DeletedUser
Gość
Gość
miejmy nadzieje... ponieważ zmiany mają zatrzymywać graczy a nie nakłaniać ich do odejścia....
Zgadza sie! Tylko niech nikt tutaj nie próbuje wmawiać, że to na potrzeby serwerów i gry. Gry IG się rozwijają to zrozumiałem, że pracownicy chcą więcej zarabiać. Nikt im tego nie zabrania.Według mnie, to zrozumiałe że twórcy chcą zarobić na grze, nie ma co się na nich za to złościć czy próbować "jechać" tekstami typu "lecicie na kasę jak psy na kości" inwencja i know how w dzisiejszych czasach to źródło zarobku i to jest zdrowe.
Wszystko zmierza w tym kierunku. Sam odnoszę wrażenie, że InnoGames bardziej chodzi o przyciągnięcie nowych graczy aniżeli zatrzymanie starych. Dziwna polityka... Przcież największą zmorą gry jest wkradającą stagnacja po pół roku gry. Do tego teraz grę mają rzekomo przyspieszyć tymi jednogodzinnymi pracami. No chyba, że grę mają urozmaicić pojedynki, a dokładniej ganianie się z przeciwnikiem. Przecież już teraz są motywy gdzie Ci najbardziej aktywni nastawieni na atak poruszają się 10 minut od hotelu do hotelu.. Pojedynki raczej staną się po prostu bardziej upierdliwe.Co postanowią developerzy to będzie, gra się skomercjalizuje jak dziesiątki innych przed nią, dla starych graczy będzie to już zupełnie inny west, a dla nowych może być całkiem ciekawy, kto wie...
Zastanów sie logicznie nad sensem tym zmian. Tutaj wcale tak de facto nie będziesz miał daną możliwość nastawienia jednej czynności więcej tylko dostaniesz przyśpieszoną grę. W tym momencie jeżeli nie wejdziesz jednego dnia w ogóle na the-westa to stracisz 2x więcej jeżeli chodzi pracę. Najwidoczniej IG chce aby gracze wchodzili codziennie (bonus logowań) oraz jak najczęściej (skrocone prace). Po prostu gra będzie zabierała wiecej czasu, a to był jej główny plus, że tak nie było.Chyba malkontenci trochę przesadzają z narzekaniem na przedstawiony projekt zmian.
Dodawanie nowych elementow i urozmaicanie gry to trochę co innego niż zmiana mechaniki gry. Jakoś w pierwszej grze IG - plemiona tak nie jest.Co do "nie zmienia się zasad w trakcie gry", to trochę nie na miejscu. Wtedy nie byłby żadnych aktualizacji, zmian, innowacji. Deweloperzy są w ogóle tutaj bardzo w porządku - zapowiadają te zmiany, w wielu innych grach po prostu się zmienia i tyle.
Też tak myślalem ale wbrew pozorom dużo osób nie ma tej broni. Ci co uważanie nie śledzili forum po prostu jej nie zdobyli. Chociaż jest to niezłe ułatwienie. Dla gracza na 45 levelu takie cacko to duży plus.Już bardziej szkodliwe dla "grywalności" moim zdaniem było wprowadzenie łatwego zadania na DBS niż to.
Zastanów sie logicznie nad sensem tym zmian. Tutaj wcale tak de facto nie będziesz miał daną możliwość nastawienia jednej czynności więcej tylko dostaniesz przyśpieszoną grę. W tym momencie jeżeli nie wejdziesz jednego dnia w ogóle na the-westa to stracisz 2x więcej jeżeli chodzi pracę. Najwidoczniej IG chce aby gracze wchodzili codziennie (bonus logowań) oraz jak najczęściej (skrocone prace). Po prostu gra będzie zabierała wiecej czasu, a to był jej główny plus, że tak nie było.
Dodawanie nowych elementow i urozmaicanie gry to trochę co innego niż zmiana mechaniki gry. Jakoś w pierwszej grze IG - plemiona tak nie jest.
Też tak myślalem ale wbrew pozorom dużo osób nie ma tej broni. Ci co uważanie nie śledzili forum po prostu jej nie zdobyli. Chociaż jest to niezłe ułatwienie. Dla gracza na 45 levelu takie cacko to duży plus.
btw: Lepiej teraz napisać co nam nie pasuje niż upominać się po fakcie. Poza tym nikt nikomu łaski nie robi. Gra się popsuje albo będzie zabierała za dużo czasu to sie konto skasuje i tyle.
Moim zdaniem jeśli w życie miałaby wejść taka aktualizacja, to wyłącznie na nowo utworzonych światach, a nie zmieniać reguł gry na starych światach, gdzie gracze są przyzwyczajeni do starych zasad.