omdlenie w pracy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser30913
  • Data rozpoczęcia

48h od pojedynkow za omdlenie w pracy?

  • NIE

    Głosy: 21 30,4%
  • TAK-po omdleniu w pracy masz 48h

    Głosy: 48 69,6%

  • W sumie głosujących
    69
Status
Zamknięty.

DeletedUser30913

Gość
Gość
pomysł prosty i krótki , mianowicie chodzi o to aby za omdlenie w pracy nie było 48h od pojedynkow... teraz prace potrafia zabrac 95% hp...

na odpowiedzi ze omdlenie to omdlenie , ale przeciez jak omdlejesz na forcie to nie ma 48h
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Na nie. Niektórym widzę nie uśmiecha się walka z równymi sobie, wolą znęcać się na "jagodziarzach". Szkoda że nie wprowadzą tych aren pojedynkowych.

Poza tym możliwość otrzymania ogromnych obrażeń to w tej chwili praktycznie jedyny powód dla którego warto jeszcze rozkładać umiejki pod prace. Po wprowadzeniu twojego pomysłu dawanie umiejek w coś innego niż pojedynki lub forty miałoby jeszcze mniejszy sens. Nie masz odpowiedniej ilości pp aby wykonywać daną robotę to się za nią nie bierz. Proste.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Mm
Na nie. Niektórym widzę nie uśmiecha się walka z równymi sobie, wolą znęcać się na "jagodziarzach". Szkoda że nie wprowadzą tych aren pojedynkowych.

Poza tym możliwość otrzymania ogromnych obrażeń to w tej chwili praktycznie jedyny powód dla którego warto jeszcze rozkładać umiejki pod prace. Po wprowadzeniu twojego pomysłu dawanie umiejek w coś innego niż pojedynki lub forty miałoby jeszcze mniejszy sens. Nie masz odpowiedniej ilości pp aby wykonywać daną robotę to się za nią nie bierz. Proste.

Tu chodzi o to, by nie było 48 po omdleniu w pracy, a nie o zmniejszanie obrażeń.

Jewels, trochę słaby powód "bo tu nie ma to tam też nie powinno". Może chcesz utrudnić życie jagodziarzom z miastem, ale jak ktoś chce to i tak będzie się podkladał w pvp, żeby tylko zapewnić sobie spokój.
 

DeletedUser30913

Gość
Gość
chodzi mi o to ze bycie pojedynkowiczem jest tak pokarane w stosunku do fortów ze masakra...

nie chodzi mi o bicie słabszych tylko ze pojedynkowicz omdlejąc w pracy ma przerwe na 2 dni .... masakra
 

DeletedUser

Gość
Gość
chodzi mi o to ze bycie pojedynkowiczem jest tak pokarane w stosunku do fortów ze masakra...

nie chodzi mi o bicie słabszych tylko ze pojedynkowicz omdlejąc w pracy ma przerwe na 2 dni .... masakra

no nikt Ci kolego nie zabrania dać full HP i iść pod forty. Poza tym nie dodałeś, że za 10 min pojedynku masz nieraz więcej expa niż za 2 godziny fortu.
 

DeletedUser29720

Gość
Gość
chodzi mi o to ze bycie pojedynkowiczem jest tak pokarane w stosunku do fortów ze masakra...

taa
miałeś zakaz atakowania ludzi podczas świąt? no chyba nie, a fortowcy mieli przerwę i się ich nikt nie pytał czy będą mieli co robić
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Pojedynkowicz zarobić moze nawet 8k expa wydając 12 energii
Czasami fortowiec straci 15k hp a nie zarobi nawet 4500 expa
Pojedynkowicz zgarnia nagrody z listów gończych jeżeli goni za kasą
Fortowiec zgarnia obligacje z fortów

Jagodziarze i fortowcy chcą mieć jakiś ratunek więc co dwa dni się omdlewają. Jeśli to zabierzecie, fortowiec padnie podczas bitwy, a wtedy ktoś z sojuszu go wykończy, albo fortowiec sie podłoży w pojedynku z kimś.

Fortowiec spędza godzine by może coś expa i obligacji dostać, pojedynkowicz wydając 12 energii na pojedynek czyli 13 pvp na 100 energii może zarobić 10-15k expa tak średnio? Do tego czasami trafi się kasa.

Pojedynkowicze mogą bić co 45(?) minut tą samą osobę dobrych bitew na jednym serwerze na dzień nie będzie więcej niż 3.

Po prostu na pewnym etapie (500 lvl plus) pojawia się problem ze znalezieniem przeciwników.

