DeletedUser11341
Gość
Gość
Spodobał mi się pomysł Podróże-Niebezpieczeństwo/Szczęście. Był niedopracowany, więc chciałem pomóc jego autorowi go doszlifować. Napisałem do niego w tej sprawie jednak nawet po miesiącu nie odpowiedział. Postanowiłem zrobić to sam:
Ogół pomysłu jest taki:
Gdy podróżujemy naturalną rzeczą jest, że może nam się coś przydarzyć. Możemy coś znaleźć, możemy zostać napadnięci lub możemy mieć wypadek. Wersja Lakilóka zawierała tylko kilka przykładów wydarzeń. Posiedziałem dłuższą chwilkę i wymyśliłem ich kilkanaście:
Szczęście:
-Znajdujesz opuszczony wóz.
-Podczas wędrówki potykasz się o coś. Oglądasz to i bierzesz ze sobą.
-Spotykasz miłego farmera i rozmawiasz z nim. Twój rozmówca za dotrzymanie towarzystwa ofiarowuje ci parę rzeczy
-Pomagasz myśliwym w polowaniu. Wynagradzają cię za to.
-Przestraszony farmer wpada na ciebie i wciska ci coś do kieszeni, następnie ucieka.
-Natrafiasz na spaloną osadę. W jednym ze zniszczonych budynków znajdujesz parę rzeczy.
-Podsłuchujesz rozmowę dwóch kowboi. W zamian za milczenie jeden z nich ofiarowuje ci swoją broń.
-Znajdujesz czyjeś zwłoki. Przeszukujesz je.
-Spotykasz swojego starego znajomego. Dostajesz od niego prezent.
-Pomagasz farmerowi zaganiać bydło. Dostajesz od niego trochę jedzenia.
-Widzisz, że coś świeci się w oddali. Podbiegasz tam. Znajdujesz coś.
-Poszukiwacz złota przewraca się. Zauważasz, że coś wypada z jego sakwy. Gdy poszukiwacz się oddalił, zabrałeś jego zgubę.(autor: koronny)
-Zauważasz, że na ziemi leży sakiewka pełna pieniędzy. W okół niej wydać krew i ślady walki.
-Przecinając skrzyżowanie dróg podróżnik miał dziurawe kieszenie. Drogę za nim znaczył sznur monet i przedmiotów.(autor: anraitlioaf)
-Spostrzegłeś drzemiącego pod drzewem wędrowca. Miał przy sobie sporo pieniędzy. Jak się obudzi nie będzie taki szczęśliwy jak ty.(autor: anraitlioaf)
-Mocno nabity grabarz wyskoczył z baru, wyjął colta, wycelował w ciebie i niespodziewanie usnął. Skonfiskowałeś niedoszłe narzędzie zbrodni.(autor: anraitlioaf)
-Pewien napakowany przygłup pobierał haracz za przejście przez most. Jeden sprawny ruch ręki, udawane wywrócenie się i pieniądze wielu przechodzących przez most przeszły do twojej kieszeni.(autor: anraitlioaf)
-Zostawianie butów przed domem nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często mogą one zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Wieszanie prania przy drodze nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często może ono zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Znalazłeś przy torach bagaż, który na pewno wypadł z pociągu.(autor: anraitlioaf)
-Drogowskaz wskazuje drogę do fortu, a pieniądze leżące pod nim na to, że dzisiaj masz szczęście.(autor: anraitlioaf)
Walki:
-Podczas podróży zaatakował cię bandyta.
-Zmęczony podróżą usiadłeś pod drzewem. Zauważyłeś, że czai się na ciebie grzechotnik.
-Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną
-Podczas swojej podróży spotykasz miłego robotnika. Rozmawiasz z nim, gdy nagle twój rozmówca wyciąga zza pleców swój łom.
-Gdy przemierzasz las atakuje cię niedźwiedź grizzly.
-Atakuję cię grupa Indian.
-Idąc pustkowiem dostrzegasz, że Z pobliskiego wzgórza obserwuje cię kojot. Nie masz szans na ucieczkę.
-Idąc przez las potykasz się i przygniatasz węża. Rozwścieczony zwierz atakuje cię.
-Przyłapujesz złodzieja koni na gorącym uczynku. Złodziej zauważa cię i atakuje.
-Gdy przechodzisz koło saloonu, pijany robotnik wyskakuje na ciebie ze swoim sztyletem.
-Idąc brzegiem rzeki dostrzegasz poszukiwaczy kłócących się o złoto. Próbujesz pomóc rozwiązać konflikt, ale zostajesz wciągnięty do bójki.
-Podróżując znajdujesz sztylet. Kowboj, który okazuje się właścicielem nie dał ci się wytłumaczyć i zaatakował cię.
-Poszukiwacz złota oskarża cię o kradzież skarbu i atakuje. (autor: koronny)
-Bardzo przypominasz człowieka z listu gończego. Łowca nagród nie da ci uciec.
-W drodze spotkałeś podróżującego w tą samą stronę cowboya, obiecał, że będzie ci towarzyszył, gdy podawałeś mu rękę by się przedstawić wykręcił ci ją i zadał bardzo bolesny cios w krocze. Zaczęliście walkę.(autor: anraitlioaf)
-Znalazleś dogorywającego na drodze wilka. Okazało się, że miał jeszcze dość sił by cię zaatakować.(autor: anraitlioaf)
-Zrozpaczona rodzina utknęła powozem w rowie. Przednie koło zostało złamane. Desperacko szukają pomocy. Kiedy podszedłeś do powozu wyskoczył z niego bandyta i zaczął ostrzał z rowolweru.(autor: anraitlioaf)
-"Gazety na sprzedaż! Echo The West!" Chłopiec wciska Ci plik gazet do ręki i prosi abyś sprzedał je dalej. Niestety w drugiej ręce trzyma ostry nóż i z zaskoczenia zadaje ci pchnięcie w brzuch.(autor: anraitlioaf)
-Zmęczony podróżą masz majaki. Wydaje ci się, że szeryf do ciebie celuje, wyjmujesz colta i dopiero wtedy szeryf w rzeczywistości zaczyna pojedynek.(autor: anraitlioaf)
- Jeśli chcesz wydłużyć swoje życie musisz omijać Indian z daleka. Nie zastosowałeś się do tej zasady.(autor: anraitlioaf)
Wypadki:
-Twój koń cię zrzucił.
-Potknąłeś się o korzeń.
-Wchodzisz na pułapkę na bobry
-Myśliwy przez przypadek postrzeliwuje cię
-Zostajesz potrącony przez przerażonego konia.
-Podczas podróży zaczyna padać deszcz. Łapiesz przeziębienie.
-Zraniłeś się nożem.
-Zostajesz pogryziony przez psa wartowniczego.
-Przechodzisz obok placu budowy. Belka spada ci na głowę.
-Zjadasz trujące jagody.
-Rozwścieczony rolnik bez powodu rzuca się na ciebie. Dostajesz w głowę, ale udaje ci się uciec.
-Ukąsił cię skorpion (autor: koronny)
-Upadłeś na ostry kamień. (autor: koronny)
-Przemakasz do suchej nitki. Łapiesz grypę.
-Wpadasz w pułapkę na bizona, przygotowaną przez Indian.
-Pewna kobieta prosi cię o pomoc. Podczas rozmowy wbija ci nóż w brzuch. (autor: -JohnWędrowiec-)
-Dostałeś udaru słonecznego.(autor: anraitlioaf)
-Obtarły cie buty.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś staranowany przez pędzące bizony.(autor: anraitlioaf)
-Kiedy szedłeś przez las spadła ci na głowę gałąź.(autor: anraitlioaf)
-Most się zarwał, wpadłeś do wody.(autor: anraitlioaf)
-Przysnąłeś. Uderzenie o ziemie po upadku z konia przywróciło cie do świadomości.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś zarażony przez przechodnia.(autor: anraitlioaf)
-Pewien żartowniś przebiegając wcisnął ci dynamit do ręki. Z tego żartu mogłeś się zaśmiać dopiero po pobycie w szpitalu.(autor: anraitlioaf)
-Byłeś świadkiem potyczki plemiennej Indian. Trafiła cie zbłąkana kula.(autor: anraitlioaf)
-"Wpaść z deszczu pod rynnę" - to dokładnie opisuje to co się wydarzyło. Poślizgnąłeś się w kałuży i uderzyłeś głową w rynnę.(autor: anraitlioaf)
-W lesie wybuchł pożar, na szczęście ci się upiekło i się nie upiekłeś, tylko lekko poparzyłeś.(autor: anraitlioaf)
-Potknąłeś się o zwierzęcą norę.(autor: anraitlioaf)
-Zaatakowały ci pszczoły. (autor: anraitlioaf)
Gdy wpadniecie na inne pomysły – napiszcie. Wkleję je do listy
Założenia ogólne:
-W czasie jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie.
-Podstawowa szansa na wystąpienie zdarzenia to 1%/10 minut drogi. Wartość ta zmieniałaby się w zależności od ilości naszych punktów jazdy konnej. Jeden punkt zwiększałby szanse o 0,01%/10 minut drogi na wystąpienie pozytywnego zdarzenia.
-Siła przeciwnika, na którego natrafiliśmy podczas podróży byłaby zależna od naszego poziomu pojedynków
-W przypadku walk gdzie w opisie zdarzenia można przeczytać, że przeciwników jest kilku (np. Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną) Odbywa się kilka walk(od 3 do 5) jedna po drugiej.
-Gdy gracz, który nie należy do żadnego miasta omdleje podczas podróży, zostaje automatycznie przeniesiony do miejsca z którego wyruszył.
-Podczas podróży możemy znaleźć tylko produkty z tych prac, które możemy wykonywać.
Znaczenie umiejętności w podróżach:
-Jazda konna zwiększała by szanse na wystąpienie pozytywnego zdarzenia o 0,01%/1 punkt na 10 minut.
-W walkach ze zwierzętami unik zastąpiłoby obchodzenie się ze zwierzętami. (Dzięki temu osoby które nie dają nic na walkę też by miały szanse przy spotkaniach z przypadkową zwierzyną.)
-Przy spotkaniach z bandytami za unik robiłoby np chowanie się (częściej spotykane niż unik u "niebojowych" klas).
-Odporność i wytrzymałość mogłaby zmniejszać skutki wypadków
Obrażenia = 75 - (odporność + wytrzymałość) + lvl. Wartość obrażeń wahała by się o 40 punktów np: Mamy poziom 20, 15 wytrzymałości i 25 odporności. Obrażenia z wypadków wynosiłaby od 15 do 75 punktów
-Sprawność manualna mogła by wpływać na wartość znalezionego skarbu. Np wylosowało nam znalezienie skarbu. Jego wartość to 100$+2*sprawność manualna + lvl. Wartość wahała by się o 100$. Czyli np. Mamy lvl 30 i 20 sprawności manualnej, więc możemy dostać od 70$ do 270$. Wartość skarbu nie może spaść poniżej 20$
(podziękowania dla bukimi)
Teraz opracowanie graficzne:
http://img134.imageshack.us/img134/9969/001bwf.png
Tak wyglądałby raport z podróży, w której by się coś wydarzyło. Jak napisałem w „założeniach ogólnych” podczas jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie. Na tym obrazku napisałem o 3 zdarzeniach (po jednym zdarzeniu z każdego rodzaju), aby nie musieć robić oddzielnej grafiki do każdego rodzaju zdarzenia.
http://img25.imageshack.us/img25/4368/004rcg.png
To jest przykładowy raport z walki podczas podróży ze zwierzęciem. W przypadku walki z człowiekiem (bandyci, Indianie itp.) była by użyta grafika jak w zwykłym pojedynku. (Grafikę zrobiłem w widoku HTML, ponieważ to było łatwiejsze od grafiki w widoku flash.)
Oto przykłady avatarów innych zwierząt:
http://img132.imageshack.us/img132/6146/003h.png
Kojot
http://img29.imageshack.us/img29/6332/006s.png
Grzechotnik
http://img134.imageshack.us/img134/5518/005h.png
Grizzly
Przykład wyglądu walki w kojotem (na inne nie miałem weny )
http://img156.imageshack.us/img156/8636/008h.png
To tyle jak na razie. Jeśli czegoś nie zrozumiecie - piszcie. Postaram się wszystko wytłumaczyć.
Jeśli ktoś jest na nie proszę napisać powód!
