DeletedUser
Gość
Gość
no i znowu bardzo male zmiany w tej aktualizacji :/ admini pisali ze bedziemy mile zaskoczeni tu nic ciekwego. chyba ze nie napisali wszystkiego . moze jakies fajne zadanie swiateczne .
szykują też reskill za baryłki.. szkoda
No chyba ich... To jak bd chciał wpłacić 2k to bd musiał odstetki płacić ? Już wole ten limit 12k -.-
- Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
Ciekawe, nie słyszałem o tym :
- Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.
No chyba ich... To jak bd chciał wpłacić 2k to bd musiał odstetki płacić ? Już wole ten limit 12k -.-
- Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
Ciekawe, nie słyszałem o tym :
- Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.
prowizje placisz (20%) przy wplacaniu przez inne miasto
zamiast ograniczenia banku bedzie ograniczona wplata dzienna
a ten bonus raz dziennie w zaleznosci od zdobytego expa dnia poprzedniego
Więc polecam wpłacać jak największą ilość na raz, by większa kwotka do kasy wpadła
ten bonus do logowań trochę głupi I tak gracze szybko lvl wbijają to teraz jeszcze szybciej a najbardziej to będa fortowcy bić lvl patrzac że średnio 800 exp nabija plus z pracy z 600 razem 1400 exp w jeden dzień.
Ale ujdzie to jesli nie wprowadzą eliksyrów.
hmm
2000$*4% + 1500$*4% = 80 + 60 = 140$
3500$*4% = 140$
35 * (100*4%) = 140$
Zawsze tyle samo jest pobierane prowizji, nie ma tak dobrze ^^
pozdrawiam
Thompson ale bez przesady teraz to lvl będą skakać co chwilę chyba że ten bonus będzie wynosił z 10% góra
czyli np w 1 dzień zdobędziemy 1500 exp ( bitwa + praca+pojedynki) to w następny dzień bonus nam da 150 exp ( 10%).
Przecież nie walna chyba 50% lub więcej to moim zdaniem by było trochę głupie.
I tak teraz jak zauważyliście gracze na nowych światach z 1 lvl skaczą na 10 odrazu jak tylko znajdą wędkę. Później łopata i 13 lvl itd. Za szybko te lvl każdy będzie wbijał.
To ma być bonusik mały taki 10% najlepiej lub mniejszy
Due to heavy critics on the banking system, the system has been changed to a fee based solution. This is how it works. Please test it.
Foreign bank: 20% fee
Home Bank Level 01: 13% fee
Home Bank Level 02: 12% fee
Home Bank Level 03: 11% fee
Home Bank Level 04: 10% fee
Home Bank Level 05: 09% fee
Home Bank Level 06: 08% fee
Home Bank Level 07: 07% fee
Home Bank Level 08: 06% fee
Home Bank Level 09: 05% fee
Home Bank Level 10: 04% fee
Worker (without characterpremium: -2% fee)
Worker (with premium: -4% fee)
The fee is subtracted from the paid in amount and half of it is being donated to the town's treasury where the payment has been made.
Example 1:
A worker (without premium) pays 100$ into the level 2 bank of his hometown. The bank takes a fee of 12%, of which 2% are subtracted because it is a worker. 90$ are accounted on the worker's account. Of these 10$ fees, 5$ are donated to the town's treasure. The rest (5$) is lost.
Example 2:
A worker (with premium) pays 100$ in a foreign town's bank. The level of the bank's building does not matter. 20% fees are required to be paid, but 4% are subtracted because of the worker's character premium bonus. The worker receives 84$ on his account. The 16$ fees are split and 8$ goes into the foreign town's treasury, 8$ are lost.
__________________