"5. Z pary przechodzi jedna osoba, która wygrała więcej pojedynków.
6. W przypadku remisu decyduje ilość doświadczenia pojedynkowego zdobytego podczas drugiego etapu."
Totalnie bezsensowne zasady:
-wygrywam pierwsze 3 pojedynki (ekspiąc na przeciwniku z 80lvlpvp tym samym zdobywam jakiś 83lvlpvp) przeciwnik połapał się jaki mam build i zrobił reskill idealnie pode mnie... przeciwnik wygrywa 3 ostatnie pojedynki (ekspiąc na przeciwniku z 83lvlpvp => czyli zdobywa więcej xppvp). W dużych punktach jest remis, ale to przeciwnik przechodzi, bo miał lepsze naliczanie xp. Tymczasem zasady powinny premiować tego, który wygrał jako pierwszy!
-następny przykład: wygrywam 6:0 i przechodzę z 86lvlpvp; trafiam na gościa, który wygrał 4:2 i ma 84lvlpvp. Remisujemy 3:3 i on przechodzi dalej tylko dlatego, że ja grałem lepiej we wcześniejszej rundzie?
Skąd pomysł, żeby w starciu 1vs1 liczyło się xp? Obrażenia, czy ewentualne omdlenie, to już nie zasługują żeby je uwzględnić? Na normalnych serwerach omdlenie uniemożliwia pvp na 24h, więc powinno być jakoś nagradzane.
"3. Każdy gracz może zaatakować swojego przeciwnika trzy razy podczas całej 1/16."
Ja bym tu wolał napisać, że można zakończyć 3 swoje ataki, bo co... jak wyzwę pojedynek 5 min po przeciwniku i uśpię go w obronie, to swój atak zgodnie z zasadami zużywam? To samo z hotelem.
Czy 1/8 będzie nazywana jako "3 etap"? Chodzi mi o to, czy na te 3 pvp mamy 5 dni?
Czy i kiedy planowane jest zablokowanie graczy, którzy odpadli i teraz za garść srebrników wypaczają rywalizację?