Więzienie w forcie - ulepszona wersja

  • Rozpoczynający wątek Aleden
  • Data rozpoczęcia

Podoba ci się?

  • Tak!

    Głosy: 247 51,5%
  • Nie. [podaj dlaczego]

    Głosy: 119 24,8%
  • Treba ulepszyć.

    Głosy: 82 17,1%
  • Nie mam zdania.

    Głosy: 32 6,7%

  • W sumie głosujących
    480
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Jak ja lubię te wypowiedzi w których wszystko się wie i wiadomo o co chodzi... :p

Dobrze byłoby jakbyś uzasadnił dlaczego twoim zdaniem ten pomysł jest bez sensu. Jeśli nie chcesz się wypowiadać na ten temat to po prostu zagłosuj w ankiecie a nie pisz że to bez sensu... :(

Hmmm... A więc tak: Po co walczymy w bitwach o fort ??? Głównie dla expa, bo przez te 2h możemy zdobyc aż 1500expa, więc bardzo się to opłaca, ale jeżeli omdlejemy i trafimy do więzienia, to mamy 24h z głowy, o ile będzie się jadło i piło, co jest kolejnym absurdem. Bitwy dla expa, stałyby się zbyt ryzykowne, dla osób pnących się w rankingu, bo taki czas bez pracy jak 24h to kilka-kilkanaście pozycji w rankingu.

rysowanie po ścianach- kolejny absurd. jak to sobie wyobrażacie ??? Praca by taka była ? to 5PD za jedną kreskę ??? To można by narysowac nieskończoną ilośc tych kresek ??? W ogóle na jakiej zasadzie by to działało ???

Grzebanie- no też świetne, jak to sobie autorze drogi wyobrażasz ??? Byłaby praca "Grzebanie w d... w celi" ??? I co ? jakiś procent szczęścia by był ? Ustawiałoby się tą pracę na jakiś czas(30min, 1h, 2h)????

Nie chciało mi się tego wszystkiego pisac, więc skróciłem to do trzech słów

"POMYSŁ BEZ SENSU"

Amen
 

DeletedUser

Gość
Gość
Weźcie dajcie sobie spokój z tym więzieniem.

Nie mogę uwierzyć że tyle osób poparło ten absurdalny pomysł.
Aż się odechciewa własną propozycję zamieszczać jeśli ma "konkurować" z tym czymś :/

Przecież podczas każdej walki o fort ginie cała jedna przegrana strona (atak/obrona) a do tego znaczna część tej wygranej strony.
Po takiej statystycznej walce o duży fort wypadałoby dać ok 100 graczy do paki.
Już widzę jakie emocje przynosi zdobycie 5exp za kreskę na ścianie (widzę że pomysłodawca jest podekscytowany wizją postaci stukającej młotkiem w animacji z podpisem "Stawiasz kreski" i na myśl o czytaniu raportów co 2 godziny ile to punktów natrzaskał)
To samo z "szukaniem po celi". Ile osób będzie zainteresowanych znalezieniem statystycznej czarnej koszulki wartej parę $$?
Pomyśl czasem o graczach z wysokim poziomem, którzy na bitwach są co drugi dzień.
I wcale nie obcych i odległych, tylko takich, na których faktycznie wypada się pokazać.

Przecież to by całkiem zabiło tą grę!
Już nawet najbardziej rozsądna wersja więzienia - za przegrany pojedynek - jest wystarczająco głupia.
Pomyśl po ilu 24-godzinnych cyklach z rysowaniem kresek stwierdziłbyś że gra jest nudna...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja uważam więzienie z doby pomysł i radził bym wprowadzenie okupu poniewarz wielu ludzi niezrzeszonych z miastem bierze udział w bitwach i tacy jak miasto ich nie wykupi to będą musieli siedzieć...NA TAk
 

DeletedUser

Gość
Gość
To dobry pomysł. Tylko według mnie to nie jedzenie i picie wyciąga z więzienia tylko powinno być coś takiego że, będzie jedna praca w więzieniu... Np.: Czyszczenie WC'etów xD I za 8 godzin pracy i następny dzień i jesteś wolny :)
Na tak!!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
the west to jest rpg. jak dla mnie pomysl calkime fajny, troche malo realne warunki wyjscia z wiezienia ale jestem na nie bo kto by wtedy chcial brac udzial w bitwach jakby mogl przez to stracic tydzien gry. tzn. na pewno by sie znalazli tacy co by chcieli ale frekwencja by spadla i to ,wydaje mi sie, dosc mocno
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ogólnie pomysł dobry ale jeść i pic aby wyjść z wiezienia??? Raczej jakaś rozróba czy przekupienie strażnika :p. Jeśli miałoby wejść to trzeba by zrobić kilka korekt :p
 
Ja uważam więzienie z doby pomysł i radził bym wprowadzenie okupu poniewarz wielu ludzi niezrzeszonych z miastem bierze udział w bitwach i tacy jak miasto ich nie wykupi to będą musieli siedzieć...NA TAk

Musisz być w mieście żeby brać udział w bitwie.
Pomysł musiałby być dopracowany, ale wątpię że się pojawi. A te kreski śmiechu warte.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Fajne tylko można też by zrobić "ucieczke" oraz za przekupieniem klawisza "uciec" z więzienia
 

DeletedUser

Gość
Gość
Niezły pomysł ale najpierw strażnicy czy szeryf...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moje propo do ulepszenia czyli :
w forcie budowało by się budynek więzienie.
gdy omdleje jakiś atakujący zostaje tam wsadzony. (nie zawsze)
w więzieniu były by opcje jak:
próba wydostania się. (z % gdy więzienie ma wysoki poziom % spada)
modlitwa. (normalna modlitwa i wzrost % wydostania się)
kreski. (co 5h stawiasz kreskę na ścianie)
łapówka. (za około 500$ strażnik wypuszcza cię)
 

DeletedUser10665

Gość
Gość
szw10 i bukimi mają absolutną rację... Pomysł bez sensu, zepsułby klimat walk fortowych... Osobiście wiem, że jakbym przesiedział tydzień w więzieniu, to odechciałoby mi się fortów do końca gry.
Poza tym dlaczego niby tylko atakujący mieliby lądować w celach? Przecież w momencie kiedy ktoś przejmuje fort, to jest on jego własnością i może zarządzać więzieniem, więc mógłby niedawnych obrońców zamknąć...
Kresek i jedzenia nie skomentuję, bo brak mi słów...
Absolutnie nietrafiony jest pomysł z pracowaniem dla właścicieli fortu i wrzucaniem do magazynu towarów!!! Jak ktoś wyegzekwuje ode mnie to wrzucanie produktów? Na zasadzie 10 kamieni wrzucić? No dobra, załóżmy że jestem poszukiwaczem przygód, znajduję 10kamieni w 6h, natomiast zawadiaka męczy się 10h....(czysto hipotetyczne porównanie) Trochę to niesprawiedliwe. A przecież nikt nie ma prawa mi zaglądać do ekwipunku!!
Gdybym chciał znaleźc kamień, procę albo niebieską chustę na szyję, to bym wolał wędkować...
Za duża strata cennego czasu!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie, bo może tak na 24h, ale ne jeść pić <żal>.
 

DeletedUser

Gość
Gość
nie nie nie

bez sensu, gra polega na pracowaniu lub pojedynkowaniu się, a nie na trzymaniu w pace lub jakimś lunatykowaniu że ci energia nie rosła, bez sensu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysl.
Ale jeżeli wpadalby przedmiot to najlepiej bron.
Szczescie w wiezieniu powinno wynosic okolo 45%.
A kreski , ktore mozna stawiac co 1 godzine powinny dawac 10 pkt. expa.
Jestem Bardzo na tak. :):):)
 

DeletedUser

Gość
Gość
SZW10 i Bukimi mają rację

Cytat pana @UP
Szczescie w wiezieniu powinno wynosic okolo 45%.

Tak tak , wtedy byle kto dołączał by do bitwy tylko po to żeby omdleć , pogrzebać sobie w celi i dostać drogie przedmioty.

Bez sensu
 

DeletedUser

Gość
Gość
a w ogóle jak znależć przedmiot na 5 m^2 i rysownie na murze też do bani
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co myślicie?

Moja propozycja:
- 10% szans na trafienie do paki.
- na ścianie można rysować przez np. 4h i wtedy następny więzień może zobaczyć twój nick, miasto i datę twojego pobytu. Można też zacierać napisy innych graczy to by była kolejna praca na np. 4h.
- Wyjść z więzienia można za kaucją którą płaci twoje miasto:) Kaucja niewysoka np. 200$. Połowa kwoty "znika"(wyciąganie kasy z serwera), 50$ idzie do kasy fortu a 50$ dostaje gracz który omdlił wcześniej więźnia.
 

DeletedUser19255

Gość
Gość
Niee nie podoba mi sie to co by to zmienilo? Jest jedzenie picie i te kreski ;d ale po co to exevntow nie robi sie z byle czego takie cos nigdy nie wejdzie w zycie NA NIE!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Działa to jeśli atakujący przegrają
Buduje się
Małe forty - 4poziomy
Średnie forty - 5poziomów
Duże forty - 6poziomów
Każdy poziom daje +10% SZANS

Żeby wyjść musi załatwić prace społeczne ustalone przez Dowódce fortu
Jeśli Praca jest długa a gracz regularnie je wykonuje (min. 8h dziennie) wychodzi po tygodniu

nie uważasz, że trochę za dużo tych % ? jakby atakujący przegrali w dużym forcie to chyba kilka miast poszłoby do paki. Poza tym tydzień to trochę dużo.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Według mnie pomysł nie najgorszy,aczkolwiek jest kilka błędów,które należało by poprawić ,np. mnie jakoś nie urzekły te prace ,można by je zastąpić kamieniołomem lub wycinką lasów ,albo jeszcze inną pracą ,gdzie produktem będzie jakiś przedmiot potrzebny do rozbudowy fortu.Po wypuszczeniu z więzienia taki gracz powinien być pozbawiony punktów życia i energii ,bo przecież nikt nie traktuje wroga jak króla ,nieprzyjaciela trzeba przesłuchać ,by wydusił z siebie ważne informację ,jak będzie sprawiał opór ,to przylać parę razy ,bo taka właśnie jest rzeczywistość i po takim szykanowaniu wątpię żeby czuł się na siłach ,był jak pełen wigoru młodzieniec ,tak więc wychodziłby bez życia i energii . No i to by było na tyle z mojej strony ,dziękuję za wysłuchanie mojej propozycji.

Popieram to co powiedział snajper, a od siebie dorzucę tylko, że należy zmniejszyć szansę złapania z 50% do np. 25%.
 
Status
Zamknięty.
Do góry