Ja uważam, ze powinny być też spóźnienia i przyśpieszenia jak powiedział Henio Paszczak, na przykład:
Spóźnienia (ikona:
):
Zgubiłeś drogę, spóźniasz się o XXX minut
Jakiś złośliwiec pokazał ci fałszywy skrót, spóźniasz się o XXX minut
Ktoś przekręcił drogowskaz, spóźniasz się o XXX minut
Koń przestraszył się huku i uciekł w las, spóźniasz się o XXX minut
Przechodzień rozpoznał cię jako poszukiwanego bandytę i byłeś przesłuchiwany przez szeryfa, spóźniasz się o XXX minut
Przedzierałeś się przez bagno, spóźniasz się o XXX minut
Zgubiłeś swój rewolwer i idziesz go poszukać, spóźniasz się o XXX minut
Zapomniałeś zabrać swojego płaszcza z saloonu, spóźniasz się o XXX minut
Przyśpieszenia (ikona:
)
Jakiś chłopak pokazuje ci skrót, wracasz XXX minut wcześniej
Uratowałeś Apacza przed śmiercią, w nagrodę ten oddał Ci swojego konia, wracasz XXX minut wcześniej
Idąc do mostu znalazłeś bród niezaznaczony na mapie, wracasz XXX minut wcześniej
Twój koń jest dziś w dobrej formie, wracasz XXX minut wcześniej
Co do pytania "Jakby to wyglądało" to: Mija wyznaczony czas podróży, pojawia się raport, postać pozostaje w miejscu z którego wyruszyła, wraz z wygenerowaniem raportu, dolicza się jeszcze parę minut, co do przyśpieszeń to po minięciu Przewidywany czas podroży - największe możliwe przyśpieszenie (nie większe niż czas podroży) wykonuje się losowanie, jeśli zdarzenie to przyśpieszenie, to koniec podróży, generuje się raport, ew. idzie się jeszcze parę minut, reszta tak jak normalnie. Ze strony gracza wygląda to jakby postać cały czas szła.