Wszystkie pomysły są fajne jednak dobrze by było się zastanowić ile czasu i trudu musieli by poświęcić programiści na wprowadzenie ich wszystkich w życie.
Wiele wątków stawia dodatkowo całą masę problemów:
- jeśli ktoś straci wszystkie swoje punkty życia a nie należy do żadnego miasta
- co jeśli losowe zdarzenie zabierze postaci kilka punktów energii a postać nie będzie ich już wogóle miała albo będzie ich posiadała za mało
- i wiele innych... o których nie chce mi się tu pisać
Jestem na
TAK, ale z pewnymi ograniczeniami. Nowe tak wielkie zmiany wymagają czasu na wprowadzenie w życie. Na ich złożoność twórcy też będą patrzeć. Trzeba zacząć od drobnych kroczków wtedy szansa na ich wprowadzenie przez twórców wzrośnie...
Najpierw same losowe zdarzenia (napadli cię bandyci, itp) bez jakichkolwiek bonusów (pieniędzy, obrażeń, itp), po prostu sama notka w raportach...
Z czasem dodać bonusy w postaci utraty zdrowia, pieniędzy a potem następne zmiany i następne i tak dalej...
Dodatek:
Swoją drogą jak mają się odbywać te losowe zdarzenia gdy nigdzie w grze nie ma wyodrębnionej samej podróży? Jeśli wykonujemy jakąś pracę bardzo odległą czas dotarcia dolicza się do danej pracy. Inaczej jest gdy idziemy do jakiegoś miasta/fortu wtedy pojawia się dodatkowa praca na dojście. Więc losowe zdarzenia na obecną chwilę dotyczą tylko przemieszczania się między miastami. Samo wyodrębnienie tego dojścia z wykonywanych prac ułatwiło by dodanie tych wszystkich nieszczęść/szczęść do gry bo wtedy dojście stanowiło by samoistną pracę... Ale to już chyba na inny wątek jest temat