Podróże-Niebezpieczeństwo/Szczęście v.2

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser11341
  • Data rozpoczęcia

I jak? :P


  • W sumie głosujących
    449
Status
Zamknięty.

DeletedUser11341

Gość
Gość
Spodobał mi się pomysł Podróże-Niebezpieczeństwo/Szczęście. Był niedopracowany, więc chciałem pomóc jego autorowi go doszlifować. Napisałem do niego w tej sprawie jednak nawet po miesiącu nie odpowiedział. Postanowiłem zrobić to sam:

Ogół pomysłu jest taki:
Gdy podróżujemy naturalną rzeczą jest, że może nam się coś przydarzyć. Możemy coś znaleźć, możemy zostać napadnięci lub możemy mieć wypadek. Wersja Lakilóka zawierała tylko kilka przykładów wydarzeń. Posiedziałem dłuższą chwilkę i wymyśliłem ich kilkanaście:

Szczęście:
-Znajdujesz opuszczony wóz.
-Podczas wędrówki potykasz się o coś. Oglądasz to i bierzesz ze sobą.
-Spotykasz miłego farmera i rozmawiasz z nim. Twój rozmówca za dotrzymanie towarzystwa ofiarowuje ci parę rzeczy
-Pomagasz myśliwym w polowaniu. Wynagradzają cię za to.
-Przestraszony farmer wpada na ciebie i wciska ci coś do kieszeni, następnie ucieka.
-Natrafiasz na spaloną osadę. W jednym ze zniszczonych budynków znajdujesz parę rzeczy.
-Podsłuchujesz rozmowę dwóch kowboi. W zamian za milczenie jeden z nich ofiarowuje ci swoją broń.
-Znajdujesz czyjeś zwłoki. Przeszukujesz je.
-Spotykasz swojego starego znajomego. Dostajesz od niego prezent.
-Pomagasz farmerowi zaganiać bydło. Dostajesz od niego trochę jedzenia.
-Widzisz, że coś świeci się w oddali. Podbiegasz tam. Znajdujesz coś.
-Poszukiwacz złota przewraca się. Zauważasz, że coś wypada z jego sakwy. Gdy poszukiwacz się oddalił, zabrałeś jego zgubę.(autor: koronny)
-Zauważasz, że na ziemi leży sakiewka pełna pieniędzy. W okół niej wydać krew i ślady walki.
-Przecinając skrzyżowanie dróg podróżnik miał dziurawe kieszenie. Drogę za nim znaczył sznur monet i przedmiotów.(autor: anraitlioaf)
-Spostrzegłeś drzemiącego pod drzewem wędrowca. Miał przy sobie sporo pieniędzy. Jak się obudzi nie będzie taki szczęśliwy jak ty.(autor: anraitlioaf)
-Mocno nabity grabarz wyskoczył z baru, wyjął colta, wycelował w ciebie i niespodziewanie usnął. Skonfiskowałeś niedoszłe narzędzie zbrodni.(autor: anraitlioaf)
-Pewien napakowany przygłup pobierał haracz za przejście przez most. Jeden sprawny ruch ręki, udawane wywrócenie się i pieniądze wielu przechodzących przez most przeszły do twojej kieszeni.(autor: anraitlioaf)
-Zostawianie butów przed domem nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często mogą one zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Wieszanie prania przy drodze nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często może ono zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Znalazłeś przy torach bagaż, który na pewno wypadł z pociągu.(autor: anraitlioaf)
-Drogowskaz wskazuje drogę do fortu, a pieniądze leżące pod nim na to, że dzisiaj masz szczęście.(autor: anraitlioaf)

Walki:
-Podczas podróży zaatakował cię bandyta.
-Zmęczony podróżą usiadłeś pod drzewem. Zauważyłeś, że czai się na ciebie grzechotnik.
-Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną
-Podczas swojej podróży spotykasz miłego robotnika. Rozmawiasz z nim, gdy nagle twój rozmówca wyciąga zza pleców swój łom.
-Gdy przemierzasz las atakuje cię niedźwiedź grizzly.
-Atakuję cię grupa Indian.
-Idąc pustkowiem dostrzegasz, że Z pobliskiego wzgórza obserwuje cię kojot. Nie masz szans na ucieczkę.
-Idąc przez las potykasz się i przygniatasz węża. Rozwścieczony zwierz atakuje cię.
-Przyłapujesz złodzieja koni na gorącym uczynku. Złodziej zauważa cię i atakuje.
-Gdy przechodzisz koło saloonu, pijany robotnik wyskakuje na ciebie ze swoim sztyletem.
-Idąc brzegiem rzeki dostrzegasz poszukiwaczy kłócących się o złoto. Próbujesz pomóc rozwiązać konflikt, ale zostajesz wciągnięty do bójki.
-Podróżując znajdujesz sztylet. Kowboj, który okazuje się właścicielem nie dał ci się wytłumaczyć i zaatakował cię.
-Poszukiwacz złota oskarża cię o kradzież skarbu i atakuje. (autor: koronny)
-Bardzo przypominasz człowieka z listu gończego. Łowca nagród nie da ci uciec.
-W drodze spotkałeś podróżującego w tą samą stronę cowboya, obiecał, że będzie ci towarzyszył, gdy podawałeś mu rękę by się przedstawić wykręcił ci ją i zadał bardzo bolesny cios w krocze. Zaczęliście walkę.(autor: anraitlioaf)
-Znalazleś dogorywającego na drodze wilka. Okazało się, że miał jeszcze dość sił by cię zaatakować.(autor: anraitlioaf)
-Zrozpaczona rodzina utknęła powozem w rowie. Przednie koło zostało złamane. Desperacko szukają pomocy. Kiedy podszedłeś do powozu wyskoczył z niego bandyta i zaczął ostrzał z rowolweru.(autor: anraitlioaf)
-"Gazety na sprzedaż! Echo The West!" Chłopiec wciska Ci plik gazet do ręki i prosi abyś sprzedał je dalej. Niestety w drugiej ręce trzyma ostry nóż i z zaskoczenia zadaje ci pchnięcie w brzuch.(autor: anraitlioaf)
-Zmęczony podróżą masz majaki. Wydaje ci się, że szeryf do ciebie celuje, wyjmujesz colta i dopiero wtedy szeryf w rzeczywistości zaczyna pojedynek.(autor: anraitlioaf)
- Jeśli chcesz wydłużyć swoje życie musisz omijać Indian z daleka. Nie zastosowałeś się do tej zasady.(autor: anraitlioaf)



Wypadki:
-Twój koń cię zrzucił.
-Potknąłeś się o korzeń.
-Wchodzisz na pułapkę na bobry
-Myśliwy przez przypadek postrzeliwuje cię
-Zostajesz potrącony przez przerażonego konia.
-Podczas podróży zaczyna padać deszcz. Łapiesz przeziębienie.
-Zraniłeś się nożem.
-Zostajesz pogryziony przez psa wartowniczego.
-Przechodzisz obok placu budowy. Belka spada ci na głowę.
-Zjadasz trujące jagody.
-Rozwścieczony rolnik bez powodu rzuca się na ciebie. Dostajesz w głowę, ale udaje ci się uciec.
-Ukąsił cię skorpion (autor: koronny)
-Upadłeś na ostry kamień. (autor: koronny)
-Przemakasz do suchej nitki. Łapiesz grypę.
-Wpadasz w pułapkę na bizona, przygotowaną przez Indian.
-Pewna kobieta prosi cię o pomoc. Podczas rozmowy wbija ci nóż w brzuch. (autor: -JohnWędrowiec-)
-Dostałeś udaru słonecznego.(autor: anraitlioaf)
-Obtarły cie buty.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś staranowany przez pędzące bizony.(autor: anraitlioaf)
-Kiedy szedłeś przez las spadła ci na głowę gałąź.(autor: anraitlioaf)
-Most się zarwał, wpadłeś do wody.(autor: anraitlioaf)
-Przysnąłeś. Uderzenie o ziemie po upadku z konia przywróciło cie do świadomości.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś zarażony przez przechodnia.(autor: anraitlioaf)
-Pewien żartowniś przebiegając wcisnął ci dynamit do ręki. Z tego żartu mogłeś się zaśmiać dopiero po pobycie w szpitalu.(autor: anraitlioaf)
-Byłeś świadkiem potyczki plemiennej Indian. Trafiła cie zbłąkana kula.(autor: anraitlioaf)
-"Wpaść z deszczu pod rynnę" - to dokładnie opisuje to co się wydarzyło. Poślizgnąłeś się w kałuży i uderzyłeś głową w rynnę.(autor: anraitlioaf)
-W lesie wybuchł pożar, na szczęście ci się upiekło i się nie upiekłeś, tylko lekko poparzyłeś.(autor: anraitlioaf)
-Potknąłeś się o zwierzęcą norę.(autor: anraitlioaf)
-Zaatakowały ci pszczoły. (autor: anraitlioaf)



Gdy wpadniecie na inne pomysły – napiszcie. Wkleję je do listy


Założenia ogólne:
-W czasie jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie.
-Podstawowa szansa na wystąpienie zdarzenia to 1%/10 minut drogi. Wartość ta zmieniałaby się w zależności od ilości naszych punktów jazdy konnej. Jeden punkt zwiększałby szanse o 0,01%/10 minut drogi na wystąpienie pozytywnego zdarzenia.
-Siła przeciwnika, na którego natrafiliśmy podczas podróży byłaby zależna od naszego poziomu pojedynków
-W przypadku walk gdzie w opisie zdarzenia można przeczytać, że przeciwników jest kilku (np. Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną) Odbywa się kilka walk(od 3 do 5) jedna po drugiej.
-Gdy gracz, który nie należy do żadnego miasta omdleje podczas podróży, zostaje automatycznie przeniesiony do miejsca z którego wyruszył.
-Podczas podróży możemy znaleźć tylko produkty z tych prac, które możemy wykonywać.

Znaczenie umiejętności w podróżach:

-Jazda konna zwiększała by szanse na wystąpienie pozytywnego zdarzenia o 0,01%/1 punkt na 10 minut.
-W walkach ze zwierzętami unik zastąpiłoby obchodzenie się ze zwierzętami. (Dzięki temu osoby które nie dają nic na walkę też by miały szanse przy spotkaniach z przypadkową zwierzyną.)
-Przy spotkaniach z bandytami za unik robiłoby np chowanie się (częściej spotykane niż unik u "niebojowych" klas).
-Odporność i wytrzymałość mogłaby zmniejszać skutki wypadków
Obrażenia = 75 - (odporność + wytrzymałość) + lvl. Wartość obrażeń wahała by się o 40 punktów np: Mamy poziom 20, 15 wytrzymałości i 25 odporności. Obrażenia z wypadków wynosiłaby od 15 do 75 punktów
-Sprawność manualna mogła by wpływać na wartość znalezionego skarbu. Np wylosowało nam znalezienie skarbu. Jego wartość to 100$+2*sprawność manualna + lvl. Wartość wahała by się o 100$. Czyli np. Mamy lvl 30 i 20 sprawności manualnej, więc możemy dostać od 70$ do 270$. Wartość skarbu nie może spaść poniżej 20$
(podziękowania dla bukimi:D)


Teraz opracowanie graficzne:

001bwf.png

http://img134.imageshack.us/img134/9969/001bwf.png
Tak wyglądałby raport z podróży, w której by się coś wydarzyło. Jak napisałem w „założeniach ogólnych” podczas jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie. Na tym obrazku napisałem o 3 zdarzeniach (po jednym zdarzeniu z każdego rodzaju), aby nie musieć robić oddzielnej grafiki do każdego rodzaju zdarzenia.

004rcg.png

http://img25.imageshack.us/img25/4368/004rcg.png
To jest przykładowy raport z walki podczas podróży ze zwierzęciem. W przypadku walki z człowiekiem (bandyci, Indianie itp.) była by użyta grafika jak w zwykłym pojedynku. (Grafikę zrobiłem w widoku HTML, ponieważ to było łatwiejsze od grafiki w widoku flash.)

Oto przykłady avatarów innych zwierząt:
003agh.png

http://img132.imageshack.us/img132/6146/003h.png
Kojot

006s.png

http://img29.imageshack.us/img29/6332/006s.png
Grzechotnik

005h.png

http://img134.imageshack.us/img134/5518/005h.png
Grizzly

Przykład wyglądu walki w kojotem (na inne nie miałem weny :p)
008h.png

http://img156.imageshack.us/img156/8636/008h.png

To tyle jak na razie. Jeśli czegoś nie zrozumiecie - piszcie. Postaram się wszystko wytłumaczyć.
Jeśli ktoś jest na nie proszę napisać powód!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysł i napewno bedzie ralniej bo po droce może cię spotkać wszystko :)
Jak najbardziej na TAK
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł bez sensu... troche dziwne zeby podczas zwyklego chodzenia mozna bylo znajdować rzeczy ktore wpadaja podczas normalnej pracy... idac tym tropem kazdy zamiast marnować energie poprostu blakalby sie po mapce w nadzieji ze cos znajdzie :D

Znajdujesz czyjeś zwłoki. Przeszukujesz je.

hmm plądrowanie zwłok przy zwykłym chodzeniu?:rolleyes:

głos na nie :)
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
pomysł bez sensu... troche dziwne zeby podczas zwyklego chodzenia mozna bylo znajdować rzeczy ktore wpadaja podczas normalnej pracy... idac tym tropem kazdy zamiast marnować energie poprostu blakalby sie po mapce w nadzieji ze cos znajdzie :D



hmm plądrowanie zwłok przy zwykłym chodzeniu?:rolleyes:

głos na nie :)

Prawdopodobieństwo na znalezienie czegoś jest małe, a poza tym może się nam przytrafić wypadek. Chodzenie bez celu jest raczej mało opłacalne.

Co do tego plądrowania:
1. To jest tylko przykład.
2. Przecież może się zdarzyć tak, że znajdziemy trupa, co nie?
3. To zdarzenie nie musi przecież przynosić takich korzyści jak praca plądrowanie zwłok.

Pomysł na tak wzięty z areny-albionu ale podoba mi się
Nie wiem jak Lakilók ale ja w arenę-albionu nie grałem :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
w tamtym omyśle tez byłe na tak ja mam pomys jeszcze jeden
podczas wedrówki usiadłes na kamieniu na którym był skorpion i użądlił cię był by to wypadek a szczęscie np: poszukiwacz idzie do domu przewraca sie i wypada mu pewna rzecz/rzeczy podbiegasz bierzesz je i uciekasz
 

DeletedUser

Gość
Gość
2% na 10 minut drogi to trochę dużo.
Moim zdaniem zdarzenia losowe powinny być dość rzadkie żeby nam nie spowszedniały.

Proponuję 2% na każde 30 minut drogi czyli i tak czasami na coś wpadniemy.

Co do "bonusu" od jazdy konnej - każdy punkt daje 0,1% do szansy.
Najpierw pytanie: 0,1% do szansy ogólnej czy 0,1% na każde 10 minut (lub moje proponowane 30 minut).
I uwaga techniczna: Bonus od jazdy konnej powinien dawać 0,1% szansy na pozytywne zdarzenia, nie na wsystkie (częstsze wypadki?).
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
2% na 10 minut drogi to trochę dużo.
Moim zdaniem zdarzenia losowe powinny być dość rzadkie żeby nam nie spowszedniały.

Proponuję 2% na każde 30 minut drogi czyli i tak czasami na coś wpadniemy.

Co do "bonusu" od jazdy konnej - każdy punkt daje 0,1% do szansy.
Najpierw pytanie: 0,1% do szansy ogólnej czy 0,1% na każde 10 minut (lub moje proponowane 30 minut).
I uwaga techniczna: Bonus od jazdy konnej powinien dawać 0,1% szansy na pozytywne zdarzenia, nie na wsystkie (częstsze wypadki?).

Może zrobić tak: 1% na 10 minut, bo jednak 2% na 30 minut to z kolei trochę mało i te zdarzenia były by jednak za rzadko.
Co do bonusu z jazdy konnej wynosi on +0,01% na każde 10 minut.

PS. Super opracowanie graficzne!
Wielkie dzięki :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
1% na 10 minut będzie git.

Może przy szczęściu ograniczmy się do przedmiotów - produkty są z prac i może niech tak zostanie.

Aha, moim zdaniem raporty w HTML wystarczą w zupełności.
Po pierwsze znacznie ułatwia prace programistom (kojot nie będzie stał naprzeciwko i strzelał itd)
Po drugie raport HTML jest wystarczająco czytelny i daje praktycznie nieograniczone możliwości wklejania awatarów przeciwników. Może być bandyta, Indianin, kojot, niedźwiedź, wąż, absolutnie cokolwiek :D

PS. Super opracowanie graficzne!
 

