Zakładanie pułapek

  • Rozpoczynający wątek mideL
  • Data rozpoczęcia

Który zestaw umiejętności?

  • (100%) Zakładanie pułapek

    Głosy: 123 45,9%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Jazda konna

    Głosy: 16 6,0%
  • (50%) Zakładanie pułapek, (50%) Handel

    Głosy: 114 42,5%
  • Nie gram poszukiwaczem, nie znam się na nim

    Głosy: 15 5,6%

  • W sumie głosujących
    268
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
gdy zdobędę pracę polowanie na Grizzly przestane ładować wszystko w ZP. Jaką umiejętność najlepiej wybrać ?
nie bede przekonywac ale polecam do konca gry ladowac: ZR i ZP :)

na 34 lvl masz prace:
polowanie na grizli 25%$ 78%exp 35%szczescie (juz od ok 25 lvl)
budowa fortu 33%$ 71%exp 17%szczescie (juz od ok 32 lvl)
polowanie na wilki 21%$ 63%exp 15%szczescie (juz od ok 22 lvl)
polowanie na bizony 24%$ 62%exp 0%szczescie (juz od ok 34 lvl)

na ok 70 lvl masz prace:
napad na pociag 67%$ 87%exp 92%szczescie (najlepsza praca w grze)
polowanie na grizli 25%$ 78%exp 35%szczescie (juz od ok 25 lvl)
sluzba w armii 55%$ 76%exp 17%szczescie (juz od ok 50 lvl)
napad na powoz pocztowy 43%$ 73%exp 95%szczescie (juz od ok 70 lvl)

a jak sie znudzisz to mozesz kolo 80 lvl zmienic wszystko w strzelanie, by masakrowac niewinnych graczy i najlepszych pojedynkowcow w okolicy :)
 

DeletedUser6310

Gość
Gość
A dając w Charyzmę i ZP/Strzelanie/Taktykę/Zaskoczenie/Dowodzenie można mieć Napad na powóz pocztowy już na 58lvl'u. Oczywiście w najlpeszym EQ do tej pracy. Nie wliczam też pkt., które można dostać z questów. :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A dając w Charyzmę i ZP/Strzelanie/Taktykę/Zaskoczenie/Dowodzenie można mieć Napad na powóz pocztowy już na 58lvl'u. Oczywiście w najlpeszym EQ do tej pracy. Nie wliczam też pkt., które można dostać z questów. :)

i nigdy nie bedziesz mogl wykonac pracy napad na pociag. cos za cos.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem poszukiwaczem, mam 56 level. :D
Jeśli mówisz, że nie będziesz należał do żadnego miasta, to znaczy, że nie będziesz się pojedynkował, tak więc umiejętności do walki są Ci nie potrzebne. Z podanych przez Ciebie zestawów proponowałbym zakładanie pułapek + handel.
O ile mnie pamięć nie myli handel przydaje się w niewielu pracach na początku, jednak później przydaje się bardziej. Przy pracach takich jak: handlowanie z indianami, karczowanie lasu itp. handel jest bardzo przydatny. Kiedy będziesz miał 40 - 50 level, zacznij inwestować w chowanie się, bo przyda Ci się w przyszłości. :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak dla mnie to idać w zręczność i zakładanie pułapek, lepiej potem wziąć jakąś umiejętność od zręczności, chyba najlepszym wyjściem było by strzelanie, które w wielu pracach pokrywa się z zakładaniem pułapek
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak chcesz być poszukiwaczem doradził bym tobie ładować w zak. pułapek oraz, w handel. Jeśli chcesz wykonać questy do poszukiwacza, to ładuj w handel. Bo prawie wszystkie prace poszukiwacza opierają się na handlu. Pozdrawiam ^^

PS. reszte możesz doładować sobie itemami :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja gram PP i na pierwszych poziomach dawałem pod handel, potem umiej etnośći rozkładałem równomiernie z uwzględnieniem pojedynków. Skończyłem już questy poszukiwacza przygód ( na 42 ) i jestem ciekawy jak pokonacz Mugridga i Jacoba rozkładając umiejętności w ten sposób. Powodzenia!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak juz pisalem wczesniej w innym temacie

ja dawalem praktycznie wszystko w pulapki - i korzystajac z dobrodziejstw krawca, ukonczylem wszystkie questy na ~53 poziomie. wszystkie, tzn czysty saloon.

wiec nie wiem po co sie meczyc z handlem, skoro z pulapek mamy dodatkowo wysoko xpkowe prace
 

DeletedUser

Gość
Gość
Możesz dawać umiejętności pod zadania, a na 53 poziomie i tak będziesz miał prawdopodobnie wszystko ukończone oprócz polowania na grizzly. Zakładanie pułapek jest o tyle dobre, że szybko odblokowujesz polowanie na grizzly i szybko nabijasz poziomy.
 