Pojedynkowicz i fortowiec ma wady, i zalety. Także nie narzekajcie. Sam mogę napisać: "Jak się nie omdleje atakuje mnie 5 osób od razu" i co z tego? tak już jest fortowiec chodzi na forty pojedynkowicz łazi po mapie i atakuje ludzi. Nie ma złotego środka.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
nie chodzi mi o bicie słabszych tylko ze pojedynkowicz omdlejąc w pracy ma przerwe na 2 dni .... masakra


To nie bierz się za prace na których nie masz bezpiecznej ilości punktów pracy. Takie to trudne? Że nie będziesz mógł robić wszystkich? Trudno, wygrałeś pojedynkowicza więc coś za coś.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Serio? Zadania?
Zrobiłem wszystkie zadania- prócz mitu gdzie trzeba określonej ilości pkt pracy i iść do Spływu rwącą rzeką. Zrobiłem je będąc albo full zaskoczenie albo full hp. Teraz mam nieco chowania i wytrzymki, ale da się zrobić zadania wystarczy ruszyć głową.

Duże niebezpieczeństwo pracy? Nie padniesz po 1h jak masz pełne życie kumpel pracował przy rozbijaniu gangów będąc pojedynkowiczem, zabierało 70% hp, więc jakieś wzmocnienia jak woda różana itp. i można jechać dalej. Poza tym chcesz robić zadania? Rusz głową a na pewno się uda ;)


@UP
Przypomniało mi sie co do zadań. Dla pojedynkowicza seria karty truposza to nie jest wielki problem dla fortowca już tak. Wygrać ileś pvp zgarnąć ileś kasy pokonać w pierwszej rundzie itp. W drugą stronę są zadania dla fortowców. Ja jakoś nie płakałem nad zrobieniem zadań tylko się spiąłem i zrobiłem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
a zadania? ogarnij

Co zadania? Wybrałeś pojedynkowicza to niektóre będą dla ciebie trudniejsze. Ja jako jagodziarz mam problem z "kartami truposza". I co? Też powinni coś zmienić żebym miał łatwiej? Ogarnij. Pomyśl, pokombinuj, kup ciuchy i zrobisz spokojnie.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Co zadania? Wybrałeś pojedynkowicza to niektóre będą dla ciebie trudniejsze. Ja jako jagodziarz mam problem z "kartami truposza". I co? Też powinni coś zmienić żebym miał łatwiej? Ogarnij. Pomyśl, pokombinuj, kup ciuchy i zrobisz spokojnie.


Nic doda nic ująć. Ja czasami mam wrażenie, że ta gra jest wręcz zbyt łatwa, a zadania banalne, długo się robiło nadzieję, charlieego czy cyrk, ale jeśli się pokombinowało większego problemu nie sprawiało.
 

DeletedUser29720

Gość
Gość
Co zadania? Wybrałeś pojedynkowicza to niektóre będą dla ciebie trudniejsze. Ja jako jagodziarz mam problem z "kartami truposza". I co? Też powinni coś zmienić żebym miał łatwiej? Ogarnij. Pomyśl, pokombinuj, ukradnij ciuchy i zrobisz spokojnie.

mały błąd Ci się wkradł
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
a zadania? ogarnij

Nie mogę, jak czytam takich gości to żałuję że w TW cokolwiek się zmienia.
Kiedyś pojedynkowicz bez reskilla nawet połowy zadań nie był w stanie zrobić i ludzie sobie radzili, teraz jest raptem kilka zadań które wymagają trudu (to znaczy regeneracji hp między pracami) i mają z tym problem.:kak:
Myślałeś o pasjansie? Bo TW to cię chyba przerasta.

Nic nie zmieniać, 48 h można by usunąć tylko gdyby pojedynki odbywały się za zgodą obu stron, w tym wypadku jeszcze bardziej oberwą jagodziarze i fortowcy.
 

DeletedUser30913

Gość
Gość
to dlaczego za omdlenia np: pojedynek w zadaniu -omdlejesz nie masz 48h?
omdlejesz w fortach nie masz 48h?

omdlejesz w pracy co nie ma nic wspólnego z pvp i masz 48h...

odpowiedz na to prosze kogos z "włodarzy" gry
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
A dlaczego za wyzwanie gracza traci się 12 energii, za NPC jeśli dobrze pamietam 4 a za NPC w zadaniu nic? Są pewne zasady związane z balansem gry które powodują że pewne zdarzenia nie zawsze muszą skutkować tym samym. Ujednolicenie niektórych rzeczy byłoby szkodliwe dla gry.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Jewels, tak jak ktoś napisał wyżej, jedynym Twoim argumentem jest "tam nie ma to i tu nie powinno być". A to żaden argument. Wymyśl choć jeden sensowny argument za wprowadzeniem tego pomysłu. Co pozytywnego wniesie to do gry? Na razie dążysz do obejścia problemu który zwyczajnie nie istnieje.
 

DeletedUser30913

Gość
Gość
"tam nie ma to i tu nie powinno być" to nie jest argument?

omdlenie-umierasz to jaka różnica w czym?
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
To jeszcze napisz co pozytywnego to wniesie do gry. Oczywiście poza tym że wszędzie będzie tak samo.
 
Status
Zamknięty.
Do góry