Istotne zmiany w wersji 1.35 - dyskusja

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser4138

Gość
Gość
moje pytanie jest takie co się stanie ze skrzynkami, które posiadam w eq??
Zostaną zamienione na OUP??

i jeszcze:

Czy skrzynki znikną całkowicie z gry??
Czy będzie je można zdobyć z zadań??
 

DeletedUser19750

Gość
Gość
Moim zdaniem super :I:.na fortach mam 6,5k hp i co 20-30 walk ledwo żelazo wypada,a po wprowadzeniu każdy może dostać a nie 3-4 osoby :(. Bardzo mnie zastanawia co z tą koleją :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
moje pytanie jest takie co się stanie ze skrzynkami, które posiadam w eq??
Zostaną zamienione na OUP??

i jeszcze:

Czy skrzynki znikną całkowicie z gry??
Czy będzie je można zdobyć z zadań??

Z tego co zrozumiałem skrzynki nie znikną, będą do nabycia w tym nowym sklepie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
3 z 4 zadań:

4 pojedynki z graczem - 48 energii
10 z npc - 50 energii...

Co z ludźmi którzy mają pokończone zadania? Zostają zadania powtarzalne - są one strasznie nieopłacalne jeśli kupuje sie towar z targu.... Podejrzewam, że towary będą wykupione hurtowo - więc trzeba dropić produkty i robić zadania czasowe - to jest na 4 zadania kolejne 48 energii...

Świat 2h - 2x praca - 4h, 4 pojedynki - 40 minut + czas na dojście + fakt że możemy przergrać pojedynki, 10 pojedynków z npc - czasowo mało, ale jest też zmiana npc + problem z hp.
Wytwórz 3 przedmioty - po raz kolejny 15 minut czasu + surowce - surowce które trzeba kupić lub zdropić. Walka fortowa to: mały fort - 55 minut + 15-30 minut rozdawanie rang, średni dobra godzina + 30 minut rang, duża to około 1,5h + 45 minut rang.... Przy założeniu, że człowiek pracuje 8h - musiałby poświęcić conajmniej 3h + ustawienie prac na to by móc zdobyć wszystko w jeden dzień....
Dostarczanie produktów do npc także całkowicie wypompuje rynek z surowców. Skończy się współpraca graczy, a nie ukrywajmy gracze trzymają ludzi w grze. Ponadto zachęci to graczy do tworzenia multikont?

Sądzę, że tak się nei zmotywuje ludzi do gry - nie dość, że nie ma produktów na rzemiosła to jeszcze będą potrzebne na powtarzalne zadania(non stop), na rzemiosło to jeszcze na odnowę energii i hp.

Skrzynie motywowały graczy do chodzenia na fort - teraz obligacje będą i tak dla największych, więc stworzy to po raz kolejny przewagę dla graczy z wysokimi levelami.

Także olbrzymia ilość unikatów które wypadały ze skrzyń świątecznych, tudzież kluczy czy innych rzeczy, spowodowała, że nie ma obecnie problemów z zakupieniem takiej rzeczy, kolekcjonerstwo stało się prostę, set kolekcjonera także.

Następna rzecz: wypuszczanie kolejnych światów nie przyczyni się do wzrostu światów - obecnie jedynie na kliku z nich prowadzone są jakieś ciekawe walki fortowe - może warto wprowadzić system, w którym na przykład nowy gracz ma do wyboru czy chce startować na danym świecie z wyższym lvlem(oczywiście na przykład po 3 miesiącach istnienia świata na przykład z 30), ale bez możliwości robienia zadań na wcześniejszych poziomach, czy startować od początku.

Co byłoby według mnie najlepsze? Zamknięcie kilku mało aktywnych światów z możliwością przeniesienia konta i związanych z nim przedmiotów na świat inny. Myślę, że obecnie tylko marzeniem jest posiadanie kompletu online na duzym czy średnim forcie.

Moim zdaniem obligacje i związane z nimi sposoby pozyskiwania jeszcze bardziej obniżą aktywność fortową i wypłuczą rynek z produktów - chyba, że zamknie się niektóre światy(patrz wyżej), lub zwiększy szansę dropu przedmiotów... - na przykład zbiór bawełny(bawełna, sierp).
Myślę, że możliwe jest wprowadzenie obligacji bez wycofywania skrzyń z fortów - chociażby pod same zadania/prace/pojedynki - tak by nie było konieczne bycie fortowcem(bo nie każdy ma czas) - osoby takie byłyby cenione na przykład z powodu wzmocnień na bitwy na fort, które jak sądzę można też sprzedać.

No i jeszcze sprawa poszukiwaczy ktorzy obecnie mają niską szansę na skrzynię, jak myślę sposób na obligacje będzie podobny (dmg, uniki) - zawadiaka ma bonusowy dmg, ciężko poszukiwaczem tyle nastrzelać, zwłaszcza, że poszukiwacz zwykle okupuje trawę, żołnierz ma hp - dzięki temu może nabijać uniki, bob ma zwiększone bonusy, więc na swojej baszcie jest potęgą a poszukiwacz? Hp na uniki brak, dmg brak, uników nie nabije bo załączy się bonus, który daje tylko to, że żyje, żadnego profitu - przez co ani na własnej baszczie nie zrobi uników.

Jeśli GM raczy odpowiedzieć na posta, proszę na każdą jego część odpowiedź i argument...

Pozdrawiam


@edit:

"I proszę jakoś bardziej konstruktywnie się wypowiadać, jeżeli ten wątek ma mieć jakiś sens głębszy. Samo "nie podoba mi się", "podoba mi się" wiele nie mówi."

@edit2:

Co z ludźmi którzy postawili na rzemiosło i wydali majątek na wyexpienie go by sprzedawać bagnety, wody różane? Będzie jakaś rekompensata za to, skoro wspomagacze mogę być ze sklepów?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser8523

Gość
Gość
A właśnie, czy jako podróżny poszukiwacz będę miał szansę na zdobycie owych punktów (oprócz pojedynków z NPC), czy zadania podane przez Onufrego to tylko przykłady czy będą akurat takie, jeśli tak to czy jedyne?
 

DeletedUser

Gość
Gość
zadałem wcześniej to pytanko :D
ja tak właśnie gram..
i to oznacza dla mnie koniec..
 

DeletedUser28123

Gość
Gość
Mam nadzieję, że wreszcie (jakimś cudem) Inno wynagrodzi dobrych i aktywnych graczy, a nie tych którzy mają dużo bryłek :)
 

DeletedUser28697

Gość
Gość
zmiany

hehe Szanowna administracjo,

Piszecie że skrzynie premium zostały zwerfikowane... zatem gdzie można składać proces reklamacyjny :) podejrzewam że byście byli zawaleni reklamacjami

Skoro ceny dostosujecie do poziomu euro i standartów w niemczech ciekawe ile tym razem osób złapie się na to :)

Ciekawe co z rudolfem? zakładając ze mam juz 970 powtarzalnych w sklepiku premium ?

Przez długi czas stosowaliście bryłki a na weście były $ wprowadzacie kolejną metodę płatności Premium. droższą gra jest adresowana w większości dla młodych graczy ja mogę sobie kupić bryłki oni nie, nie zauważacie przepaści jaka powstaje? Gracz z małym levelem mógł sprzedać skrzynie za spore pieniądze...lub unikat z niej...wyeliminowanie skrzyń ograniczy zysk graczy z małymi levelami przez co będą chodzić w kiepskich ciuchach , staną się też łatwym łupem dla graczy (będą często atakowani) co doprowadzi do rezygnacji graczy tych z gry...bo jak wiadomo jak ktoś obrywa i nie może sobie poradzić rezygnuje

Co z problemem oszustów w grze....aktualka a problem głębszy pozostaje...
mi to pozostawia spory niesmak ...

Reasumując: fajnie że coś nowego będzie...fajnie by było by każdy mógł to kupić
 

DeletedUser27724

Gość
Gość
Proszę, nawet prawie błagam - nie kasujcie skrzynek z fortów...Wprowadźcie te obligacje, nie będą mi przeszkadzać, ale nie kasujcie skrzynek... I tak żołnierze mają przesrane, jeśli chodzi o forty,bo wszyscy oprócz nich dostali dodatkowe, fajne bonusy do bitew,a jak nie będzie skrzynek to już wgl. nie będzie (przynajmniej mi) chciało grać się fortowo. Przemyślcie, proszę, jeszcze raz tą aktualizację, nie działajcie jak polski rząd :p

w końcu jakaś sensowna aktualka tępiąca fortowców!!! popieram 1000%-owo! ::DD: za dużo się was rozpleniło, co oznacza że jest to za bardzo opłacalne, a w końcu każdy inny człowiek będzie mógł się pobawić. to już wasz problem kim chcecie grać, dla mnie to bez sensu iść wszystko w hp więc teraz się to "ujawni" wraz z tą aktualką. to tylko wasz głupi wybór. a propos tych zadań, co to boby lub poszukiwacze lub fortowcy pojedynków się boją[...może poszukiwacze sobie dadzą radę, fortowców mi nie żal, ale teraz boby może będą miały większe bonusy z budowy kolei, np. może będzie im się bardziej opłacało to robić niż komuś innemu...] jest wyraźnie napisane że później będą wymyślone kolejne możliwe zadanka. może mówię tak ze względu na to iż jestem pojedynkowiczem, ale zastanówcie się chwilkę, a stwierdzicie że to ma sens.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem to dobry pomysł.
Pamiętajcie że zwykłe sklepy zostaną to tylko dodatek.
Szkoda że nikt nie wie kiedy będzie aktualizacja.
A te zadania będą codziennie?
 

DeletedUser13290

Gość
Gość
Kolejna sprawa - jeśli mnie stać, mam multum obligacji i bryłek - mogę sobie nakupić ile chcę skrzynek w SUP, czy wprowadzone zostanie ograniczenie na kształt Handlarza w eq, a mianowicie jeden rodzaj skrzynki na 24h?
Proszę o komentarz.
 

DeletedUser2294

Gość
Gość
1. Co ze skrzynkami, które obecnie są w ekwipunku (i zostaną tam podczas aktualizacji)? Zostanie do nich dodany opis przedmiotów, które mogą zostać wylosowane, czy pozostaną w obecnej formie (czyli np. w stalówce może być równie dobrze szara koszulka jak i spodnie BB, stary klucz czy WEB)?

2. Już wielokrotnie przewijał się temat zawadiaków, którzy z tymi swoimi krytykami są zbyt uprzywilejowaną grupą w bitwach o fort. Czy nie dałoby się przy okazji tej aktualizacji zbalansować nieco częstotliwości występowania tych "krytyków"? Niejasne są zasady przyznawania (losowania) stalowych skrzyń po bitwach, ale nie da się ukryć, że nagminnie otrzymuję je zawiadiacy - w związku z największymi zadanymi obrażeniami (dysproporcje potrafią być olbrzymie).

3. Czytając wstęp, myślałem, że wreszcie będzie można budować kolej umożliwiającą szybkie poruszanie się po mapie. Z dalszych informacji jednak nic takiego nie wynika. Rozpędziłem się w takim życzeniowym myśleniu?

4. Sam system punktów może i się sprawdzi. Trudno jednak wyrazić swoje za lub przeciw jeśli nie zna się cen, jakie przyjdzie nam za te zmiany zapłacić. Może ujawnią te informacje. To chyba nie powinno być tajne jeśli przed wprowadzeniem aktualizacji prosi się nas o wypowiedzi...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Gratuluje kolejna głupota wprowadzona będzie do gry!
 
proszę nie róbcie tych obligacji za bryłki, albo zróbcie tak wysokie ceny, że tylko nieliczni kupią
o wiele lepszym pomysłem będzie kupno tych obligacji za dolary w grze
albo mam lepszy pomysł: nie wprowadzajcie tej aktualki, bo unikat straci na wartości::P:
 

DeletedUser16974

Gość
Gość
Już kolekcjoner został schrzaniony, nie można było zrobić, że rzeczy kolekcjonera dostaje osoba, która ma dane rzeczy w ekwipunku minimum 1 miesiąc? A teraz jeszcze trochę i wszyscy będą latać z kolekcjonerem nie mając w ekwipunku ani jednej rzeczy potrzebnej do niego.

Kolejne wyciągnięcie kasy od ludzi.
Są plusy i minusy tej nowinki, zrównają się szanse na fortach w zdobywaniu nagród. Większe szanse na stalówki mieli zawadiacy. I docenieni zostaną aktywniejsi gracze.

A jakie minusy to się okaże po paru dniach od wprowadzenia aktualki.
 

DeletedUser22580

Gość
Gość
Coś mi tu "pachnie" apetytem na $$ ze strony IG....

Szkoda, że zamiast pomyśleć nad ratowaniem kolejnym umierających światów próbuje się reanimować grę takimi zmianami...
Pytanie retoryczne... Po co mi wypasione przedmioty na jakimś świecie jak nie ma z kim grać bo ludzie jak zające skaczą na coraz to nowszy świat..

Ale pożyjemy zobaczymy...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kiedyś popijając kawę w Scharf rozmawiałem z kimś ;;) o możliwościach rozruszania TW. Padły propozycje połączenia kilku światów oraz dla wzmocnienia roli budowniczego budowa linii kolejowej pomiędzy miastami, fortami. Czyżby zawieszono ten projekt?

Tak trochę off-topic...

Jako robotnika wkurza mnie takie podejście. Zamiast dodawać nowe rzeczy tylko po to aby robotnik miał co robić za minimalną ilość doświadczenia i zero kasy nich dodają (lub zamienią) robotnikowi bonus, który sprawi, że będzie to klasa, którą opłaca się wybrać. Ot, choćby zwiększona wartość przedmiotów, które można znaleźć podczas pracy - wtedy ta klasa postaci znów była by przydatna.

Sam pomysł z obligacjami moim zdaniem bardzo dobry - taki rodzaj premiowego środka płatności, który można też zdobyć w grze. Nie podoba mi się jednak, że zamiast przedmiotów znów będziemy kupować skrzynki z losowymi przedmiotami (nie mam do nich szczęścia). Także zadania aktywności są nieco zbyt wygórowana. Nawet wykonanie trzech przedmiotów w rzemiośle może zająć cały dzień a gdzie tu czas na wykonywanie zadań czy też pojedynki. Cztery zadania powtarzalne to może być nawet 10 godzin pracy - praktycznie cała energia z jednego dnia.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser28328

Gość
Gość
Brak skrzynek?

Witam!
Nie obchodzi mnie, czy będą jakieś tam obligacje, czy nie... Mogą być, może ich nie być, nie będą mi przeszkadzać.
Ale żeby nie było skrzynek? No bez przesady!
Jeżeli braknie skrzynek, to w pewnym sensie ta gra straci sens :(

Dla mnie Średnie pomysł- nie przemyślany do końca. Wszystko fajnie , oprócz tych skrzynek.
Wymyślcie inny sposób na zdobycie obligacji, nie kasujcie nam tego, co sprawia przyjemność!
A ! I mam pytanie;
Jeżeli kupie sobię:
-drewniane pudełko
-Skrzynie z żelaznymi okuciami
-Skrzynię ze stalowymi okuciami to:
Po aktualizacji będę mógł je sprzedać na targu?
Czy skrzynki automatycznie zostaną zastąpione obligacjami?
Pozdrawiam!
dead09
 
Status
Zamknięty.
Do góry