Przydatne produkty

Podoba się?

  • TAK

    Głosy: 676 75,6%
  • NIE

    Głosy: 218 24,4%

  • W sumie głosujących
    894
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Juz rok ten temat jest wałkowany, czy myślicie że admini/programiści czy kto tam się tym zajmuje przez rok nie przymyśleli tego?
 

DeletedUser15276

Gość
Gość
Mi pomysł się podoba. Argument, że bonusów i tak jest dużo to chyba żart?
Możnaby to dopracować, żeby był balans i może uda się to kiedyś wprowadzić.

Drobne bonusy czasami się przydają. Nikt dzięki nim nie zdobędzie ogromnej przewagi nad przeciwnikiem, ale czasami ten jeden, dwa czy trzy pkt bardzo się komuś przydadzą.
Same produkty nie muszą dawać tylko + do umiejętności.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na nie , w pomyśle nie przewidziano tego że gracze którzy rozwijają się tylko w kierunku jednej umiejętności mieli by zbyt duże bonusy.
Pozornie te 2% to mało ale gdy mamy np. budowniczych poziom 80 + te 2% budowania to dużo , szczególnie naboje w przypadku pojedynków ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na nie , w pomyśle nie przewidziano tego że gracze którzy rozwijają się tylko w kierunku jednej umiejętności mieli by zbyt duże bonusy.
Pozornie te 2% to mało ale gdy mamy np. budowniczych poziom 80 + te 2% budowania to dużo , szczególnie naboje w przypadku pojedynków ;)

Sorry, ale jak bym dał WSZYSTKO w jedną umiejętność miałbym powiedzmy 400 punktów.
2% z tego to +8 w danej umiejętności.

Czy to tak dużo gdy masz już 400 punktów? Poza tym wtedy korzystasz tylko z jednego produktu a gracze grający "normalnie" korzystają z wielu produktów do wielu prac więc uważam że jest to zbilansowane...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Sorry, ale jak bym dał WSZYSTKO w jedną umiejętność miałbym powiedzmy 400 punktów.
2% z tego to +8 w danej umiejętności.

Czy to tak dużo gdy masz już 400 punktów? Poza tym wtedy korzystasz tylko z jednego produktu a gracze grający "normalnie" korzystają z wielu produktów do wielu prac więc uważam że jest to zbilansowane...

Zbalansowane :p
w każdym bądź razie jeszcze pozostaje kwestia pojedynków , w których te 8 pkt jest dośc ważne przy różnych mnożnikach , sam się przekonałem o tym ;)
Tak czy siak , jestem na nie .
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale weź pod uwagę ze niektóre przedmioty coś dają.tylko muszą być połączone z innymi.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na tak ale również minusiki.

np młotek - minus do sprawności manualnej itp, itd :p
skóra z bobra - minus do obchodzenia się ze zwierzętami, itp, itd.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wprowadzenie takich bonusów oznacza spore przeróbki w kodzie, a praktycznie nic nie dają, uważam pomysł za bezsensowny.
 

DeletedUser

Gość
Gość
jakbyś nie wiedział to niektóre produkty są potrzebne do zestawów, a poza tym jest taki przedmiot jak laska który daje +2 do charyzmy, dlatego jest unikatowy i warty 2800 $, a jeśli zostanie wprowadzone coś takiego, że zwykłe produkty (właśnie dlatego się tak nazywają) będą dawać bonusy to straci swoją unikatowość
 

DeletedUser

Gość
Gość
jakbyś nie wiedział to niektóre produkty są potrzebne do zestawów, a poza tym jest taki przedmiot jak laska który daje +2 do charyzmy, dlatego jest unikatowy i warty 2800 $, a jeśli zostanie wprowadzone coś takiego, że zwykłe produkty (właśnie dlatego się tak nazywają) będą dawać bonusy to straci swoją unikatowość

Produkty do zestawów...? No aż 3.


A co do tematu to jeślisię nie powtarzam, to jestem na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
właśnie dlatego jest ich tylko tyle, są wyjątkowe... wszystko robicie tylko po to by gra była łatwiejsza... mi tam the-west się podoba, dlatego w nią ram :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A ja jestem na tak... Jak ktoś powiedział te 2 czy 3 punkty (ale nie więcej) to nieduża różnica (w porównaniu z niektórymi wdziankami, które dają bonus po 30 pkt) Poza tym tylko te najtrudniejsze do znalezienia (5% w dół) i będzie OK
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wygląda fajnie ale jak ktoś chce bonusy z przedmiotów to niech uzbiera (kupi) sobie jakiś set i będzie miał bonus. Jestem temu przeciwny.
 

DeletedUser

Gość
Gość
kolejny pomysl tylko do zapelnienia miejsca na forum..

