Przydatne produkty

Podoba się?

  • TAK

    Głosy: 676 75,6%
  • NIE

    Głosy: 218 24,4%

  • W sumie głosujących
    894
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Ale opaska za 17$ już daje w sumie +3pkt do umiejętności a porządne przedmioty to po +10 i więcej.

Dlatego uważam że +3 to niedużo. A co do "realizmu" przy bonusach to czemu jak się przebiorę z zielonego w czerwone to umiem budować lepiej? Nie wnikajmy :)

Zielony to kolor leśnych ludzi, a czerwony, od wielu lat należy do robotników. A kto lepiej buduje? jasne, że robotnik, czyli czerwony. Trzeba tylko uważać, żeby czerwonego z niebieskim nie zmieszać, wtedy jest mezalians i nic się nie buduje. I żółto się robi (z mocnym odcieniem brązu)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł nawet dobry, ale trzeba by zmniejszyć listę przedmiotów, które dają bonus. Tylko takie rzeczy jak młotek, łopata itp.
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł dobry a co do tego żeby były od 25lvl to sie niezgodzę jak co to do 25lvl żeby słabsi mieli przewagę
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mi sie zbytnio nie podoba,kto znajdzie wiecej produktów i juz ma wiecej umiejetnosci bez sensu
___________________________

28230.gif
 

DeletedUser3208

Gość
Gość
"Aktywne" byłyby tylko te produkt które trzymasz.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Aktywy tylko ten co trzymasz.
I by wszystko coś dawało, ale np.: liście tytoniu +1 chowanie się, a pułapka na bobry +5 zakładanie pułapek. Słabsz edają mniej, a lepsze więcej.

Mi sie zbytnio nie podoba,kto znajdzie wiecej produktów i juz ma wiecej umiejetnosci bez sensu

A kto znajdzie lepsze ubranie jest lepszy i mi się nie podoba.
To Ci się nic nie podoba!
I nie wszystkie ubrania jakie masz w pleceku są aktywne, tylko te które masz na sobie. Z rzeczmi też by tak było.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja zagłosowałem na "Nie'' ale bym się zgodził jak by taki przedmiot by maksymalnie mógł dawać 1 lub 2 + do czegoś.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak dodam że moim zdaniem logiczniejsze jest że bonus do budowy daje młotek niż czerwony szalik :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
jestem całkowicie na nie.
wystarczy że już ubrania dają nam bonusy.
niedługo ktoś wymyśli że bron daje + obchodzenie się ze zwierzętami itd.




Mówi samo za siebie :p

Skoro to tylko +3pkt umiejętności, które nie robią większego znaczenia na grze według Was to po co to w ogóle wprowadzać(?) ;) taki mój wniosek

pozdrawiam
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem za ALE...
1.Gdy np. Flaga Stanów Północnych ją trafić bardzo trudno tylko 2% to mogło by być wieksze a to co wiecej sie trafia malo dawalo
2. Np. Młotek Kowalki +2 Budowanie, -1 punktów życia Bo gdyby było same dodawanie to niewiem czy "specjaliści" dodali to do gry
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie chodzi mi o same produkty "dla szpanu" tylko o ich noszenie pod ręką.
Jeśli noszenie nic nie daje to po co miejsce do ich noszenia?

zebys mial gdzie schowac to, czego szukasz do zadania.
kolejny pomysl tylko do zapelnienia miejsca na forum..
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja też chce żeby tak było wkładasz jakiś przedmiot i szpanujesz a tak było by lepiej więc głosuje za tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jasne, że tak i mogłoby być tak że można wkładać po kilka rzeczy na jedno miejscy tzn. np. dopiero po włożeniu 10 zbóż możemy dodać sobie +1 do odporności. Wtedy słabsze przedmioty też odgrywałyby znaczną rolę i dobrzy gracze może nadal pracowaliby w słabych pracach.

Poza tym co z tego że jest to potrzebne do wykonywania zadań, jeżeli jedną pracę musisz wykonać po prostu do uzyskania wystarczającej ilości produktów i to wszystko.

Jestem zdecydowanie na TAK.

Szkoda tylko że i tak twórcy gry tego nie wprowadzą.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Świetna rzecz moim zdaniem wszystko w to co będzie w miejscu dla przedmiotu powinno dawac jakiś bonus.:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Postać ma miejsce do noszenia produktów. Póki co tylko po to, żeby to szpanersko wyglądało. Proponuję wprowadzenie korzyści, jakie dawałoby trzymanie danego produktu pod ręką.

Moje konkretne propozycje (pominąłem produkty które bardzo łatwo zdobyć np tytoń, cukier itd):

młotek: +2 budowa, +1 naprawa
drut kolczasty: +3 zastawianie pułapek
podkowa: +3 jazda konna
flaga stanów północnych: +3 dowodzenie
skóra: +2 odporność, +1 jazda konna
krowi róg: +2 obchodzenia się ze zwierzętami, +1 dowodzenie
drewno: +3 pływanie
stek: +2 punkty życia, +1 wytrzymałość
indyk: +3 punkty życia
szpulka drutu: +3 zaskoczenie, +1 zastawianie pułapek
ciepły posiłek: +2 odporność, +2 wytrzymałość
cegła: +2 siła uderzenia, +1 budowa
kamienie szlachetne: +3 handel
szklanka wody: +3 wytrzymałość
łopata: +2 sprawność manualna, +1 budowa
węgiel: +3 chowanie się
bilet kolejowy: +2 chowanie się, +2 zaskoczenie
pióro kruka: +3 refleks
piryt: +2 handel, +1 dowodzenie
sukno: +1 handel, +2 unik
chorągiewka: +3 taktyka

W ankiecie proszę zaznaczać TAK lub NIE w zależności czy podoba się pomysł z cechami przedmiotu sam w sobie a jeśli masz własne propozycje rozmieszczenia cech to napisz posta :rolleyes:

a kartka papieru?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zamętu by nie było bo każdy produkt by miał swoje cechy normalne napisane tak jak teraz ma każdy przedmiot więc byłoby jasne co daje jaki bonus.

A moja propozycja uwzględniała tylko słabsze produkty bo na tamten czas tylko takie miałem okazję zdobyć - wiadomo że co trudniejsze to by miały nieznacznie większy bonus (w sumie +4, góra +5 punktów)
 

DeletedUser1710

Gość
Gość
Jestem na nie. Gdyby wprowadzić twój pomysł w życie to straciły ba na wartości
inne części ekwipunku i rozdawane umiejętności. Nie można też za wszystko dostawać punktów umiejętności bo jak mówią co za dużo to nie zdrowo.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Według mnie to świetny pomysł, ale przedmioty powinny też odejmować niektóre cechy. Nie może być z byt łatwo. Przy okazji, nauczy to przemyślenia.
 
Status
Zamknięty.
Do góry