Mapa drogowa 2014 (Raport The West 2/2014)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser13128

Gość
Gość
Może gdzieś w archiwum ogłoszeń leży.
O jest: http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=54055

9/13 weszło o ile dobrze policzyłem.



Wynik widać, że jest dobry, lecz po moim przeanalizowaniu, wyszło, że głównie interfejsem gry się zajęli a główne aspekty gry pominęli. Na ten rok zaplanowali bodajże 3,4 takie aspekty, reszta dotyczy części gry i mam nadzieję, że tym się głównie zajmą i dadzą radę :gwizd:
 
Kolej - na plus. Jestem ciekaw na jakich zasadach to będzie. I czy np. beda stacje kolejowe przy takich punktach jak: Miasto Widmo czy Wioska Indiańska
Zgłaszałem pomysł żeby to było z obligacji mieszkańców - dzięi temu duże miasta z faktycznie aktywnymi mieszkańcami miałyby kolej. Nie byłoby sytuacji że jednoosobowe sioło kupuje sobie za bryłki dworzec.
Podróżowanie - prosta sprawa, tylko między miastami które dworzec mają.
Jeśli chodzi o "kolejkę turystyczną" czyli pociąg podjeżdżajacy pod rezerwat czy Miasto Widmo - jestem na nie.
Ale pewnie mój punkt widzenia jest odosobniony i wejdą pomysły tych co najgłośniej krzyczą.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Onufry wiesz coś więcej o tych czasowych serverach ? takie coś jak w plemiona czy ?
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
Onufry wiesz coś więcej o tych czasowych serverach ? takie coś jak w plemiona czy ?

Mapa drogowa to plan zmian na dany rok. Proszę nie pytać o konkretne daty wprowadzenia danych zmian. Nie dysponujemy takowymi, więc siłą rzeczy nie udzielimy odpowiedzi na takie pytania. Proszę również nie pytać administracji o szczegóły, np. na czym dokładnie będzie polegała dana zmiana, ponieważ wszystkie szczegóły znane na dzień dzisiejszy zostały podane wyżej.
__________________
 

DeletedUser29579

Gość
Gość
Mnie martwi w instancjach podpunkt "Mogą być rozgrywane w trakcie wykonywania innych czynności w grze (pracy, spania w hotelu itd.)"

Żeby się nie okazało że takie instancje to coś jak manewry i jest za nie jedynie satysfakcja i może jakieś oup z osiągnięć
 

DeletedUser2294

Gość
Gość
Zgłaszałem pomysł żeby to było z obligacji mieszkańców - dzięi temu duże miasta z faktycznie aktywnymi mieszkańcami miałyby kolej. Nie byłoby sytuacji że jednoosobowe sioło kupuje sobie za bryłki dworzec.
Podróżowanie - prosta sprawa, tylko między miastami które dworzec mają.
Jeśli chodzi o "kolejkę turystyczną" czyli pociąg podjeżdżajacy pod rezerwat czy Miasto Widmo - jestem na nie.
Ale pewnie mój punkt widzenia jest odosobniony i wejdą pomysły tych co najgłośniej krzyczą.

A dlaczego? Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, w której skupisko "aktywnych/duzych" miast jest w jednym miejscu. To po kiego grzyba mi wówczas kolej, skoro potrzebuję dostać się szybko za "zielone" na drugi koniec mapy, nawet jeśli w pobliżu mojego celu wizyty ma być tylko 1-osobowe zadupie...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mnie i tak zatkało jak zobaczylem odblokowanie poziomów heh :ind:

Czekałem ponad 2 lata, na jednym świecie prawie 2,5 chyba. :I:
 

DeletedUser7292

Gość
Gość
Jedyne co jest dla mnie warte uwagi to światy eventowe/przyspieszone. To będzie na pewno coś fajnego, co powinno znacznie rozruszać westa.
 

DeletedUser10104

Gość
Gość
Jedyne co jest dla mnie warte uwagi to światy eventowe/przyspieszone. To będzie na pewno coś fajnego, co powinno znacznie rozruszać westa.

To będzie wyścig za bryłki bez happy endu. Czyli podobnie jak z zestawami nagrodowymi w loterii. Wszyscy pakują kasę a jeden dostanie extra zabawki( do następnej loterii- ewentu)
Mnie ciekawi zabawa dla 5-20 graczy. Jest szansa na odejście od monopolu fortowego. Jeśli ta zabawa będzie codzienna i wymagała umiejek najlepiej sprzecznych do pojedynków i fortu a nagrody będą unikatowe to jestem za. Jeśli to ma być jak pomysł z pokerem to będzie lipa.
 