Jak każdy pomysł na forum :p

zebys mial gdzie schowac to, czego szukasz do zadania.

Po to jest przecież ekwipunek... Jeśli dobrze zrozumiałem to zdanie bo jak można schować coś co szukasz - szukasz to znaczy że jeszcze tego nie masz...

Jasne, że tak i mogłoby być tak że można wkładać po kilka rzeczy na jedno miejscy tzn. np. dopiero po włożeniu 10 zbóż możemy dodać sobie +1 do odporności.

Zboże? Bonus do odporności? Wiem że to tylko przykład ale zabawny :p



Według mnie to świetny pomysł, ale przedmioty powinny też odejmować niektóre cechy. Nie może być z byt łatwo. Przy okazji, nauczy to przemyślenia.

Pomysł dobry. Są plusy i minusy. Coś za coś

Jak ktoś pisał, że wtedy też powinny odejmować coś .
To po co mają dodawać jak i odejmować bez sensu ten pomysł jestem na nie. Przecież po odejmowaniu i dodawaniu się będzie zerować i po co nam to...?
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa
-1 zaskoczenie
-1 strzelanie
To się naprawdę zeruje, nie ma co :p

Ja tak jeszcze w kwestii formalnej.

Na liście propozycji są "proste" produkty bo jak pisałem ten temat to właściwie zaczynałem grę i o innych to nawet nie wiedziałem :D

Teraz to pewnie inaczej by wyglądało :)

To po prostu napisz... :p
Najlepiej uzasadniając dlaczego taki bonus do takiego produktu (bo nie zawsze rozumiem dlaczego taki a nie inny bonus - "whiskey +1 siła"? dlaczego? jakim cudem?),...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa (bo do naprawy przydają się narzędzia przecież)

ewentualnie dodaj też wartości ujemne-podając też dlaczego,...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa
-1 zaskoczenie (bo skrzynki z narzędziami często hałasują i to zmniejsza szanse zaskoczenia jak cię ktoś słyszy)
-1 strzelanie (strzelać z broni gdy trzyma się skrzynkę? trochę to niewygodne :p )

i dlaczego tylko niektóre wymieniłeś produkty...
np.:
a pominąłeś
Skrzynka z narzędziami

Uczepiłem się tej skrzynki, co? To tylko przykład... szkoda że jeden.

Jestem na Tak za wprowadzeniem pomysłu, chociaż trzeba by moim zdaniem popracować nad nim jeszcze.

// Połączono - Vilgee

Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden przykład który wydaje się być banalny:

Wędka
+ 1 do Pracy Wędkowanie

Może by nie wprowadzać bonusów do umiejętności ale do samych konkretnych prac?

Łopata
+ 2 do pracy Kopanie grobów

Wiem że wtedy naprawdę małe pożytki byłyby z takiego małego bonusu ale rzadko bo rzadko zdarza się że brakuje takiego małego bonusu do wykonania pracy...

odwieczny napisał:
Wędka
+ 1 do Pracy Wędkowanie
Wiem że to trochę głupie bo wędkę dostaje się dopiero po wykonaniu tej pracy więc może troche pozamieniać motorykę gry...
Do prac dołączyć nie tylko restrykcje dotyczącą umiejętności ale i konkretnych produktów... No bo przecież jak można wędkować bez wędki? Wtedy miejsce w ekwipunku na produkt miało by większe zastosowanie...
Np.:
Żeby wędkować musisz mieć w "Produktach" założoną wędkę.
Aby Kopać Grób musisz mieć w "Produktach" włożoną Łopatę.
itp.

Wiadomo, że wtedy pojawił by się problem: Skąd ja niby mam mieć taką wędkę jak ona jest dopiero możliwa do znalezienia po wykonaniu tej pracy?
Więc może zamiast potrzebnej do wykonania pracy Wędkowanie wędki potrzebny by był inny produkt "Kijek ze sznurkiem" który można by kupić na 1poziomie w General Store za marne grosze w losowych miastach (lub takie temu przedmioty niezbędne można by tylko kupić w miastach założyciela w których obecnie jest tylko hotel). A po wykonaniu pracy Wędkowanie pozostała by szansa na znalezienie wędki...
Można by z tego zrobić chyba kolejny pomysł do zapełnienia miejsca na forum... :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
To po prostu napisz... :p
Najlepiej uzasadniając dlaczego taki bonus do takiego produktu (bo nie zawsze rozumiem dlaczego taki a nie inny bonus - "whiskey +1 siła"? dlaczego? jakim cudem?),...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa (bo do naprawy przydają się narzędzia przecież)

ewentualnie dodaj też wartości ujemne-podając też dlaczego,...
np.:
Skrzynka z narzędziami
+2 naprawa
-1 zaskoczenie (bo skrzynki z narzędziami często hałasują i to zmniejsza szanse zaskoczenia jak cię ktoś słyszy)
-1 strzelanie (strzelać z broni gdy trzyma się skrzynkę? trochę to niewygodne :p )

i dlaczego tylko niektóre wymieniłeś produkty...
np.:
a pominąłeś
Skrzynka z narzędziami

Uczepiłem się tej skrzynki, co? To tylko przykład... szkoda że jeden.

(...)

Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden przykład który wydaje się być banalny:

Wędka
+ 1 do Pracy Wędkowanie

Może by nie wprowadzać bonusów do umiejętności ale do samych konkretnych prac?

Łopata
+ 2 do pracy Kopanie grobów

Cóż. Punkt po punkcie.

1. Łopata, wędka, skrzynka z narzędziami, itd
To wszystko są produkty które można zdobyć bardzo szybko będąc na niskim poziomie.
Właśnie dlatego nie są ujęte na liście. Celem propozycji jest dodanie do laski dżentelmena i 3 produktów z zestawów jeszcze kilka, które samodzielnie mogą nam dać mały bonus.
Produkty te muszą być na tyle trudne do zdobycia, by ktoś szczerze starał się je pozyskać. Tak jak niełatwo znaleźć laskę dżentelmena, tak stosunkowo niewielu graczy może nosić whisky czy naboje...
Właśnie dlatego, że są to "zaawansowane" produkty ich bonus nie będzie już tak duży w porównaniu z punktami umiejętności, które już gracz posiada.

2. Dlaczego siła w whisky itd
A dlaczego celowanie w niebieskiej koszuli i siła w koszuli w kratę?
Sorry, ale bonusy nigdy nie były uzasadniane, tak samo jak to, jakie umiejętności są wymagane do konkretnych prac.
Równie dobrze może dawać charyzmę itd. Kwestia jest taka, że podzieliłem trudne do zdobycia produkty tak, by każdy dawał inny bonus, a nie wszystkie podobny.

3. Kijek ze sznurkiem i inne "montowanie" produktów.
To jest dopiero komplikowanie gry. Kto będzie latał i montował takie rzeczy, by zdobyć kilka punktów pracy? Poza tym produkty mają pochodzić od konkretnych prac i niech tak pozostanie.

4. Jakie to duże zmiany w kodzie a jakie małe zmiany... (często się pojawia ten argument)
Widzę, że na forum mamy sporo programistów z prawdziwego zdarzenia!
Każdy wypowiada się ile kodu trzeba dodać i jakie obciążenie dla serwerów wprowadzi każda zmiana.
Sorry, ale tego NIE WIEMY i trzeba przypuszczać, że skoro wprowadza się tak gigantyczne zmiany jak przebudowa wyglądu gry i głównych zasad typu bitwy o fort, to wprowadzenie bonusów dla JUŻ ISTNIEJĄCYCH produktów to góra godzina roboty dla twórców.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Widzę, że na forum mamy sporo programistów z prawdziwego zdarzenia!

To zabrzmiało trochę obraźliwie... ale puszczam to mimo uszy :p

Każdy wypowiada się ile kodu trzeba dodać i jakie obciążenie dla serwerów wprowadzi każda zmiana.

Niektórzy się na tym znają inni nie... Kto mówi prawdę a kto oszukuje tego się nie dowiemy...

Sorry, ale tego NIE WIEMY i trzeba przypuszczać, że skoro wprowadza się tak gigantyczne zmiany jak przebudowa wyglądu gry i głównych zasad typu bitwy o fort, to wprowadzenie bonusów dla JUŻ ISTNIEJĄCYCH produktów to góra godzina roboty dla twórców.

Godzina? Tego nie byłbym pewien... ale zgadzam się że samo dodanie bonusów do produktów nie powinno być tak skomplikowane jak inne większe poprawki w grze.

Ciągle jestem na Tak za tym pomysłem. Dzięki że odparłeś moje wypowiedzi. W końcu ktoś argumentuje i "dba" o swój własny pomysł :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
To zabrzmiało trochę obraźliwie... ale puszczam to mimo uszy :p

Niektórzy się na tym znają inni nie... Kto mówi prawdę a kto oszukuje tego się nie dowiemy...

Akurat Ty tego argumentu nie przywołujesz więc tym bardziej możesz go zignorować ;)
Tak czy siak wracając do niego - nawet jeśli by się miało faktycznie okazać że dana propozycja wymaga pewnej pracy nad kodem to co nas ma to obchodzić?
Proponując dodanie dodatkowego przystanku dla linii autobusowej martwiłbyś się ile paliwa dodatkowo będzie spalał przewoźnik i czy kierowca da radę?

Jesteśmy graczami i musimy się traktować jak klientów / konsumentów a nie marudzące pasożyty :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry