Zniszczyli tą zmianą koalicje mniejsze, zniszczyli ich szanse na podniesienie się...
Teraz tylko molochy będą mogły sobie kombinować, a będą na pewno kombinować...
Jeśli koalicja ma 20miast i dajmy na to 500-800 graczy(liczę każdego, nie tylko fortowców), to bez problemu podnosząc składki uzbierają na ataki... Koalicja, która ma miast 4-6 i graczy ok.200 będzie musiała podnosić składki dużo wyżej, bo w przeciwnym wypadku będzie mogła się pożegnać z fortami, co za tym idzie odejdą ludzie...
Doprowadzi to do uformowania się 2-4 potężnych frakcji i wytępienia tych mniejszych, sytuacja fortowa przestanie być urozmaicona i zrobi się ten sam syf co na starych światach(np. s3, gdzie są tylko dwie walczące na fortach koalicje)...
Obstawiam, że fejki zostaną, spadnie ilość graczy chętnych na forty, spadnie ilość porządnych bitew, a pojawi się pełno bitew o dzikich godzinach i z niepełnym składem...
Już pomijając kwestie utrudnienia urozmaiconej rozgrywki i niepotrzebne rozciągnięcie w czasie fortowych rozgrywek, gra została spaczona...
Gram w TW bo lubię te klimaty, bo mogę się rozerwać na bitwach, pojedynkach, gram dla rekreacji, odskoczni, dla zbicia czasu... Jakbym chciał się bawić w jakiekolwiek podliczanie(nieważne czy to ma być obliczanie wielomianów i pierwiastków, czy zwykłe równanie 2+2=), to bym sobie odpalił exela albo kalkulator...
INNo zmusza graczy do zbytecznego jak na mój gust bawienia się matematyką. Jako przywódca miasta/koalicji, nie mogę już sobie po prostu wejść, wyzwać fortu, napisać masówki... Teraz jeszcze muszę obliczać co ile godzin były bitwy i jaka teraz może być stawka... :/
Rzeczywiście trzymając sojusz w ryzach, szkoląc ludzi, moderując forum sojuszu, prowadząc dyplomację z innymi sojuszami, obmyślając strategie fortowe itp. mam jeszcze kupę czasu na nikomu nie potrzebne obliczanie...
Niby jesteście tylko od tłumaczenia, więc nie macie po co bronić zmiany, ale przeczytawszy wszystkie posty w tym temacie nie znalazłem ani jednej pozytywnej opinii na temat nowej zmiany, którą napisałby ktoś nie mający nic wspólnego z teamem...
Ciekawe dlaczego?
Jakoś również mam przeczucie, że INNO myślało przede wszystkim o odciążeniu serwerów...