DeletedUser

Gość
Gość
i kolejny pomysł to bedą ataki
bijesz sie z poszukiaczem o zalexiony skarb wygrywasz otrzymujesz 300$ i i jakieś tam ubranko np. niebieskie poncho czy tez brązowe przedrywasz tracisz 3/4 życia i nic nie zyskujesz
kolejne szczęście podczas podroży zauważasz bez pańskiego kucyka oswajasz go i zabierasz ze sobą niby kucyk to mało ale 500$ lub szybsze podróżowanie jak ma się osła to jest uwaga mogłoby to się pojawić wyłącz wtedy kiedy masz minimum 25 obchodzenia se ze zwierzętami
wypadek
potknołes się iupadłes na głowe tracisz xxx hp i póxniej mogło być też potknołes się i upadłeś głową o ostry kamień tracisz powyzej 150 hp
ewentualnie do walk mogło by być spotkali cie kanibale walczysz z nimi

down dobra pomyśe nad czmś krutszym no poprawione chyba ten wypadek i kucyk to ne śa ługie
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser11341

Gość
Gość
Dzięki koronny za te pomysły tylko mam uwagę do tych ostatnich: Wolałbym gdyby te zdarzenia były raczej krótkie, takie jak np. wypadki w pracach, ale postaram się je jakoś zmienić i wykorzystać.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser7098

Gość
Gość
Czasami by denerwowało, masz kilka punktów życia, wracasz do hotelu i bum bandyta, ale ma oczywiste plusy. No i uatrakcyjniło by to grę(i czytanie raportów). Oczywiście na TAK.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Świetny pomysł ze świetnym opracowaniem! Tylko jaka byłaby wartość znajdowanych przedmiotów?
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
Tylko jaka byłaby wartość znajdowanych przedmiotów?
Nie wiem za bardzo jaka wartość będzie odpowiednia, ale jeśli przejdzie ten pomysł(pewnie nie przejdzie :p) to wole to programistom zostawić. Może nawet (baardzo rzadko) jakąś unikatową broń będzie można znaleść :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser7098

Gość
Gość
Spróbuj wymyślić jakiś wzór żeby nie było że niedopracowany. I tak jeśli by to robili to go zmienią.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Można nawet zaryzykować stworzenie większej ilości zależności od punktów umiejętności.

Np w walkach ze zwierzętami za unik liczyło by się obchodzenie ze zwierzętami a celowanie normalnie.
Dzięki temu osoby które nie dają nic na walkę też by miały szanse przy spotkaniach z przypadkową zwierzyną.

Przy spotkaniach z bandytami za unik robiłoby np chowanie się (częściej spotykane niż unik u "niebojowych" klas).

Odporność mogła by zmniejszać szanse na wystąpienie zdarzenia związanego z chorobą lub zmniejszać jej skutki.
Przykład: trafiliśmy na zdarzenie negatywne CHOROBA.
Obrażenia = 100-odporność. Czyli osoba o 50 odporności otrzyma 50 obrażeń. Osoby o odporności min. 100 będą odporne na choroby w podróży.

Sprawność manualna mogła by wpływać na wartość znalezionego skarbu. Np wylosowało nam znalezienie skarbu. Jego wartość to 150$+2*sprawność manualna
Osoba ze sprawnością manualną 50 znajdzie przedmiot o wartości około 250$ (żeby nie było zbyt dobrze)

Można poszerzyć taką listę i dzięki temu inwestowanie w umiejętności będzie miało większe znaczenie niż tylko otwieranie nowych prac!
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
Można nawet zaryzykować stworzenie większej ilości zależności od punktów umiejętności.

Np w walkach ze zwierzętami za unik liczyło by się obchodzenie ze zwierzętami a celowanie normalnie.
Dzięki temu osoby które nie dają nic na walkę też by miały szanse przy spotkaniach z przypadkową zwierzyną.

Przy spotkaniach z bandytami za unik robiłoby np chowanie się (częściej spotykane niż unik u "niebojowych" klas).

Odporność mogła by zmniejszać szanse na wystąpienie zdarzenia związanego z chorobą lub zmniejszać jej skutki.
Przykład: trafiliśmy na zdarzenie negatywne CHOROBA.
Obrażenia = 100-odporność. Czyli osoba o 50 odporności otrzyma 50 obrażeń. Osoby o odporności min. 100 będą odporne na choroby w podróży.

Sprawność manualna mogła by wpływać na wartość znalezionego skarbu. Np wylosowało nam znalezienie skarbu. Jego wartość to 150$+2*sprawność manualna
Osoba ze sprawnością manualną 50 znajdzie przedmiot o wartości około 250$ (żeby nie było zbyt dobrze)

Można poszerzyć taką listę i dzięki temu inwestowanie w umiejętności będzie miało większe znaczenie niż tylko otwieranie nowych prac!
Jak to przeczytałem to mi szczena opadła :D W życiu bym sam tego nie wymyślił ^^. Wielkie, ale to na prawdę wielkie dzięki :D
EDIT: Wstawiłem to już do postu głównego.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Dobrze że dodałeś to o przedziałach obrażeń i wartości. Miałem to dodać ale już to wstawiłeś i jest git :D

To ja potem jak będę mieć więcej czasu opracuję to dokładniej i z większą równowagą (w tej chwili brakuje znaczenia umiejętności z dziedziny charyzmy).

Do tego podzielę losowe zdarzenia na kategorię aby przypasować do nich odpowiedni wzór. Np które zdarzenia liczą odporność (choroby), które są skarbem a które gotówką itd.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł wymaga doszlifowania, zbilansowania wszyskich wydarzeń, ale to tak jak z wiekszością propozycji. Puki co wstrzymam się od głosu.

Mam zastrzeżenia do straty życia, powinno to być tylko kilka punktów, inaczej będzie to bardzo irytujące.
Ale mogę zaproponować alternatywę do obrażeń podczas przemieszczania się po świecie. Nasza postać zamiast odrazu kaleczyć sie co chwila, lub znajdować przedmioty mogłaby się zwyczajnie spóźnić (na przykład wystraszony koń, zgubienie się, ulewny deszcz zmieniający ziemię w błoto) o kilka % zakładanego czasu podróży, lub też przyjechać nieco przed czasem (załapać się na darmową podróż w pociągu, w wagonie bydlęcym, gdy mamy konia, albo w salonce, gdy idziemy z buta, znaleźć skrót którego nie ma na mapie, spotkać indiańskiego przewodnika). Być może postać mogła by stracić kilka punktów energii (kilka, 1 - 10, więcej to za dużo) (udar słoneczny, podtopienie podczas przeprawy przez rzekę, choroba - strata energii zamiast życia, ucieczka przed rozpędzonym stadem bydła), lub zyskac kilka punktów ekstra (tylko kilka) (strumień z orzeźwiającą wodą, wyjątkowo smaczne jagody, eliksir od konowała, przespanie się przy ognisku poszukiwacza skarbu)

:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
CO do ogólnego pomysłu, to wielkie brawa, jestem za, co do przedmiotów ktore mozna by znaleźć to proponuje granicę górną 1500$(wartości przedmiotu, czyli w sprzedaży w sklepie 750) + to co opisałeś ze sprawnością manualną.
____________
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
Wprowadziłem udoskonalenie do wzoru z odpornością i sprawnością manualną. Teraz trochę zależy od naszego poziomu. (te wzory mogą ulec jeszcze zmianie.)
Być może postać mogła by stracić kilka punktów energii (kilka, 1 - 10, więcej to za dużo) (udar słoneczny, podtopienie podczas przeprawy przez rzekę, choroba - strata energii zamiast życia, ucieczka przed rozpędzonym stadem bydła), lub zyskac kilka punktów ekstra (tylko kilka) (strumień z orzeźwiającą wodą, wyjątkowo smaczne jagody, eliksir od konowała, przespanie się przy ognisku poszukiwacza skarbu)

:)
Może się zdarzyć, że mamy 48 punktów energii i wysyłamy postać na 4 godziny do pracy. Jeśli podczas podróży stracimy punkty to co wtedy? praca zostaje przerwana? Muszę to jeszcze obmyślić
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry