Nowa mikstura - dyskusja

Lenka222

Członek obsługi gry
Poziom jest uzależniony od doświadczenia. Nie ma możliwości obniżyć poziom bez straty doświadczenia. Każdy poziom ma swoje widełki i po użyciu mikstury, jeśli dane widełki zostaną przekroczone to poziom zostanie obniżony. U kogoś może się to stać po jednym napoju, a u innego gracza będzie potrzeba ich znacznie więcej. Wszystko zależy od indywidualnej sytuacji gracza.
 
Poziom jest uzależniony od doświadczenia. Nie ma możliwości obniżyć poziom bez straty doświadczenia. Każdy poziom ma swoje widełki i po użyciu mikstury, jeśli dane widełki zostaną przekroczone to poziom zostanie obniżony. U kogoś może się to stać po jednym napoju, a u innego gracza będzie potrzeba ich znacznie więcej. Wszystko zależy od indywidualnej sytuacji gracza.
Zatem skoro nie można znieść samego poziomu to po pierwsze należy zmienić opis przedmiotu, bo wprowadza w błąd, po drugie zwiększyć ten procent, gdyż w tym wypadku będzie trwało to wieki, po trzecie cena tylko i wyłącznie w obligacjach, zależna od tego jaka moc będzie tego przedmiotu, w mojej ocenie 10% nie jest warte 400 obligacji.
 
Poziom jest uzależniony od doświadczenia. Nie ma możliwości obniżyć poziom bez straty doświadczenia. Każdy poziom ma swoje widełki i po użyciu mikstury, jeśli dane widełki zostaną przekroczone to poziom zostanie obniżony. U kogoś może się to stać po jednym napoju, a u innego gracza będzie potrzeba ich znacznie więcej. Wszystko zależy od indywidualnej sytuacji gracza.
Przepraszam co?
Poziom pojedynków jest uzależniony od doświadczenia?

To jakim prawem działa mechanika polegająca nie niewywoływaniu pojedynków przez bardzo długi okres czasu bodajże 90 dni, gdzie po upływie tych 90 dni poziom cyklicznie będzie spadał aż do zainicjowania pierwszej walki?

Poza tym, w jaki sposób "nowi" gracze, którzy chcą wbić się w topke pojedynków na starszych światach mogą to uczynić? Skoro żeby pojedynkować się muszą oddawać to co zdobyli? Czy nie jest przypadkiem robienie czegoś dla sztuki?
Model, którym posłużył się pomysłodawca tej potki freezuje kompletnie ranking pojedynków i blokuje możliwość jakiejkolwiek rywalizacji o pozycję.
 
Przepraszam co?
Poziom pojedynków jest uzależniony od doświadczenia?

To jakim prawem działa mechanika polegająca nie niewywoływaniu pojedynków przez bardzo długi okres czasu bodajże 90 dni, gdzie po upływie tych 90 dni poziom cyklicznie będzie spadał aż do zainicjowania pierwszej walki?

Poza tym, w jaki sposób "nowi" gracze, którzy chcą wbić się w topke pojedynków na starszych światach mogą to uczynić? Skoro żeby pojedynkować się muszą oddawać to co zdobyli? Czy nie jest przypadkiem robienie czegoś dla sztuki?
Model, którym posłużył się pomysłodawca tej potki freezuje kompletnie ranking pojedynków i blokuje możliwość jakiejkolwiek rywalizacji o pozycję.
Normalnie, nie pojedynkujesz się 45 dni i spada ci 3% aktualnie posiadanego doświadczenia pojedynkowego na tydzień.

Oddają tylko aktualne doświadczenie przegrywając/używając potki, expa z rankingu pvp nigdy nie tracisz(pokazuje on tylko sumę ZDOBYTEGO doświadczenia pojedynkowego)
 
Każdy poziom ma swoje widełki
E,,m,E Nie straci pozycji w rankingu po odjęciu kilku kk doświadczenia które jest potrzebne by obliczyć jaki poziom pojedynków zmniejszyć i tu jest paradoks tej mikstury,jak wiemy mamy dwie granice poziomów ,150 lewel i 450 pojedynków ale w każdym z nich nadal wbijamy punkty doświadczenia co pozwala zachować pozycję w rankingu
Nawet Lena żle to ujeła
Nie ma możliwości obniżyć poziom bez straty doświadczenia.
nie tracisz doświadczenia tylko o 10 procent posiadanego doświadczenia jest zmniejszany poziom pojedynków gdzie w przypadku E,M.E są to widełki od wideł Zeusa
:DDD
 
pif_paf
Normalnie, nie pojedynkujesz się 45 dni i spada ci 3% aktualnie posiadanego doświadczenia pojedynkowego na tydzień.
Oprócz zwykłego poziomu postaci, każdy gracz ma poziom pojedynków, który wynika z poziomu jego postaci oraz doświadczenia zdobytego z pojedynków. Im więcej punktów doświadczenia gracz zdobył podczas pojedynków, tym większy jest jego poziom pojedynków. Maksymalny poziom pojedynkowy wynosi 450.

Każdy przegrany pojedynek redukuje trzecią część doświadczenia pojedynkowego, którą gracz zyskał by, za wygraną z tą samą postacią. Co tydzień, aktywny gracz, który nie brał udziału w pojedynkach (nie posiadał rywala w postaci innego gracza) przez ostatnie 45 dni, traci 1% swojego doświadczenia pojedynkowego.

głupota ale prawda
BOOM!!
 
pif_paf

Oprócz zwykłego poziomu postaci, każdy gracz ma poziom pojedynków, który wynika z poziomu jego postaci oraz doświadczenia zdobytego z pojedynków. Im więcej punktów doświadczenia gracz zdobył podczas pojedynków, tym większy jest jego poziom pojedynków. Maksymalny poziom pojedynkowy wynosi 450.

Każdy przegrany pojedynek redukuje trzecią część doświadczenia pojedynkowego, którą gracz zyskał by, za wygraną z tą samą postacią. Co tydzień, aktywny gracz, który nie brał udziału w pojedynkach (nie posiadał rywala w postaci innego gracza) przez ostatnie 45 dni, traci 1% swojego doświadczenia pojedynkowego.

głupota ale prawda
BOOM!!
Oj byczku wiki nie zaktualizowane od 7 stycznia 2015. w takim razie.
Screenshot_2020-02-27 Update 2 117 discussion.png
prawda prawda
 
W takim razie jak nie zostanie zwiększony % w tym napoju nawet nie ma celu go wprowadzać. Zresztą nie chodzi tu nawet o te lvl'e pojedynkowe, po prostu pojedynki nie cieszą sie już popularnością i za to trzeba podziękować tęgim głowom w IG. Co to za frajda jak niektórzy będą musieli użyć x potek żeby lvl zaczął spadać a w tym czasie wydać ileś kk bryłek bo pierwotny pomysł był za bryłki. Napój to bubel IG o tym wie ale nikt nie zarzuci że nie poprawiają pvp i ogólnie gry :uuu)
 
Od kiedy patrzycie na opinie graczy ? Skoro gracze mówia A, a Wy robicie B :|
Dzięki za przypomnienie tego. @Lenka222 nadal czekamy na to czy przedstawisz jakie luźne pomysły ma twój przełożony w sprawie tej mikstury. My swoje pokazaliśmy więc w ramach współpracy z graczami IG mogłoby przedstawić swoją wizję, czyż nie? Bo w tym momencie są to tylko puste słowa, nie mające pokrycia. Równie dobrze mogę powiedzieć, że IG nie ma żadnego swojego pomysłu związanego z tą miksturą i czeka aż gracze przedstawia swoje. I nie twierdzę, że jest to złe rozwiązanie, ale jeśli IG pomysły ma prócz tego co już wrzucili do gry to chyba możemy skonfrontować z tym co tutaj zostało napisane, prawda? A może IG uważa że na to nie zasługujemy? Szczególnie w chwili, gdy sama napisałaś, że jakieś luźne pomysły są, nasze też są luźne, a nawet mniej niż luźne, bo wpływu na grę nie mamy żadnego, a raczej jest to wpływ "może to wejdzie" i po paru latach wchodzi jakaś "niepełnosprytna" wersja tego czego chcieli gracze.
 
Bo przedmiot jest źle opisany, wedle opisu ma obniżać poziom o 10% a obniża doświadczenie pojedynkowe i tą samą wartość. Pisaliśmy o tym tutaj.

Fusek jesteś aż tak głupi czy tylko takiego udajesz
I:)
Cena przedmiotu jest jedynie propozycją. Zbieramy Wasze opinie i jak najbardziej jest możliwość, że przedmiot będzie możliwy do zakupy za bryłki oraz obligacje.

Przedmiot zabiera Wam 10% waszego doświadczenia z danego poziomu pojedynkowego. Natomiast ranking jest odświeżany co jakiś czas, więc od ręki nie zobaczycie zmiany. Początkowe obniżenie poziomu pojedynkowego będzie wymagało trochę czasu. Chętnie przyjmiemy Wasze propozycje jak inaczej można rozwiązać problem, mamy jakieś, ale może znajdziecie coś lepszego. ;)
Więc jedynie kopiuję to co napisała szefową polskiego westa ;)
 
zapomniałem ,do dziś są w obiegu kody bonusowe które mają ważność ale ten problem zostanie zrestartowany przed wprowadzeniem nowego świata
 
fusek , zacznij opisywać historie dzikiego zachodu ,ponoć jesteś w tym dobry :)
nie pomijaj faktów i szczegółów bo będę przykre komentarze!o.O!