Podniesienie limitu poziomu:
  • Podniesienie maksymalnego poziomu do 150.
  • Nowa zawartość (przedmioty, zadania, prace).
  • Odkrycie środkowej części mapy.

Nowe prace i produkty to fajna rzecz, odkrycie środka mapy ciekawe, lecz niektóre z nowych itemów nie wyglądają należycie, ba, większość, ba, niemalże wszystkie. Nowy poziom = nowy cel dla starych graczy, który może ich zatrzymać na dłużej. Dodanie do tej gry nowej zawartości może jej jednak niestety nie uratować...


Sklepik premium
  • Wersja dla mniejszych rozdzielczości ekranu.
  • Kilka drobnych usprawnień.
  • Automatyczne zniżki i mechanizmy eventowe.

Niby drobne usprawnienia, ale cieszą. Zaraz zaraz, zatrzymajmy się na moment, porozmawiajmy o komercjalizacji gry. Rozumiem, że IG może nie starczyć kasy na utrzymanie serwerów. Były bryłki, automatyzacje, bonusy postaci, wyższe zarobki, potem skracanie podróży, natychmiastowe dostarczanie przedmiotów z targu, w końcu kupno skrzyń i itemów różnej maści w sklepie. Gra staje się mniej popularna, lecz możnaby z niej nie robić pay2win.

Fort eventowy
  • Kontrolowany przez członków TWT i Zespół Eventowy będzie używany do eventów fortowych i konkursów.
  • Możliwość włączenia kilku dodatkowych ustawień jak domyślna ochrona przed przejęciem, krótszy czas oczekiwania na bitwę, możliwość dodania NPC i specjalnych nagród.
  • Będzie zlokalizowany w środku mapy.

Na razie wstrzymam się z komentarzem do czasu pierwszego eventu w tym forcie, pomysł ma potencjał lecz trzeba go dobrze wykorzystać. Jak na razie fort stoi i jest kontrolowany przez miasto posiadające 0 mieszkańców(przynajmniej na Świecie 1).

Instancje Multiplayerowe
  • Oparte na mechanice z bitew fortowych misje dla 5-20 graczy (np. polowanie na niedźwiedzie).
  • Specjalne nagrody.
  • Mogą być rozgrywane w trakcie wykonywania innych czynności w grze (pracy, spania w hotelu itd.).

Jedna z najciekawszych zmian proponowanych w tegorocznej mapie drogowej, IG ma tu wielkie pole do popisu, różne możliwości, scenariusze, martwi mnie tylko możliwość wykonywania ich podczas innych czynności. Trochę to nierealistyczne, nieprawdaż?

Światy eventowe i przyspieszone
  • Limitowane czasowo światy eventowe.
  • Specjalne cele do osiągnięcia (ostatni żywy gracz, znalezienie danego przedmiotu jako pierwszy, osiągnięcie określonego poziomu).
  • Jeden świat eventowy na wersję językową i/lub jeden globalny świat eventowy.

Ciekawi mnie "przyspieszenie gry", przecież 15-sekundowe prace już mamy, za bryłki możemy przy pomocy proszku ze skorupy rakietowego żółwia niemalże teleportować się z miejsca na miejsce. Dziesięciokrotne przyspieszenie oznaczałoby między innymi półtorasekundowe prace i minutowe pojedynki. Ciekawe...

Poprawki w rankingu
  • Zbalansowanie rankingu (przykładowo rankingu miast).
  • Nowe zestawienia (rzemiosło, bitwy fortowe, rozbudowa).
  • Rankingi czasowe.

Pomyślałem o przykładzie rankingu czasowego - ilość zdobytego expa w ciągu ostatniego tygodnia. Tutaj kolejność graczy nie będzie się raczej zbytnio różniła od kolejności w zwykłym rankingu doświadczenia - wiadomo że gracze z wyższym lvlem będą go zdobywali więcej. Mimo wszystko jest to interesująca propozycja.

System pojedynkowy
  • Porównanie różnych koncepcji.
  • Wprowadzenie już gotowego prototypu interaktywnego systemu pojedynków opartego na aktywnych umiejętnościach.
  • Zmiany w balansie pojedynków.

Pojedynki, czyli coś, z czym IG męczy się od już tak dawna, że najwięksi weterani nie pamiętają. Został zniszczony przez zniwelowanie wpływu taktyki i zaskoczenia. Wszelka poprawa w mojej opinii powinna oznaczać włączenie spowrotem odstawionych w kąt umiejętności. Ciekawe, czy intereaktywność będzie polegała na klikaniu lewym przyciskiem myszy w przeciwnika, o ile w ogóle zostanie wprowadzona.

Tablica ogłoszeń
  • Rozwiązanie problemów szpiegów i graczy, którzy nie są zainteresowani pozostaniem w mieście.
  • Zwiększenie użyteczności i poprawa interfejsu.

Tablica ogłoszeń - kolejna rzecz, która ułatwia grę i bez której kiedyś jakoś dało się żyć(ledwo). Może być, byleby IG nie poświęcało temu detalowi całej swej uwagi ;)

Nowy styl forum
  • Już czas, nie?
  • Nowy wygląd forum
  • Aktualizacja vBulletin do wersji 5.1

Nowy styl forum? W mojej opinii powinien pozostać obecny i nie jest to najwyższy czas, The West 2.0 już zniechęcił do gry wielu weteranów, forum powinno pozostać tak tradycyjne, jak było. Chyba, że dacie możliwość zmiany wyglądu forum z nowego na tradycyjny.

Handel między graczami
  • Umożliwienie bezpośredniego transferu przedmiotów lub handlu między dwoma graczami.
  • Możliwość bezpośredniego handlu tylko z graczami z miasta lub znajomych.

Bezpośredni transfer przedmiotów? Znowu będzie narzekanie na potencjalny wzrost ilości multikont, jak to było przy przelewaniu dolarów. Sam jestem temu przeciwny.

Ulepszenia w rzemiośle
  • Podniesienie maksymalnego poziomu rzemiosła.
  • Więcej przepisów.
  • Zwiększenie funkcjonalności interfejsu.

Nowa zawartość w rzemiośle = nowe poziomy, może nowe questy z tym związane? Miejmy nadzieję że IG się postara i zrobi coś ciekawego i żeby itemy nie dawały zbyt wysokich bonusów.

Czas podróży (kolej)
  • Przyspieszenie czasu podróży na mapie.
  • Możliwe, że z użyciem stacji kolejowych do wybudowania w miastach.

Jedna z najciekawszych informacji w tej mapie drogowej, budowa torów i stacji kolejowych może połączyć graczy, może być kolejnym zajęciem dla bobów poza wieczną rozbudową Kościoła w miastach. Oczywiście w grę mogą również wejść w tym wypadku bilety kolejowe, rozkład jazdy pociągów(a nie pociąg na zawołanie) a nawet pociągi towarowe przewożące towary z targu do kupującego.

Nowa strona główna
  • Nowoczesny wygląd.
  • Więcej informacji na temat gry.
  • Więcej zrzutów ekranu, grafik koncepcyjnych i filmów z gry.

W mojej skromnej opinii pierwsza strona główna była najlepsza, tak jakoś czuję nostalgię i sentyment. Obojętne są mi zmiany na stronie głównej, interesuje mnie raczej sama gra.



I to by było na tyle jeśli chodzi o moją skromną opinię na temat tegorocznej mapy drogowej. Podsumowując, znając życie, i tak większość propozycji z mapy drogowej nie wejdzie w życie lub rozczaruje graczy, kiedy już się pojawią, bądźmy jednak optymistami i czekajmy na dobre zmiany, które przywrócą grze jej dawny blask i świetność.
 

DeletedUser31032

Gość
Gość
Nowy styl forum? W mojej opinii powinien pozostać obecny i nie jest to najwyższy czas, The West 2.0 już zniechęcił do gry wielu weteranów, forum powinno pozostać tak tradycyjne, jak było. Chyba, że dacie możliwość zmiany wyglądu forum z nowego na tradycyjny.

Chodzi tutaj bardziej o zamianę "oprogramowania" czy jak kto woli skryptu na którym opiera się forum. Aktualnie pracujemy na 3.8, zmiana będzie na 5.1. Co umożliwia nowa wersja można sprawdzić na stronie oficjalnej vbulletin ;;) Wygląd to kwestia gustu:huh:
 

DeletedUser18894

Gość
Gość
Budowę kolei można przeprowadzić w podobny sposób, jak rozbudowę cyrku:

1. Budowa głównej stacji w każdym hrabstwie przy charakterystycznym punkcie np. Miasto Widmo, Wioska Indiańska (po 1 pkt na hrabstwo) - szlaki "Express City" (pociągi z prędkością do 500% w zależności od ceny zakupionego biletu),

2. Budowa stacji przelotowych w każdym mieście (możliwość budowy dopiero po zakończeniu rozbudowy wszystkich Stacji Głównych). Można wprowadzić 5 lvl budynku stacji, gdzie każdy kolejny lvl będzie udostępniał coraz droższe bilety - szlaki "Regio City" (pociągi z prędkością do 400% w zależności od ceny zakupionego biletu i poziomu stacji kolejowej w danym mieście).

Założenia:
1) Między budowami kolejnych stacji głównych nie byłoby odstępów czasowych. Po wybudowaniu stacji w danym hrabstwie, od razu przechodzimy do następnego.

2) Podobnie jak w cyrku osoby mogłyby wrzucać produkty potrzebne do wybudowania trakcji kolejowej (węgiel, drewno, kamienie, pręty metalowe itp.) pomijając takie produkty jak bawełna lub jagody, których w rzeczywistości nie stosuje się do budowy infrastruktury kolejowej.

3) Prędkości zależne od ceny biletu, im droższy bilet tym szybciej zajedziemy. Oczywiście podane przeze mnie wartości prędkości mogą być inne. To samo tyczy się cen biletów.

Jak oceniacie ten pomysł ?
 

DeletedUser1887

Gość
Gość
Najprostsze rozwiązanie to, budowa dworca kolejowego w mieście. Wszyscy mieszkańcy danego miasta dostają dodatkowy bonus do prędkości poruszając się po całej mapie (np. 1% co lvl).

Co do wyglądu forum to jak najszybciej trzeba go zmienić, bo nie może być tak, że szukając ostatniego wpisu musza przewijać stronę w poziomie...
To forum jest z poprzedniej epoki.


Zapraszam do linku poniżej.
Oferty:
-przedmiotów unikatowych
-całych zestawów
-produktów rzemiosła
-wyszukiwarka / porównywarka produktów rzemiosła
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Pociąg to nie taksówka, która jeździ gdziekolwiek.
Stacje powinny być budowane w miastach sojuszu i fortach należących do sojuszu. Między istniejącymi stacjami rozkłada się tory a potem kupuje pociągi, które poruszają się po torach według rozkładu jazdy. Tak chyba działa kolej::P:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem przeciwny budowie stacji kolejowych w miastach.Po pierwsze tory które będą na mapie będą tworzyły duży chaos i będzie to nieestetycznie wyglądało i znowu się zacznie marudzenie, że pełno wszystkiego na mapie itp. itd. Po drugie jaki byłby sens kolei jeżeli stacje zostałyby wybudowane pomiędzy dwoma miastami, które są oddalone od siebie o 3 minuty drogi na kłusaku.Tak jak ktoś wcześniej pisał najlepiej będzie jeżeli stacje będą przy zleceniodawcach(Miasto Widmo,Wioska indiańska) albo na samym środku sektora.
 

DeletedUser

Gość
Gość
A skąd wiesz, że Indianie z wioski chcą mieć u siebie stację kolejową?
Albo stacja wykuta w świętej skale...

Nie trzeba zmieniać mapy, na stacji byłaby dostępna mapa sieci kolejowej.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Ja jestem przeciwny budowie stacji kolejowych w miastach.Po pierwsze tory które będą na mapie będą tworzyły duży chaos i będzie to nieestetycznie wyglądało i znowu się zacznie marudzenie, że pełno wszystkiego na mapie itp. itd. Po drugie jaki byłby sens kolei jeżeli stacje zostałyby wybudowane pomiędzy dwoma miastami, które są oddalone od siebie o 3 minuty drogi na kłusaku.Tak jak ktoś wcześniej pisał najlepiej będzie jeżeli stacje będą przy zleceniodawcach(Miasto Widmo,Wioska indiańska) albo na samym środku sektora.

Spokojnie nie bój się o budowę torów. To jest TW a nie Railroad Tycoon swoją droga kapitalna gierka.

Kilka pomysłów z tej mapki fajnych . Ile wejdzie w tym roku jeszcze , zobaczymy na koniec.
 

DeletedUser28938

Gość
Gość
podobno juz ktos na Polskim tw wbił juz lev 150.przeleciałem swiaty i nie znalazłem,chyba jakies plotki,nawet zalogowalem sie na roznych swiatach niemieckim angielskim i francuskim nikt tam jeszcze nie ma
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
podobno juz ktos na Polskim tw wbił juz lev 150.przeleciałem swiaty i nie znalazłem,chyba jakies plotki,nawet zalogowalem sie na roznych swiatach niemieckim angielskim i francuskim nikt tam jeszcze nie ma

Wbił już cobra112 na świecie 1.
 
Status
Zamknięty.
Do góry