DeletedUser13268

Gość
Gość
Witam
Mam podobny dylemat na 9 świecie idę w samo zp i zr i co dalej myślałem o strzelaniu ale nie wiem czy nie za długo będę czekał na dobre prace na niemcu dałem w zp i zr i handel i mi się nie podoba wiec proszę nie mówić ze w handel
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja daję narazie w handel do 120 - 140, potem w dowodzenie do pilotowanie parowców i budowy posiadłości, a potem trochę w sprawność manualną i troszkę w naprawę, by zadanka wykonać :)
 

DeletedUser4081

Gość
Gość
Ja bym proponował bardziej dowodzenie a potem handel.

Dzięki dowodzeniu będziesz miał dobre prace z dość sporym ekspem ja mam 20 poziom a mogę robić ochronę wozów osadniczych, budowanie posiadłości a dojdą jeszcze prace z dużym doświadczeniem około 30-35 lvl.

Handel na przedmioty i kasę.
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
A nie lepiej do końca gry dawać dowodzenie ?

Dzięki temu można zdobyć: pilotowanie parowców kołowych($), gaszenie pożaru(szczęście i exp), ściganie bandytów(exp i szczęście), ochrona dyliżansu pocztowego(exp) i napad na powóz pocztowy(exp i szczęście).

Ja osobiście na s1 robiłem taką taktyką: (zakł. pułapek + zręczność do miśków, potem zaskoczenie + charyzma do misjonarzy i teraz daje w strzelanie i charyzmę)
 

DeletedUser4081

Gość
Gość
Wiesz te prace już można mieć na około 40 lvl z dobrym ubraniem a i tak zawsze się będzie dodawało punkty do charyzmy więc się nie zmarnują.
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
Ja teraz idę w zaskoczenie(wcześniej szedłem w ZP) i na 48lvl będę mieć służbę w armii, na 58lvl Napad, na 62 napad na powóz pocztowy na 68 łowcę nagród na około 70lvl rokowania pokojowe i żołdak. Teraz mam wszystkie polowania, konowała, budowę posiadłości, handel z Indianami, misjonarzy, kradzież koni i transport amunicji.

Wcześniej szedłem w strzelanie, ale myślę że większe zyski będą jak zacznę ładować w zaskoczenie, więc muszę zamieniać pkt. u szamana.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja ładuję w handel i mam 150 pkt pracy w handlu i po 30 pkt pracy w handlowaniu z indianami oraz wydobyciu srebra.
polecam handel
 

DeletedUser

Gość
Gość
Też gram poszukiwaczem, Dawaj zp+strzelanie

Osobiście gram na S7 poszukiwaczem, który idzie 100% w Zakładanie pułapek. Na początku tylko pominąłem pare pkt., gdyz byłyb mi potrzebne do misjii. Szczerze polecam taką taktykę. Masz wiele prac bardzo doświadczalnych, a jak mówiła (pisała) kiedyś Czarnulka (TOP2 na S1, jakby ktoś nie wiedział): "skup się lepiej na pracach z expem, a pieniądze same wpadną" lub chociaż tak: "jak chcesz być samotnym poszukiwaczem i być w top to nie myśl o kasie nawet tylko leć w expowe prace". Słuchaj jej rad, a wyjdziesz na dobre.

Najlepiej skup się na tej umiejętności. Bedziesz miał po około 20 lvl prace takie jak: "Polowanie na wilki" (63% exp), "Polowanie na Bizony" (62% exp), "Polowanie na Grizzly" (78%exp). To są naprawdę świetne prace. Jeśli się nie mylę to "Polowanie na Grizzly" jest drugą najbardziej exp'ową pracą w grze. Tuż po "Napad na pociąg".

Czyli moim zdaniem lepiej iść w jednym kierunku, a dobrze. Jak to mówią: "Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". Chyba nie muszę tłumaczyć :p.

Pozdrawiam
wlochaty11



Też gram poszukiwaczem, dawaj zp+strzelanie ja mam teraz 60 lvl, mysle ze uda mi sie do 70 odblokowac napad na pociag.
Tak sie lepiej gra, jak napad na pociag bedzie dla ciebie zbyt malym dobytkiem expa (ok. 90lvl) to wtedy przechodzi sie na pojedynki i wtedy sie przydaje strzelanie, wlochaty, moze jestes lepszy, ale grasz bez myslenia ;pp
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
Długo oczekiwałem i nareszcie robię pracę "napad na powóz pocztowy" :D. Wszystko daję w zaskoczenie. Za 1lvl już napad a za 3lvl rokowania pokojowe a na około 64 żołdak :)

I nie polecam dawać w handel. Kasy mnóstwo, ale nie ma na co wydać. ;p

Polecam jeszcze dowodzenie, chowanie się lub strzelanie.

Odblokowane prace:
Napad na powóz pocztowy,
Polowanie na grizzly
Polowanie na wilki
misjonarze
Polowanie na bizony
Handlowanie z Indianami
Transportowanie amunicji
kradzież koni
Pracuj jako konował
Budowa posiadłości
Służba w armii
Wydobycie srebra
Ochrona wozu osadników.

Oczywiście z najlepszym ekwipunkiem :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry