Postać ma miejsce do noszenia produktów. Póki co tylko po to, żeby to szpanersko wyglądało. Proponuję wprowadzenie korzyści, jakie dawałoby trzymanie danego produktu pod ręką.
Moje konkretne propozycje (pominąłem produkty które bardzo łatwo zdobyć np tytoń, cukier itd):
młotek: +2 budowa, +1 naprawa
drut kolczasty: +3 zastawianie pułapek
podkowa: +3 jazda konna
flaga stanów północnych: +3 dowodzenie
skóra: +2 odporność, +1 jazda konna
krowi róg: +2 obchodzenia się ze zwierzętami, +1 dowodzenie
drewno: +3 pływanie
stek: +2 punkty życia, +1 wytrzymałość
indyk: +3 punkty życia
szpulka drutu: +3 zaskoczenie, +1 zastawianie pułapek
ciepły posiłek: +2 odporność, +2 wytrzymałość
cegła: +2 siła uderzenia, +1 budowa
kamienie szlachetne: +3 handel
szklanka wody: +3 wytrzymałość
łopata: +2 sprawność manualna, +1 budowa
węgiel: +3 chowanie się
bilet kolejowy: +2 chowanie się, +2 zaskoczenie
pióro kruka: +3 refleks
piryt: +2 handel, +1 dowodzenie
sukno: +1 handel, +2 unik
chorągiewka: +3 taktyka
W ankiecie proszę zaznaczać TAK lub NIE w zależności czy podoba się pomysł z cechami przedmiotu sam w sobie a jeśli masz własne propozycje rozmieszczenia cech to napisz posta