"Poradnik wyboru zawodu
Rzemiosło dzieli się zasadniczo na cztery zawody.Każdy jest inny i każdy powinien wybrać swój zawód mając na uwadze swoją specjalizację.Za każdą wykonaną pracę dostajecie punkt rzemiosła(Zależnie od kaprysu możecie także nie dostać punktu),punkty pozwalają nam robić coraz lepsze przepisy,od 50 punktów zaczynają się te sensowne.
Pierwsza uwaga
Kiedy pierwszy raz zobaczycie okno rzemiosła nie klikajcie w pierwsze lepsze okienko! Może wydać się to Wam śmieszne,ale ogromna większość graczy kiedy zobaczyła rzemiosło kliknęła pierwszy zawód(Czyli Kucharza,zrobiłem to także ja,więc uczcie się na moich błędach),w wyniku tego Na Rynku pracy jest zbyt wielu Kucharzy,a zbyt mało pozostałych profesji.
Zacznijmy więc analizę poszczególnych zawodów.
Kucharz
Kucharz jest profesją ,która robi produkty,które dają bonusy do poszczególnych Umiejętności,Pierwszy sensowny przepis daje +15 do Punktów pracy a Najlepszy +2 du wszystkich umiejętności i 50 punktów pracy.
Polecam tą profesję wszelkim pracującym osobom,oprócz poszukiwaczy wiatru w polu nikomu się to nie przyda,i chociaż są produkty przydatne dla Pojedynkowiczów (+15 do strzelania i +15 do Celowania) To następny zawód będzie dla nich bardziej kuszący.
Przepisy pokazane na obrazku należą do tych lepszych,czyli od 50 punktów pracy.
Lekarz
Jest to osoba,która lubi wytwarzać bardzo różnorakie produkty,niektóre z ich działań to Zwiększanie motywacji do pracy i pojedynków,Bonus do punktów życia,Bonus do Energii,Ponadto tworzy tak ciekawe produkty jak Papierosy,Kwas Siarkowy,Atrament,Fetysz(?!),Wodę Ognistą,Herbatę czy też Wodę Różaną.
Polecam Tę profesję wszystkim,bez wyjątku,jeśli nie chcesz się zanadto specjalizować to ten zawód jest dla Ciebie,daje bonusy do każdego rodzaju rozgrywki w TW.
Pokazane są Podstawowe przepisy.
Kowal
Kowal jak sama nazwa mówi tłucze młotkiem w kowadło,o dziwo coś z tego walenia wychodzi.Przedmioty kowala dają bonusy obrażeń do pojedynków i Fortów,oraz bonusy fortowe!.Absolutnym hitem sezonu są bajonetty,zwane przez nas Bagnetami,które dają 25-75 obrażeń.
Komu polecam? Jest to obowiązkowa profesja fortowca,rozważyć powinien ją także pojedynkowicz,któremu produkty zwiększające obrażenia mogłyby się przydać.
Rymarz tudzież Masztalerz
Nawet nazwa w przypadku tego zawodu jest sporna.Ja osobiście skłaniam się co do nazwy Rymarz gdyż Masztalerz jest dziwnym słowem (O Masztalerz! No mam ale nic Ci do tego...)Innymi słowy Rymarz zajmuje się ku..konia..kóń... źrebakami się zajmuje i już!Tak wiec Rymarz jest najlepszym przyjacielem podróżnika,jego produktami są na przykład Bukłak,Plecak,Podkowa,siodło,kompas,Zepsuty Kompas(Po co ktoś robi zepsute kompasy?!),koła od powozu i aimwater,która zapewne okaże się kolejną odmianą wódki.Dają one bonusy do prędkości,prędkości,skracania czasu podróży,jeszcze większej prędkości,Energii i o dziwo prędkości.
Szczerze mówiąc nie wiem komu mógłbym polecić tą specjalizację.Może ona mieć zastosowanie dla fortowca i pojedynkowicza "
tyle na ten temat