DeletedUser7098
Gość
Gość
Proszę abyś napisał czemu oceniłeś tak, a nie inaczej. Interesuje mnie wasze zdanie. I proszę każdą osobę (zarówno tych 1 postowych jak i adminów) o powiedzenie czemu zagłosowali na NIE
Osobiście głosuje na Nie aby nie zawyżać oceny i mieć podgląd ankiety.
Witam
Chciałbym zaproponować nową opcję: "Napad na bank"
Poprawki zostały zaznaczone kolorem zielonym
I Założenia
1.Bitwa o miasto podobna jest do bitwy o fort.
2.Po obu stronach może stanąć do 50 ludzi.
3.Okienko "Napadu na bank" wygląda tak samo jak w walki o fort (układ, lista graczy, okienko "Rekrutacja"), różniła by się tylko mapa.
4.Czas od wypowiedzenia bitwy do rozpoczęcia wynosi 12 godzin. Dlaczego ? Napady takie zwykle były bez żadnego wypowiedzenia, 12 godzin to czas wystarczający na ustawienie się. (rzeczywiście 6 godzin to za mało).
5.Osoby ustawione do bitwy, śpiące w hotelu są automatycznie budzone.
6.Podczas bitwy używa się broni długiej (strzelby, łuki, kusze) Osoby bez broni używają kamieni (tak jak przy bitwach o fort)
7. Dokładne granice sektorów nie zostały przeze mnie zaznaczone.
8.Na jedno miasto można napaść raz na 14 dni.
9.Atak może odbyć się tylko w przypadku gdy miasto atakowane ma od 10% punktów mniej niż twoje do 10% więcej.
10.Atak kosztowałby 500$ (z kasy miasta atakującego)
II Przebieg
1.Radny lub założyciel miasta wybiera miasto do zaatakowania, wchodzi w ratusz i wybiera ikonę "zaatakuj miasto".
2.Każdy z mieszkańców miasta atakującego i atakowanego dostaje raport o nadchodzącej bitwie.
3.W mieście pojawia się ikonka z czasem do rozpoczęcia bitwy.
Uwaga! Nie ma więcej znaków nadchodzącej bitwy, do walki przystępują tylko osoby z obu miast, poinformowani sojusznicy i ewentualnie osoby które zobaczyły że bitwa się zbliża.
4. Po kliknięciu na tą ikonę otwiera nam okienko opisane w punkcie I.3
5. Aby ustawić się do walki trzeba być w mieście.
6. Ustawianie wygląda tam samo jak w bitwie o fort, Wybiera się miejsce i punkt docelowy.
7.Osoby z miasta atakującego uczestniczą wyłącznie w ataku, a broniącego w obronie.
8. Radni i założyciele mogą wybierać kto będzie uczestniczył w bitwie a kto nie.
Uwaga! Zapisane osoby z miasta atakującego i atakowanego, znajdujące się w mieście nie mogą zostać wyrzucone z bitwy.
9.Kiedy licznik dojdzie do zera bitwa się zaczyna.
III Plan
Przepraszam za dość paintowy plan.
Teraz spróbuję przedstawić co? gdzie? i jak?.
1.Atakujący ustawiają się w sektorze zaznaczonym na czerwono. Balkony budynku 8- hotelu i grabarza mogą także zostać użyte jako sektor startowy dla atakujących.
2.Obrońcy ustawiają się w strefie oznaczoną pomarańczową granicą .
3.Zadania i przebieg
-Czas pierwszej tury wynosi 2 min, każda następna trwa 30 sekund.
-Walka trwa 100 tur.
-Zadaniem atakujących jest dostać się do brązowego sektora (czerwona linia pokazuje jaką mniej więcej trasą trzeba iść) i przeczekać tam 5 rund/ pokonać wszystkich obrońców
-Zadaniem obrońców jest- przeczekać 100 rund/pokonać wszystkich atakujących.
4.Opis pola bitwy.
-Na budynki wchodzi się (i schodzi) wyłącznie przez schody oznaczone niebieskimi kwadratami. Wejście/zejście polega na wejściu najpierw na schody a potem na ziemię/budynek). Każde schody posiadają 6 miejsc do stania
Wyjątek. Z wieży/zbiornika oznaczonego numerem 4 można wyłącznie ZESKOCZYĆ do niebieskiego kółka. Nie ma możliwości wejścia z powrotem.
-Nie można wchodzić do sektorów zajętych przez wroga, punkt I.7.
-Zielone kwadraty to przeszkody (wozy, dyliżanse), nie można przez nie przechodzić, ale w ich pobliżu dostajemy dużą premię do obrony (oczywiście tylko w przypadku gdy przeszkoda jest między nami, a wrogiem), tracimy niestety również dużo punktów ataku. Jednak premia do obrony jest większa niż strata do ataku.
-Ostrzał z budynków można prowadzić wyłącznie z ponumerowanych pół
-W przypadku braku budowy jakiegoś budynku w jego miejscu będzie znajdował się uniemożliwiający przejście płot, przez który nie można strzelać.
5.Opis poszczególnych budynków.
1,2,3- Sklepy- ostrzał można prowadzić wyłącznie z balkonów, Mały bonus do obrony i ataku
4- Wieża - brak możliwości wejścia. Duży bonus do ataku lecz minusy do obrony (na wieży nie ma żadnych osłon)
5- Poczta i Salon- nie można na nie wchodzić i strzelać.
6- Ratusz- ostrzał można prowadzić z dwóch poziomów, dolny (lewa i prawa strona) dają niewielkie bonusy (jak przy sklepie), środek daje średni bonus do ataku i nie daje nic do obrony (jesteśmy w pewnym stopniu wystawieni, ale jesteśmy wyżej)
7- Dziwny budynek- tak jak 5
8- Hotel i grabarz- ostrzał wyłącznie z balkonów, początkowo jest zajęty przez atakujących, średni bonus do ataku i obrony
9-Kościół (dwu-poziomowy)- Wieża daje duży bonus do ataku i nie daje nic do obrony, dół daje mały bonus do obrony i średni do ataku
10,11- Bank i coś jeszcze- dają jedyne mały bonus do ataku
*Opcjonalnie można wprowadzić jeszcze dodatkowe zadanie. Po przekroczeniu linii między 3, a 7 z ratusza startuje NPC (1500 PŻ, nie strzela) i idzie niebieską linią. Zielona linia na budynku banku to ściana za którą nie można strzelać. Jedyny sposób likwidacji na tym etapie to wejście na dachy 10/11. Po dostaniu się do banku wychodzi na zewnątrz (niebieski kwadrat) i przez 3 rundy stoi w miejscu i pakuje pieniądze do dyliżansu (oznaczonego kolorem oliwkowym) Jeżeli dożyje do końca zabiera 50 % pieniędzy, chroniąc je przed zabraniem. Po bitwie pieniądze wracają do miasta.
IV Nagrody
1.Dla atakujących
W przypadku wygranej wszystkie pieniądze są zabierane (oczywiście te z kasy miejskiej, pieniądze poszczególnych graczy są bezpieczne) z banku- 50% idzie do kasy miasta atakującego, drugie 50 % jest rozdzielane pomiędzy wszystkich atakujących. Dodatkowo każdy dostaje niewiele punktów doświadczenia.
W przypadku przegranej dostaje się dosłownie kilka punktów doświadczenia i 0 $
2.Dla obrońców
W przypadku wygranej każdy dostaje dużo punków doświadczenia i kilka $ honorarium (suma symboliczna około 100).
W przypadku przegranej niewielkie honorarium (50$)
Honorarium brało by się znikąd (nie z kasy: miejskiej, radnych i założycieli), taka mała, a przyjemna nagroda
V Bonusy klas
Każda z klas posiada osobny bonus do walki
Poszukiwacz przygód- darmowy sen w najlepszym pokoju po walce (niezależnie od wygranej/ przegranej i wybranej strony (atak/obrona)
Coś w rodzaju talonu- możliwe do wykorzystania kiedy się chce, w przypadku większej ilości walk, liczba ta będzie wyższa
Budowniczy- 5% punktów doświadczenia więcej
Zawadiaka- 10% pieniędzy więcej
Żołnierz (klasa prawdopodobnie dominująca [punkty życia i możliwość użycia lepszej broni])- 10% premii na umiejętność taktyka/zaskoczenie
VI Ważne umiejętności
Dla atakujących
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zaskoczenie- bonus do ataku
wytrzymałość- bonus do obrony
Dla obrońców
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zakładanie pułapek- bonus do ataku
taktyka- bonus do obrony
W przypadku błędów, rzeczy które trzeba poprawić proszę pisać.
W przypadku błędów gramatycznych, stylistycznych ortograficznych piszcie poniżej, lub wysyłajcie wiadomości na pw.
Istnieje problem: Po co trzymać dużo pieniędzy w kasie ? Mam nadzieje że ktoś wymyśli powód dla tego i opisze go jako osobną propozycję.
Pomysł został uhonorowany nagrodą "dużego zielonego plusa- Parszywego Indora"
Osobiście głosuje na Nie aby nie zawyżać oceny i mieć podgląd ankiety.
Witam
Chciałbym zaproponować nową opcję: "Napad na bank"
Poprawki zostały zaznaczone kolorem zielonym
I Założenia
1.Bitwa o miasto podobna jest do bitwy o fort.
2.Po obu stronach może stanąć do 50 ludzi.
3.Okienko "Napadu na bank" wygląda tak samo jak w walki o fort (układ, lista graczy, okienko "Rekrutacja"), różniła by się tylko mapa.
4.Czas od wypowiedzenia bitwy do rozpoczęcia wynosi 12 godzin. Dlaczego ? Napady takie zwykle były bez żadnego wypowiedzenia, 12 godzin to czas wystarczający na ustawienie się. (rzeczywiście 6 godzin to za mało).
5.Osoby ustawione do bitwy, śpiące w hotelu są automatycznie budzone.
6.Podczas bitwy używa się broni długiej (strzelby, łuki, kusze) Osoby bez broni używają kamieni (tak jak przy bitwach o fort)
7. Dokładne granice sektorów nie zostały przeze mnie zaznaczone.
8.Na jedno miasto można napaść raz na 14 dni.
9.Atak może odbyć się tylko w przypadku gdy miasto atakowane ma od 10% punktów mniej niż twoje do 10% więcej.
10.Atak kosztowałby 500$ (z kasy miasta atakującego)
II Przebieg
1.Radny lub założyciel miasta wybiera miasto do zaatakowania, wchodzi w ratusz i wybiera ikonę "zaatakuj miasto".
2.Każdy z mieszkańców miasta atakującego i atakowanego dostaje raport o nadchodzącej bitwie.
3.W mieście pojawia się ikonka z czasem do rozpoczęcia bitwy.
Uwaga! Nie ma więcej znaków nadchodzącej bitwy, do walki przystępują tylko osoby z obu miast, poinformowani sojusznicy i ewentualnie osoby które zobaczyły że bitwa się zbliża.
4. Po kliknięciu na tą ikonę otwiera nam okienko opisane w punkcie I.3
5. Aby ustawić się do walki trzeba być w mieście.
6. Ustawianie wygląda tam samo jak w bitwie o fort, Wybiera się miejsce i punkt docelowy.
7.Osoby z miasta atakującego uczestniczą wyłącznie w ataku, a broniącego w obronie.
8. Radni i założyciele mogą wybierać kto będzie uczestniczył w bitwie a kto nie.
Uwaga! Zapisane osoby z miasta atakującego i atakowanego, znajdujące się w mieście nie mogą zostać wyrzucone z bitwy.
9.Kiedy licznik dojdzie do zera bitwa się zaczyna.
III Plan
Przepraszam za dość paintowy plan.
Teraz spróbuję przedstawić co? gdzie? i jak?.
1.Atakujący ustawiają się w sektorze zaznaczonym na czerwono. Balkony budynku 8- hotelu i grabarza mogą także zostać użyte jako sektor startowy dla atakujących.
2.Obrońcy ustawiają się w strefie oznaczoną pomarańczową granicą .
3.Zadania i przebieg
-Czas pierwszej tury wynosi 2 min, każda następna trwa 30 sekund.
-Walka trwa 100 tur.
-Zadaniem atakujących jest dostać się do brązowego sektora (czerwona linia pokazuje jaką mniej więcej trasą trzeba iść) i przeczekać tam 5 rund/ pokonać wszystkich obrońców
-Zadaniem obrońców jest- przeczekać 100 rund/pokonać wszystkich atakujących.
4.Opis pola bitwy.
-Na budynki wchodzi się (i schodzi) wyłącznie przez schody oznaczone niebieskimi kwadratami. Wejście/zejście polega na wejściu najpierw na schody a potem na ziemię/budynek). Każde schody posiadają 6 miejsc do stania
Wyjątek. Z wieży/zbiornika oznaczonego numerem 4 można wyłącznie ZESKOCZYĆ do niebieskiego kółka. Nie ma możliwości wejścia z powrotem.
-Nie można wchodzić do sektorów zajętych przez wroga, punkt I.7.
-Zielone kwadraty to przeszkody (wozy, dyliżanse), nie można przez nie przechodzić, ale w ich pobliżu dostajemy dużą premię do obrony (oczywiście tylko w przypadku gdy przeszkoda jest między nami, a wrogiem), tracimy niestety również dużo punktów ataku. Jednak premia do obrony jest większa niż strata do ataku.
-Ostrzał z budynków można prowadzić wyłącznie z ponumerowanych pół
-W przypadku braku budowy jakiegoś budynku w jego miejscu będzie znajdował się uniemożliwiający przejście płot, przez który nie można strzelać.
5.Opis poszczególnych budynków.
1,2,3- Sklepy- ostrzał można prowadzić wyłącznie z balkonów, Mały bonus do obrony i ataku
4- Wieża - brak możliwości wejścia. Duży bonus do ataku lecz minusy do obrony (na wieży nie ma żadnych osłon)
5- Poczta i Salon- nie można na nie wchodzić i strzelać.
6- Ratusz- ostrzał można prowadzić z dwóch poziomów, dolny (lewa i prawa strona) dają niewielkie bonusy (jak przy sklepie), środek daje średni bonus do ataku i nie daje nic do obrony (jesteśmy w pewnym stopniu wystawieni, ale jesteśmy wyżej)
7- Dziwny budynek- tak jak 5
8- Hotel i grabarz- ostrzał wyłącznie z balkonów, początkowo jest zajęty przez atakujących, średni bonus do ataku i obrony
9-Kościół (dwu-poziomowy)- Wieża daje duży bonus do ataku i nie daje nic do obrony, dół daje mały bonus do obrony i średni do ataku
10,11- Bank i coś jeszcze- dają jedyne mały bonus do ataku
*Opcjonalnie można wprowadzić jeszcze dodatkowe zadanie. Po przekroczeniu linii między 3, a 7 z ratusza startuje NPC (1500 PŻ, nie strzela) i idzie niebieską linią. Zielona linia na budynku banku to ściana za którą nie można strzelać. Jedyny sposób likwidacji na tym etapie to wejście na dachy 10/11. Po dostaniu się do banku wychodzi na zewnątrz (niebieski kwadrat) i przez 3 rundy stoi w miejscu i pakuje pieniądze do dyliżansu (oznaczonego kolorem oliwkowym) Jeżeli dożyje do końca zabiera 50 % pieniędzy, chroniąc je przed zabraniem. Po bitwie pieniądze wracają do miasta.
IV Nagrody
1.Dla atakujących
W przypadku wygranej wszystkie pieniądze są zabierane (oczywiście te z kasy miejskiej, pieniądze poszczególnych graczy są bezpieczne) z banku- 50% idzie do kasy miasta atakującego, drugie 50 % jest rozdzielane pomiędzy wszystkich atakujących. Dodatkowo każdy dostaje niewiele punktów doświadczenia.
W przypadku przegranej dostaje się dosłownie kilka punktów doświadczenia i 0 $
2.Dla obrońców
W przypadku wygranej każdy dostaje dużo punków doświadczenia i kilka $ honorarium (suma symboliczna około 100).
W przypadku przegranej niewielkie honorarium (50$)
Honorarium brało by się znikąd (nie z kasy: miejskiej, radnych i założycieli), taka mała, a przyjemna nagroda
V Bonusy klas
Każda z klas posiada osobny bonus do walki
Poszukiwacz przygód- darmowy sen w najlepszym pokoju po walce (niezależnie od wygranej/ przegranej i wybranej strony (atak/obrona)
Coś w rodzaju talonu- możliwe do wykorzystania kiedy się chce, w przypadku większej ilości walk, liczba ta będzie wyższa
Budowniczy- 5% punktów doświadczenia więcej
Zawadiaka- 10% pieniędzy więcej
Żołnierz (klasa prawdopodobnie dominująca [punkty życia i możliwość użycia lepszej broni])- 10% premii na umiejętność taktyka/zaskoczenie
VI Ważne umiejętności
Dla atakujących
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zaskoczenie- bonus do ataku
wytrzymałość- bonus do obrony
Dla obrońców
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zakładanie pułapek- bonus do ataku
taktyka- bonus do obrony
W przypadku błędów, rzeczy które trzeba poprawić proszę pisać.
W przypadku błędów gramatycznych, stylistycznych ortograficznych piszcie poniżej, lub wysyłajcie wiadomości na pw.
Istnieje problem: Po co trzymać dużo pieniędzy w kasie ? Mam nadzieje że ktoś wymyśli powód dla tego i opisze go jako osobną propozycję.
Pomysł został uhonorowany nagrodą "dużego zielonego plusa- Parszywego Indora"
+
Ostatnio edytowane przez moderatora: