Powóz v2.0 :)

  • Rozpoczynający wątek bukimi
  • Data rozpoczęcia

Powóz v 2.0

  • OK

    Głosy: 308 81,3%
  • Niee

    Głosy: 71 18,7%

  • W sumie głosujących
    379
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Link do oryginalnego tematu:
http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=22960

Moje opracowanie:

pwz.jpg


I opis:
1) Do powozu można przyłączyć TYLKO 2 takie same konie. Nie wyobrażam sobie powozu z mustangiem i osłem.
2) Dodatkowe okno na konia pojawia się tylko po założeniu powozu
3) Powóz zakładamy jak PRODUKT (tak jak w przypadku laski dżentelmena)
4) Dodatkowa prędkość to 1/5 bonusu danego konia czyli
- osioł 25% => 2 osły = 30%
- kucyk 50% => 2 kucyki = 60%
- mustang 75% => 2 mustangi = 90%
- biały koń 100% => 2 białe konie = 120%
- arab 125% => 2 araby = 150%
- kłusak 150% => 2 kłusaki = 180%
LUB*
2 osły = 40%
2 kucyki = 75%
2 mustangi = 100%
2 białe konie = 140%
2 araby = 175%
2 kłusaki = 210%

5) Powóz dostępny w general store, chyba na 10 poziomie, moim zdaniem 7500$ ale cena nie jest istotna bo developerzy i tak wymyślą swoją!

Co Wy na to??

*jak zwykle to jaka wersja wejdzie w życie to kwestia decyzji twórców na świecie beta
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem czy jak ktoś kłusaki będzie używac razem z powozem to zapłaci 10 300$ więc nie wiem czy by dla 30% komuś chciało się tyle kasy wydawac
 

DeletedUser

Gość
Gość
Również uważam , jak Zanpaktou, powinna być co najmniej 1/4 szybkości drugiego konia.
a pytanie, można będzie "zabierać" inne osoby do powozu?

Na razie powstrzymuję się od głosu
 

DeletedUser

Gość
Gość
30% na stałe to przecież bardzo dużo.
3x tyle ile wynosi bonus dla zawadiaki (a niektórzy chwalą ten bonus)
Wychodzi tyle co 2 klasy wyżej niż kłusak.

Poza tym - tak jak pisałem, ceny się nie ma co czepiać. Czy to będzie 3000, 5000 czy 9000 i tak zdecydowali by developerzy po przetestowaniu tego na świecie beta.


Do osób proponujących podwożenie:
- może jakieś opracowanie?
- jak by to wyglądało dokładnie Waszym zdaniem?
Przecież ciężko trafić na moment gdzie 2 osoby ruszają gdzieś jednocześnie...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem czy jak ktoś kłusaki będzie używac razem z powozem to zapłaci 10 300$ więc nie wiem czy by dla 30% komuś chciało się tyle kasy wydawac

Jestem dokładnie takiego samego zdania, 30% to jest bardzo mało... ja bym nie marnował tych 10k lepiej by było gdyby prędkość przy 2kłusakach wynosiła 300% jestem na Nie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem dokładnie takiego samego zdania, 30% to jest bardzo mało... ja bym nie marnował tych 10k lepiej by było gdyby prędkość przy 2kłusakach wynosiła 300% jestem na Nie

Też jestem takiego samego zdania. Na nie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale sami twierdzicie że powóz nie może być jak samochód.
2 konie to nie 2 silniki. Nie pociągną nas 2 razy szybciej!

Widzę że jednak się uparliście na dyskusję nad cenami, chociaż akurat ten element nie jest aż tak istotny.

Inwestycja w powóz plus konie jest jednorazowa. Jakoś ludzie inwestują w kłusaka chociaż to tylko 25% więcej niż arab i tylko 50% więcej niż biały koń. Gdyby to było tak mało to by ludzie wszyscy na arabach lub mustangach zasuwali...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale np. 250% przy2 kłusakach i powozie tonie aż tak dużo
 

DeletedUser

Gość
Gość
Można dodać alternatywną wersję z wyższymi prędkościami...
 

DeletedUser

Gość
Gość
może byc pod warunkiem że nie dodawałby 1/5 tylko 1/2 ( kto wydawałby ponad 10k dla 30% szybkosci ? )
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pożyjemy zobaczymy. A może developerzy wprowadzę ten pomysł do gry i wszyscy będziemy szczęśliwi bo wydaje mi się że i tak znajdą się osoby które wydadzą nawet te 10 000 dla tych 30% szybkości. Ale wolałbym żeby to było więcej
 

DeletedUser

Gość
Gość
1. Pomysł mi się podoba.
2. Prędkości też.
3. Podwożenie nie.

4. A gdyby tak dodać opcję regeneracji sił w związku z
a) podróżowaniem powozem
lub
b) odpoczywaniem w powozie

Wszyscy wiemy, że zarówno punkty życia jak i punkty energii powolutku się regenerują. Jazda powozem jest bardziej wygodna / mniej uciążliwa niż jazda konno, o podróżowaniu na piechotę nie wspominając.
Punkty życia regenerują się z prędkością zależną od tego, czy akurat się poruszamy, czy nie robimy nic. To już pozostawiam otwartą furtkę, ale np. punkty życia lub/i energii mogłyby się regenerować szybciej, kiedy gracz akurat nic by nie robił - w domyśle = odpoczywał w powozie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł ciekawy i warty rozpatrzenia.Mnie się podoba. A inni?
 

DeletedUser

Gość
Gość
4. A gdyby tak dodać opcję regeneracji sił w związku z
a) podróżowaniem powozem
lub
b) odpoczywaniem w powozie

Wszyscy wiemy, że zarówno punkty życia jak i punkty energii powolutku się regenerują. Jazda powozem jest bardziej wygodna / mniej uciążliwa niż jazda konno, o podróżowaniu na piechotę nie wspominając.
Punkty życia regenerują się z prędkością zależną od tego, czy akurat się poruszamy, czy nie robimy nic. To już pozostawiam otwartą furtkę, ale np. punkty życia lub/i energii mogłyby się regenerować szybciej, kiedy gracz akurat nic by nie robił - w domyśle = odpoczywał w powozie.

Już nie kombinujmy i nie gmatwajmy pomysłu bardziej.


Ogólnie propozycja dobra, ale ten powóz jako produkt...nie bardzo :( Ja bym zrobił to trochę inaczej: np. w ekwipunku pod miejscem na konia byłby napis "przygotuj powóz" albo jakoś inaczej, nie ważne. Po kliknięciu wyskakiwałoby nowe okno i tam by się "przyczepiało konie do powozu". Po zatwierdzeniu na miejscu konia w ekwipunku wyskakiwałby obrazek powozu z końmi. Po najechaniu myszką wyświetlałoby się np. "Powóz z kucykami" albo "Powóz z kłusakami" i na dole bonus do prędkości, cena itp. Myślę, że w takiej formie wyglądałoby to lepiej.Co do samego pomysłu jestem za.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Już nie kombinujmy i nie gmatwajmy pomysłu bardziej.


Ogólnie propozycja dobra, ale ten powóz jako produkt...nie bardzo :( Ja bym zrobił to trochę inaczej: np. w ekwipunku pod miejscem na konia byłby napis "przygotuj powóz" albo jakoś inaczej, nie ważne. Po kliknięciu wyskakiwałoby nowe okno i tam by się "przyczepiało konie do powozu". Po zatwierdzeniu na miejscu konia w ekwipunku wyskakiwałby obrazek powozu z końmi. Po najechaniu myszką wyświetlałoby się np. "Powóz z kucykami" albo "Powóz z kłusakami" i na dole bonus do prędkości, cena itp. Myślę, że w takiej formie wyglądałoby to lepiej.Co do samego pomysłu jestem za.

To dopiero skomplikowanie pomysłu :p
Najlepiej jak pomysły są realne do wprowadzenie poprzez niewielkie zmiany w samej grze. Rozwiązania też nie mogą wymagać instrukcji obsługi.
Myślę że im prościej tym lepiej, mniej klikania - jasno i czytelnie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Już nie kombinujmy i nie gmatwajmy pomysłu bardziej.


Ogólnie propozycja dobra, ale ten powóz jako produkt...nie bardzo :( Ja bym zrobił to trochę inaczej: np. w ekwipunku pod miejscem na konia byłby napis "przygotuj powóz" albo jakoś inaczej, nie ważne. Po kliknięciu wyskakiwałoby nowe okno i tam by się "przyczepiało konie do powozu". Po zatwierdzeniu na miejscu konia w ekwipunku wyskakiwałby obrazek powozu z końmi. Po najechaniu myszką wyświetlałoby się np. "Powóz z kucykami" albo "Powóz z kłusakami" i na dole bonus do prędkości, cena itp. Myślę, że w takiej formie wyglądałoby to lepiej.Co do samego pomysłu jestem za.

Chodziło mi jedynie o dodanie jakiegoś pomysłu, mniej lub bardziej zachęcającego do wydania tych grubych pieniędzy na powóz i zadowolenia tych, którzy marudzą, że się nie opłaca.

Bo patrząc na to z innej strony, to polemizowałbym, czy przez typowo Dzikozachodowy krajobraz przejechałbyś szybciej powozem niż kłusakiem. Powozy były wolne, bo mogłeś wieźć w nich swój dobytek, ale czy od razu były szybsze? Nie powiedziałbym...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Chodziło mi jedynie o dodanie jakiegoś pomysłu, mniej lub bardziej zachęcającego do wydania tych grubych pieniędzy na powóz i zadowolenia tych, którzy marudzą, że się nie opłaca.

Bo patrząc na to z innej strony, to polemizowałbym, czy przez typowo Dzikozachodowy krajobraz przejechałbyś szybciej powozem niż kłusakiem. Powozy były wolne, bo mogłeś wieźć w nich swój dobytek, ale czy od razu były szybsze? Nie powiedziałbym...

No właśnie. Wozimy ze sobą swój dobytek. Czasem dość spory jeśli liczyć sterty kamienia, drewna, węgla, srebra, skór zwierząt, broni palnej i białej itp itd
Czym szybciej przewieziesz tyle towaru? Konno czy powozem?
 

DeletedUser

Gość
Gość
No właśnie. Wozimy ze sobą swój dobytek. Czasem dość spory jeśli liczyć sterty kamienia, drewna, węgla, srebra, skór zwierząt, broni palnej i białej itp itd
Czym szybciej przewieziesz tyle towaru? Konno czy powozem?

O właśnie, wchodzimy w realizm, a na to w TW nie ma miejsca. Należy więc zdecydować się: albo w jedną, albo w drugą, prawda?
(dla osób, które mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem podpowiadam, że chodzi tu o to, co napisał Bukimi, tylko w wersji - co by było, gdyby sam jeden biedny człowiek musiał targać te czapki, buty, kamienie, strzelby i co tam jeszcze macie w ekwipunku...)
 

DeletedUser

Gość
Gość
O właśnie, wchodzimy w realizm, a na to w TW nie ma miejsca. Należy więc zdecydować się: albo w jedną, albo w drugą, prawda?
(dla osób, które mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem podpowiadam, że chodzi tu o to, co napisał Bukimi, tylko w wersji - co by było, gdyby sam jeden biedny człowiek musiał targać te czapki, buty, kamienie, strzelby i co tam jeszcze macie w ekwipunku...)

Dlatego jakiego rozwiązania nie przyjmiemy i tak realizmu NIE BĘDZIE!

Albo będziemy ganiać z całym złomem po świecie pieszo albo konno albo na powozie.
Według tej samej zasady powozy mogą być szybsze niż same konie.
Przecież nowicjusz zasuwa pieszo szybciej niż niejeden koń! I też z całym sprzętem.

Więc realizm na bok. Mamy propozycję - powóz. Aby za dodatkową inwestycję i zajęcie miejsca na produkt mieć trochę więcej prędkości.
Czy to się trzyma kupy czy nie to już inna bajka...
 

DeletedUser

Gość
Gość
A jaki problem wprowadzić do tego moją propozycję związaną z wygodnym podróżowaniem / możliwością przekimania się w powozie (czyli nicnierobienia), a co za tym idzie - szybszej regeneracji HP (np. 5pkt/h zamiast obecnych 3pkt/h)?
 
Status
Zamknięty.
Do góry