rzemiosło

  • Rozpoczynający wątek paweł 125
  • Data rozpoczęcia

?

  • Lekarz

    Głosy: 71 33,8%
  • Kowal

    Głosy: 139 66,2%

  • W sumie głosujących
    210
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
co polecacie dla strzelca z/u waham się między kowalem a lekarzem co Wy polecacie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
narazie nie ma co polecać, bo jeszcze nie ma wiarygodnych źródeł.
dziś wchodzi aktuala i myślisz, że już znane są wszystkie za i przeciw?

hmpf
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja z wyborem profesji poczekam tydzień i poczytam opinie :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
własnie mnie strasznie korci żeby w końcu wybrać jakąś profesję lecz boję się że wezmę jakąś która m nie będzie później pasowała
 

DeletedUser5490

Gość
Gość
ja chce profesje która jest od energii chyba eliksiry bo jedzenie to do życia nie ? ;p
 

DeletedUser20332

Gość
Gość
ja tez jestem z/u...z jednej strony znachor który robi super eliksiry które zawadiakom ulatwiom życie...zaś z drugiej strony kowal ktory jesli wytworzy bronie będzie je mógł cąłkiem przywoicie sprzedać...poczekam kilka dni dopóki się nie zastanowię...
 

DeletedUser

Gość
Gość
a czy żeby korzystać z wyrobów kowala samemu trzeba być kowalem?
 

DeletedUser

Gość
Gość
zostałem bohaterem w swoim domu... wybrałem kowala
 

DeletedUser

Gość
Gość
wybrałem znachora zobacze póżniej czy to dobra decyzja
 

DeletedUser11551

Gość
Gość
Ja wybrałem Kucharza:
Bardzo dobry wybór odrazu na start moge robic torty które dają +15 Energi :)

Przepis:
1 Mąka
1 Jagoda
1 Cukier

Oraz moge robic:
Węgiel drzewny
Mąke kukurydziana
Dzban z wodą
 

DeletedUser

Gość
Gość
a gdzie można sprawdzić co jaka profesja daje. Podajcie link jak możecie :D

Dzięki
 

DeletedUser12901

Gość
Gość
Małe pytanie :

Czy mając to ostrze co daje +10-20 obrażeń ( forty i pvp ) użyć go w trakcie walki czy przed ? Chodzi mi glownie o forty, oraz czy to działa tylko na jedną rundę ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
"Poradnik wyboru zawodu


Rzemiosło dzieli się zasadniczo na cztery zawody.Każdy jest inny i każdy powinien wybrać swój zawód mając na uwadze swoją specjalizację.Za każdą wykonaną pracę dostajecie punkt rzemiosła(Zależnie od kaprysu możecie także nie dostać punktu),punkty pozwalają nam robić coraz lepsze przepisy,od 50 punktów zaczynają się te sensowne.
Pierwsza uwaga
Kiedy pierwszy raz zobaczycie okno rzemiosła nie klikajcie w pierwsze lepsze okienko! Może wydać się to Wam śmieszne,ale ogromna większość graczy kiedy zobaczyła rzemiosło kliknęła pierwszy zawód(Czyli Kucharza,zrobiłem to także ja,więc uczcie się na moich błędach),w wyniku tego Na Rynku pracy jest zbyt wielu Kucharzy,a zbyt mało pozostałych profesji.

Zacznijmy więc analizę poszczególnych zawodów.
Kucharz
Kucharz jest profesją ,która robi produkty,które dają bonusy do poszczególnych Umiejętności,Pierwszy sensowny przepis daje +15 do Punktów pracy a Najlepszy +2 du wszystkich umiejętności i 50 punktów pracy.
Polecam tą profesję wszelkim pracującym osobom,oprócz poszukiwaczy wiatru w polu nikomu się to nie przyda,i chociaż są produkty przydatne dla Pojedynkowiczów (+15 do strzelania i +15 do Celowania) To następny zawód będzie dla nich bardziej kuszący.


Przepisy pokazane na obrazku należą do tych lepszych,czyli od 50 punktów pracy.

Lekarz
Jest to osoba,która lubi wytwarzać bardzo różnorakie produkty,niektóre z ich działań to Zwiększanie motywacji do pracy i pojedynków,Bonus do punktów życia,Bonus do Energii,Ponadto tworzy tak ciekawe produkty jak Papierosy,Kwas Siarkowy,Atrament,Fetysz(?!),Wodę Ognistą,Herbatę czy też Wodę Różaną.
Polecam Tę profesję wszystkim,bez wyjątku,jeśli nie chcesz się zanadto specjalizować to ten zawód jest dla Ciebie,daje bonusy do każdego rodzaju rozgrywki w TW.

Pokazane są Podstawowe przepisy.


Kowal
Kowal jak sama nazwa mówi tłucze młotkiem w kowadło,o dziwo coś z tego walenia wychodzi.Przedmioty kowala dają bonusy obrażeń do pojedynków i Fortów,oraz bonusy fortowe!.Absolutnym hitem sezonu są bajonetty,zwane przez nas Bagnetami,które dają 25-75 obrażeń.
Komu polecam? Jest to obowiązkowa profesja fortowca,rozważyć powinien ją także pojedynkowicz,któremu produkty zwiększające obrażenia mogłyby się przydać.


Rymarz tudzież Masztalerz
Nawet nazwa w przypadku tego zawodu jest sporna.Ja osobiście skłaniam się co do nazwy Rymarz gdyż Masztalerz jest dziwnym słowem (O Masztalerz! No mam ale nic Ci do tego...)Innymi słowy Rymarz zajmuje się ku..konia..kóń... źrebakami się zajmuje i już!Tak wiec Rymarz jest najlepszym przyjacielem podróżnika,jego produktami są na przykład Bukłak,Plecak,Podkowa,siodło,kompas,Zepsuty Kompas(Po co ktoś robi zepsute kompasy?!),koła od powozu i aimwater,która zapewne okaże się kolejną odmianą wódki.Dają one bonusy do prędkości,prędkości,skracania czasu podróży,jeszcze większej prędkości,Energii i o dziwo prędkości.
Szczerze mówiąc nie wiem komu mógłbym polecić tą specjalizację.Może ona mieć zastosowanie dla fortowca i pojedynkowicza "


tyle na ten temat :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Może to komuś pomoże :)
Starałem zrobić rozpoznanie w produktach na podstawie wypowiedzi innych i dlatego udało mi się określić które rzemiosło (wyogólniając) co wytwarza.
Jeżeli są błędy to przepraszam ale robię to pierwszy raz.

Kucharz-wytwarza przeważnie jedzenie które zwiększa PP i umki.

Znachor (lekarz)-przeważnie zwiększa motywację albo regeneruje HP i energię.

Kowal-te rzemiosło polecam dla pojedynkowiczów gdyż te rzemiosło tworzy produkty które zwiększają obrażenia w PvP oraz na bitwach fortowych, ponadto jest przedmiot co zwiększa obronę i atak na bitwie

Masztelarz (stajenny)-gdy często łazi się z jednego końca mapy na drugi to wtedy zostaje się stajennym. Stajenny tworzy produkty które skracają czas podróży,zwiększają prędkość oraz jest 1 produkt co regeneruje HP i energię.

Odpowiem na pytanie kolegi co założył ten temat.
Wybór rzemiosła zależy od tego jaką postacią grasz.
PS. A i wiem że niektórzy się pytają o jedną rzecz związaną z bonusami. Bonus nie zwiększa się gdy użyjemy 2 takie same produkty tylko bonus przedłuża się.
/Edit: Kolega na górzej był szybszy heh...
Potraktujcie ten jako skrócony i dla "mniej zaawansowanych".
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Pojedynki - polecam kowala. Właśnie na s12 zadałam hit złotym coltem przy 180 strzelania 439 w głowę

Trafienie: Głowa
- 439 Pż


<3
 

DeletedUser

Gość
Gość
ej szlifowanie broni jest wielokrotne dla jednej broni czy tylko jednorazowe??
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ile chcesz :p W sensie jedno użycie wystarcza na 2 pojedynki :D I nie ważne czy na strzelecką czy białą pif paf
 
Status
Zamknięty.
Do góry