quest żołnierza

  • Rozpoczynający wątek Muhito
  • Data rozpoczęcia

trąbka

  • mam, ciężko byłem

    Głosy: 60 10,8%
  • staram się, jest ciężko

    Głosy: 174 31,4%
  • mam, na luzie złapałem

    Głosy: 65 11,7%
  • nie mam, odpuszczam

    Głosy: 84 15,2%
  • nie gram żołnierzem

    Głosy: 171 30,9%

  • W sumie głosujących
    554
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
ja jestem żołnierze walczącym bronią biała i zrobiłem już sprzedaż broni Indianom a do służby w armii mi brakuje 15 punktów... Dla chcącego nic trudnego ;) Bizony mogę od dawna robić ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
quest żołnierza wcale nie jest taki trudny poprostu jak wybierasz ta klase postaci musisz nastawic się pod bron palną...a wszystko pójdzie ci z gorki
 

DeletedUser7779

Gość
Gość
Powiem tak. Jak wybrałem żołnierza to grałem bronią palną do 50lvlu ale nie szło mi więc przestawiłem się na broń białą i łatwiej idą pojedynki "ale" nie mogę wykonywać questa dla swojej postaci. Cóż albo jedno albo drugie. Może jak dobiję do 99lvlu to se poprzekładam um żeby dostać i trąbkę i kozaki i znowu na 100% pojedynkowicza przejdę. Na razie o reskilu nie myślę.
 

DeletedUser19255

Gość
Gość
Mam żolnierza ale niski lvl :(
PS. JAK WYKONAC QUEST Z MUNDUREM!!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
czy ktos moglby napisac ile dokladnie punktow umiejetnosci dostaje sie za poszczegolne czesci questa? gdyz na weststats jest jedynie napisane "punkty umiejetnosci". dziekuje z gory
 

DeletedUser

Gość
Gość
Właśnie ukończyłem ten quest na s10 :) Wybrałem Decyzję 1: Śmierć Breagona. Sumarycznie z cech dostałem: +4 Zaskoczenie, +6 Punktów umiejętności, +1 Siła, +1 Zręczność. W przypadku drugiej umiejętności dostaje się +1 Sprawność i +1 Charyzma, zamiast siły i zręczności.

Quest bardzo trudny, wymagał wtopienia nie małej sumki w reskill (gram czerwonym żołnierzem), ale nagrody warte poświęcenia ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja gram strzelcem na swiecie 11, mam 60 level, i utkwilem na zadaniu gdzie trzeba dac skrzynke z narzedziami... bedzie trzeba nakupowac sporo ciuchow zeby to przejsc, ale to juz koncowka ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja tak samo nadal nie wykonalem nawet niektórych najprostrzych questow :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
teraz dostalem fajnego quest:




Podbój kolei (Zakaz wstępu)

Waupee: Henry powiedział mi, że jakiś czas temu pomogłeś białym sprowadzić na nasze ziemie żelaznego potwora, którego zwą koleją. Kolej przecina dużą część naszej ziemi i odstrasza zwierzęta. Jeśli nie chcesz, żeby moje plemię wzięło sprawę w swoje ręce, musisz spotkać się z wodzem tak szybko, jak to możliwe i porozmawiać z nim. W przeciwnym razie mogą być problemy z naszymi traktatami pokojowymi.



Cel: Waupee prosi cię o poprowadzenie pokojowych negocjacji z jego plemieniem.
Potrzeba:
$ 2500
Rokowania pokojowe (10 godzin)
Nagroda:
Indiański Pióropusz
+ 1000 punktów doświadczenia
 

DeletedUser

Gość
Gość
każda klasa ma trudne questy,
poszukiwacze: handlowanie z Indianami
boby: budowa posiadłości, Wydobycie ropy, Agawa
zawadiacy: handlowanie z Indianami, Misjonarze, Bizony
 

DeletedUser15303

Gość
Gość
każda klasa ma trudne questy,
poszukiwacze: handlowanie z Indianami
boby: budowa posiadłości, Wydobycie ropy, Agawa
zawadiacy: handlowanie z Indianami, Misjonarze, Bizony

no napewno boby mają trudne... te zadania co napisales wykonują na mniej wiecej 30-40 poziomie
poszukiwacze do handlowania kupują set konowała i już...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moi zdaniem jest to trochę źle zrobione :(

Można by było po zadaniu z mundurem dać do wyboru 2 ścieżki:
- Pod broń białą
- Pod broń strzelecką
I wtedy każdy by wybrał odpowiednią dla siebie - mógł by wykonać spokojnie prace i nagrody byłyby odpowiednie. "Ścieżka strzelecka" mogła by pozostać taka jak podstawowa wersja, a w ścieżce dla broni białej można by było wykorzystać prace jak: Karczowanie lasu, Strażnik więzienia, Łowca Nagród, czy Wydobycie srebra, żelaza (w końcu trzeba budować umocnienia z czegoś :D)

Wtedy by było lepiej, w tych dwóch ścieżkach były by też inne nagrody: w pierwszej bronie białe i odpowiednie ciuszki, a w drugiej bronie strzeleckie i również dobre do tego ciuszki. ;)

PS: Jeżeli już mowa o tym queście to nagrody powinny dawać sety :)
 

DeletedUser6304

Gość
Gość
no napewno boby mają trudne... te zadania co napisales wykonują na mniej wiecej 30-40 poziomie
poszukiwacze do handlowania kupują set konowała i już...

Boby musza zrobić małego reskila ponieważ pod koniec questów mają parę trudnych pojedynków.

A co do żołnierza to ja bym nic nie zmieniał. Wszyscy wybierają tą klasę, ponieważ bardziej im odpowiadają bonusy do pojedynków.
Żadna klasa postaci nie jest idealna, tak samo jak z ludźmi i to mi się w tej grze podoba. ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja mam wielką trudność z tym Questem dla żołnierza mam 68 lvl niedługo sprzedaż broni Indianom będę miał ale do służby w armii to mi 104 pkt. brakuje bo jestem żołnierzem walczącym bronią białą więc w siłę uderzenia dawałem ale myślę że jak 99lvl zdobędę :p to mały reskill i zrobię to;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
każda klasa ma trudne questy,
poszukiwacze: handlowanie z Indianami
boby: budowa posiadłości, Wydobycie ropy, Agawa
zawadiacy: handlowanie z Indianami, Misjonarze, Bizony

Nie zgodzę się z tym...

Jako pp stanąłem na handlowaniu, ale robię reskilla i za niedługo wykonam ten quest.

Budowa posiadłości i wydobycie ropy to prace z budowaniem, ja mialem je ok. 50 poziomu(posiadłość wcześniej). Tak samo agawa, 4 razy siła.

Misjonarze, bizony i handlowanie z Indianami ma każdy zawadiaka walczący bronią strzelecką. Większym problemem jest drukowanie gazet.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie zgodzę się z tym...

Jako pp stanąłem na handlowaniu, ale robię reskilla i za niedługo wykonam ten quest.

Budowa posiadłości i wydobycie ropy to prace z budowaniem, ja mialem je ok. 50 poziomu(posiadłość wcześniej). Tak samo agawa, 4 razy siła.

Misjonarze, bizony i handlowanie z Indianami ma każdy zawadiaka walczący bronią strzelecką. Większym problemem jest drukowanie gazet.

wyobraź sobie, że większym problemem są właśnie bizony niż wg Ciebie drukowanie gazet

jak mniemam strzelec idzie w zręczność(niebieska cecha)
2ztjejq.jpg

jak widzimy drukowanie gazet bez większego wysiłku będzie(zbędny reskill) można je troszkę przybliżyć odpornością pod pojedynki i tanim kosztem eq np: czarne ubranie + 15 i czarne zniszczone buty + 8 i czapeczka z daszkiem + 6 i już mamy 29 pp i kolejne 30pp z 15 cech które mamy od początku idąc w zręczność (gdyż zadanie z drukowaniem jest dostępne do 15 lvlu) reszta to pikuś

za to bizony
k98k5d.jpg

mają jedną niebieską cechę i nic więcej pod pojedynki. Chyba, że ktoś się bawi w defensywnego zawadiakę i wali w taktykę
na tym 25 lvlu mamy 25 pp z zakładania pułapek z racji 25 atrybutów w zręczność i śladowe ilości taktyki. Przed nami ok 150 pp które musimy wytrzasnąć z powietrza:D

Poza tym, nie wiem kto by wolał wybrać złoty krzyżyk zamiast krótkiej śrutówki. Przy decyzji z tajemniczym znakiem zapytania gdzie mamy pojedynek jest godna uwagi pukawka i wcale nie są potrzebne do tej decyzji misjonarze:D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry