Aktualizacja 1.27

  • Rozpoczynający wątek sebicjusz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
miejmy nadzieje... ponieważ zmiany mają zatrzymywać graczy a nie nakłaniać ich do odejścia....
 

DeletedUser10438

Gość
Gość
dla mnie jedno jest pewne:

sprawa ze zmiana pracy(z 2h na 1 oraz odnosnie kolejkowania ich ilosci) ulegnie zmianie bo:
- nie zniecheci to zbytnio graczy do gry
- nabije tworcom sporo kasy za zwiekszona liczbe zakupow automatyzacji


oby tak dalej - moze zrobmy takie ogolne premium account, ktore pozwoli graczom kupowac przedmioty ze sklepow +8lvl a innym to zakazmy, do tego max 2 razy dziennie mozna sie przebrac(raz jak sie wstanie i raz przed snem) - dla realizmu naturalnie, a kto nie chce niech rowniez placi za specjalne kp, do tego specjalne kp dla miasta, aby moglo na bitwy fortowe wprowadzac o 20 wiecej osob niz wynosi granica a bron zadawala o 50% wiecej obrazen niz zwykle...


co do jednego mam nadzieje ze wprowadzicie kp na reskila! wtedy stracicie to, o co tak bardzo zabiegacie czyli mase kapuchy, potem bede sie smial z pokracznych tlumaczen dlaczego jest to cofane itd


swoja wypowiedz kieryje do Tworcow gry, jak i osob odpowiedzialnych za zmiany na polskich swiatach, niech ludzie nie majacy na to wplywu a pracujacy na forum nie biora tego do siebie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja nie wiem po co te podchody. Niech po prostu wprowadzą, żeby po miesiący bezpłatniej gry dalsza rozgrywka była płatna. Przecież te zmiany w pracach mają na celu większe wykorzystanie konta premium "automatyzacja".

Do tego te zmiany w pojedynkach. Nie dość, że po wejściu fortów pojedynki bardzo ucierpiały, to teraz zapowiada się kolejny cios dla tej cześci gry.

Jeszcze co do samych pojedynków. Te zmiany na pewno ograniczą liczbe pojedynków. Do tego utrudni to grę typowym ofensorom, którzy mają słabą obronę. Sprowadza się to do tego, że klasa postaci zawadiaka będzie jeszcze rzadziej wybierana.

Nie wiem dlaczego ludzie z IG decydują się na takie diametralne zmiany. Rozumiem drobne korekty, ale nie całkowita zmiana zasad.

Dodam, że trzeba przecież urealnić grę. Może jeszcze wprowadzimy jedzenie. Najlepiej kupowane za baryłki.;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
chyba najgorsze z tego wsyztskiego to te 2-godzinne i prace i (numer 1 na liscie bezsensu) bieganie za ludzmi aby ich zaatakowac- juz teraz jest ciezko kogos zlapacbo sie po hotelach ludzie chowaja...
 

DeletedUser10438

Gość
Gość
a wlasnie, co do pojedynkow w miejscach graczy, ciekawi mnie jeden fakt

jesli np robie jakiegos zoldaka, ktorego moze wykonywac ledwie garstka osob na calym swiecie, to czy kazdy pojedynkowicz bedzie mogl tam pojsc w to miejsce i mnie zaatakowac, czy tez jedynie te osoby ktore maja owego zoldaka dostepnego?


wiem ze zapewne nie uzyskam odpowiedzi na to pytanie, ale w sumie to nurtujaca oraz istotna kwestia, poniewaz jesli by bylo tak jak jest teraz(masz prace dostepna - mozesz tam isc) to pojedynki miedzy ogromna iloscia graczy o zbieznych lvlach a roznej broni(strzelecka/biala)bylyby niemozliwe


a kwestia ucieczki przed rywalem? teraz jesli jest ktos aktywny to z latwoscia umknie do hotelu, natomiast jesli po owym upku ucieczką bylaby kazda zmiana pozycji na mapie, gra stalaby sie paranoja

