Pojedynki 1.30

  • Rozpoczynający wątek A.P.K
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
To wiem, ale po aktualizacji znowu zaszły pewne zmiany i tak de facto sam nie wiem co wiem.
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
Hm, bardzo ciekawa sprawa z tym r/o.

Taka moja mała analiza:

Mamy złotego colta - obrażenia 101-149
Gracz x atakuje gracza y

Przy okazji - strzelanie zwiększa obrażenia, refleks je redukuje. Na czystą i prostą logikę wychodzi na to, że jeśli strzelanie x = refleks y, bonusy się niwelują i mamy "surowe" obrażenia broni, czyli 101-149.

Więc wyjaśnijcie mi tą sytuację - gracz y [ja] mam 147 strzelania. Gracz x ma 160 refleksu (topka). 160 - 147 = 13 pkt refleksu na korzyść gracza x.

Więc jakim do ciężkiej cholery cudem, złotym coltem zadaję mu 30-36 obrażeń? (7x hit)


Dodam, że koleś nie jest w topce odporności - ergo ma jej poniżej 200.

Więc proszę mi tu nie pitolić o jakimkolwiek równoważeniu w tej aktualce, wpływ odporności na refleks MUSI BYĆ powyżej 50%... W ogóle dlaczego on istnieje? Dlaczego w takim razie zaskok nie działa na taktykę?

Naprawdę, muszę powiedzieć, że teraz to się wnerwiłem, wreszcie już nie mogę sobie powiedzieć "pewnie full refleksiarz, to tylko pech", mam przed oczyma dowody i widzę, że za żadne skarby równowagi nie ma ani nie jest ona wprowadzana w aktualkach.....
 

DeletedUser11314

Gość
Gość
Max obrażenia + min + strzelanie - 100% refleksu - 50% odporności = 101+149+147-160-100= 137 (Tak miałbyś przed aktualizacją)

101+149+147-160-200 = 37 (Tak wychodzi po aktualizacji - moje przypuszczenia)

Drugi wzór by się zgadzał... Bardzo możliwe, co podejrzewałem , że wkradł się stary bug. Odporność działa w 100% na strzelanie i su, a refleks w 100% na su i strzelanie. Na to wygląda po Twojej walce. Trzeba to rozpracować, powalczyć, potestować. Może uda się ustalić nowy wzór, bo stary jak widać po aktualizacji jest do bani. Są chętni, żeby mi pomóc? Najlepiej orki s7/s10.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Max obrażenia + min + strzelanie - 100% refleksu - 50% odporności = 101+149+147-160-100= 137 (Tak miałbyś przed aktualizacją)

na pewno nie zadawalby takich obrazen majac mniej strzelania niz przeciwnik refleksu, tak samo nie zadawalbys przeciez po 101-149 dmg graczowi bez refleksu tylko obrazenia typu 180-250 czy to mialbys 100 strzelania czy 1000...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Hm, bardzo ciekawa sprawa z tym r/o.

Taka moja mała analiza:

Mamy złotego colta - obrażenia 101-149
Gracz x atakuje gracza y

Przy okazji - strzelanie zwiększa obrażenia, refleks je redukuje. Na czystą i prostą logikę wychodzi na to, że jeśli strzelanie x = refleks y, bonusy się niwelują i mamy "surowe" obrażenia broni, czyli 101-149.

Więc wyjaśnijcie mi tą sytuację - gracz y [ja] mam 147 strzelania. Gracz x ma 160 refleksu (topka). 160 - 147 = 13 pkt refleksu na korzyść gracza x.

Więc jakim do ciężkiej cholery cudem, złotym coltem zadaję mu 30-36 obrażeń? (7x hit)


Dodam, że koleś nie jest w topce odporności - ergo ma jej poniżej 200.

Więc proszę mi tu nie pitolić o jakimkolwiek równoważeniu w tej aktualce, wpływ odporności na refleks MUSI BYĆ powyżej 50%... W ogóle dlaczego on istnieje? Dlaczego w takim razie zaskok nie działa na taktykę?

Naprawdę, muszę powiedzieć, że teraz to się wnerwiłem, wreszcie już nie mogę sobie powiedzieć "pewnie full refleksiarz, to tylko pech", mam przed oczyma dowody i widzę, że za żadne skarby równowagi nie ma ani nie jest ona wprowadzana w aktualkach.....


Ja mam znów inny problem. Jestem 27 w refleksie 140(w zaokrągleniu w dół)
Atakuję ziomka ze złotym coltem, żołnierz, pominę fakt, że go aniu razu nie trafiłem(xD) i on mi zadaje hity jak z/u vs z/u, a nie r/o vs z/u.
Po 260+
To ile on musiałby mieć strzelania, że mój refleks nic nie zniwelował żadnego z jego hitów? Potrafi mi ktoś odpowiedzieć? Jeżeli najlepszy w strzelaniu na świecie ma 400?
 

DeletedUser11314

Gość
Gość
na pewno nie zadawalby takich obrazen majac mniej strzelania niz przeciwnik refleksu, tak samo nie zadawalbys przeciez po 101-149 dmg graczowi bez refleksu tylko obrazenia typu 180-250 czy to mialbys 100 strzelania czy 1000...

zadawałby, to jest sprawdzone. Bez refleksu się liczy inaczej, jest coś takiego jak algorytm graniczny broni. Tego wzoru używało się na orki... Dlatego mając 300 strzelania nie strzelasz z procy po 306-312 graczowi bez o/r, a po 26-32...
Każda broń pobiera jakąś ilość graniczną dla siebie strzelania. Obrażenia liczone dla orka a dla zwykłego gracza, to dwie inne bajki Trejo :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
zadawałby, to jest sprawdzone. Bez refleksu się liczy inaczej, jest coś takiego jak algorytm graniczny broni. Tego wzoru używało się na orki... Dlatego mając 300 strzelania nie strzelasz z procy po 306-312 graczowi bez o/r, a po 26-32...
Każda broń pobiera jakąś ilość graniczną dla siebie strzelania. Obrażenia liczone dla orka a dla zwykłego gracza, to dwie inne bajki Trejo :)

137 dmg typowi 160 refleksu majac 140 strzelania ? chyba sam w to nie wierzysz.
 

DeletedUser11314

Gość
Gość
Już Ci mówiłem Trejo, że to jest sprawdzone, nie chcesz, nie musisz wierzyć. A gdzie podziałeś obrażenia broni?
 

DeletedUser11314

Gość
Gość
Już Ci mówiłem Trejo, że to jest sprawdzone, nie chcesz, nie musisz wierzyć. A gdzie podziałeś obrażenia broni?

Oczywiście tak byłoby przed aktualizacją. I nie liczysz tylko refleksu ale i 50% odporności. Tego jestem pewien
 

DeletedUser3868

Gość
Gość
Tak mądrze piszecie, że aż mi wstyd się do rozmowy wtrącać.
Jednak nie mogę się powstrzymać .... Trudno...


Zabawna sprawa z tymi pojedynkami.
Bardziej się w nich liczą odporność wraz z refleksem (potrzebne również do wykonywania wielu prac), niż celowanie i uniki (nie wykorzystywane w żadnych pracach).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja mam znów inny problem. Jestem 27 w refleksie 140(w zaokrągleniu w dół)
Atakuję ziomka ze złotym coltem, żołnierz, pominę fakt, że go aniu razu nie trafiłem(xD) i on mi zadaje hity jak z/u vs z/u, a nie r/o vs z/u.
Po 260+
To ile on musiałby mieć strzelania, że mój refleks nic nie zniwelował żadnego z jego hitów? Potrafi mi ktoś odpowiedzieć? Jeżeli najlepszy w strzelaniu na świecie ma 400?

Pomoże ktoś?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Hiq, może on ma szablę po prostu?
no i gdzie Ciebie trafia? jeżeli w głowę, to tak na moje oko(nie grając nigdy r/o:D) ma ponad 200 sht...
 

DeletedUser20332

Gość
Gość
ehh....ja w TW gram od 2008 roku...miałem 4 nicki i 11 świaów zwiedziłem...ale pamiętam ten szalony rok 2009 , głównie jego początek....prawdą jest że nawet prec. rewolwerem wiązkowym zadawało się po 200hp...dzisiejsze aktualizacje promują forty....nie da się tego uniknąć....no i niedługo wprowadzą że każdy gracz ma oddawac po 1 strzale do przeciwnika...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Hiq, może on ma szablę po prostu?
no i gdzie Ciebie trafia? jeżeli w głowę, to tak na moje oko(nie grając nigdy r/o:D) ma ponad 200 sht...

ramię, złoty colt, ale pojedynkowałem się z innymi i max 150 z hita a nie 250+:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Max obrażenia + min + strzelanie - 100% refleksu - 50% odporności = 101+149+147-160-100= 137 (Tak miałbyś przed aktualizacją)

101+149+147-160-200 = 37 (Tak wychodzi po aktualizacji - moje przypuszczenia)
Wzór jest troche inny. Między innymi nie sumujesz obrażeń od broni i jeszcze wymnażasz razy 1.5 refleks i 1/4 odporności.


Kilka słów jeszcze o ofensorach. 45 minut i wyszukiwarka wprowadziły takie coś, że typowy gracz nastawiony na atak nie ma co wychylać nosa z hotelu. Jedno z tych dwóch rzeczy musi IG znieść. Ja proponuje 45 minut.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
A.P.K. - nic dodac nic ująć. Z każdą kolejną aktualką, wprowadzaną w zeszłym roku fortowcy mają coraz lepeij, a pojedynkowicze coraz gorzej. Pewnie z nastepna w ogóle zakładka pojedynek zniknie i będzie koniec dyskusji...:]

Bonusy dla postaci są też co najmniej kuriozalne. Najlepszy fortowiec do zawadiaka, a najlepszy pojedynkowicz to żołnierz. Czy opisy tychże postaci nie głoszą przypadkiem czegoś dokładnie odwrotnego?

Zubra - twoje optymistyczne podejście do rzeczywistości nie przestaje mnie zadziwiać :p

Co do wypadów na inne miasta - nadal jest to możliwe (sama takowe na s11 organizuję) ale oczywiście znacznie bardziej utrudnione (koniecznośc latania po mapie) niż było przed tymi wspaniałymi aktualizacjami...
 

DeletedUser

Gość
Gość
A.P.K. - nic dodac nic ująć. Z każdą kolejną aktualką, wprowadzaną w zeszłym roku fortowcy mają coraz lepeij, a pojedynkowicze coraz gorzej. Pewnie z nastepna w ogóle zakładka pojedynek zniknie i będzie koniec dyskusji...:]
Pojedynkowicze z każdą aktualizacją muszą się więcej nagimnastykować aby sobie powalczyć, a fortowiec może się cieszyć grą. Utrudniająć zabawe wcale jej nie polepszają. InnoGames musi mieć na uwadze, że to dalej jest gra przeglądarkowa. Gra, która charakteryzuje się łatwością w dostępie i obłudze.
Bonusy dla postaci są też co najmniej kuriozalne. Najlepszy fortowiec do zawadiaka, a najlepszy pojedynkowicz to żołnierz. Czy opisy tychże postaci nie głoszą przypadkiem czegoś dokładnie odwrotnego?
Dobrze powiedziane. Zawadiaka ładuje w HP i z premką jest istnym mordercą na fortach ze swoimi krytykami, a żołnierz z racji bonusu do taktyki jako jedyny jescze daje rade ze zmianą dotyczącą 45 minut.
 

DeletedUser3868

Gość
Gość
Z pojedynkami dziwne rzeczy się dzieją, to prawda.

Ale z przerostem fotów na pojedynkami, to przesadzacie.
Żołnierz ma lepsze bonusy w forcie niż zawadiaka. Zawadiaka ma w forcie super. Super..... jeśli mu się uda krytyka zadać :]

Tematem wątku są pojedynki. Skoncentrujcie się na tym temacie, to może nam się uda zrobić krucjatę przeciwko ORkom :)






PS. a kto to mi nie wierzył, że obrażenia od broni strzeleckiej obniża nie tylko refleks ale i odporność?

Foxy dzięki za słowa uznania. Jeśli to oczywiście ironia nie była :p
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
A ja tylko pragnę podziękować za pierwszy post w tym temacie gracza A.P.K

Jeśli miał bym tu coś pisać to właśnie to co napisałeś. Zgadzam się w 100%.
 

DeletedUser16941

Gość
Gość
zgadzam się i podpisuję pod tym, co na stronie 1 napisał Meldrag.
nie będę powtarzać :)
ogólnie, ostatnie aktualizacje przyniosły nowości graficzne, dodatkowe questy i itemki.. natomiast rozwiązania dotyczące mechaniki gry są beznadziejne ,
zarówno w pojedynkach, jak i w fortach.
 
Status
Zamknięty.
Do góry