Ogół pomysłu jest taki:
Gdy podróżujemy naturalną rzeczą jest, że może nam się coś przydarzyć. Możemy coś znaleźć, możemy zostać napadnięci lub możemy mieć wypadek. Wersja Lakilóka zawierała tylko kilka przykładów wydarzeń. Posiedziałem dłuższą chwilkę i wymyśliłem ich kilkanaście:
Szczęście:
-Znajdujesz opuszczony wóz.
-Podczas wędrówki potykasz się o coś. Oglądasz to i bierzesz ze sobą.
-Spotykasz miłego farmera i rozmawiasz z nim. Twój rozmówca za dotrzymanie towarzystwa ofiarowuje ci parę rzeczy
-Pomagasz myśliwym w polowaniu. Wynagradzają cię za to.
-Przestraszony farmer wpada na ciebie i wciska ci coś do kieszeni, następnie ucieka.
-Natrafiasz na spaloną osadę. W jednym ze zniszczonych budynków znajdujesz parę rzeczy.
-Podsłuchujesz rozmowę dwóch kowboi. W zamian za milczenie jeden z nich ofiarowuje ci swoją broń.
-Znajdujesz czyjeś zwłoki. Przeszukujesz je.
-Spotykasz swojego starego znajomego. Dostajesz od niego prezent.
-Pomagasz farmerowi zaganiać bydło. Dostajesz od niego trochę jedzenia.
-Widzisz, że coś świeci się w oddali. Podbiegasz tam. Znajdujesz coś.
-Poszukiwacz złota przewraca się. Zauważasz, że coś wypada z jego sakwy. Gdy poszukiwacz się oddalił, zabrałeś jego zgubę.(autor: koronny)
-Zauważasz, że na ziemi leży sakiewka pełna pieniędzy. W okół niej wydać krew i ślady walki.
-Przecinając skrzyżowanie dróg podróżnik miał dziurawe kieszenie. Drogę za nim znaczył sznur monet i przedmiotów.(autor: anraitlioaf)
-Spostrzegłeś drzemiącego pod drzewem wędrowca. Miał przy sobie sporo pieniędzy. Jak się obudzi nie będzie taki szczęśliwy jak ty.(autor: anraitlioaf)
-Mocno nabity grabarz wyskoczył z baru, wyjął colta, wycelował w ciebie i niespodziewanie usnął. Skonfiskowałeś niedoszłe narzędzie zbrodni.(autor: anraitlioaf)
-Pewien napakowany przygłup pobierał haracz za przejście przez most. Jeden sprawny ruch ręki, udawane wywrócenie się i pieniądze wielu przechodzących przez most przeszły do twojej kieszeni.(autor: anraitlioaf)
-Zostawianie butów przed domem nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często mogą one zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Wieszanie prania przy drodze nie jest dobrym pomysłem. Gdyż często może ono zyskać nowego właściciela. W tym przypadku to ty nim byłeś.(autor: anraitlioaf)
-Znalazłeś przy torach bagaż, który na pewno wypadł z pociągu.(autor: anraitlioaf)
-Drogowskaz wskazuje drogę do fortu, a pieniądze leżące pod nim na to, że dzisiaj masz szczęście.(autor: anraitlioaf)
Walki:
-Podczas podróży zaatakował cię bandyta.
-Zmęczony podróżą usiadłeś pod drzewem. Zauważyłeś, że czai się na ciebie grzechotnik.
-Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną
-Podczas swojej podróży spotykasz miłego robotnika. Rozmawiasz z nim, gdy nagle twój rozmówca wyciąga zza pleców swój łom.
-Gdy przemierzasz las atakuje cię niedźwiedź grizzly.
-Atakuję cię grupa Indian.
-Idąc pustkowiem dostrzegasz, że Z pobliskiego wzgórza obserwuje cię kojot. Nie masz szans na ucieczkę.
-Idąc przez las potykasz się i przygniatasz węża. Rozwścieczony zwierz atakuje cię.
-Przyłapujesz złodzieja koni na gorącym uczynku. Złodziej zauważa cię i atakuje.
-Gdy przechodzisz koło saloonu, pijany robotnik wyskakuje na ciebie ze swoim sztyletem.
-Idąc brzegiem rzeki dostrzegasz poszukiwaczy kłócących się o złoto. Próbujesz pomóc rozwiązać konflikt, ale zostajesz wciągnięty do bójki.
-Podróżując znajdujesz sztylet. Kowboj, który okazuje się właścicielem nie dał ci się wytłumaczyć i zaatakował cię.
-Poszukiwacz złota oskarża cię o kradzież skarbu i atakuje. (autor: koronny)
-Bardzo przypominasz człowieka z listu gończego. Łowca nagród nie da ci uciec.
-W drodze spotkałeś podróżującego w tą samą stronę cowboya, obiecał, że będzie ci towarzyszył, gdy podawałeś mu rękę by się przedstawić wykręcił ci ją i zadał bardzo bolesny cios w krocze. Zaczęliście walkę.(autor: anraitlioaf)
-Znalazleś dogorywającego na drodze wilka. Okazało się, że miał jeszcze dość sił by cię zaatakować.(autor: anraitlioaf)
-Zrozpaczona rodzina utknęła powozem w rowie. Przednie koło zostało złamane. Desperacko szukają pomocy. Kiedy podszedłeś do powozu wyskoczył z niego bandyta i zaczął ostrzał z rowolweru.(autor: anraitlioaf)
-"Gazety na sprzedaż! Echo The West!" Chłopiec wciska Ci plik gazet do ręki i prosi abyś sprzedał je dalej. Niestety w drugiej ręce trzyma ostry nóż i z zaskoczenia zadaje ci pchnięcie w brzuch.(autor: anraitlioaf)
-Zmęczony podróżą masz majaki. Wydaje ci się, że szeryf do ciebie celuje, wyjmujesz colta i dopiero wtedy szeryf w rzeczywistości zaczyna pojedynek.(autor: anraitlioaf)
- Jeśli chcesz wydłużyć swoje życie musisz omijać Indian z daleka. Nie zastosowałeś się do tej zasady.(autor: anraitlioaf)
Wypadki:
-Twój koń cię zrzucił.
-Potknąłeś się o korzeń.
-Wchodzisz na pułapkę na bobry
-Myśliwy przez przypadek postrzeliwuje cię
-Zostajesz potrącony przez przerażonego konia.
-Podczas podróży zaczyna padać deszcz. Łapiesz przeziębienie.
-Zraniłeś się nożem.
-Zostajesz pogryziony przez psa wartowniczego.
-Przechodzisz obok placu budowy. Belka spada ci na głowę.
-Zjadasz trujące jagody.
-Rozwścieczony rolnik bez powodu rzuca się na ciebie. Dostajesz w głowę, ale udaje ci się uciec.
-Ukąsił cię skorpion (autor: koronny)
-Upadłeś na ostry kamień. (autor: koronny)
-Przemakasz do suchej nitki. Łapiesz grypę.
-Wpadasz w pułapkę na bizona, przygotowaną przez Indian.
-Pewna kobieta prosi cię o pomoc. Podczas rozmowy wbija ci nóż w brzuch. (autor: -JohnWędrowiec-)
-Dostałeś udaru słonecznego.(autor: anraitlioaf)
-Obtarły cie buty.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś staranowany przez pędzące bizony.(autor: anraitlioaf)
-Kiedy szedłeś przez las spadła ci na głowę gałąź.(autor: anraitlioaf)
-Most się zarwał, wpadłeś do wody.(autor: anraitlioaf)
-Przysnąłeś. Uderzenie o ziemie po upadku z konia przywróciło cie do świadomości.(autor: anraitlioaf)
-Zostałeś zarażony przez przechodnia.(autor: anraitlioaf)
-Pewien żartowniś przebiegając wcisnął ci dynamit do ręki. Z tego żartu mogłeś się zaśmiać dopiero po pobycie w szpitalu.(autor: anraitlioaf)
-Byłeś świadkiem potyczki plemiennej Indian. Trafiła cie zbłąkana kula.(autor: anraitlioaf)
-"Wpaść z deszczu pod rynnę" - to dokładnie opisuje to co się wydarzyło. Poślizgnąłeś się w kałuży i uderzyłeś głową w rynnę.(autor: anraitlioaf)
-W lesie wybuchł pożar, na szczęście ci się upiekło i się nie upiekłeś, tylko lekko poparzyłeś.(autor: anraitlioaf)
-Potknąłeś się o zwierzęcą norę.(autor: anraitlioaf)
-Zaatakowały ci pszczoły. (autor: anraitlioaf)
Gdy wpadniecie na inne pomysły – napiszcie. Wkleję je do listy
Założenia ogólne:
-W czasie jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie.
-Podstawowa szansa na wystąpienie zdarzenia to 1%/10 minut drogi. Wartość ta zmieniałaby się w zależności od ilości naszych punktów jazdy konnej. Jeden punkt zwiększałby szanse o 0,01%/10 minut drogi na wystąpienie pozytywnego zdarzenia.
-Siła przeciwnika, na którego natrafiliśmy podczas podróży byłaby zależna od naszego poziomu pojedynków
-W przypadku walk gdzie w opisie zdarzenia można przeczytać, że przeciwników jest kilku (np. Otoczyła cię grupa bandytów. Wyglądają na amatorów, ale mają przewagę liczebną) Odbywa się kilka walk(od 3 do 5) jedna po drugiej.
-Gdy gracz, który nie należy do żadnego miasta omdleje podczas podróży, zostaje automatycznie przeniesiony do miejsca z którego wyruszył.
-Podczas podróży możemy znaleźć tylko produkty z tych prac, które możemy wykonywać.
Znaczenie umiejętności w podróżach:
-Jazda konna zwiększała by szanse na wystąpienie pozytywnego zdarzenia o 0,01%/1 punkt na 10 minut.
-W walkach ze zwierzętami unik zastąpiłoby obchodzenie się ze zwierzętami. (Dzięki temu osoby które nie dają nic na walkę też by miały szanse przy spotkaniach z przypadkową zwierzyną.)
-Przy spotkaniach z bandytami za unik robiłoby np chowanie się (częściej spotykane niż unik u "niebojowych" klas).
-Odporność i wytrzymałość mogłaby zmniejszać skutki wypadków
Obrażenia = 75 - (odporność + wytrzymałość) + lvl. Wartość obrażeń wahała by się o 40 punktów np: Mamy poziom 20, 15 wytrzymałości i 25 odporności. Obrażenia z wypadków wynosiłaby od 15 do 75 punktów
-Sprawność manualna mogła by wpływać na wartość znalezionego skarbu. Np wylosowało nam znalezienie skarbu. Jego wartość to 100$+2*sprawność manualna + lvl. Wartość wahała by się o 100$. Czyli np. Mamy lvl 30 i 20 sprawności manualnej, więc możemy dostać od 70$ do 270$. Wartość skarbu nie może spaść poniżej 20$
(podziękowania dla bukimi)
Teraz opracowanie graficzne:
http://img134.imageshack.us/img134/9969/001bwf.png
Tak wyglądałby raport z podróży, w której by się coś wydarzyło. Jak napisałem w „założeniach ogólnych” podczas jednej podróży może wystąpić tylko jedno zdarzenie. Na tym obrazku napisałem o 3 zdarzeniach (po jednym zdarzeniu z każdego rodzaju), aby nie musieć robić oddzielnej grafiki do każdego rodzaju zdarzenia.
http://img25.imageshack.us/img25/4368/004rcg.png
To jest przykładowy raport z walki podczas podróży ze zwierzęciem. W przypadku walki z człowiekiem (bandyci, Indianie itp.) była by użyta grafika jak w zwykłym pojedynku. (Grafikę zrobiłem w widoku HTML, ponieważ to było łatwiejsze od grafiki w widoku flash.)
Oto przykłady avatarów innych zwierząt:
http://img132.imageshack.us/img132/6146/003h.png
Kojot
http://img29.imageshack.us/img29/6332/006s.png
Grzechotnik
http://img134.imageshack.us/img134/5518/005h.png
Grizzly
Przykład wyglądu walki w kojotem (na inne nie miałem weny )
http://img156.imageshack.us/img156/8636/008h.png
To tyle jak na razie. Jeśli czegoś nie zrozumiecie - piszcie. Postaram się wszystko wytłumaczyć.
Jeśli ktoś jest na nie proszę napisać powód!
Ostatnio edytowane przez moderatora: