyprztykają się z kasy i wszystko wróci do normy.

Co ma wrócić do normy ?? Jakiś plan macie czy jak ??

Mi się wydaje że dalej nie kapujesz.

Niech będzie twój plan wypali i miasta zostaną bez kasy, gracze beda musieli wpłącac do kasy miejskiej swoje ostatnie grosze, koalicja wywala atak na duży fort jakims cudem zebrali 10k, kolejne koalicje musza już płacić 20k ?? jakim prawem ?? Bo za późno wywołali bitwe ??

Co mam od graczy wyciągac kasę na bitwe bo ktoś był szybszy i pierwszy wywołał bitwe a potem inna koalicja strzeliła sobie malucha a ja mam już mnożnik *4 ?? Takie coś to chyba na światach gdzie są 2 koalicje, bo na nowszych to mają fajnie będzie wyścig szczurów kto pierwszy bitwe wywoła.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale jak małe wywoła, a reszta pociągnie temat, to zanim cena wróci do normy, to trochę czasu minie. Zresztą duże koalicje w ten właśnie sposób mogą spacyfikować takich żartownisiów. Wystarczy utrzymywać cenę x2 i już ileś miasteczek odpada z gry.

masz jakieś bardzo dziwne podejście do graczy spoza wielkich koalicji.
idąc tym tropem wszyscy muszą należeć do wielkich molochów, a osoby, które chcą zdobyć fort muszą miec pozwolenie od innych graczy?

i bardzo ładnie, że nazywasz rzeczy po imieniu "ileś miasteczek odpada z gry". tylko się potem nie dziwcie, że z takim podejściem teamu do gracza zainteresowanie grą słabnie.

litościhmpf
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
A dlaczego MUSZĄ płacić 20k? Mogą poczekać, nie? Nikt nie każe im atakować od razu. A koalicja, która będzie non stop podbijać cenę w końcu zaprzestanie takich hec, bo stwierdzi, że jej się po prostu nie kalkuluje.


To sobie czekaj do północy :D Bitwy przeważnie zaczynają się po 20-21 te ważniejsze, więc jak pójdzie bitwa o 20.30 np to kolejna żeby nie płacić 2 razy więcej musi pójśc o 22.30 :D Czemu inne koalicje musza dostosować się do koalicji która jako pierwsza wywołała bitwe ?? Rezerwacje trzeba będzie chyba robić i w kolejce sie ustawiać.

Pisałem kilka krotnie ale chyba blokade jakas masz. Masz 6 koalicji na świecie każda chce się bić , top albo im zostaje walki w nocy albo płacenie 2-4 razy więcej za bitwe.

2 sprawa co do małych miasteczek nic nie zrobisz tutaj , jak będą chcieli wywołają sobie bitwe. Czemu ?? Weź pod uwagę że mogą to zrobić o 19.00 np malucha walną płacą 1500$ a to są grosze, inne mniejsze też walnie sobie malucha zapłaci tylko 3000$, te wieksze koalicje musża bulić teraz za duże forty 40k :D Na dodatek inne koalicje muszą płacić 80k za bitwe lub czekać do nocy aż zmniejszy się próg :D

Kolejnego dnia może być podobnie małe maisteczko wali za 1500$ malucha reszta już musi płacić kasę.

Super zabawa naprawdę. Logiczne myślenie powalające :D Jak chcecie nam kase z miast zabrać kliknijcie reset i po sprawie.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Nie ma się o co spierać. Wiadomo, że zmiana uderzyła w "fejkerów" i zawsze pojawią się głosy niezadowolenia.
 
No nieźle... Coraz to nowa aktualizacja, tym gra traci bardziej sens :) Nie lepiej było podwyższyć załóżmy 5-krotnie wartości kasy do zapłacenia na wyzywane forty? Najgorsze jest to, że administracja nic o tym nie wspominała, iż wejdzie w życie taki bezsens... najpierw błędy z pojedynkami, do teraz nie naprawione, jestem zapisany na fort, a leją mnie ludzie, pomimo że siedzę w forcie...

Oby tak dalej, skuteczny sposób odstraszania ludzi od TW :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
To akurat zostało bezsensownie wprowadzone ;) zamiast np dwóch atakach blisko siebie jakieś dramaturgii to ludzie będą wypowiadać forty o 22:00 00:00 02:00 , 04:00 żeby tylko nie płacić za dużo . Jak dla mnie pomysł nie trafiony w ogóle :)
 

DeletedUser13109

Gość
Gość
Idea dobra, ale trochę chybiona.
Teraz po prostu będziemy blokować się przed atakami na duże wypowiadając wcześniej 2 maluchy.
Chciałbym wypowiedzieć bitwę o duży, ale o 20:27 jedna koalicja robi sobie spara na maluchu i koszt już wynosi 20000. Jeśli wyzwę dla jaj teraz malucha to mam gwarancję, że przeciwnik nam nic nie wypowie na jutro. :)
W ten sposób ograniczamy dostęp do bitew na dużych fortach, albo też bitwy o duże będą w jakiś kosmicznych godzinach typu 15:00, lub 2:20.
Wbić się w interesującą mnie porę między 21, a 22 będzie wręcz niemożliwe.
Zostają maluchy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Też uważam, że idea dobra, wykonanie złe.

Trzeba było po prostu podnieść koszt ataków na fort 2 lub 4-krotnie.
Byłoby najuczciwiej dla każdego i wystarczająco zniechęcające dla fejkerów.
 
Status
Zamknięty.
Do góry