DeletedUser182
Gość
Gość
Jak zapewne każdy wie, starsze światy mają się kiepsko jeżeli chodzi o liczbę graczy. Obumieranie światów to poniekąd naturalny proces w każdej tego typu grze. Wątek zakładam aby zachęcić do dyskusji na temat sposobu w jaki można by było połączyć światy lub przenieść postacie. Co dwie głowy to nie jedna, dlatego mile widziane są Wasze pomysły.
Wątek nie służy dyskusji na temat przyczyn umierania starszych światów, otwierana nowych, itd. Mamy sporo innych wątków na ten temat, kolejny nie jest potrzebny.
Na dobry początek zacznę ja.
Ja to widzę w ten sposób, że najlepszy by był transfer postaci. Przykładowo ja gram na S4. Chciałbym się przenieść na powiedzmy na S1. Moja postać zostałaby skasowana na s4 a na s1 powstałaby postać identyczna. Identyczne statystyki, przedmioty, zakończone zadania, osiągnięcia, itd.
Oczywiście postać startowałaby bez miasta na docelowym świecie. Gracz nie mógłby tam mieć postaci o tym nicku, ani o żadnym innym (multikonto).
Należałoby również pomyśleć o restrykcjach, aby nie zaburzyć porządku na światach docelowych. Bez sensu byłoby gdyby nagle na Huronie wylądowała setka postaci ze 120 lvl.
Łączenie światów na siłę, przykładowo s2+s3+s4+s5 nie ma większego sensu i dodatkowo stawia wiele barier typu miasta, forty, sojusze, itd. Uważam, że najlepszy byłby właśnie wolny transfer postaci. Po jakimś czasie zapewne światy niektóre obumarłyby do zera a inne zyskałyby sporo graczy. Znając życie przenoszenie odbywałoby się w ramach grup znajomych (sojuszy) więc myślę, że poszłoby to dosyć sprawnie.
Wątek nie służy dyskusji na temat przyczyn umierania starszych światów, otwierana nowych, itd. Mamy sporo innych wątków na ten temat, kolejny nie jest potrzebny.
Na dobry początek zacznę ja.
Ja to widzę w ten sposób, że najlepszy by był transfer postaci. Przykładowo ja gram na S4. Chciałbym się przenieść na powiedzmy na S1. Moja postać zostałaby skasowana na s4 a na s1 powstałaby postać identyczna. Identyczne statystyki, przedmioty, zakończone zadania, osiągnięcia, itd.
Oczywiście postać startowałaby bez miasta na docelowym świecie. Gracz nie mógłby tam mieć postaci o tym nicku, ani o żadnym innym (multikonto).
Należałoby również pomyśleć o restrykcjach, aby nie zaburzyć porządku na światach docelowych. Bez sensu byłoby gdyby nagle na Huronie wylądowała setka postaci ze 120 lvl.
Łączenie światów na siłę, przykładowo s2+s3+s4+s5 nie ma większego sensu i dodatkowo stawia wiele barier typu miasta, forty, sojusze, itd. Uważam, że najlepszy byłby właśnie wolny transfer postaci. Po jakimś czasie zapewne światy niektóre obumarłyby do zera a inne zyskałyby sporo graczy. Znając życie przenoszenie odbywałoby się w ramach grup znajomych (sojuszy) więc myślę, że poszłoby to dosyć sprawnie.