rzemiosło

  • Rozpoczynający wątek paweł 125
  • Data rozpoczęcia

?

  • Lekarz

    Głosy: 71 33,8%
  • Kowal

    Głosy: 139 66,2%

  • W sumie głosujących
    210
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
nóż przydaje się później można robić lepsze rzeczy
 
Masztojakwbanku napisał:
można dostać 1-3 punkty umiejętności za prace, zależy od kaprysu programu

Czy to rzeczywiście prawda? Ktoś jeszcze może to potwierdzić? Nie wiem czy to tak do końca sprawiedliwe żeby kaprys programu decydował o przyznaniu punktów... ? o_O
Zauważyłem, że w znachorze punkty mi jakoś drugi dzień zagadkowo maleją, a na przykład w kucharzu przybywają znacznie szybciej.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ma ktoś spis wszystkich przepisów i jakie produkty potrzebne są do wykonania konkretnego przedmiotu? Mam narazie 4 podstawowe i 5 kupionych lecz jeszcz nei mogę sie ich nauczyć a nie wiem jakie półprodukty sa potrzebne do nich a tak już bym zaczął zbieranie w pracach.
 
Ma ktoś spis wszystkich przepisów i jakie produkty potrzebne są do wykonania konkretnego przedmiotu? Mam narazie 4 podstawowe i 5 kupionych lecz jeszcz nei mogę sie ich nauczyć a nie wiem jakie półprodukty sa potrzebne do nich a tak już bym zaczął zbieranie w pracach.

żeby się nauczyć musisz najpierw produkować podstawowe rzeczy które masz od razu jak nazbierasz odpowiednia ilość pkt za każdy wyprodukowany przedmiot 1 pkt to dopiero będziesz się mógł nauczyć następnego
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czy to rzeczywiście prawda? Ktoś jeszcze może to potwierdzić? Nie wiem czy to tak do końca sprawiedliwe żeby kaprys programu decydował o przyznaniu punktów... ? o_O
Zauważyłem, że w znachorze punkty mi jakoś drugi dzień zagadkowo maleją, a na przykład w kucharzu przybywają znacznie szybciej.


Wiesz co to jest losowość?
Podobnie w pracy, raz wypadnie Ci drop, raz nie- to też nie jest sprawiedliwe ale jakoś nie widzę protestu z twojej strony w tej sprawie
 

DeletedUser

Gość
Gość
żeby się nauczyć musisz najpierw produkować podstawowe rzeczy które masz od razu jak nazbierasz odpowiednia ilość pkt za każdy wyprodukowany przedmiot 1 pkt to dopiero będziesz się mógł nauczyć następnego

Rozumiem tylko chciałbym wiedzieć już jakie produkty są potrzebne do wykonania przedmiotów w póżniejszym etapie żeby zacząć już teraz robic zapasy produktów.
 

DeletedUser

Gość
Gość
3 na 4 Rzemiosła są praktycznie nie opłacalne :p Za dużo materiałów, za mały zysk .
 
Raz jeszcze mam pytanie dotyczące naliczania punktów w rzemiośle. Otóż, wykonałem 22 produkty w rzemiośle znachor, za które dostałem po jednym punkcie. Niestety, jak się okazuje wszystkich punktów mam 17, czyli o 5 za mało. Zatem jak to jest z tym naliczaniem? Skąd ta niezgodność?
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
Pewien jesteś że za każdy wytworzony przedmiot dostałeś +1pkt?
Tam nie pisze 100% szansy z 3 paskami, tylko "wysoka szansa"...
 

DeletedUser24984

Gość
Gość
ja chce profesje która jest od energii chyba eliksiry bo jedzenie to do życia nie ? ;p

Wszystko znajduje się na stronie tw-db.pl

1-Kucharz polowy, rzeczy:
a)Punkty pracy: +15
b)Unik: +15
Siła uderzenia: +15
c)Celowanie: +15
Strzelanie: +15
d)Zaskoczenie: +15
Siła: +2
e)Sprawność: +2
Taktyka: +15
f)Zręczność: +2
Dowodzenie: +15
g)Charyzma: +2
Zręczność: +2
Sprawność: +2
Punkty pracy: +50
Siła: +2

Zmachor, rzeczy:
a)Zwiększenie motywacji do pojedynków: 7%
Zwiększenie motywacji do pracy: 7%
b)Zwiększenie motywacji do pojedynków: 10%
c)Bonus Punktów Życia: 10%
d)Bonus Energii: 20%
e)Zwiększenie motywacji do pracy: 25%
f)Bonus Energii: 10%
Bonus Punktów Życia: 15%
g)Bonus Energii: 15%
Bonus Punktów Życia: 25%

Kowal, rzeczy:
a)Obrażenia: +10-20
b)Obrażenia: +25-75
c)Obrażenia: +15-25
d)Obrażenia: +20-30
e)Atak na fort: +3
f)Obrona fortu: +3
g)Obrażenia: +30-50

Rymarz, rzeczy:
a)Bonus Energii: 5%
Skracanie czasu aktualnej podrózy: 10%
b)Skracanie czasu aktualnej podrózy: 15%
c)Prędkość: +25%
d)Skracanie czasu aktualnej podrózy: 20%
e)Prędkość: +50%
f)Bonus Energii: 15%
Zwiększenie motywacji do pracy: 15%
g)Prędkość: +100%

Więc do energii to zdecydowanie zmachora wybrać najlepiej.
 

DeletedUser26945

Gość
Gość
rzemiosła

Kucharz - zawadiaka
pp - znachor
żołnierz - kowal
bob - rymarz.

Profesje są dopasowane do rodzaju postaci.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kucharz - zawadiaka
pp - znachor
żołnierz - kowal
bob - rymarz.

Profesje są dopasowane do rodzaju postaci.

??? A na co np. bobowi rymarz? Jak już, to nie do klas postaci, tylko do buildów:
kucharz - pp, może bob
znachor - pp, bob, może fortowiec lub pojedynkowicz (najbardziej uniwersalny)
kowal - fortowiec, pojedynkowicz
rymarz - sam nie wiem, ale najlepiej chyba jakiś poszukiwacz może, albo fortowiec (żeby na bitwy zdążać).
 

DeletedUser26945

Gość
Gość
produkty rymarza są skupione na bonusach do prędkości, energii i motywacji - idealne dla boba który dużo podróżuje i rozbudowuje forty.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zauważ jednak, że znachor ma więcej bonusów energii i motywki, oraz zdaje się, że są one z łatwiejszych produktów.
 

DeletedUser26945

Gość
Gość
Owszem, ale ma też sporo bonusów do punktów życia i pojedynków, co podchodzi raczej pod założenia pp...
Info czerpię stąd:
http://*****************/index.php?strana=recipe&craft=2
Opracowanie to jest dość niekompletne, ale można zauważyć pewien trend, tzn. poszczególne rzemiosła wydają się być zoptymalizowane pod konkretną postać. Inaczej byłoby niesprawiedliwie ;;)

Edit: link nie chce działać, wystarczy wejść tutaj i jeden z linków tam podanych:
http://twtriki.blogspot.com/2011/05/rzemioso-jakie-wybrac.html
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ja polecam lekarza bo:
-Kowal jest najpopularniejszy i cena bagnetu i zaostrzania broni z czasem bd minimalna, a regeneracja życia i motywacji NIE.
 

DeletedUser

Gość
Gość
:I:Lepszy kowal ,bo dodaje bonusy do broni wytworzonymi produktami.:traper:pif paf
 
Status
Zamknięty.
Do góry