Zakładanie pułapek

  • Rozpoczynający wątek mideL
  • Data rozpoczęcia

Który zestaw umiejętności?

  • (100%) Zakładanie pułapek

    Głosy: 123 45,9%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Jazda konna

    Głosy: 16 6,0%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Handel

    Głosy: 114 42,5%
  • Nie gram poszukiwaczem, nie znam się na nim

    Głosy: 15 5,6%

  • W sumie głosujących
    268
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
gdy zdobędę pracę polowanie na Grizzly przestane ładować wszystko w ZP. Jaką umiejętność najlepiej wybrać ?
nie bede przekonywac ale polecam do konca gry ladowac: ZR i ZP :)

na 34 lvl masz prace:
polowanie na grizli 25%$ 78%exp 35%szczescie (juz od ok 25 lvl)
budowa fortu 33%$ 71%exp 17%szczescie (juz od ok 32 lvl)
polowanie na wilki 21%$ 63%exp 15%szczescie (juz od ok 22 lvl)
polowanie na bizony 24%$ 62%exp 0%szczescie (juz od ok 34 lvl)

na ok 70 lvl masz prace:
napad na pociag 67%$ 87%exp 92%szczescie (najlepsza praca w grze)
polowanie na grizli 25%$ 78%exp 35%szczescie (juz od ok 25 lvl)
sluzba w armii 55%$ 76%exp 17%szczescie (juz od ok 50 lvl)
napad na powoz pocztowy 43%$ 73%exp 95%szczescie (juz od ok 70 lvl)

a jak sie znudzisz to mozesz kolo 80 lvl zmienic wszystko w strzelanie, by masakrowac niewinnych graczy i najlepszych pojedynkowcow w okolicy :)
 

DeletedUser6310

Gość
Gość
A dając w Charyzmę i ZP/Strzelanie/Taktykę/Zaskoczenie/Dowodzenie można mieć Napad na powóz pocztowy już na 58lvl'u. Oczywiście w najlpeszym EQ do tej pracy. Nie wliczam też pkt., które można dostać z questów. :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A dając w Charyzmę i ZP/Strzelanie/Taktykę/Zaskoczenie/Dowodzenie można mieć Napad na powóz pocztowy już na 58lvl'u. Oczywiście w najlpeszym EQ do tej pracy. Nie wliczam też pkt., które można dostać z questów. :)

i nigdy nie bedziesz mogl wykonac pracy napad na pociag. cos za cos.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem poszukiwaczem, mam 56 level. :D