Zakładanie pułapek

  • Rozpoczynający wątek mideL
  • Data rozpoczęcia

Który zestaw umiejętności?

  • (100%) Zakładanie pułapek

    Głosy: 123 45,9%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Jazda konna

    Głosy: 16 6,0%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Handel

    Głosy: 114 42,5%
  • Nie gram poszukiwaczem, nie znam się na nim

    Głosy: 15 5,6%

  • W sumie głosujących
    268
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Mam problem z rozłożeniem umiejętności. Mianowicie: czy mam ładować tylko w Zakładanie Pułapek, czy dołożyć do tego jakiś skill? Mam 9lvl, na 10-tym będę mógł polować na indyki ($3, xp14, luck7) a na 15-tym polować na boberki.
Jestem samotnym poszukiwaczem przygód; nie będę należał do żadnego miasta.
Czy to mi się opłaca? Waham się pomiędzy takimi zestawami:
samo Zakładanie pułapek
lub
większość Zakładanie pułapek
trochę Jazda konna lub Handel

Zalety pierwszego zestawu:
- Przyjemne prace, polowania etc.
- Inwestowanie punktów w zręczność czyli trochę na umiejętności bojowe.
- Dużo doświadczenia za prace

Zalety drugiego zestawu:
- Prace jw.
- Punkty w zręczność i sprawność/charyzmę czyli przygotowanie do pojedynków/ciekawe prace wykorzystujące charyzmę.
- Prace za dużo doświadczenia/szczęścia

Proszę o odpowiedź zaawansowanych graczy, posiadających poszukiwacza i znających się na jego sposobach gry.
 

DeletedUser6310

Gość
Gość
Osobiście gram na S7 poszukiwaczem, który idzie 100% w Zakładanie pułapek. Na początku tylko pominąłem pare pkt., gdyz byłyb mi potrzebne do misjii. Szczerze polecam taką taktykę. Masz wiele prac bardzo doświadczalnych, a jak mówiła (pisała) kiedyś Czarnulka (TOP2 na S1, jakby ktoś nie wiedział): "skup się lepiej na pracach z expem, a pieniądze same wpadną" lub chociaż tak: "jak chcesz być samotnym poszukiwaczem i być w top to nie myśl o kasie nawet tylko leć w expowe prace". Słuchaj jej rad, a wyjdziesz na dobre.