Aktualizacja 1.26

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5247
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Gość
Gość
no i znowu bardzo male zmiany w tej aktualizacji :/ admini pisali ze bedziemy mile zaskoczeni tu nic ciekwego. chyba ze nie napisali wszystkiego . moze jakies fajne zadanie swiateczne .
 

DeletedUser

Gość
Gość
szykują też reskill za baryłki.. szkoda

To jest chyba tajemny punkty Mapy drogowej 2010 że można będzie płacić baryłkami ropy, jest to już zapowiadane prawie od samego początku gry bo mnóstwo graczy o tym mówi :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekawe jaki będzie ten limit wpłat do banku.
Co mają zrobić osoby wracające np z Gór Czarnych z 10 000 ? czekać na ograbienie ? Mam nadzieje że limit to uwzględni
 

DeletedUser

Gość
Gość
spać przez 3-4 dni :)

up: to jest chyba na najwyższym poziomie banku limit ;P
 

DeletedUser

Gość
Gość
No chyba ich... To jak bd chciał wpłacić 2k to bd musiał odstetki płacić ? Już wole ten limit 12k -.-
- Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
Ciekawe, nie słyszałem o tym :D :
- Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.
 

DeletedUser

Gość
Gość
No chyba ich... To jak bd chciał wpłacić 2k to bd musiał odstetki płacić ? Już wole ten limit 12k -.-
- Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
Ciekawe, nie słyszałem o tym :D :
- Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.

prowizje placisz (20%) przy wplacaniu przez inne miasto
zamiast ograniczenia banku bedzie ograniczona wplata dzienna
a ten bonus raz dziennie w zaleznosci od zdobytego expa dnia poprzedniego
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
ten bonus do logowań trochę głupi :p I tak gracze szybko lvl wbijają to teraz jeszcze szybciej a najbardziej to będa fortowcy bić lvl patrzac że średnio 800 exp nabija plus z pracy z 600 razem 1400 exp w jeden dzień.

Ale ujdzie to jesli nie wprowadzą eliksyrów. :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
No chyba ich... To jak bd chciał wpłacić 2k to bd musiał odstetki płacić ? Już wole ten limit 12k -.-
- Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
Ciekawe, nie słyszałem o tym :D :
- Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.


prowizje placisz (20%) przy wplacaniu przez inne miasto
zamiast ograniczenia banku bedzie ograniczona wplata dzienna
a ten bonus raz dziennie w zaleznosci od zdobytego expa dnia poprzedniego

kronongu powiem Ci, jeszcze taką rzecz - za wpłatę do banku swojego miasta też będzie prowizja :) może nie, aż taka jak w obcym, bo tu tylko 4% :]
No przynajmniej uzbieramy z naszych wpływów do kasy środki na bitwy fortowe :D
Więc polecam wpłacać jak największą ilość na raz, by większa kwotka do kasy wpadła :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
hmm
Więc polecam wpłacać jak największą ilość na raz, by większa kwotka do kasy wpadła

2000$*4% + 1500$*4% = 80 + 60 = 140$

3500$*4% = 140$

35 * (100*4%) = 140$

Zawsze tyle samo jest pobierane prowizji, nie ma tak dobrze ^^

pozdrawiam
 

DeletedUser

Gość
Gość
ten bonus do logowań trochę głupi :p I tak gracze szybko lvl wbijają to teraz jeszcze szybciej a najbardziej to będa fortowcy bić lvl patrzac że średnio 800 exp nabija plus z pracy z 600 razem 1400 exp w jeden dzień.

Ale ujdzie to jesli nie wprowadzą eliksyrów. :p

No jak głupi? Dostajesz doświadczenie za każdy dzień - zgodnie z zasadą: uczymy się przez całe życie ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A gdzie nowe zadania? Nie ma o nich mowy. :(
Co do procentu w banku to super pomysł. Jest w grze dużo skner ciągle mówiących ,że nie ma kasy. Teraz się wyda ile wpłacają kasy do banku i się do tego nie przyznają.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Thompson ale bez przesady teraz to lvl będą skakać co chwilę chyba że ten bonus będzie wynosił z 10% góra

czyli np w 1 dzień zdobędziemy 1500 exp ( bitwa + praca+pojedynki) to w następny dzień bonus nam da 150 exp ( 10%).

Przecież nie walna chyba 50% lub więcej to moim zdaniem by było trochę głupie.

I tak teraz jak zauważyliście gracze na nowych światach z 1 lvl skaczą na 10 odrazu jak tylko znajdą wędkę. Później łopata i 13 lvl itd. Za szybko te lvl każdy będzie wbijał.

To ma być bonusik mały taki 10% najlepiej lub mniejszy :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Thompson ale bez przesady teraz to lvl będą skakać co chwilę chyba że ten bonus będzie wynosił z 10% góra

czyli np w 1 dzień zdobędziemy 1500 exp ( bitwa + praca+pojedynki) to w następny dzień bonus nam da 150 exp ( 10%).

Przecież nie walna chyba 50% lub więcej to moim zdaniem by było trochę głupie.

I tak teraz jak zauważyliście gracze na nowych światach z 1 lvl skaczą na 10 odrazu jak tylko znajdą wędkę. Później łopata i 13 lvl itd. Za szybko te lvl każdy będzie wbijał.

To ma być bonusik mały taki 10% najlepiej lub mniejszy :D

Ja na becie dostaje średnio po 160 expa dziennie. A dzień wcześniej mam jakieś 500-800 exp za prace. Oblicz sobie, ale wg mnie to nie będą mega wielkie bonusy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tu macie cytat z forum bety:

Due to heavy critics on the banking system, the system has been changed to a fee based solution. This is how it works. Please test it.

Foreign bank: 20% fee
Home Bank Level 01: 13% fee
Home Bank Level 02: 12% fee
Home Bank Level 03: 11% fee
Home Bank Level 04: 10% fee
Home Bank Level 05: 09% fee
Home Bank Level 06: 08% fee
Home Bank Level 07: 07% fee
Home Bank Level 08: 06% fee
Home Bank Level 09: 05% fee
Home Bank Level 10: 04% fee

Worker (without characterpremium: -2% fee)
Worker (with premium: -4% fee)

The fee is subtracted from the paid in amount and half of it is being donated to the town's treasury where the payment has been made.

Example 1:
A worker (without premium) pays 100$ into the level 2 bank of his hometown. The bank takes a fee of 12%, of which 2% are subtracted because it is a worker. 90$ are accounted on the worker's account. Of these 10$ fees, 5$ are donated to the town's treasure. The rest (5$) is lost.

Example 2:
A worker (with premium) pays 100$ in a foreign town's bank. The level of the bank's building does not matter. 20% fees are required to be paid, but 4% are subtracted because of the worker's character premium bonus. The worker receives 84$ on his account. The 16$ fees are split and 8$ goes into the foreign town's treasury, 8$ are lost.
__________________

nowosc.png


Zmieniono trochę nazywanie raportów z prac
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Nowe zadania u Marii

Njapierw trzeba pokonac slepego billego a potem z nim przegrac i dac mu prec.rewolwer wiazkowy i dostajemy za to 250 dos i NIEZNANY
 
Do góry