Jeńcy

  • Rozpoczynający wątek Szyman95
  • Data rozpoczęcia

Co myslisz o pomyśle?

  • Jestem na TAK

    Głosy: 99 50,3%
  • Coś bym zmienił ( napisz co)

    Głosy: 12 6,1%
  • Jestem na NIE ( dlaczego?)

    Głosy: 86 43,7%

  • W sumie głosujących
    197
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Przeglądając forum wpadłem na pomysł.

Propozycja:
Proponuje wprowadzenie motywu brania jeńców z walk o fort.

Zasady:
Walka o fort:
a) Jeśli wygrywają obrońcy to przeciwnicy stojący na polach będących częścią fortu ( wierze, budynki) maja 70% szans na trafienie do niewoli. Gracze stojący na polach poza fortem maja 15% szansy na trafienie do niewoli.
b) Jeśli wygrywa Napastnik to wszyscy obrońcy mają 50% szans na trafienie do niewoli.
Kary:
- gracze którzy stracili 50% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (15%)
- gracze którzy stracili 80% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (30%)

W niewoli
Jako jeniec, gracz wykonuje prace dla fortu (zyskując doświadczenie ale nie pieniądze).
- Robotnicy pomagają w rozbudowie fortu - Każdy robotnik może zapożyczyć sobie do pomocy 3 jeńców, którzy rozbudowują dana cześć fortu razem z nim, każdy z nich buduje dysponując punktami zredukowanymi do połowy. Wymaga to odpowiedniej liczby surowców w magazynie, ale koszt w $ przeliczony jest na jedna osobę.
- Poszukiwacze, zawadiacy i żołnierze zbierają sprzęt - Radny dowolnego miasta w forcie może wysłać ich pod pracy pod okiem strażnika( fikcyjnego). Dobiera prace z listy, czas (od 30min do 3h) i do 15 pracowników.

Jeniec:
+ Nie może się poruszać po mapie,
+ Jego pieniądze(gotówka) trafiają do kasy fortu.
+ Mogą zmieniać ubrania ale nie mogą używać broni (pozostaje w ekwipunku do uwolnienia)
+ Jeśli zużyje wszystkie punkty Energi lub życia to trafia do aresztu gdzie odsypia prace.
+ Jeśli nie zostanie wyznaczony do pracy może wykonywać podkop na powierzchnie( umiejętności: sprawność manualna, wytrzymałość, siła uderzenia, Taktyka, dowodzenia). Po zebraniu 1000 punktów rozbudowy może uciec.
Każdy gracz może kopać podkop, punkty się sumują, każdy gracz może uciec.
Po wykopany tunelu jeńcy mają 3h na podjecie ucieczki, później tunel zostaje odkryty i zasypany. Każdy jeniec ma 50% szansy na ucieczkę(noc daje bonus 25%).
+ Może próbować buntu - Każdy jeniec musi wyrazić zgodę na bunt. Jeśli tak się stanie to Jeńcy muszą stoczyć walkę z graczami aktualnie przebywającymi w forcie. Pojedynki są dobierane zgodnie z poziomem i klasa postaci. Jeńcy walczą prosa bronią pojedynkową ( kij, granit, rozbite butelki lub dzbany).
Jeśli jeńcy wygrają mogą uciec i przestają być jeńcami.
+ Może zostać uwolniony przez założyciela fortu.
+ Zostaje uwolniony jeśli jego miasto przejmie fort.
+ Jeśli inne miasto przejmie fort pozostaje jeńcem.
+ Jeńcem nie można być dłużnej niż tydzień(po tym czasie zostaje wypuszczony( można powiedzieć, ze zostaje wyrzucony bo staje się nie zdolny do pracy).

Co nam to da:
- Nowe wątki fabularne,
- Ubarwienie gry,
- Klimat,
- Dodatkowa zabawa i ryzyko walki o forty.


Chyba niczego nie pominąłem.
Proszę o głosy!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser21608

Gość
Gość
Pomysł super mistrzu::D:
Do niczego nie mogę się doczepić tylko o ile dobrze zrozumiałem to radni wybierają prace które mają wykonywać jeńcy przez dwa tygodnie i dostają za to forsy. I czy niewoli nie lepiej skrócić na 1 tydzień nie otrzymywanie kasy przez 2 tygodnie to duzo i byłoby dużo mniej fejków. Duże zielone Tak
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Spoko pomysł myślę że jeśli znaczna cześć użytkowników będzie na tak i administracji się spodoba to mogłoby to wejść w raz z następną aktualizacją ::DD:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem na tak, ale nie rozumiem tego:
Kary:
- gracze którzy stracili 50% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (15%)
- gracze którzy stracili 80% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (30%)

Możesz to wyjaśnić?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Spoko pomysł myślę że jeśli znaczna cześć użytkowników będzie na tak i administracji się spodoba to mogłoby to wejść w raz z następną aktualizacją ::DD:

Nie rób chłopakowi nadziei, może w 2.0 wejdzie :rolleyes:

Głos na nie, z tego co wiem w USA raczej wycinano do nogi bądź grabiono mienie niż brano do obozów jenieckich. Poza tym na każdej bitwie wpadałoby kilkunastu/dziesięciu jeńców co powodowałoby zmniejszenie frekwencji.
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Kary:
- gracze którzy stracili 50% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (15%)
- gracze którzy stracili 80% HP maja większą szanse na trafienie do niewoli (30%)


Ja to tak rozumiem że jak mam 2000hp i straciłem 50% czyli 1000hp to mam 15% więcej szansy na trafienie do niewoli
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak w trakcie walki z 1000 punktów zostanie ci 500/1000 to stojąc na polu poza fortem masz 30% szans na zostanie jeńcem, zamiast standardowych 15%
 

DeletedUser21608

Gość
Gość
. Poza tym na każdej bitwie wpadałoby kilkunastu/dziesięciu jeńców co powodowałoby zmniejszenie frekwencji.
Ale nie byłoby wówczas fejków a na bitwy byłyby ściągane horty ludzi nikt nie chce przegrac i mieć ludzi w niewoli głosowac na tak::):
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Nie rób chłopakowi nadziei, może w 2.0 wejdzie :rolleyes:

Głos na nie, z tego co wiem w USA raczej wycinano do nogi bądź grabiono mienie niż brano do obozów jenieckich. Poza tym na każdej bitwie wpadałoby kilkunastu/dziesięciu jeńców co powodowałoby zmniejszenie frekwencji.

No wiesz pomysł jeszcze do pracujemy tak aby się w miarę spodobał i był do przyjęcia bo na razie przyda się jeszcze parę dokładniejszych danych ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie rób chłopakowi nadziei, może w 2.0 wejdzie :rolleyes:

Głos na nie, z tego co wiem w USA raczej wycinano do nogi bądź grabiono mienie niż brano do obozów jenieckich. Poza tym na każdej bitwie wpadałoby kilkunastu/dziesięciu jeńców co powodowałoby zmniejszenie frekwencji.

może z tom frekwencją masz racje. ale to tylko kwestia zamiany liczb...
 

DeletedUser19794

Gość
Gość
jestem na TAK, ale trzeba by było ustalić te procenty i czas bycia jeńcem, a poza tym jest super
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Uważam że Powinniśmy urozmaicać The-Westa wraz z aktualizacją. Dział propozycje właśnie po to jest ! Dlaczego administracja ma tylko zarządzać mamy ten dział więc powinniśmy dotrzeć do wspólnego pomysłu który większość zaakceptuje i zostanie wprowadzony w życie ; - )
Tutaj parę poprawek i bd git.

Powinniśmy wprowadzać do The-west'a co raz więcej nowych rzeczy !

Moim zdaniem wtedy nigdy się nie znudzi i zawsze bd lepsza zabawa :I:


PS. No bo co to za gra kiedy od roku jest w kółko to samo a aktualizacje zmieniają tylko skórkę gry...
Jak dla mnie bezsens
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser21608

Gość
Gość
Wlaśnie kiedy ostatni raz coś weszlo do gry z iwencji graczy juz nie mówia z polskiego forum oprócz poprawek wersji językowej. moim zadaniem ta propozycja powinna być pierwsza:traper::traper::traper:
 

DeletedUser

Gość
Gość
mi osobiście pomysł się podoba ale mam dziwne wrażenie że to nie przejdzie, jednak jest to ciekawe i rozbudowane (grafiki brak :()

jestem na tak
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
jeśli chodzi o pomysły urozmaicające grę to zazwyczaj jestem na tak, ale pod warunkiem, że te pomysły mają za zadanie polepszyć życie graczom, a nie skomplikować je do granic możliwości! Ale niestety: takie pomysły trafiają się w 90%! zamiast wymyślić np. nowy budynek w mieście który będzie dawał bonus do walk fortowych wy wymyślacie pojmania, więzienia, restart postaci w przypadku omdlenia itp. Nie rozumiem tych którzy piszą tutaj "świetny pomysł", bo jak może być świetnym pomysłem dwutygodniowa przymusowa praca, zahamowanie rozwoju postaci, brak możliwości pracy i wykonywania questów. Wiecie co to jest dwa tygodnie w The-West. Rozumiem, że można robić podkopy i bunty, ale wątpię, by jakiś robotnik z dzbanem pokonał pojedynkowicza ze złotą szablą! A podkopy? nie chce mi się wierzyć, by szefowie fortu zaniedbywali przydzielanie prac jeńcom i by ci mieli czas na robienie tych podkopów. Zostały ostatnio wprowadzone listy gończe, co powinno zaspokoić biednych nóbków, a takie pomysły nie mają nawet 0,001% szans na wprowadzenie.
 

DeletedUser2183

Gość
Gość
Na nie,dlatego ze większość graczy będzie chciała unikać obrażeń a co za tym idzie każdy będzie robił w forcie co chce,aby tylko nie trafić do niewoli.:oops:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Uważam że Powinniśmy urozmaicać The-Westa wraz z aktualizacją. Dział propozycje właśnie po to jest ! Dlaczego administracja ma tylko zarządzać mamy ten dział więc powinniśmy dotrzeć do wspólnego pomysłu który większość zaakceptuje i zostanie wprowadzony w życie ; - )
Tutaj parę poprawek i bd git.

Powinniśmy wprowadzać do The-west'a co raz więcej nowych rzeczy !

Moim zdaniem wtedy nigdy się nie znudzi i zawsze bd lepsza zabawa :I:


PS. No bo co to za gra kiedy od roku jest w kółko to samo a aktualizacje zmieniają tylko skórkę gry...
Jak dla mnie bezsens
Tak, to my użytkownicy wprowadzamy nowe rzeczy do TW... Jeśli naprawdę sądzisz, że gra się nie zmienia to się mylisz.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Poza tym na każdej bitwie wpadałoby kilkunastu/dziesięciu jeńców co powodowałoby zmniejszenie frekwencji.

No i chciej tu się wypowiedzieć jak taki mic222 napisał to samo co i ty chciałeś napisać tylko wcześniej?:/::P:

Jeżeli dziennie bitw jest 1/2 i atakujący przegrają bo wszyscy omdleją to przez kilka dni forty miast tych atakujących, którzy są w obozie jenieckim byłyby bezbronne, a to zmieniłoby sens gry w TW i bitw o fort[chodziłoby tylko o to, żeby nie omdleć i nawet jeśli teraz jest dużo expiarzy na fortach to co by się stało jakby ten pomysł wprowadzili? Wtedy niepotrzebna by była spikeria ani dowodzenie bo każdy i tak skupiłby się na własnym tyłku i miał głęboko :większe dobro"(wygraną)]

głos na nie
 
Status
Zamknięty.
Do góry