DeletedUser
Gość
Gość
Przeglądając forum wpadłem na pomysł.
Propozycja:
Proponuje wprowadzenie motywu brania jeńców z walk o fort.
Zasady:
Walka o fort:
a) Jeśli wygrywają obrońcy to przeciwnicy stojący na polach będących częścią fortu ( wierze, budynki) maja 70% szans na trafienie do niewoli. Gracze stojący na polach poza fortem maja 15% szansy na trafienie do niewoli.
b) Jeśli wygrywa Napastnik to wszyscy obrońcy mają 50% szans na trafienie do niewoli.
Kary:
- gracze którzy stracili 50% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (15%)
- gracze którzy stracili 80% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (30%)
W niewoli
Jako jeniec, gracz wykonuje prace dla fortu (zyskując doświadczenie ale nie pieniądze).
- Robotnicy pomagają w rozbudowie fortu - Każdy robotnik może zapożyczyć sobie do pomocy 3 jeńców, którzy rozbudowują dana cześć fortu razem z nim, każdy z nich buduje dysponując punktami zredukowanymi do połowy. Wymaga to odpowiedniej liczby surowców w magazynie, ale koszt w $ przeliczony jest na jedna osobę.
- Poszukiwacze, zawadiacy i żołnierze zbierają sprzęt - Radny dowolnego miasta w forcie może wysłać ich pod pracy pod okiem strażnika( fikcyjnego). Dobiera prace z listy, czas (od 30min do 3h) i do 15 pracowników.
Jeniec:
+ Nie może się poruszać po mapie,
+ Jego pieniądze(gotówka) trafiają do kasy fortu.
+ Mogą zmieniać ubrania ale nie mogą używać broni (pozostaje w ekwipunku do uwolnienia)
+ Jeśli zużyje wszystkie punkty Energi lub życia to trafia do aresztu gdzie odsypia prace.
+ Jeśli nie zostanie wyznaczony do pracy może wykonywać podkop na powierzchnie( umiejętności: sprawność manualna, wytrzymałość, siła uderzenia, Taktyka, dowodzenia). Po zebraniu 1000 punktów rozbudowy może uciec.
Każdy gracz może kopać podkop, punkty się sumują, każdy gracz może uciec.
Po wykopany tunelu jeńcy mają 3h na podjecie ucieczki, później tunel zostaje odkryty i zasypany. Każdy jeniec ma 50% szansy na ucieczkę(noc daje bonus 25%).
+ Może próbować buntu - Każdy jeniec musi wyrazić zgodę na bunt. Jeśli tak się stanie to Jeńcy muszą stoczyć walkę z graczami aktualnie przebywającymi w forcie. Pojedynki są dobierane zgodnie z poziomem i klasa postaci. Jeńcy walczą prosa bronią pojedynkową ( kij, granit, rozbite butelki lub dzbany).
Jeśli jeńcy wygrają mogą uciec i przestają być jeńcami.
+ Może zostać uwolniony przez założyciela fortu.
+ Zostaje uwolniony jeśli jego miasto przejmie fort.
+ Jeśli inne miasto przejmie fort pozostaje jeńcem.
+ Jeńcem nie można być dłużnej niż tydzień(po tym czasie zostaje wypuszczony( można powiedzieć, ze zostaje wyrzucony bo staje się nie zdolny do pracy).
Co nam to da:
- Nowe wątki fabularne,
- Ubarwienie gry,
- Klimat,
- Dodatkowa zabawa i ryzyko walki o forty.
Chyba niczego nie pominąłem.
Proszę o głosy!
Propozycja:
Proponuje wprowadzenie motywu brania jeńców z walk o fort.
Zasady:
Walka o fort:
a) Jeśli wygrywają obrońcy to przeciwnicy stojący na polach będących częścią fortu ( wierze, budynki) maja 70% szans na trafienie do niewoli. Gracze stojący na polach poza fortem maja 15% szansy na trafienie do niewoli.
b) Jeśli wygrywa Napastnik to wszyscy obrońcy mają 50% szans na trafienie do niewoli.
Kary:
- gracze którzy stracili 50% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (15%)
- gracze którzy stracili 80% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (30%)
W niewoli
Jako jeniec, gracz wykonuje prace dla fortu (zyskując doświadczenie ale nie pieniądze).
- Robotnicy pomagają w rozbudowie fortu - Każdy robotnik może zapożyczyć sobie do pomocy 3 jeńców, którzy rozbudowują dana cześć fortu razem z nim, każdy z nich buduje dysponując punktami zredukowanymi do połowy. Wymaga to odpowiedniej liczby surowców w magazynie, ale koszt w $ przeliczony jest na jedna osobę.
- Poszukiwacze, zawadiacy i żołnierze zbierają sprzęt - Radny dowolnego miasta w forcie może wysłać ich pod pracy pod okiem strażnika( fikcyjnego). Dobiera prace z listy, czas (od 30min do 3h) i do 15 pracowników.
Jeniec:
+ Nie może się poruszać po mapie,
+ Jego pieniądze(gotówka) trafiają do kasy fortu.
+ Mogą zmieniać ubrania ale nie mogą używać broni (pozostaje w ekwipunku do uwolnienia)
+ Jeśli zużyje wszystkie punkty Energi lub życia to trafia do aresztu gdzie odsypia prace.
+ Jeśli nie zostanie wyznaczony do pracy może wykonywać podkop na powierzchnie( umiejętności: sprawność manualna, wytrzymałość, siła uderzenia, Taktyka, dowodzenia). Po zebraniu 1000 punktów rozbudowy może uciec.
Każdy gracz może kopać podkop, punkty się sumują, każdy gracz może uciec.
Po wykopany tunelu jeńcy mają 3h na podjecie ucieczki, później tunel zostaje odkryty i zasypany. Każdy jeniec ma 50% szansy na ucieczkę(noc daje bonus 25%).
+ Może próbować buntu - Każdy jeniec musi wyrazić zgodę na bunt. Jeśli tak się stanie to Jeńcy muszą stoczyć walkę z graczami aktualnie przebywającymi w forcie. Pojedynki są dobierane zgodnie z poziomem i klasa postaci. Jeńcy walczą prosa bronią pojedynkową ( kij, granit, rozbite butelki lub dzbany).
Jeśli jeńcy wygrają mogą uciec i przestają być jeńcami.
+ Może zostać uwolniony przez założyciela fortu.
+ Zostaje uwolniony jeśli jego miasto przejmie fort.
+ Jeśli inne miasto przejmie fort pozostaje jeńcem.
+ Jeńcem nie można być dłużnej niż tydzień(po tym czasie zostaje wypuszczony( można powiedzieć, ze zostaje wyrzucony bo staje się nie zdolny do pracy).
Co nam to da:
- Nowe wątki fabularne,
- Ubarwienie gry,
- Klimat,
- Dodatkowa zabawa i ryzyko walki o forty.
Chyba niczego nie pominąłem.
Proszę o głosy!
Ostatnio edytowane przez moderatora: