Napad na bank

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser7098
  • Data rozpoczęcia

Podoba ci się pomysł?


  • W sumie głosujących
    799

DeletedUser7098

Gość
Gość
Proszę abyś napisał czemu oceniłeś tak, a nie inaczej. Interesuje mnie wasze zdanie. I proszę każdą osobę (zarówno tych 1 postowych jak i adminów) o powiedzenie czemu zagłosowali na NIE
Osobiście głosuje na Nie aby nie zawyżać oceny i mieć podgląd ankiety.

Witam
Chciałbym zaproponować nową opcję: "Napad na bank"

Poprawki zostały zaznaczone kolorem zielonym

I Założenia
1.Bitwa o miasto podobna jest do bitwy o fort.
2.Po obu stronach może stanąć do 50 ludzi.
3.Okienko "Napadu na bank" wygląda tak samo jak w walki o fort (układ, lista graczy, okienko "Rekrutacja"), różniła by się tylko mapa.
4.Czas od wypowiedzenia bitwy do rozpoczęcia wynosi 12 godzin. Dlaczego ? Napady takie zwykle były bez żadnego wypowiedzenia, 12 godzin to czas wystarczający na ustawienie się. (rzeczywiście 6 godzin to za mało).
5.Osoby ustawione do bitwy, śpiące w hotelu są automatycznie budzone.
6.Podczas bitwy używa się broni długiej (strzelby, łuki, kusze) Osoby bez broni używają kamieni (tak jak przy bitwach o fort)
7. Dokładne granice sektorów nie zostały przeze mnie zaznaczone.
8.Na jedno miasto można napaść raz na 14 dni.
9.Atak może odbyć się tylko w przypadku gdy miasto atakowane ma od 10% punktów mniej niż twoje do 10% więcej.
10.Atak kosztowałby 500$ (z kasy miasta atakującego)
II Przebieg
1.Radny lub założyciel miasta wybiera miasto do zaatakowania, wchodzi w ratusz i wybiera ikonę "zaatakuj miasto".
atakf.png

2.Każdy z mieszkańców miasta atakującego i atakowanego dostaje raport o nadchodzącej bitwie.
3.W mieście pojawia się ikonka z czasem do rozpoczęcia bitwy.
miasto.png

Uwaga! Nie ma więcej znaków nadchodzącej bitwy, do walki przystępują tylko osoby z obu miast, poinformowani sojusznicy i ewentualnie osoby które zobaczyły że bitwa się zbliża.
4. Po kliknięciu na tą ikonę otwiera nam okienko opisane w punkcie I.3
5. Aby ustawić się do walki trzeba być w mieście.
6. Ustawianie wygląda tam samo jak w bitwie o fort, Wybiera się miejsce i punkt docelowy.
7.Osoby z miasta atakującego uczestniczą wyłącznie w ataku, a broniącego w obronie.
8. Radni i założyciele mogą wybierać kto będzie uczestniczył w bitwie a kto nie.
Uwaga! Zapisane osoby z miasta atakującego i atakowanego, znajdujące się w mieście nie mogą zostać wyrzucone z bitwy.
9.Kiedy licznik dojdzie do zera bitwa się zaczyna.

III Plan
Przepraszam za dość paintowy plan.
planur.png

Teraz spróbuję przedstawić co? gdzie? i jak?.
1.Atakujący ustawiają się w sektorze zaznaczonym na czerwono. Balkony budynku 8- hotelu i grabarza mogą także zostać użyte jako sektor startowy dla atakujących.
2.Obrońcy ustawiają się w strefie oznaczoną pomarańczową granicą .
3.Zadania i przebieg
-Czas pierwszej tury wynosi 2 min, każda następna trwa 30 sekund.
-Walka trwa 100 tur.
-Zadaniem atakujących jest dostać się do brązowego sektora (czerwona linia pokazuje jaką mniej więcej trasą trzeba iść) i przeczekać tam 5 rund/ pokonać wszystkich obrońców
-Zadaniem obrońców jest- przeczekać 100 rund/pokonać wszystkich atakujących.

4.Opis pola bitwy.
-Na budynki wchodzi się (i schodzi) wyłącznie przez schody oznaczone niebieskimi kwadratami. Wejście/zejście polega na wejściu najpierw na schody a potem na ziemię/budynek). Każde schody posiadają 6 miejsc do stania
Wyjątek. Z wieży/zbiornika oznaczonego numerem 4 można wyłącznie ZESKOCZYĆ do niebieskiego kółka. Nie ma możliwości wejścia z powrotem.
-Nie można wchodzić do sektorów zajętych przez wroga, punkt I.7.
-Zielone kwadraty to przeszkody (wozy, dyliżanse), nie można przez nie przechodzić, ale w ich pobliżu dostajemy dużą premię do obrony (oczywiście tylko w przypadku gdy przeszkoda jest między nami, a wrogiem), tracimy niestety również dużo punktów ataku. Jednak premia do obrony jest większa niż strata do ataku.
-Ostrzał z budynków można prowadzić wyłącznie z ponumerowanych pół
-W przypadku braku budowy jakiegoś budynku w jego miejscu będzie znajdował się uniemożliwiający przejście płot, przez który nie można strzelać.

5.Opis poszczególnych budynków.
1,2,3- Sklepy- ostrzał można prowadzić wyłącznie z balkonów, Mały bonus do obrony i ataku
4- Wieża - brak możliwości wejścia. Duży bonus do ataku lecz minusy do obrony (na wieży nie ma żadnych osłon)
5- Poczta i Salon- nie można na nie wchodzić i strzelać.
6- Ratusz- ostrzał można prowadzić z dwóch poziomów, dolny (lewa i prawa strona) dają niewielkie bonusy (jak przy sklepie), środek daje średni bonus do ataku i nie daje nic do obrony (jesteśmy w pewnym stopniu wystawieni, ale jesteśmy wyżej)
7- Dziwny budynek- tak jak 5
8- Hotel i grabarz- ostrzał wyłącznie z balkonów, początkowo jest zajęty przez atakujących, średni bonus do ataku i obrony
9-Kościół (dwu-poziomowy)- Wieża daje duży bonus do ataku i nie daje nic do obrony, dół daje mały bonus do obrony i średni do ataku
10,11- Bank i coś jeszcze- dają jedyne mały bonus do ataku

*Opcjonalnie można wprowadzić jeszcze dodatkowe zadanie. Po przekroczeniu linii między 3, a 7 z ratusza startuje NPC (1500 PŻ, nie strzela) i idzie niebieską linią. Zielona linia na budynku banku to ściana za którą nie można strzelać. Jedyny sposób likwidacji na tym etapie to wejście na dachy 10/11. Po dostaniu się do banku wychodzi na zewnątrz (niebieski kwadrat) i przez 3 rundy stoi w miejscu i pakuje pieniądze do dyliżansu (oznaczonego kolorem oliwkowym) Jeżeli dożyje do końca zabiera 50 % pieniędzy, chroniąc je przed zabraniem. Po bitwie pieniądze wracają do miasta.

IV Nagrody
1.Dla atakujących
W przypadku wygranej wszystkie pieniądze są zabierane (oczywiście te z kasy miejskiej, pieniądze poszczególnych graczy są bezpieczne) z banku- 50% idzie do kasy miasta atakującego, drugie 50 % jest rozdzielane pomiędzy wszystkich atakujących. Dodatkowo każdy dostaje niewiele punktów doświadczenia.
W przypadku przegranej dostaje się dosłownie kilka punktów doświadczenia i 0 $
2.Dla obrońców
W przypadku wygranej każdy dostaje dużo punków doświadczenia i kilka $ honorarium (suma symboliczna około 100).
W przypadku przegranej niewielkie honorarium (50$)
Honorarium brało by się znikąd (nie z kasy: miejskiej, radnych i założycieli), taka mała, a przyjemna nagroda

V Bonusy klas
Każda z klas posiada osobny bonus do walki
Poszukiwacz przygód- darmowy sen w najlepszym pokoju po walce (niezależnie od wygranej/ przegranej i wybranej strony (atak/obrona)
Coś w rodzaju talonu- możliwe do wykorzystania kiedy się chce, w przypadku większej ilości walk, liczba ta będzie wyższa
sen.png

Budowniczy- 5% punktów doświadczenia więcej
Zawadiaka- 10% pieniędzy więcej
Żołnierz (klasa prawdopodobnie dominująca [punkty życia i możliwość użycia lepszej broni])- 10% premii na umiejętność taktyka/zaskoczenie

VI Ważne umiejętności
Dla atakujących
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zaskoczenie- bonus do ataku
wytrzymałość- bonus do obrony

Dla obrońców
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zakładanie pułapek- bonus do ataku
taktyka- bonus do obrony

W przypadku błędów, rzeczy które trzeba poprawić proszę pisać.
W przypadku błędów gramatycznych, stylistycznych ortograficznych piszcie poniżej, lub wysyłajcie wiadomości na pw.

Istnieje problem: Po co trzymać dużo pieniędzy w kasie ? Mam nadzieje że ktoś wymyśli powód dla tego i opisze go jako osobną propozycję.

Pomysł został uhonorowany nagrodą "dużego zielonego plusa- Parszywego Indora"
+
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ładny, świetnie opracowany--- no może po prostu bardzo dobrze, słowo "świetnie" zostawiam profesjonalnym grafikom ;)

Dużo się napisałeś, sprawiedliwie rozporządziłeś nagrodami, bonusami.... brawo!
Mimo dużej ilości tekstu nie nudziełm się czytając, wręcz przeciwnie. Nawet specjalnie byków nie zauważyłem!


+

Duży zielony plus :)

Oby inni pomysłodawcy brali z ciebie przykład!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na tak, napady na banki były charakterystycznym elementem Dzikiego Zachodu, dziwię się, że jeszcze nie ma tego w TW.

Tylko musisz wymyślić inne miejsce na zakładkę w ratuszu, bo radni i założyciele widzą jeszcze zaproszenia i ustawienia.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł ogólnie dobry tylko przemyśl jeszcze to:

VI Ważne umiejętności
Dla atakujących
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zaskoczenie- bonus do ataku
wytrzymałość- bonus do obrony

Dla obrońców
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zakładanie pułapek- bonus do ataku
taktyka- bonus do obrony

Może by było tak jak w fortach?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem na tak pomysł dopracowany Ale żeby ta ikonka walki była w prawym górnym rogu i nagrody w przypadku przegranej obrońców żeby dostawali mało expa a nie kasy bo skąd oni tą kasę biorą jak został obrabowany bank
a co do nagrody atakujących to tak:
Nagroda za wygraną była w ten sposób że im więcej atakujących zostanie tym większy procent wygranej np 100% atakujących przeżyło 100% kasy miejskiej
I aby takie napady można było np. Raz na tydzień i aby wyzwać miasto żeby coś płacić tak jak o forty
 

DeletedUser7098

Gość
Gość
Na tak, napady na banki były charakterystycznym elementem Dzikiego Zachodu, dziwię się, że jeszcze nie ma tego w TW.

Tylko musisz wymyślić inne miejsce na zakładkę w ratuszu, bo radni i założyciele widzą jeszcze zaproszenia i ustawienia.

Założyciele i radni widzą, ale tylko w swoim mieście, a swojego miasta zaatakować się nie da.



Pomysł ogólnie dobry tylko przemyśl jeszcze to:

VI Ważne umiejętności
Dla atakujących
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zaskoczenie- bonus do ataku
wytrzymałość- bonus do obrony

Dla obrońców
dowodzenie- bonus do ataku i do obrony
celowanie- większa szansa trafienia
unik-większa szansa na uniknięcie trafienia
zakładanie pułapek- bonus do ataku
taktyka- bonus do obrony

Może by było tak jak w fortach?

Uznałem że wart wprowadzić kilka innych umiejętności, żeby pojedynkowicze fortowi nie mieli za łatwo, a ci którzy nie idą w te umiejętności jakąś szansę.


Jestem na tak pomysł dopracowany Ale żeby ta ikonka walki była w prawym górnym rogu i nagrody w przypadku przegranej obrońców żeby dostawali mało expa a nie kasy bo skąd oni tą kasę biorą jak został obrabowany bank
a co do nagrody atakujących to tak:
Nagroda za wygraną była w ten sposób że im więcej atakujących zostanie tym większy procent wygranej np 100% atakujących przeżyło 100% kasy miejskiej
I aby takie napady można było np. Raz na tydzień i aby wyzwać miasto żeby coś płacić tak jak o forty

To 50$ to mógłby być żołd, druga 50$ to premia za wygraną, z napadami raz na tydzień poprawiłem, a zapłata w fortach to coś w rodzaju przygotowaniu sprzętu, w takich napadach tego nie ma.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Kolejny fenomenalnie wręcz dopracowany pomysł. Za samą pracę nad pomysłem i objaśnieniem należy się głos na tak. A w dodatku to baaardzo urozmaici grę, i doda ryzyko trzymania pieniędzy w kasie miejskiej. NA TAK
 

DeletedUser

Gość
Gość
Całkiem całkiem.. z tym, ze kiedyś to już było i nie przeszło. Grafika jest dobra, pomysł też. Na tak.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jest to bardzo dobry pomysł jak by wprowadzono mój pomysł z magazynem miasta to można by było splądrować ten magazyn. Na tak z wykrzyknikami.

Znacznie u realistyczni grę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja mam jeszcze taki, pomysł, aby atak na miasto kosztował założmy taką symboliczną kwotę jak 500$ lub 1000$. Piszę to dlatego, poniważ gdyby taki atak nie kosztowałby nic atakującego to niektóre miasta zamiast wpłacać na kasę miejską ciągle napadałyby na inne,a takto na atak nie można byłoby sobie pozwolić nazbyt często. Taka jest moja opinia.:cool:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Całkiem dobry pomysł tylko znajdź kogoś na forum kto ci grafikę zrobi.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Grafika jest dobra
Tu nie ma grafiki. Tu jest tylko plan :p

Jest to bardzo dobry pomysł jak by wprowadzono mój pomysł z magazynem miasta to można by było splądrować ten magazyn. Na tak z wykrzyknikami.
Po co składać przedmioty (bo myślę, że o to chodzi w twoim magazynie) do magazynu, skoro można by go splądrować? Chyba bezpieczniej będzie je nosić przy sobie...

+

Duży zielony plus :)

A mój będzie czerwony:
pck.gif


hmhmhmmm... Coś nie wyszło xD



Napracowałeś się, trzeba ci przyznać...
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł niezły, ale wiesz co by się zaczeło dziać na swiecie ;p moze troche mniej tej kasy by zabierali a nie od razu all. :)
 

DeletedUser9369

Gość
Gość
Na tak. Dlaczego? Pomysł dopracowany, przemyślany i dobrze wykonany. Urozmaici grę i to bardzo dużo a także doda realistyczności chociaż myśle, że to bardzo ambitny plan jak na razie (bo na razie to handel jest w najważniejszych planach)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Grafika w paincie ale dobra ... dobry pomysł przynajmniej będzie się o co więcej bić a nie tylko o forty
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja byłbym na tak:p, tylko zrób jakąś grafike porządną żeby było widać jak to będzie wyglądać w 100% :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
A ja mam dość proste pytanie.Ile by kosztował taki atak ,bo się niedoczytałem?:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysł z tym napadem gratuluje ja bym nie chciał tyle pisać i rysować na komputerze ale czytało się dobrze. Oczywiście jestem na TAK

__________________________________________

Wejdź tam jest pojedynek jak budowniczy traci powyżej 100$
KLIK

 

DeletedUser

Gość
Gość
profesjonalna robota, naprawdę widać, ze wiele pracy włożyłeś.

:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
nie bo nawet nioe będzie dało sie schować kasy bo napadną będzie dużo bitew fortowych i między miastami nie nie nie
 
Do góry