a wierzcie mi ze niekonczace sie poscigi, nikogo nie przyciagna o gry, jako innowacyjna i 'zachecajaca' zmiana
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem coście się tak czepili tych prac i premium automatyzacji. Przecież graczom bez KP też będzie łatwiej, teraz mogą ustawić 2 prace, lub np 1 pracę + spanie, po ewentualnej zmianie będą mogli ustawić 3 prace, lub np 2 prace + spanie. Przepracowane 2h pracy będą dawały tyle samo korzyści co aktualnie 4h, więc zwykły gracz otrzyma jeszcze możliwość spania po 2h(wartej 4h) pracy. Wszędzie się dopatrujecie podstępu by kupić KP, a z drugiej strony chyba każdy gracz wie, że bez KP, nie było by gry.
Po za tym, było tu wspomniane, że nie zmienia się reguł gry, w trakcie. Zgadzam się z tym, ale były już one zmieniane wielokrotnie, każda aktualizacja to sprawia, każdy nowy przedmiot, nowa praca, forty, każde nowe zadanie na niższy poziom niż mamy sprawia, że ktoś inny ma łatwiej niż my mieliśmy o zmianie R/O nie wspominając. Gra się toczy, reguły nie są zmieniane by komuś konkretnemu ułatwić, a innemu utrudnić grę, raz się zyskuje, raz traci, ważne by coś się działo, a gra rozwijała.
 

DeletedUser10438

Gość
Gość
jak zmienicie cokolwiek zwiazanego z pracami(poza dodaniem nowych bez zmian starych) to ta gra momentalnie straci conajmniej kilkanascie % graczy


minimalny prog zadawanych obrazen ORkom sprawil jedynie to, ze czasem ktos majacy malutko strzelania/su moze wygrac pojedynek jesli otrzyma 0 lub 1 cios od ORka, niz poza tym - troszke hp mniej(co to za problem dla ORka) oraz raz na jakis czas przegrany pojedynek z takim graczem. ilu jest sposrod graczy jest ORkow? i ilu z nich na tym ucierpialo? chyba niewielu bo i na nowych swiatach topki pojedynkowiczow dalej sa nimi wypelnione

natomiast zmiana wymogow jak i profitow plynacych z prac posypie taktyke oraz plany prowadzenia swojej postaci kazdej ptzyszlosciowo myslacej osobie, pomysl na postac moze zostac popsuty a dopiero co wykonane zakupy trafia do kosza

dostrzegasz roznice? zarowno ilosciowa jak i dotyczaca istotnosci?



co do automatyzacji, jesli nie chodziloby o kase, to proporcje zostalyby zachowane, tzn jest 2 zwykle i 4 z automatyzacja, wiec w aktualce powinno byc: 4 zwykle i 8 z kp

wtedy raczej nikt, nie mialby pretensji a ludzie byliby wdzieczni :)


slowo ORk nie zostalo uzyte przeze mnie w znaczeniu pejoratywnym, jest to jedynie posluzenie sie skrotem myslowym, czescia TheWestowego slangu okreslajacego osobe rozdajaca umiejetnosci pojedynkowe w znaczacym stopniu w refleks oraz odpornosc


PS. forty buly wymuszona i przez to niedopracowana zmiana, poniewaz gra tracila w duzym tempie graczy i musiano cos zrobic, aby ich zatrzymac
 

DeletedUser

Gość
Gość
No dobra, ale to sprowadza się do tego, że gracze będą musieli częściej się logować. Co z tego, że będzie można nastawić trzy prace skoro tak de facto będzie się pracować 3 godziny, a nie 4. Do tego, żeby pracować cały dzień to będzie trzeba mieć premium. Energia skonczy się już koło południa. Osoby, które zakupią cały pakiet premium będą miały jeszcze większe pole do popisu.

Jedną z główych zalet the-west jest fakt, że gra w porównaniu do innych gier przeglądarkowych zajmuje bardzo mało czasu. Nie grając wcale aktywnie można byc w miare dobrym i nie odstawać od innych. Te aktualizacje mają to zmienić.
W końcu w ciągu doby zamiast 12 prac można wykonać aż 24! Diametralna rożnica.

Poza tym dlaczego premium automatyzacja będzie dawała tyle samo, a po prostu bez premium zostanie gra obcięta. To tak jakby enegri miało się bez premium 90, a z premium dalej 150. No jawne wyłudzanie kasy.;) W końcu im więcej mam tym wiecej chce.;)

Co do wcześniejszych zmian, które zostaly wprowadzone po aktualizacjach. R/O to była korekta. Forty to była zupełnie nowa rzecz w the-weście. Nie zmieniała gry, a jedynie ją urozmaicała. Ta samo nowe przedmioty. Dawały nowe możliwości, ale nie zmieniały systemu w grze tak jak to ma być teraz np z pojedynkami.

Odnoszę wrażenie, że to sprowadza się do tego aby pojedynki były dodatkiem do gry, a nie jego integralną częścią. Nie będzie się już mozna skupić przede wszystkim na walkach. No chyba, że ktoś z domu nie będzie wychodził i będzie się bawił w chowanego, z każdym kogo się będzie chciało zaatakować.

Oczywiście te zmiany mogą nigdy nie zostać wprowadzone, ale na dzień dzisiejszy ja osobiście jestem im przeciwny.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Generalnie jeśli chodzi o system czasu pracy, to zmiana będzie nawet znikoma, gdyż bez premium będziemy mieli nie "2 prace w kolejce" ale "1.5". Ta jedna godzina to nie jest zbyt wielka zmiana, martwmy się raczej o doświadczenie, albo całkowitą modyfikację własności, wymaganych umiejętności oraz trudności w poszczególnych pracach. Twórcy najwyraźniej uznali, że gra stanie się lepsza (w ich mniemaniu, przynajmniej) oraz bardziej realistyczna, jeśli jedna godzina będzie liczyła się tak, jak dwie - uzupełniwszy moje wcześniejsze zdanie, napiszę że: bez premium będziemy mieli nie "2 prace w kolejce" ale "3". Jak dla mnie, to korzystna zmiana - loguję się z reguły codziennie po kilka razy.

Pozostaje kwestia, czy mają zamiar modyfikować całkowicie system walk już w 1.27. Słyszałem z niepotwierdzonych oraz pośrednich źródeł (na forum chyba też o tym czytałem, ale nie mogę sobie przypomnieć), że nie będzie już tak, iż każdy ma osiem strzałów, wejdą jakieś specjalne ciosy, możliwość pojedynku z danym graczem będzie inna niż obecna, tj. minimalnie 1 XP czyli inaczej mówiąc zależności poziomowe.

Cóż, co będzie, to będzie, jednakże ja bym osobiście chciał, żeby zaniechać zmian przynajmniej na paru światach, ale byłaby to swoista "blokada" dla coraz to późniejszych wersji.

PS: wiem, gadam może trochę nie od rzeczy i ktoś może się zbulwersować moją wypowiedzią i nastawić krytycznie do niej, po czym zgasić mnie za pomocą treści o tym "jak ja to niby nie znam się na grze". Nie podoba się? Udawaj, że nie czytałeś. Piszę tak może dlatego, że jest już dwadzieścia po drugiej, a ja jestem chory na jakąś wkurzającą dolegliwość związaną z kaszlem, który zalicza czasem COMBO 30 kaszlnięć, katarem i bólem wszystkiego.
 

DeletedUser12207

Gość
Gość
Według mnie, to zrozumiałe że twórcy chcą zarobić na grze, nie ma co się na nich za to złościć czy próbować "jechać" tekstami typu "lecicie na kasę jak psy na kości" :rolleyes: inwencja i know how w dzisiejszych czasach to źródło zarobku i to jest zdrowe.

Dziwi mnie natomiast to, że sami sobie niestety tą kasę odbiorą, bo ludzie w końcu przestaną grać. The-west niestety robi się grą coraz mniej interesującą, a kiedy wprowadzone zostaną zmiany w pojedynkach to graczom, dla których west miał być rozrywką a stanie się przykrą gierką, w której muszą się uczyć od nowa "chodzić", to im się nie będzie chciało. Człowiek jest z natury istotą leniwą, a jeśli okaże się, że reskille które ludzie zrobili żeby dziś móc wykonywać wszystkie prace, po aktualce będą bezużyteczne to też się mocno wkurzą i rzucą to wszystko.

Wbrew temu co ktoś tam wyżej wspomniał o TOP pojedynków to wcale nie są one już tak wyładowane graczami R/O. Powiem więcej, kupa tych graczy skasowała konta, lub je porzuciła. Są też oczywiście i tacy, którzy zostali i zrobili reskill, ale to nie byli R/O w 100%. Refleks i odporność od samego początku nie były umiejętnościami przemyślanymi i należało je zmodyfikować, żadne inne umiejętności nie mają aż takiego wpływu na wynik pojedynku.
Pomysł zmiany o 100% mechaniki pojedynków to niestety nie jest zmiana, która usprawni grę, a niestety zniechęci do niej tylko jeszcze większą ilość graczy, po co zmieniać coś co jest dobre? Atakowanie w miejscu w którym jest przeciwnik doprowadzi tylko do jednego, coraz więcej graczy będzie grało, a właściwie dogorywało w grze, poza miastami...

Co postanowią developerzy to będzie, gra się skomercjalizuje jak dziesiątki innych przed nią, dla starych graczy będzie to już zupełnie inny west, a dla nowych może być całkiem ciekawy, kto wie... :rolleyes:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Poczekajmy jak to będzie wyglądało na becie ;)

Mnie martwi to że trzeba lecieć daleko za przeciwnikiem żeby go zaatakować , lecz to co jest teraz że wbijasz do saloonu i atakujesz też jest bez sensu ;/
 

DeletedUser

Gość
Gość
Chyba malkontenci trochę przesadzają z narzekaniem na przedstawiony projekt zmian. Jeśli wejdzie to w przedstawionym na forum kształcie, to np.: z pracami zmiana będzie dobra i dla osób z premium i bez premium. Na S1 gram bez premium i tylko 2 zlecenia, jakie mogę dać, to zdecydowanie za mało - czasem nie loguję się na konto za dnia przez 10 godzin "bo coś mi wypadło", nie mówiąc już o nocach. Ustawiam często więc spanie w hotelu no i postać często moja siedzi w nim z pełną energią i pż. Jeśli w 1.27 faktycznie za 1h pracy dostanę tyle samo zarobku i doświadczenia i jedno zlecenie więcej - to super! Ustawię 2xpraca i 8 godzin snu! Nawet ostatnio zastanawiałem się czy jednak automatyzacji na S1 nie kupić, bo to ograniczenie 2 zadań jest wkurzające, jeśli postać ma nic nie robić przez 1/3 dnia, ale teraz automatyzacji raczej na pewno nie kupię. 2xpraca "zjada" połowę punktów energii, więc i tak trzeba będzie częściej siedzieć w hotelu. Z kolei na S11, gdzie mam premium, zdaję sobie sprawę, że też relatywnie częściej będę spał w hotelu/koszarach i krócej będę wystawiony na ostrzał pojedynkowiczów. Z premium mam do dyspozycji większy wachlarz prac. Krócej też będzie się dochodziło do 99 w obu przypadkach - z i bez premium.

Co do "nie zmienia się zasad w trakcie gry", to trochę nie na miejscu. Wtedy nie byłby żadnych aktualizacji, zmian, innowacji. Deweloperzy są w ogóle tutaj bardzo w porządku - zapowiadają te zmiany, w wielu innych grach po prostu się zmienia i tyle.

Już bardziej szkodliwe dla "grywalności" moim zdaniem było wprowadzenie łatwego zadania na DBS niż to.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Według mnie, to zrozumiałe że twórcy chcą zarobić na grze, nie ma co się na nich za to złościć czy próbować "jechać" tekstami typu "lecicie na kasę jak psy na kości" :rolleyes: inwencja i know how w dzisiejszych czasach to źródło zarobku i to jest zdrowe.
Zgadza sie! Tylko niech nikt tutaj nie próbuje wmawiać, że to na potrzeby serwerów i gry. Gry IG się rozwijają to zrozumiałem, że pracownicy chcą więcej zarabiać. Nikt im tego nie zabrania.

Co postanowią developerzy to będzie, gra się skomercjalizuje jak dziesiątki innych przed nią, dla starych graczy będzie to już zupełnie inny west, a dla nowych może być całkiem ciekawy, kto wie... :rolleyes:
Wszystko zmierza w tym kierunku. Sam odnoszę wrażenie, że InnoGames bardziej chodzi o przyciągnięcie nowych graczy aniżeli zatrzymanie starych. Dziwna polityka... Przcież największą zmorą gry jest wkradającą stagnacja po pół roku gry. Do tego teraz grę mają rzekomo przyspieszyć tymi jednogodzinnymi pracami. No chyba, że grę mają urozmaicić pojedynki, a dokładniej ganianie się z przeciwnikiem. Przecież już teraz są motywy gdzie Ci najbardziej aktywni nastawieni na atak poruszają się 10 minut od hotelu do hotelu.. Pojedynki raczej staną się po prostu bardziej upierdliwe.

Chyba malkontenci trochę przesadzają z narzekaniem na przedstawiony projekt zmian.
Zastanów sie logicznie nad sensem tym zmian. Tutaj wcale tak de facto nie będziesz miał daną możliwość nastawienia jednej czynności więcej tylko dostaniesz przyśpieszoną grę. W tym momencie jeżeli nie wejdziesz jednego dnia w ogóle na the-westa to stracisz 2x więcej jeżeli chodzi pracę. Najwidoczniej IG chce aby gracze wchodzili codziennie (bonus logowań) oraz jak najczęściej (skrocone prace). Po prostu gra będzie zabierała wiecej czasu, a to był jej główny plus, że tak nie było.
Co do "nie zmienia się zasad w trakcie gry", to trochę nie na miejscu. Wtedy nie byłby żadnych aktualizacji, zmian, innowacji. Deweloperzy są w ogóle tutaj bardzo w porządku - zapowiadają te zmiany, w wielu innych grach po prostu się zmienia i tyle.
Dodawanie nowych elementow i urozmaicanie gry to trochę co innego niż zmiana mechaniki gry. Jakoś w pierwszej grze IG - plemiona tak nie jest.
Już bardziej szkodliwe dla "grywalności" moim zdaniem było wprowadzenie łatwego zadania na DBS niż to.
Też tak myślalem ale wbrew pozorom dużo osób nie ma tej broni. Ci co uważanie nie śledzili forum po prostu jej nie zdobyli.;) Chociaż jest to niezłe ułatwienie. Dla gracza na 45 levelu takie cacko to duży plus.:p

btw: Lepiej teraz napisać co nam nie pasuje niż upominać się po fakcie. Poza tym nikt nikomu łaski nie robi. Gra się popsuje albo będzie zabierała za dużo czasu to sie konto skasuje i tyle.:p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
czytam wasze wypowiedzi i czytam, analizuje zdania innych co wam sie podoba a co nie i dochodze do wniosku, ze wiekszosc osob (ja sie zaliczam) przezyje wszystko inne oprocz zmian w pojedynkach i wymaganiach prac. NIE BEDZIE sie dalo pojedynkowac grajac w berka, a rozwalanie skrzetnie zaplanowanych strategi rozwoju jest niepowazne.

mam nadzieje ze tego nie wprowadza i uda sie to wyperswadowac (tak samo jak z r/o zmniejszonym do 75% a nie 50%)

edit: przed chwila mialem sytuacje. koles obudzil sie z hotelu wiec go atakuje. gdy zostalo 10 sekund w pojedynku poszedl znowu spac. i takie sytuacje sa bardzo bardzo bardzo czesto. i ciezko jest TERAZ kogos zlapac. wiec prosze powaznie przemyslcie to cale bieganie...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser12245

Gość
Gość
Moim zdaniem jeśli w życie miałaby wejść taka aktualizacja, to wyłącznie na nowo utworzonych światach, a nie zmieniać reguł gry na starych światach, gdzie gracze są przyzwyczajeni do starych zasad.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zastanów sie logicznie nad sensem tym zmian. Tutaj wcale tak de facto nie będziesz miał daną możliwość nastawienia jednej czynności więcej tylko dostaniesz przyśpieszoną grę. W tym momencie jeżeli nie wejdziesz jednego dnia w ogóle na the-westa to stracisz 2x więcej jeżeli chodzi pracę. Najwidoczniej IG chce aby gracze wchodzili codziennie (bonus logowań) oraz jak najczęściej (skrocone prace). Po prostu gra będzie zabierała wiecej czasu, a to był jej główny plus, że tak nie było.

Dodawanie nowych elementow i urozmaicanie gry to trochę co innego niż zmiana mechaniki gry. Jakoś w pierwszej grze IG - plemiona tak nie jest.

Też tak myślalem ale wbrew pozorom dużo osób nie ma tej broni. Ci co uważanie nie śledzili forum po prostu jej nie zdobyli.;) Chociaż jest to niezłe ułatwienie. Dla gracza na 45 levelu takie cacko to duży plus.:p

btw: Lepiej teraz napisać co nam nie pasuje niż upominać się po fakcie. Poza tym nikt nikomu łaski nie robi. Gra się popsuje albo będzie zabierała za dużo czasu to sie konto skasuje i tyle.:p

Z tego, co pamiętam, to będzie krótsza praca, ale też o 1 więcej zadanie będzie można przydzielić. Nie mniej jednak między 3 zadania bez premium a 8 zadań z premium - cóż, faktycznie różnica między graczami będzie rosła znacznie szybciej. Ale dla osób, które radość czerpią z samej gry, a nie zawziętej rywalizacji, to spory plus! Tak jak pisałem na S1 gram dla przyjemności i 2 zadania, to dla mnie spore ograniczenie, zwłaszcza, jak chcę pojedynkować się i potem skoczyć do pracy - jeden ledwie pojedynek i jedna praca... Inaczej muszę siedzieć i pilnować monitora... A tak czy owak trzeba się logować codziennie...

Faktycznie tą aktualizacją zyskują osoby bardzo aktywne, nastawione na pracowanie, czyli w dużej mierze znowu budowniczy (5% więcej expa z prac), czas przeznaczony na prace spada o 50% a efekt ten sam. Czyli fortowcy i pojedynkowicze mają trochę gorzej, ale przecież nie samymi bitwami żyje człowiek! Bardzo wielu wytrawnych graczy wręcz poświęcało się w 100% fortom, wiedząc, że tam znajdą znacznie lepszy exp niż w początkowo dostępnych pracach. Nie jestem pewien czy te zmiany faktycznie wyjdą na zdrowie, nie chcę być tu adwokatem diabła, ale może nie będzie tak źle?

Co do pojedynków, to się nie wypowiadam, bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić... Co znaczy, że będę widział kilkunastu równych sobie przeciwników z okolicy? A jak będzie dalej to już nie będę mógł zaatakować? Albo jak będę chciał kogoś słabszego, to już go nie pokaże?
 

DeletedUser7971

Gość
Gość
Teraz najbardziej przydatne bedzie premium zwiekszajace energie, a nie automatyzacja.

Jesli tak dalej pojdzie, to w przyszlosci 99 poziom bedzie sie wbijalo w 2 miesiace...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem jeśli w życie miałaby wejść taka aktualizacja, to wyłącznie na nowo utworzonych światach, a nie zmieniać reguł gry na starych światach, gdzie gracze są przyzwyczajeni do starych zasad.

Dokładnie. Pojedynki z NPC na mapie mogliby tylko dodać:)

A tak nawiasem mówiąc to lepszym pomysłem byłoby dodanie nowych prac, spodni i pasków, a nie kombinowanie z systemem gry.
 
Kolejna zmiana dla pracujących przy komputerze i bezrobotnych leni...

Będąc 8 lub więcej godzin w pracy +2g dojazdów nie chcę myśleć, ile więcej nabije siedzący w domu człowiek...
Na dodatek te same efekty w godzinę + darmowy codzienny exp + blokada 99poziomu.
Super... Czyli zapewnienie szybkiego dojścia do końca gry.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Widze ze zdania sa podzielone... Jednak jezeli o mnie chodzi jestem całkowicie przeciwny jakimkolwiek zmianom. Do końca nie wiem z czego to wynika ale moze z tego ze jeszcze nie "oswoilem" sie z TW, gram stosunkowo krotko, na powaznie dopiero s10 - swoja droga moja pierwsza postac pojedynkowa, po przejsciach ale top1, jakos sie trzyma ;). Gra mi sie dobrze, mam jeszcze wiele do zrobienia. Nie odczuwam zadnej checi zmian i mysle ze tworcy tez nie ale zapewne sytuacja finansowa stawia ich pod sciana i musza jak najszybciej zdobyc srodki zeby gre utrzymac. Innego powodu nie staram sie nawet dopatrywac...
 
Status
Zamknięty.
Do góry