The-West Wersja 2.0

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser20037
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Trochę trudno o więcej komentarzy na temat nowej wersji, bo w sumie niewiele się dowiedzieliśmy.

Mamy kilka obrazków, dających nam jako-takie pojęcie o wyglądzie nowej mapy i tyle.

Wiadomo coś o innych, większych zmianach?
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Trochę trudno o więcej komentarzy na temat nowej wersji, bo w sumie niewiele się dowiedzieliśmy.

Mamy kilka obrazków, dających nam jako-takie pojęcie o wyglądzie nowej mapy i tyle.

Zgadza się. Na podstawie kilku screenów wersji się ocenić nie da, ale już kilka kwestii wypłynęło (obawy o starszy sprzęt, telefony, wersja mobilna, temat pojedynków powrócił też). Tak jak mówię, ja to będę zbierał i co jakiś czas przekazywał do firmy.

Wiadomo coś o innych, większych zmianach?

Nic.
Tylko tyle co w ogłoszeniu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Obawy o starszy sprzęt towarzyszą nam od samego początku TW.
Pamiętam choćby lament, gdy wchodziły forty ;)

O wersję mobilną też dopytujemy się konsekwentnie praktycznie od zawsze.

Moim zdaniem o komputery martwić się nie trzeba - póki mapa pozostaje w 2D to wszystko jedno co przedstawia grafika, podejrzewam że obciążenie będzie podobne.
 

DeletedUser23590

Gość
Gość
Technologia idzie do przodu! Jeśli TW się zmienia, producenci telefonów komórkowych/tabletów/innych urządzeń z androidem powinni również zadbać o rozwój techniczny swoich produktów.

Ale nie każdy będzie sobie taki telefon mógł kupić. Dobrze by było gdyby była wersja moblina tw.
 

DeletedUser14566

Gość
Gość
Jakoś nie mogę się przekonać. Ale zobaczymy, jeszcze dużo czasu.
 
Mało tu takich wyjadaczy jak ja...
Stary klimat przepadnie, aż łezka sie w oku kręci...
Ja jestem jaknajbardziej za, lubię wszelkie zmiany ;d
 

DeletedUser

Gość
Gość
Newsy ze strony http://devblog.the-west.net/

Pomysły twórców na kolejne zmiany:
(nie wiadomo, czy ostatecznie wejdą w takiej postaci!)

/tłumaczenie na dole/
Danger

The injury system will also be changed a bit in the new The West version. Only the probability to get an injury will be influenced by the job-points and no longer the damage. The damage will be a set amount of percentage rate based on the player’s maximum health. Thus a player with a huge health pool will have the same chance to seriously injure himself as does a ‘normal’ player.

This change should increase the ‘thrill’ in working as you never know if this work might kill you. There should no longer be messages like ‘someone shot you. You lose 1 health point.’, but rather ‘someone shot you. You lose 1500 health points.’.

Dropchance

The dropchance system for items will not be changed drastically. The drop values will be calculated the same as before but there will be a bonus on drops for shorter worktimes.

For products on the other hand the system will be changed a bit. The displayed dropchance for a product in each job counts for every task. For each task it is no longer possible to find more products but only one. If there is a 50% dropchance for a 15 second task, the players will get a product statistically every 30 seconds. For a 50% dropchance in a 2 hours task, the player will get a product statistically every 4 hours. This will of course have a major impact on the crafting system, which will be completely revised.

This new system should lessen the confusion about the drops of products and should give the player an easier understandable model for price calculation.

Experience and Money

As with the new job system the worktime can no longer be influenced every job will have a fixed experience value. The money value will still be influenced for every job by the workpoint bonus of the player. There will be a bonus on experience and money for shorter worktimes.

Further the needed experience to level-up has been increased by 3 times, but also the offered experience by jobs, quests, achievements, etc. were increased by the same amount. The necessity of this was plainly the fact that jobs at a worktime of 15 seconds produced experience values of less than 1.

Quests

The questsystem will get a slight change, as the quest requirement ‘worktime’ no longer fits the new job system. This requirement will be change to a requirement ‘task.done’, which requires a certain amount of finished jobs

Motivation and Energy

Every job will reduce the work motivation by 5% independent of the worktime for this specific job. For every day the motivation will be increased by 25% at midnight. Jobs with a motivation of 0 will no longer yield experience, money or item drops. Product drops are still possible.

Observed over a longer time period, jobs with a lesser worktime will need more energy than jobs with a longer worktime.

Both systems are to counter the offered bonuses for jobs with a lesser worktime, to prevent players from abusing the new system.


Tłumaczenie:

NIEBEZPIECZEŃSTWO

System zranień zostanie także zmieniony w nowej wersji The West. Tylko szansa na zranienie będzie się zmniejszać wraz z ilością punktów pracy. Punkty pracy nie będą miały wpływu na ilość obrażeń. Obrażenia będą procentowe w odniesieniu do maksymalnych pkt życia gracza. W związku z tym, gracze z wielką ilością pkt życia będą mieli podobne szanse na poważne zranienie się, co "normalni" gracze.

Ta zmiana powinna dodać grze "dreszczyku emocji" podczas wykonywania prac, gdyż nigdy nie możesz mieć pewności czy praca Cię nie zabije. Nie będzie już raportów w stylu "Ktoś Cię postrzelił. Straciłeś 1pkt życia", lecz prędzej "Ktoś Cię postrzelił. Straciłeś 1500pkt życia"


SZANSA NA PRZEDMIOTY / PRODUKTY

Szansa na przedmiot nie zostanie drastycznie zmieniona. Mechanizm będzie podobny, z tą różnicą, że będzie bonus szansy dla krótszych czasów pracy.

System zostanie zmodyfikowany dla poszukiwań produktów. Wyświetlona szansa na produkt będzie oznaczać szansę na jego znalezienie podczas jednego wyznaczenia danej pracy. Nie będzie się dało znaleźć więcej niż 1 produkt podczas pracy. Jeśli istnieje 50% szansy na drop w ciągu 15 sekund, oznacza to odnajdywanie produktu średnio co 30 sekund. Podobna szansa dla 2 godzin oznacza 1 produkt średnio co 4 godziny. Oczywiście będzie to miało znaczny wpływ na rzemiosło, które zostanie zaprojektowane od nowa.

Nowy system powinien uprościć obliczenia szansy na produkt oraz umożliwić łatwiejsze wyliczenie ceny (wartości) każdego produktu.


DOŚWIADCZENIE I PIENIĄDZE

Ponieważ w nowym systemie nie będzie można wybierać czasu pracy, każda praca będzie miała określoną ilość pkt doświadczenia do zdobycia. Ilość zdobywanych pieniędzy nadal będzie zależeć od punktów pracy. Będzie dodatkowy bonus dla krótszych prac.

Doświadczenie wymagane dla następnego poziomu zostanie zwiększone 3-krotnie. Jednocześnie misje, osiągnięcia, prace, itd będą dawać 3x więcej doświadczenia. Konieczność tej zmiany wynika z tego, że niektóre prace po 15 sekund dawałyby mniej niż 1pkt doświadczenia.


ZADANIA (misje)

System zadań zostanie delikatnie zmodyfikowany. Wśród wymagań nie będzie już określonego czasu pracy do wykonania. Zamiast tego, wymagane będzie ukończenie danej pracy określoną ilość razy.


MOTYWACJA I ENERGIA

Każda praca będzie zmniejszać motywację o 5%, bez względu na czas jej trwania. Każdego dnia o północy, motywacja będzie podnosić się o 25%. Praca z motywacją 0% nie będzie dawać doświadczenia, ani pieniędzy. Znajdywanie produktów będzie nadal możliwe.

Krótsze prace będą wymagać stosunkowo więcej energii niż prace dłuższe (w porównaniu do tego samego czasu ich wykonywania).

Zmiana podyktowana jest tym, by zapobiec nadużywaniu nowego systemu krótszych prac.


--------------------
Jak Wam się podoba? Mi prawie wcale!!
Nie mam ochoty wyznaczać pracy co kilkanaście minut! A nowy system dotknie szczególnie początkujących graczy, którzy będą zmuszeni do siedzenia nad TW praktycznie non-stop.
 

DeletedUser

Gość
Gość
człeniu

Mi akurat się nie podoba to! Jest wiele powodów:

- To nie przypomina zupełnie The West'a!
- Miasta ciężko widoczne(trzeba się przyjrzeć dobrze żeby je zobaczyć w tło się wtapia!)
- Mógłbym tak wypisywać całymi dniami

Powiem w skrócie jak to wprowadzą to kończę grę. Bo to beznadziejnie wygląda!!

człeniu!ty skończysz zacznie grać 10 zachęconych!


ZADANIA (misje)

System zadań zostanie delikatnie zmodyfikowany. Wśród wymagań nie będzie już określonego czasu pracy do wykonania. Zamiast tego, wymagane będzie ukończenie danej pracy określoną ilość razy.

a jak będzie trzeba ukończyć pracę 3 razy i ktoś weźmie po 5 minut to co?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Właśnie brak wyboru czasu pracy moim zdaniem to mega-porażka.

Mam siedzieć i pilnować gry non-stop?
Do tej pory stanowczo wystarczyło zalogować się raz na 3 godziny.

A co mam zrobić jeśli na niskich poziomach prace będą trwać po max 15 minut?

Są 2 opcje:
1. Klikam co 45 minut.
2. Kupuję automatyzację.

Niestety, podejrzewam, że zmiana "dla naszego dobra" ma na celu tylko zmuszenie graczy do stałej aktywności i kupowania premium.


W ciągu 1 pracy będzie można zdobyć max 1 produkt.
Czyli takie np. karczowanie lasu trzeba będzie chyba robić po kilka minut, jak trzeba będzie drewna nazbierać.
(jeśli tyle będzie trwać praca, jeśli nie to ciekawe ile czasu trzeba będzie na to poświęcić)

I po co tak??
 

DeletedUser12954

Gość
Gość

Chyba odpowiedziałeś sobie w tym samym poście, ale kilka linijek wyżej (co do automatyzacji). Dobrze, że mamy to swoje typowo "polskie" myślenie, inaczej nie wiedzielibyśmy jak bardzo nas doją. A tak wydoją nas, ale przynajmniej będziemy tego świadomi ::D:.
 

DeletedUser27637

Gość
Gość
Dobrze by było jakby dało się w ustawieniach wybrać nowy lub stary wygląd mapki...wtedy każdy byłby zadowolony


pozdro
 

DeletedUser

Gość
Gość
"Ponieważ w nowym systemie nie będzie można wybierać czasu pracy, każda praca będzie miała określoną ilość pkt doświadczenia do zdobycia. " - może Onufry nam wytłumaczy jak to będzie z tym czasem pracy?

Brzmi to wszystko strasznie o_Oo_O
 

DeletedUser24534

Gość
Gość
"Ponieważ w nowym systemie nie będzie można wybierać czasu pracy, każda praca będzie miała określoną ilość pkt doświadczenia do zdobycia. " - może Onufry nam wytłumaczy jak to będzie z tym czasem pracy?

Brzmi to wszystko strasznie o_Oo_O

Czego tu nie rozumiesz?
Będzie tak jak przy zakładaniu ostróg, tylko zamiast 2 minut będzie np. 15 sek., 1 minuta, 2 godziny...
 
Dodaliście forty, masę gadżetów, lukrowaną grafikę, chcecie jeszcze zmienić wygląd mapy? Może światy powinny mieć ankiety, dotyczące zmiany grafiki na nową?
 

DeletedUser

Gość
Gość
ciekawe czy miasna ulegna zniszczeniu : P pif pafo_O
 

DeletedUser5325

Gość
Gość
Na twoim miejscu nie martwił bym się o to bo nic nie wiadomo
kiedy aktualizacja wejdzie w życie. Jak na razie nie ma też testów
na Becie więc sądzę że w 2013 dopiero będziemy świadkami
takowej aktualizacji.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Może bzdura, ale mam pytanie.
W opisie wersji 2.0 pisze, że dacie znać wcześniej kiedy wejdzie, aby nie mieć otwartych zleceń, bo zostaną wykasowane czy coś takiego, nie pamiętam.
Chciałbym zacząć zadanie PLEMIĘ gdzie muszę mieć:
Łuk - 30 sztuk
Broń - 15 sztuk
Naboje - 45 sztuk
Wiem od graczy, którzy nie grali z premką i "dopalaczami",i nie kupowali na targu że z tymi nabojami to nie jest takie "hop siup", to wymaga czasu, dość długiego.
Uzbieraj tu teraz 45 sztuk....

Pytam więc zatem, czy mogę zaczynać czy mam dać sobie na wstrzymanie, nie chcę mi się wierzyć, że "to coś" (czytaj wersja 2.0) wejdzie w 2013 roku.

Możecie się mniej więcej, jeśli to możliwe jakoś określić czasowo ???
 
Status
Zamknięty.
Do góry