Aktualizacja 1.27

  • Rozpoczynający wątek sebicjusz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser10568

Gość
Gość
link: http://forum.the-west.de/showpost.php?p=414608&postcount=335

Version 1.27 ziehlt mehr darauf ab, neue Premiumvorteile einzuführen, als vorhandene Spielfeatures zu verbessern oder neue Spielfeatures zu entwickeln. Da wir jedoch auch wenigstens ein neues Feature haben wollen, welches nicht Premiumbezogen ist, müssen wir noch beschließen, welches das sein soll. Die Duelle werden es aber nicht sein, denn das ist eindeutig zu umfangreich. Mein Vorschlag wären da entweder Warenhandel oder kleine Charakterboni bei Fortkämpfen für die anderen Charakterklassen (außer Soldaten) - aber da ist noch nichts beschlossen.
 

DeletedUser19255

Gość
Gość
404 Not Found to mi wyskakuje a mozna wiedziec cos wiecej o tym new premium?>? zgory dzieki.
 

DeletedUser10568

Gość
Gość
Na razie wiadomo tylko to. Jak chcesz się czegoś dowiedzieć więcej to przeszukaj ten lik co podałem może coś znajdziesz:)
 

DeletedUser19363

Gość
Gość
@PIOTREK94, myślisz że wszyscy znają perfect niemiecki ? Jeśli chodzi o te nowe premium przypuszczam że to będzie resetowanie swoich umiejętności, ponieważ na beta świecie jest takie coś.

Mały edit: "Version 1.27 ziehlt mehr darauf ab, neue Premiumvorteile einzuführen, als vorhandene Spielfeatures zu verbessern oder neue Spielfeatures zu entwickeln. Da wir jedoch auch wenigstens ein neues Feature haben wollen, welches nicht Premiumbezogen ist, müssen wir noch beschließen, welches das sein soll. Die Duelle werden es aber nicht sein, denn das ist eindeutig zu umfangreich. Mein Vorschlag wären da entweder Warenhandel oder kleine Charakterboni bei Fortkämpfen für die anderen Charakterklassen (außer Soldaten) - aber da ist noch nichts beschlossen. " W tym tekście nie ma nic o premium, Niemcy zastanawiają się co nowego wprowadzić, ale to nie będzie premium, nic do pojedynków bo jest ich dużo, myślą o jakiś przedmiotach z wyjątkiem żołnierzy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Z translatora nic się nie dowiedziałem :(
Słabo przetłumaczył...
Ja sobie poczekam aż ktoś zaproponuje lepsze tłumaczenie bo z tego to mało można się dowiedzieć:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
z angielskiego fora wyczytałem że prace mają trwać 1 maks ale exp i inne liczy się jak praca na 2 godziny tylko zabiera 1h 24 energi .i można ustawić 3 prace a premium 8 i mają coś zmienić w pojedynkach
 

DeletedUser

Gość
Gość
to bedzie zajefajna aktualizacja, a ta zmiana w pojedynkach to będzie dotyczyć przydzielania expa i kasy czy energii potrzebnej na pojedynek???
 

DeletedUser10568

Gość
Gość
@PIOTREK94, myślisz że wszyscy znają perfect niemiecki ? Jeśli chodzi o te nowe premium przypuszczam że to będzie resetowanie swoich umiejętności, ponieważ na beta świecie jest takie coś.

.....

Wiem że nie wszyscy znają perfect niemiecki i ja się do nich zaliczam :p ale wstawiłem to co znalazłem.
 

DeletedUser

Gość
Gość
And here are the first official information on 1.27:

- there will be some changes in the interface/ layout.

- the working system will be changed. Especially the working times will be influenced by 1.27

- new statistics of works will be collectable

- all fortfighters will be able to get to know their recruting status and who have recruted them

- bugfix: "reservist" and "traitor" status will be shown rightly now.

- some new premiumfeatures. Details are not confirmed yet, because the features become tested on the internal beta right now.

- new non-premium-feature: NPC-Duels on the map and instantduels. Instantduels, that means, that you can duel everyone directly at the place where he is standing and not in the saloon of the otherone's town. Maybe this thing will be in 1.28, the devs don't know yet how fast they'll be able to develope it.

1) Works:
- 2 hours of work will be as effective as 1 hour is now (luck, money, xp, motivation, etc). Here's an example:
Old: 2 Hours need 24 Energypoints and give 120$ and 100 XP
New: 1 Hour needs 24 Energypoints and gives 120$ and 100 XP

- There won't be a 2-hours-work any more.

- You will be able to set 3 works in your activity queue without premium and with premium 8 works.

=> The game becomes a bit more time-consuming but if you are active, you'll be more effective than before.

2) Duels:
- Duelprotection will be still active as now (duels only possible, if you are a member of a town)

- The duelfeature is the last feature on the To-Do-List for 1.27. If there will occure some problems, this feature might become set back for an undefinite time.

- Duels will be possible, while standing quite close to your enemy. You needn't stand on the same field as him.

- There will be two new "areas" in the duelmenu
-> 1. NPC-Duels: There you will be able to choose an npc-opponent from a list of npcs. NPCs which you couldn't defeat will stay in the list. The ones which you defeat will get out of the list and become after some time replaced by another one (or the same, not sure right now).
-> 2. Regular Duels: This will be a list of about 10-20 players, which are nearly as strong as you. Its function is to find possible opponents fastly.

Czekam z niecierpliwością na te pojedynki z npc i prace 1 godzinne :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo ciekawa aktualizacja premium "automatyzacja" bardziej się przyda :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
jakby komuś chciało się to przetłumaczyć na polski to był bym wdzięczny
 

DeletedUser12245

Gość
Gość
Z betta świata(forum miasta)

Aktualizacja 1.27
Ogólne:
- zmiana systemu pracy, zostaną one zmienione
- nowe statystyki prac, inny exp, kasa, szczęscie, niebezpieczeństwo
- pokazana rekrutajcja w forcie
- nowe premium
- pojedynki w miejscu w ktorym przeciwnik jest a nie w salonie.

Prace:
- 2 godzinna praca będzie tak samo opłacalna jak jednogodzinna
Przykład;
Stare: 2 godziny pracy, 24 energii, 100$ i 100 exp
Nowe: 1 godzina pracy, 24 energii, 100$ i 100 exp

Możliwość ustawienia 3 prac po kolei, dzięki premium aż 8

Pojedynki
- 2 nowe lokacje na mapie
-> 1. Pojedynki z NPC: W danym miejscu będzie lista NPC, które możemy wyzwać na pojedynek, po pewnym czasie pokonany NPC będzie zmieniany przez innego.
-> 2. Regularne pojedynki: Będzie podana lista 10-20 graczy równie silnych jak sam gracz.
 

DeletedUser

Gość
Gość
oby nie reskill za brylki.. bylo wiele protestow i obecnie jest wielki podzial na zwolennikow i przeciwnikow.. i teraz zalezy - czy gra ma byc przyjazna graczom czyt ma dawac zyski w zamian za przywileje... odnosnie aktualki to pewnie wprowadza za 2-3 tygodnie bo zawsze jest pewien poslizg miedzy beta a normalnymi swiatami, zreszto tu beda testowane zupelnie nowe rzeczy.. nie podoba mi sie ten pomysl z ta godzina bo teraz jest tak ze sie pracuje :

2h x 2 = 4h z kp 8h

a bedzie

bez kp - tak jak 6 a z kp jak 16.. jest roznica ? bo ja widze spora..

jesli chodzi o pojedynki to juz dawno zapowiadane urealnienie gry - nie sprowadza sie rywala z konca mapy tylko trzeba do niego sie przejsc.. utrudnienie dla pojedynkowiczow ktorzy normalnie wchodza do salonu i strzelaja do kogo sie da..

kto jest dobry z niemieckiego czy angielskiego to rzucilo mi sie tam na oczy... 1.28 tak wiec mocno pracuje administracja, tylko nie wiem nad czym ^^
 

DeletedUser13360

Gość
Gość
- nowe statystyki prac, inny exp, kasa, szczęscie, niebezpieczeństwo

Was ?

To ja zmieniam umiejętności, kupuje ciuchy, żeby odblokować sobie np "Napad" i mieć możliwość zdobywania dużej kasy a przy okazji coś ciekawego znaleźć, a tu się nagle okazać, że ta praca będzie tylko dawała expa ?

Jakoś mi się to nie widzi, ale ok...
 

DeletedUser10438

Gość
Gość
"- nowe statystyki prac, inny exp, kasa, szczęscie, niebezpieczeństwo"


a moze stworzmy nowych 10 klas postaci, skasujmy stare i rozlosujmy te wobec wszystkich graczy, nastepnie przydzielny kazdemu 20 przypadkowych ciuchow, 3 bronie i nieco kasy, a na koniec rozlosujmy kazdego w jakis swiat


KTOS CHYBA NA GLOWE UPADL!


jak mozna byc istota tak bezmyslna, aby zmieniac zasady gry w jej trakcie?? dzis mam prace ktore mi daja zalozmy +70% exp, jutro okazuje sie ze polowa daje po 40...


no gratulacje, za sam pomysl bo jesli to wejdzie w zycie to wiekszosc rozsadnych graczy, ktorzy planowali swoje poczynania, kroki i dalsze plany rzuci to wszystko w diably - widzac jak ktos sprzata im sprzed nosa to, na co tak ciezko pracowali

coz(mowiac o s11), chyba Panas ma najwiekszy problem(i zrobi mu sie goraco kiedy dowie sie o takich 'wspanialych' zmianach), bo jego gra opiera sie na pracach i fortach - ja przynajmniej mam do tego pojedynki ktorych JESZCZE NIE POPSULI

chyba Finox dobrze wiedzial co sie swieci i slusznie zawinal sie 'do domu'


i szczegolne wyrazy uznania, za zmiane czasu i ilosci prac... chyba naprawde brakuje Wam kasy skoro robicie az taka przepasc pomiedzy zwyklym graczem, a kp... wychodzi na to, ze niemal kazdy, kto planuje tutaj cos osiagnac bedzie musial sobie zakupic automatyzacje


co do zmiany stat za blylki to sie nie wypowiem bo moj post znow zostanie skasowany...

coz, chyba i bez tego zaraz zapewne wyladuje w smietniku... krytyka nie jest tu mile widziana
 

DeletedUser

Gość
Gość
"- nowe statystyki prac, inny exp, kasa, szczęscie, niebezpieczeństwo"


a moze stworzmy nowych 10 klas postaci, skasujmy stare i rozlosujmy te wobec wszystkich graczy, nastepnie przydzielny kazdemu 20 przypadkowych ciuchow, 3 bronie i nieco kasy, a na koniec rozlosujmy kazdego w jakis swiat


KTOS CHYBA NA GLOWE UPADL!


jak mozna byc istota tak bezmyslna, aby zmieniac zasady gry w jej trakcie?? dzis mam prace ktore mi daja zalozmy +70% exp, jutro okazuje sie ze polowa daje po 40...


no gratulacje, za sam pomysl bo jesli to wejdzie w zycie to wiekszosc rozsadnych graczy, ktorzy planowali swoje poczynania, kroki i dalsze plany rzuci to wszystko w diably - widzac jak ktos sprzata im sprzed nosa to, na co tak ciezko pracowali

coz(mowiac o s11), chyba Panas ma najwiekszy problem(i zrobi mu sie goraco kiedy dowie sie o takich 'wspanialych' zmianach), bo jego gra opiera sie na pracach i fortach - ja przynajmniej mam do tego pojedynki ktorych JESZCZE NIE POPSULI

chyba Finox dobrze wiedzial co sie swieci i slusznie zawinal sie 'do domu'


i szczegolne wyrazy uznania, za zmiane czasu i ilosci prac... chyba naprawde brakuje Wam kasy skoro robicie az taka przepasc pomiedzy zwyklym graczem, a kp... wychodzi na to, ze niemal kazdy, kto planuje tutaj cos osiagnac bedzie musial sobie zakupic automatyzacje


co do zmiany stat za blylki to sie nie wypowiem bo moj post znow zostanie skasowany...

coz, chyba i bez tego zaraz zapewne wyladuje w smietniku... krytyka nie jest tu mile widziana

I tu popieram Ksf.Przepaść pomiędzy userem z KP, a bez będzie oogromna...:rolleyes:
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Aktualizacja 1.27
Ogólne:
- zmiana systemu pracy, zostaną one zmienione
- nowe statystyki prac, inny exp, kasa, szczęscie, niebezpieczeństwo
- pokazana rekrutajcja w forcie
- nowe premium
- pojedynki w miejscu w ktorym przeciwnik jest a nie w salonie.

Prace:
- 2 godzinna praca będzie tak samo opłacalna jak jednogodzinna
Przykład;
Stare: 2 godziny pracy, 24 energii, 100$ i 100 exp
Nowe: 1 godzina pracy, 24 energii, 100$ i 100 exp

Możliwość ustawienia 3 prac po kolei, dzięki premium aż 8

Pojedynki
- 2 nowe lokacje na mapie
-> 1. Pojedynki z NPC: W danym miejscu będzie lista NPC, które możemy wyzwać na pojedynek, po pewnym czasie pokonany NPC będzie zmieniany przez innego.
-> 2. Regularne pojedynki: Będzie podana lista 10-20 graczy równie silnych jak sam gracz.


To ja sie lepiej nie wypowiem bo dostane bana lub znów jakieś upomnienia za język.

Ale jeśli zmniejszycie exp kase itd na obecnych światach to możecie już skasować tą grę bo ludzie wyjdą poprostu.

Będa musieli reskille robić , a pewnie nowe premium to reskill z abaryłki więc wam sie opłaci. Lecicie na kase jak psy do kości.

Jeszcze ta automatyzacja. Dziecko wymyśla ta aktualkę ?? pomyślcie trochę.


brawa dla tych panów lub pana .Żenada
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie ma powodów do paniki, nowości mogą jeszcze ulec zmianie, wszystko to są tylko plany developerów, a nie konkretne pewne informacje. Aktualizacji 1.27 nawet na becie jeszcze nie było, więc zanim wejdzie na normalne światy minie jeszcze sporo czasu i zapewne wszystko się zmieni.
 
Status
Zamknięty.
Do góry