Aktualizacja 1.27

  • Rozpoczynający wątek sebicjusz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Kolejna zmiana dla pracujących przy komputerze i bezrobotnych leni...

Będąc 8 lub więcej godzin w pracy +2g dojazdów nie chcę myśleć, ile więcej nabije siedzący w domu człowiek...
Na dodatek te same efekty w godzinę + darmowy codzienny exp + blokada 99poziomu.
Super... Czyli zapewnienie szybkiego dojścia do końca gry.

Wyraźnie więc widać, że InnoGames skupia się na dewelopingu gier dla dzieci z podstawówki/gimnazjum/średniej szkoły. Jest to zrozumiałe, bo osoby, przynajmniej posiadające pracę (ja należę do tych, co siedzą przy kompie, więc luz) albo które są na tyle poważne, aby nie grać w gry opowiadające o dzikim zachodzie rzadziej występują w takich grach. Więc tylko zyskają na takich zmianach, zyskają, bo przykładowo stracą 80% z jakichś powiedzmy 20 000 osób pełnoletnich, pracujących, aktywnych poza światem wirtualnym, ale otrzymają dajmy na to 20% więcej nowych graczy - właśnie takich dzieciaków, którzy mają czas. Więc opłaca im się to. Nie liczę już nawet bogatych, rozpieszczonych trzynastolatków z IQ 300, gdzie ich rodzice przecież kupią im osobne telefony na słanie SMSów na premium.
 

DeletedUser7292

Gość
Gość
A ja sie ciesze z tej zmiany godzin, bo podam jak to by ze mna wygladalo:
okolo 9 zaczne prac, dam 3x, plus potem dodam 4 raz, o 13 ide do hotelu, spie do 19, dajee sobie 3h, potem hotel i rano mam full energie i tak wkolo. W ten sposob wykonam 7x prace, a teraz moge tylko 5x. Gram bez autoamtyzacji. Jedynie czasem mam wiekszy zarobek i kolejna zaleta: Aktualnie przez 14 dni wykonam 70x prace, a po zmianie 98. To oczywiscie tylko matematyczne statystyki, ale ja widze duzy sens w tym :)
 

DeletedUser11649

Gość
Gość
Mnie ciekawi w(lub to co się stanie po niej) tej aktualizacji jedna jedyna rzecz.Ile osób nagle skończy grę.


Pojedynki z NPC-ami jeszcze ujdą ale te prace na 1h ....z KP to nawet 8 ale o tym nie bd wspominał,są korzyścią dla tych którzy siedzą NoN/StoP przed komputerem i odliczając czas kiedy im się "Wentkofanie" skończy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
A mnie jeszcze zastanawia inna kwestia - czy motywacja prac w związku ze skróceniem ich trwania o 50% będzie odpowiednio szybciej rosła czy nie. Jeśli nie, to się robi ciekawie, bo nie będzie można bazować na 5-6 ulubionych pracach w kółko powtarzanych, bo motywacja zbytnio spadnie i trzeba będzie kombinować z większą ilością prac...
 

DeletedUser

Gość
Gość
No z tymi pracami to troche przesada...ciekawe z jakiego powodu obniżyli opłacalnośc wykonywania prac o 2x ... dobrze, że pojedynki nie będą kosztowały po 24ptk energi...
 

DeletedUser

Gość
Gość
prace wywołają dużo zmian i chaosu, ludzie będą jęczeć ale za miesiąc dwa wszyscy się przyzwyczają i nie będą nawet pamiętać, że kiedyś było inaczej ;) Kwestia przyzwyczajenia, zobaczymy jak to wyjdzie bo na razie to jest za dużo niewiadomych... Bardziej mnie martwi fakt latania za ludźmi po mapie, jak ktoś jest aktywny to Ci od razu puszcza kontrę - ucierpią na tym zawadiacy i inni pojedynkowicze z małą ilością hp ;/
 

DeletedUser

Gość
Gość
te zmiany w systemie pracy i statystykach pracy - szczęście, kasa, doświadczenie to są robione aby w przyszłości wprowadzić nowe prace
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Jeżeli chodzi o zmiany, to ja bym te zmiany najpierw chętnie zobaczył a później komentował, ale zakładając że będzie skrócenie czasu pracy do 1h przy zachowaniu walorów pracy 2h oraz zmiana slotów z 2 na 3, 4 na 8 a także pojedynki na mapie to:

1. O pojedynkach na mapie wiadomo od 2 lutego. Nie ma co komentować, realizują własne założenia zmian w grze (http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=30557). Podobnie sprawa ma się jeżeli chodzi o pojedynki z NPC'ami

2. Premium automatyzacja zyskuje na wartości.

Zgadza sie! Tylko niech nikt tutaj nie próbuje wmawiać, że to na potrzeby serwerów i gry. Gry IG się rozwijają to zrozumiałem, że pracownicy chcą więcej zarabiać. Nikt im tego nie zabrania.

Kto tutaj próbuje wmawiać? Nie widzę tutaj takich wypowiedzi nikogo z teamu. Coś mi się wydaje, że zaczynasz na wyrost się spierać :p

Nie widzę tutaj żadnej krzywdy dla osób bez premium (poza tym, że będą musiały częściej zaglądać do gry). Z tym zaglądaniem to też nie do końca tak.

Po nowemu:
3x praca, praca+hotel, czyli 2 logowania na jednym cyklu energii.

Po staremu:
2x praca, 2x praca, praca+ hotel, czyli 3 logowania na jednym cyklu energii.

Na premium (zakładając że mamy też regenerację) to mamy 6 prac + hotel co daje jedno kliknięcie na cyklu energii. (ewentualnie po 6h kolejna praca + hotel, co daje 2 logowania)
 

DeletedUser11649

Gość
Gość
No z tymi pracami to troche przesada...ciekawe z jakiego powodu obniżyli opłacalnośc wykonywania prac o 2x ... dobrze, że pojedynki nie będą kosztowały po 24ptk energi...

Dzięki Paweł! Właśnie podsunąłeś mi nowy pomysł na propozycję!!:D


Czy NPC będzie dostosowany do gracza??
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak z innej beczki - wyobrażacie sobie 1,5 minuty zbierania tytoniu:)D), 5 minut przepędzania ptaków ?Start serwa będzie szybszy :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeżeli chodzi o zmiany, to ja bym te zmiany najpierw chętnie zobaczył a później komentował,
A dlaczego tak? Czyli jak mi nie będą zmiany odpowiadały to będą mógł grać po staremu? No raczej nie. Dlatego już teraz można wyrazić swoją dezaprobatę.
1. O pojedynkach na mapie wiadomo od 2 lutego. Nie ma co komentować, realizują własne założenia zmian w grze
Tak jak wyżej? Skoro zostało to rzucone jako luźna myśl o nadchodzącym zmianach to oznacza to, że nie ma pisać co o tym teraz sądzę?;)
2. Premium automatyzacja zyskuje na wartości.
Świętna nowina dla graczy!;) Teraz będzie jeszcze trudniej się obejść bez tego premium. A już inaczej zaplanowałem wydatki, a tu proszę taka okazja...;) Ja bym tego jako plus nie podawał.:p
Kto tutaj próbuje wmawiać? Nie widzę tutaj takich wypowiedzi nikogo z teamu. Coś mi się wydaje, że zaczynasz na wyrost się spierać :p
Ktoś o tym napomniał, że servery muszą być oplacane itp. Niekoniecznie z temau.
Nie widzę tutaj żadnej krzywdy dla osób bez premium (poza tym, że będą musiały częściej zaglądać do gry). Z tym zaglądaniem to też nie do końca tak.
Premium ma za zadanie ułatwić grę czyli jak to jest często w grach przeglądarkowych skrócić czas poświęcony na grę. Owszem będzie dalej sobie można radzić, ale wiąże się to z większa ilością czasu spędzonym na the-wescie.
To tak jak jest w innej grze IG - plemiona. Tam też można grać bez premium jeżeli ktoś nie planuje przez najbliższy czas odchodzić od kompa.
Jeżeli ktoś planuje ostro maniaczyć grę to zgadzam się, że ten nowy system prac jest zaletą.
[..]
Na premium (zakładając że mamy też regenerację) to mamy 6 prac + hotel co daje jedno kliknięcie na cyklu energii. (ewentualnie po 6h kolejna praca + hotel, co daje 2 logowania)
No tak przy założeniu, że dodatkowo kupię do automatyzacji premium na energię i poświęce wiecej czasu na the-west'a to nowe zmiany są dla mnie korzystne.:p

Wracając do cykli. Zakładam, że chcę nastawić tylko na pracę. Daje 2x2h. Kolejną pracę nastawiam dla przykłądu po 5h. Teraz przy takim założeniu tracę raptem pół pracy. Po zmianach będę mógł nastawić na 3 pracę. Czyli niby jestem już do przodu, ale kolejne 2h to jest strata dwóch prac. Trzeba pamiętać, że zawsze będzie spore grono, które to wykorzysta i nie będzie miało przestojów w pracach. Do tej pory przestoje w pracach nie odbijały się tak na levelu postaci.

Druga sprawa to pojedynki, a mianowicie nowy system prac, które bezpośrednio uderza w walki. Krótsze pracę spowodują szybszą stratę energi i będą wymagały dodatkowe snu w ciągu dnia (leżakowanie jak w przedszkolu:p). Czyli będą 2 razy mniejsze szanse na dorwanie kogoś... Do tego trzeba pamiętać, ze nie będzie już można atakować przez saloon, ale będzie trzeba uganiać się za przeciwnikiem czyli dodatkowa strata czasu. No i popołudniami z reguły gracze będą spać. (ci co pracowali od rana).

The-west wyróżniał się na tle innych gier przedlądarkowym tym, że nie wymagał dużo czasu. Nie trzeba było go aż tak dużo poświęcać na grę i przy tym można było mieć pewne osiągnięcia, a nie być tylko szarym graczem okupującym ostatnie miejsca rankingu. Nie chciałbym aby to się zmieniło. Jeżeli tak bedzie to po prostu odpuszczę dalszą grę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak z innej beczki jak chcesz coś powiedzieć innego - załóż temat.

No ciekawe ciekawe szczególnie z premium i skróceniem prac.By innogames zarobiło i to ostro powinni dać dużo więcej prac i itemów,przedmioty z npc i premium:Większe szanse, czyli większa szansa ze NPC da nam przedmiot.Jest dużo propozycji by innogames zarobiło ale nie chca ich wykorzystac.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Wasai nie wiem o co Ci chodzi z tym komentowaniem. Napisałem, że ja nie lubię komentować czegoś, zanim tego nie przetestuję (chociażby na becie). Nikomu nie ograniczam możliwości komentowania przecież. Pisałem wyłącznie o moich odczuciach. Jest wątek, można sobie komentować.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tyle się rozpisałem, a Ty zwróciłeś uwagę tylko na pierwszą część mojej wypowiedzi.:p Odniosłem takie wrażenie jakbyś dawał do zrozumienia, że lepiej się wstrzymać z komentowanie. Coś w stylu nie ocenia się ksiązki po okładce.:)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Tyle się rozpisałem, a Ty zwróciłeś uwagę tylko na pierwszą część mojej wypowiedzi.:p Odniosłem takie wrażenie jakbyś dawał do zrozumienia, że lepiej się wstrzymać z komentowanie. Coś w stylu nie ocenia się ksiązki po okładce.:)

Nie miałem nic ciekawego do powiedzenia, to nie pisałem :p
Z pojedynkami i spaniem, pewnie masz rację. Pytanie pozostaje otwarte co z regeneracją energii? Czy też będzie x2 czy nie? Z klikaniem też masz rację, ale ja akurat gram na premium, więc dla mnie ta zmiana nijaka jest. Pojedynków nie uskuteczniam, biorę jedynie pasywny udział, więc latanie mnie nie dotyczy. To chyba tyle jeżeli o moją postać chodzi.

//chociaż nie, raz miałem przypadek, że chciałem kogoś dorwać a on miał miasto po drugiej stronie mapki a grasował sobie na naszej stronie mapki i sypiał za kasę byle gdzie. Odpuściłem sobie, za dużo drogi. Teraz jak można wpłacać w obcych bankach to w ogóle jest dobra strategia z miastem na drugim końcu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
No właśnie, a ja nawet nie wiem jak się robi postać pod pracę.:D Moje obie postacie są nastawione w 100% na pojedynki. No ta na s1 akurat przechodzi reskill, wiec może teraz nie, ale tak to skupiam się tylko i wyłącznie na walce. Nie chciałbym, aby ta część gry została obcięta bo wtedy nie miałbym co robić na the-weście.
Może wtedy większy bonus dla zawadiaki. Np pojedynek będzie trwał 8 minut, a nie 10.;)

//chociaż nie, raz miałem przypadek, że chciałem kogoś dorwać a on miał miasto po drugiej stronie mapki a grasował sobie na naszej stronie mapki i sypiał za kasę byle gdzie. Odpuściłem sobie, za dużo drogi.
Jak tak często miałem na s1, ale tam na szczescie poruszanie się jest przyśpieszone 2x, więc jeszcze jakoś się dało.:p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
a mi sie to podobra, będe mógł odrazu atakować gracza którego zauwarzyłem przy pracy albo dobić leszcza, a z skróceniem czasu pracy też fajnie bo zazwyczaj rano moge wejść na westa w szkole, a po 10 niemam już takiej możliwości, a aktywacja 3prac pomoże mi w bitwach o fort bo zazwyczaj szkoda mi energii
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak dla mnie każda zmiana może być :D
W pojedynkach zwiększy się wartość bonusu zawadiaki bo co pojedynek trzeba będzie pewnie biegać.... no ale za dużo nam nie daje 25% dodatkowe(100%+150%(kłusak) /10) ... powinno się teraz zwiększyć bonus zawadiaki do 20% ... nadal nie będzie on duży a jednak już będzie pomagał w pojedynkach :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry