Podróże-Niebezpieczeństwo/Szczęście v.2

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser11341
  • Data rozpoczęcia

I jak? :P


  • W sumie głosujących
    449
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Ja mam pomysł na jeszcze jedną rzecz żeby były zdarzenia na których los mamy wpływ np.widzisz w pobliżu bądytów atakujących osadników.Czy chcesz im pomóc?I po udanej akcji pisze cos takiego np."Osadnicy są ci bardzo wdzięczni dostajesz 200$(przykładowo żeby nikt nie mówił ,że za dużo lub za mało) oraz 100 expa".Lub negatywnie:"Chciałeś być bohaterem ale nie wyszło bandyci nieźlę cię zranili masz szczęście ,że żyjesz straciłeś 500p".To też przykład.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Sprawa Fajna,z tego wzgledu,że jak ktoś gra pierwszy raz w westa i dosłownie nie umie grać,nie ma kto mu powiedzieć co i jak,a zapewne gdzieś się wyruszy do jakiejś pracy,miasta to jakby mu wypadło to jeszcze miałby powoli kaske:)

Nie za dużo,ale zawsze powoli powoli by było;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
SUPER!!! Wielkie TAK dla Ciebie i brawo za pomysł. a teraz, żeby wnieść jeszcze coś do tematu to proponję jeszcze utratę energii - niewiele (1 p. na 30 min.) al podróż jednak jest trochę męcząca
 

DeletedUser7000

Gość
Gość
Świetny pomysł! Urozmaicił by trochę chociaż te nudne, dalekie podróże a`la zadania. :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wszystkie pomysły są fajne jednak dobrze by było się zastanowić ile czasu i trudu musieli by poświęcić programiści na wprowadzenie ich wszystkich w życie.
Wiele wątków stawia dodatkowo całą masę problemów:
- jeśli ktoś straci wszystkie swoje punkty życia a nie należy do żadnego miasta
- co jeśli losowe zdarzenie zabierze postaci kilka punktów energii a postać nie będzie ich już wogóle miała albo będzie ich posiadała za mało
- i wiele innych... o których nie chce mi się tu pisać :p

Jestem na TAK, ale z pewnymi ograniczeniami. Nowe tak wielkie zmiany wymagają czasu na wprowadzenie w życie. Na ich złożoność twórcy też będą patrzeć. Trzeba zacząć od drobnych kroczków wtedy szansa na ich wprowadzenie przez twórców wzrośnie...
Najpierw same losowe zdarzenia (napadli cię bandyci, itp) bez jakichkolwiek bonusów (pieniędzy, obrażeń, itp), po prostu sama notka w raportach...

Z czasem dodać bonusy w postaci utraty zdrowia, pieniędzy a potem następne zmiany i następne i tak dalej...

Dodatek:
Swoją drogą jak mają się odbywać te losowe zdarzenia gdy nigdzie w grze nie ma wyodrębnionej samej podróży? Jeśli wykonujemy jakąś pracę bardzo odległą czas dotarcia dolicza się do danej pracy. Inaczej jest gdy idziemy do jakiegoś miasta/fortu wtedy pojawia się dodatkowa praca na dojście. Więc losowe zdarzenia na obecną chwilę dotyczą tylko przemieszczania się między miastami. Samo wyodrębnienie tego dojścia z wykonywanych prac ułatwiło by dodanie tych wszystkich nieszczęść/szczęść do gry bo wtedy dojście stanowiło by samoistną pracę... Ale to już chyba na inny wątek jest temat :)
 

DeletedUser10712

Gość
Gość
pomysł bez sensu... troche dziwne zeby podczas zwyklego chodzenia mozna bylo znajdować rzeczy ktore wpadaja podczas normalnej pracy... idac tym tropem kazdy zamiast marnować energie poprostu blakalby sie po mapce w nadzieji ze cos znajdzie :D

To może po prostu wprowadzić taką rzecz że podczas podróży będzie się marnować energię?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jest tyle na tak fajnie by było jak by zostało to przedstawione w innej zakładce pomysły możliwe do wprowadzenia. Ciekawe kiedy wejdzie handel między graczami?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wszystkie pomysły są fajne jednak dobrze by było się zastanowić ile czasu i trudu musieli by poświęcić programiści na wprowadzenie ich wszystkich w życie.
Wiele wątków stawia dodatkowo całą masę problemów:
- jeśli ktoś straci wszystkie swoje punkty życia a nie należy do żadnego miasta


to akurat nie jest problem
po prostu masz 1 hp i 0 energii
tak samo jak gdy omdlejesz w walce z NPC gdy nie masz miasta

pomysl jest swietny mozna chociaz zaczac i zrobic jakies male kroczki w tym kierunku
 

DeletedUser9154

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysl wreszcie cos sie dzieje:):D

// połączono - Vilgee

To może po prostu wprowadzić taką rzecz że podczas podróży będzie się marnować energię?

to glupie masz 26 punktow energi i ustawiasz prace na 2h(24 pkt energi)
a podczas drogi tracisz np 23 :/
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Na wielkie TAK.Wreszcie można się nie nudzić podczas podróży jak idziesz pracować.Jeszcze daj nowe zwierzęta np.grizzly.Co do szczęścia mogło być taki opis (dodatkowy)


Idziesz drogą, nagle zauważyłeś ,że coś wystaje z ziemi.Odkopujesz to i okazuje się że to jest np.kasa,ząb kojota.

// połączono - Vilgee

Jest tyle na tak fajnie by było jak by zostało to przedstawione w innej zakładce pomysły możliwe do wprowadzenia. Ciekawe kiedy wejdzie handel między graczami?

Raczej w wersji 1.26
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Może jeszcze takie niebezpieczeństwa:
Wspinasz się na pagórek nagle zauważasz kamień który leci na ciebie. Uderza Cię w głowę. Tracisz xx Punktów Życia.
Albo:
Usiadłeś by odpocząć. Zauważasz biegnącego Indianina w twoim kierunku. Uciekając, upadasz. Tracisz xx punktów życia.
 

DeletedUser

Gość
Gość
osobiście sie mi sie podoba najbardzie to mi sie podoba to że możemy na kogoś trafić i coś mu zrobić. Spróbujcie przejść sie w reali do biedronki patrzycie na podłogę a tam 50 zł ja tak miałem :D:D a cieszyłem sie jak małe dziecko
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zdecydowanie na TAK :D. Pomysł dużo lepiej dopracowany od poprzedniego i bardzo realistyczny. Takie coś znacznie urozmaiciłoby grę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14797

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł urozmaiciło by to the - west.
 

DeletedUser

Gość
Gość
SUPER!!! Wielkie TAK dla Ciebie i brawo za pomysł. a teraz, żeby wnieść jeszcze coś do tematu to proponję jeszcze utratę energii - niewiele (1 p. na 30 min.) al podróż jednak jest trochę męcząca

Taa, i co jeszcze, może niech przyjęcie zlecenia zabiera nam 0.5 punkta energii?
Tak to wiadomo ogółem ta cała propozycja jest fajna.
 

DeletedUser18541

Gość
Gość
Nie wiem, mapa drogowa odchudza konta, a przedmioty to kasa.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Prawdopodobieństwo na znalezienie czegoś jest małe, a poza tym może się nam przytrafić wypadek. Chodzenie bez celu jest raczej mało opłacalne.

Co do tego plądrowania:
1. To jest tylko przykład.
2. Przecież może się zdarzyć tak, że znajdziemy trupa, co nie?
3. To zdarzenie nie musi przecież przynosić takich korzyści jak praca plądrowanie zwłok.

Jakie jest to prawdopodobieństwo?(w procentach)
 

DeletedUser11341

Gość
Gość
Wszystko jest podane w poście głównym. Podstawowa szansa na wystąpienie zdarzenia to 1%/10 minut drogi.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł fajny urozmaici to grę ;) Podróże staną sie ciekawsze :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł na kolejny rodzaj zdarzenia -
"twój koń się wystraszył i zaczął uciekać. Musisz odczekać więcej czasu na zakończenie podróży."
 
Status
Zamknięty.
Do góry