DeletedUser
Gość
Gość
Proszę objaśnić czemu zagłosowaliście tak a nie inaczej.
Proszę nie komentować mojej ortografii bo wiem że kiepska.
Osoba z grona atakujących ma możliwość sabotażu.
Po kliknięciu wyskakuje.
zasady sabotażu
-sabotaż zużywa 30ptk. energii.
-efekty sabotażu ZAWSZE utrzymują ą się przez wyznaczony czas.
a możliwości sabotażu to:
wysadzenie koszar
-wymaga: dynamitu w ekwipunku,brak założonego konia,sprawność manualna 20.
-70% na złapanie na gorącym uczynku
-50% szans na otrzymanie obrażeń 100000000000000000000000000hp
-12h od akcji niemożliwe jest korzystanie z koszar
-wszyscy śpiący w koszarach podczas sabotażu tracą możliwość walki.
-nie można wejść na koszary (w tej walce)
-wszyscy którzy ustawili swoja postać na koszarach tracą 500hp i zostają przesunięci.
podpalenie baszty
-wymaga: ropa,wierzchowiec,odporność 10.
-20%szans na złapanie
-40%szans na otrzymanie obrażeń 50hp
-losowa baszta podlega uszkodzeniu(nie można na nią wejść w tej walce)
-ci którzy stali na baszcie w trakcie podpalenia otrzymują od 200-400 obrażeń
wysadzenie magazynu
-wymaga: dynamit,sprawność manualna.
-50% szans na złapanie
-50% szans na otrzymanie obrażeń 100000000000000000000000000hp
-15 przedmiotów z magazynu ulega uszkodzeniu
-ci którzy stali na magazynie w trakcie wysadzenia otrzymują od 200-600 obrażeń
EDIT:
Coś dla obrońców
wygląd okna taki sam tylko że napis "fortyfikacje"
oto grafika po kliknięciu.
zasady sabotażu
-umocnienie zużywa 30ptk. energii.
-efekty umocnienia ZAWSZE utrzymują się przez wyznaczony czas.
możliwości fortyfikacji to:
zasieki:
-wymagania:drut kolczasty,zakładanie pułapek 20.
-przeciwnik wyjdzie z nich po jednej turze
-zadają od 50-200 obrażeń
-gdy przeciwnik stoi na zasiekach nie może strzelać
-zasieki są budowane i pole do muru
-zasiekami można wybudować na dowolnym kawałku mapy (trzy pola)
-zasieki widać na mapie
ściana ognia
-wymagania: sukno,odporność 20
-nie widać ich
-gdy przeciwnik wchodzi na mur zadają 25-600 obrażeń
-ścianę ognia można wybudować na jednej stronie muru
-działa jeden raz na głowę
wilcze doły
-wymagania:łopata,siła uderzenia 10,wytrzymałość 10
-można wybudować na dowolnym kawałku mapy (trzy pola)
-nie widać ich na mapie
-przeciwnik wyjdzie z nich po jednej turze
-zadają 1-700 obrażeń
-przeciwnik nie strzela gdy w nich siedzi
-gdy przeciwnik się w nie właduje inni gracze widzą dół
oceniajcie.
Proszę nie komentować mojej ortografii bo wiem że kiepska.
Osoba z grona atakujących ma możliwość sabotażu.
Po kliknięciu wyskakuje.
zasady sabotażu
-sabotaż zużywa 30ptk. energii.
-efekty sabotażu ZAWSZE utrzymują ą się przez wyznaczony czas.
a możliwości sabotażu to:
wysadzenie koszar
-wymaga: dynamitu w ekwipunku,brak założonego konia,sprawność manualna 20.
-70% na złapanie na gorącym uczynku
-50% szans na otrzymanie obrażeń 100000000000000000000000000hp
-12h od akcji niemożliwe jest korzystanie z koszar
-wszyscy śpiący w koszarach podczas sabotażu tracą możliwość walki.
-nie można wejść na koszary (w tej walce)
-wszyscy którzy ustawili swoja postać na koszarach tracą 500hp i zostają przesunięci.
podpalenie baszty
-wymaga: ropa,wierzchowiec,odporność 10.
-20%szans na złapanie
-40%szans na otrzymanie obrażeń 50hp
-losowa baszta podlega uszkodzeniu(nie można na nią wejść w tej walce)
-ci którzy stali na baszcie w trakcie podpalenia otrzymują od 200-400 obrażeń
wysadzenie magazynu
-wymaga: dynamit,sprawność manualna.
-50% szans na złapanie
-50% szans na otrzymanie obrażeń 100000000000000000000000000hp
-15 przedmiotów z magazynu ulega uszkodzeniu
-ci którzy stali na magazynie w trakcie wysadzenia otrzymują od 200-600 obrażeń
EDIT:
Coś dla obrońców
wygląd okna taki sam tylko że napis "fortyfikacje"
oto grafika po kliknięciu.
zasady sabotażu
-umocnienie zużywa 30ptk. energii.
-efekty umocnienia ZAWSZE utrzymują się przez wyznaczony czas.
możliwości fortyfikacji to:
zasieki:
-wymagania:drut kolczasty,zakładanie pułapek 20.
-przeciwnik wyjdzie z nich po jednej turze
-zadają od 50-200 obrażeń
-gdy przeciwnik stoi na zasiekach nie może strzelać
-zasieki są budowane i pole do muru
-zasiekami można wybudować na dowolnym kawałku mapy (trzy pola)
-zasieki widać na mapie
ściana ognia
-wymagania: sukno,odporność 20
-nie widać ich
-gdy przeciwnik wchodzi na mur zadają 25-600 obrażeń
-ścianę ognia można wybudować na jednej stronie muru
-działa jeden raz na głowę
wilcze doły
-wymagania:łopata,siła uderzenia 10,wytrzymałość 10
-można wybudować na dowolnym kawałku mapy (trzy pola)
-nie widać ich na mapie
-przeciwnik wyjdzie z nich po jednej turze
-zadają 1-700 obrażeń
-przeciwnik nie strzela gdy w nich siedzi
-gdy przeciwnik się w nie właduje inni gracze widzą dół
oceniajcie.
Ostatnio edytowane przez moderatora: