DeletedUser
Gość
Gość
a może wykorzystać procenty np młotek daje +2% budowanie wtedy przy 50 pkt budowania dostajesz tylko 1 dodatkowy
Dodałem to jako alternatywę
a może wykorzystać procenty np młotek daje +2% budowanie wtedy przy 50 pkt budowania dostajesz tylko 1 dodatkowy
Juz rok ten temat jest wałkowany, czy myślicie że admini/programiści czy kto tam się tym zajmuje przez rok nie przymyśleli tego?
Na nie , w pomyśle nie przewidziano tego że gracze którzy rozwijają się tylko w kierunku jednej umiejętności mieli by zbyt duże bonusy.
Pozornie te 2% to mało ale gdy mamy np. budowniczych poziom 80 + te 2% budowania to dużo , szczególnie naboje w przypadku pojedynków
Sorry, ale jak bym dał WSZYSTKO w jedną umiejętność miałbym powiedzmy 400 punktów.
2% z tego to +8 w danej umiejętności.
Czy to tak dużo gdy masz już 400 punktów? Poza tym wtedy korzystasz tylko z jednego produktu a gracze grający "normalnie" korzystają z wielu produktów do wielu prac więc uważam że jest to zbilansowane...
jakbyś nie wiedział to niektóre produkty są potrzebne do zestawów, a poza tym jest taki przedmiot jak laska który daje +2 do charyzmy, dlatego jest unikatowy i warty 2800 $, a jeśli zostanie wprowadzone coś takiego, że zwykłe produkty (właśnie dlatego się tak nazywają) będą dawać bonusy to straci swoją unikatowość
kolejny pomysl tylko do zapelnienia miejsca na forum..
zebys mial gdzie schowac to, czego szukasz do zadania.
Jasne, że tak i mogłoby być tak że można wkładać po kilka rzeczy na jedno miejscy tzn. np. dopiero po włożeniu 10 zbóż możemy dodać sobie +1 do odporności.
Według mnie to świetny pomysł, ale przedmioty powinny też odejmować niektóre cechy. Nie może być z byt łatwo. Przy okazji, nauczy to przemyślenia.
np.:Jak ktoś pisał, że wtedy też powinny odejmować coś .
To po co mają dodawać jak i odejmować bez sensu ten pomysł jestem na nie. Przecież po odejmowaniu i dodawaniu się będzie zerować i po co nam to...?
Ja tak jeszcze w kwestii formalnej.
Na liście propozycji są "proste" produkty bo jak pisałem ten temat to właściwie zaczynałem grę i o innych to nawet nie wiedziałem
Teraz to pewnie inaczej by wyglądało
Wiem że to trochę głupie bo wędkę dostaje się dopiero po wykonaniu tej pracy więc może troche pozamieniać motorykę gry...odwieczny napisał:Wędka
+ 1 do Pracy Wędkowanie
To po prostu napisz...
Najlepiej uzasadniając dlaczego taki bonus do takiego produktu (bo nie zawsze rozumiem dlaczego taki a nie inny bonus - "whiskey +1 siła"? dlaczego? jakim cudem?),...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa (bo do naprawy przydają się narzędzia przecież)
ewentualnie dodaj też wartości ujemne-podając też dlaczego,...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa
-1 zaskoczenie (bo skrzynki z narzędziami często hałasują i to zmniejsza szanse zaskoczenia jak cię ktoś słyszy)
-1 strzelanie (strzelać z broni gdy trzyma się skrzynkę? trochę to niewygodne )
i dlaczego tylko niektóre wymieniłeś produkty...
np.:
a pominąłeś
Skrzynka z narzędziami
Uczepiłem się tej skrzynki, co? To tylko przykład... szkoda że jeden.
(...)
Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden przykład który wydaje się być banalny:
Wędka
+ 1 do Pracy Wędkowanie
Może by nie wprowadzać bonusów do umiejętności ale do samych konkretnych prac?
Łopata
+ 2 do pracy Kopanie grobów
Widzę, że na forum mamy sporo programistów z prawdziwego zdarzenia!
Każdy wypowiada się ile kodu trzeba dodać i jakie obciążenie dla serwerów wprowadzi każda zmiana.
Sorry, ale tego NIE WIEMY i trzeba przypuszczać, że skoro wprowadza się tak gigantyczne zmiany jak przebudowa wyglądu gry i głównych zasad typu bitwy o fort, to wprowadzenie bonusów dla JUŻ ISTNIEJĄCYCH produktów to góra godzina roboty dla twórców.
To zabrzmiało trochę obraźliwie... ale puszczam to mimo uszy
Niektórzy się na tym znają inni nie... Kto mówi prawdę a kto oszukuje tego się nie dowiemy...