Aktualizacja 1.29

  • Rozpoczynający wątek bartekdeka
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser14524

Gość
Gość
+120 lvla nie będzie czy jeszcze tego nie podają?
 

DeletedUser4824

Gość
Gość
a kto powiedział, że 120lvl będzie już w 1.29 :)
 

DeletedUser4824

Gość
Gość
Nie, no po prostu pytam bo sam nie wiem. Nigdzie chyba nikt nie mówił, że już teraz ma wejść 120 level. Na dev blogu piszą o samych fortach, więc można się domyśleć, że na tym skupi się aktualizacja :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zmiany w tych fortach są nieznaczne, możliwe, że 1.29 przyniesie znaczącą zmianę-niespodziankę
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nom możliwe, że teraz będą pisać o takich pierdołach a jak wejdzie aktualka to będzie wielka niespodzianka jeszcze ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
@nowakowski: mają być pojedynki przez mapę, a nie przez saloon. to chyba będzie jedną z najgorszych zmian w Weście.


nie o to mi chodzi. to bedzie glupie ale to jest pikus w porowaniniu z tym:

"Nowy system pojedynków
Obecny system (strefa celowania, uników) zostanie zmieniony na inny. Każda runda będzie się składać z ataku i ruchu. Im większy poziom pojedynków, tym więcej będzie rund (3-12).

Faza ataku:Atak to domyślnie uderzenie/strzał. Wraz z osiągnięciem umiejętności pojawią się inne możliwe akcje.
Przykłady:

* Mocne uderzenie: +50 obrażeń; 20 siła uderzenia
* Podwójny strzał: dwa strzały, niższa szansa trafienia; 20 refleks, 15 strzelanie
* Ogień zaporowy: strzały trzymają wroga na dystans, mniejsze obrażenia; 40 strzelanie
* Szturm: brak kary za złą odległość; wytrzymałość 40
* Ogłuszenie: 50% szansy że przeciwnik straci następną rundę; siła uderzenia 50
* Kopniak: Obniża szansę na trafienie o 50%; działa tylko w zwarciu


Faza ruchu: Każda runda ma również fazę ruchu. Pozwala ona graczom, osiągnąć optymalny do przeciwnika dystans, co pozwoli na zadanie większych obrażeń, lub uniknięcie ataku. Wraz z osiągnięciem umiejętności pojawią się inne możliwe akcje.

Przykłady:

* Przejście do zwarcia; brak wymagań
* Odskok: +20% szansy na unik; 20 refleks; 10 unik
* Krzyk: Atakujący trafia 30% gorzej; charyzma 40
* Ośmieszenie: Atakujący traci specjalny atak i atakuje normalnym uderzeniem/strzałem; charyzma 50
* Zmiana broni: zmienia broń; zręczność 50
* Niewiarygodny refleks: W tej rundzie nikt nie zalicza trafienia; sprawność 20; refleks 200
* Zachowaj spokój: Obracasz się na pięcie wyśmiewając się z wroga; charyzma 30
* Klincz: 50% szans na nieudaną fazę ruchu; siła 30; refleks 30


To tylko przykłady i najprawdopodobniej nie będą wprowadzone do gry dokładnie w tej postaci. Będzie to zbalansowane tak aby zarówno cechy jak i umiejętności odgrywały ważną rolę. Atak z dystansu jak i walka wręcz będą miały również porównywalną siłę. Proszę nie zmieniać swoich umiejętności na podstawie wyżej podanych przykładów!
Obecne umiejętności pojedynkowe będą miały mniejsze znaczenie w przypadku szansy na trafienie i obliczeń obrażeń, ale będą miały większe znaczenie w przypadku akcji w pojedynku. Szczęście zostanie zminimalizowane. Ekwipunek i broń będą miał wpływ na wysokość otrzymywanego doświadczenia, aby zapobiec ustawianym walkom.

Szansa na trafienie zostanie zmieniona. Umiejętności i cechy wykorzystywane w pojedynkach pozostaną raczej takie same. Żołnierz otrzyma kolejny bonus. Dokładna wersja nowego systemu pojedynków zostanie ogłoszona z odpowiednim wyprzedzeniem.

Powody:

* System który będzie stawał się z czasem coraz bardziej złożony.
* Bardzo prosty system dla nowych graczy.
* Wiele możliwości.
* Cele do których można dążyć.
* Lepsze szanse na ochronę postaci, nawet dla budowniczych"
 

DeletedUser11649

Gość
Gość
Oho coś nowego:Bonus dla żołnierza.Proszę o przetłumaczenie


The new soldier battle bonus

The soldier bonus is now also done and it works like this: Soldiers are adding their leading skill points by up to 50% (Premium) on their own leading bonus and their 4 neighbors that are within the same sector. So let’s take the same character and convert him to a soldier and put him on a soldier’s tower of the same level. The bonus calculation is now changed in this way:

Result defense:

31^.4 + 30^.4 + (82 * 1.25)^.4 + 20 + 20 + 10 =
3.94 + 3.9 + 6.37 + 20 + 20 + 10 = 64.21

Result attack:

100^.4 + (82 * 1.25) ^.4 + 27 + 20 + 25 =
6.31 + 6.37 + 27 + 20 + 25 = 84.68

A single soldier is thus a bit weaker on his character tower than a worker. If multiple soldiers of the same values stack, the result would change in this way (the bonus is maxed when 5 soldiers form a cross, the one in the middle receives then 25%*5 of the leader skill):

Result defense:

31^.4 + 30^.4 + (82 * 2.25)^.4 + 20 + 20 + 10 =
3.94 + 3.9 + 8.06 + 20 + 20 + 10 = 65.9

Result attack:

100^.4 + (82 * 2.25) ^.4 + 27 + 20 + 25 =
6.31 + 8.06 + 27 + 20 + 25 = 86.37

Thus, the worker is still in advantage if he’s on his character’s tower. With a premium, the worker’s advantage increases more drastically (as the life points of the soldiers are doing). So the new bonus increases the final bonus just by .5 to 10 points. Given the other values, this is mostly only making sense in case of sectors without a bonus – or when soldiers support players that have nearly no skill points on leading.
 

DeletedUser

Gość
Gość
no pewnie, z tego co rozumiem to teraz zolnierz oprocz 50% bonus do daktyki bedzie mial 50% bonus do dowodzenia i do tego bedzie pomagal 4 sasiadom.

swietny balans dla i tak juz za mocnego zolnierza =p

pewnie tak sie nie ebdzie dalo, nie czytalem calego postu ale baszta zolnierzy:

9 zolnierzy, kazdy z premium wiec kazdy +100 z dowodzenia. Czyli ten posordku ma +900% od siebie i kolegow + baszta nie wiem ile daje =p

dobrze ze nie walcze w bitwach zaoszczedze sobei nerwow ^^
 

DeletedUser11649

Gość
Gość
No to trochę z tym bonem przesadzili...chociaż zaraz...ja jestem żołnierzem :D
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
No dobra a co z Zawadiakami ?? Zostawiają im ten bonus ?? Dalej niby gracz z np flintą będzie zadawał krytyka za 800hp lub więcej?? Gracz z kamieniem zada podobnie.

Nie dość że to nie logiczne to biorąc pod uwagę że mając np już 2k hp z 7k hp dalej mi zabieraja po 900hp zamiast brać krytyka z 2000hp czyli zadawać po 400hp.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie, no po prostu pytam bo sam nie wiem. Nigdzie chyba nikt nie mówił, że już teraz ma wejść 120 level. Na dev blogu piszą o samych fortach, więc można się domyśleć, że na tym skupi się aktualizacja :)

Takie plotki chodzą na forach na becie :D
Oficjalnie tego nikt nie pisał. natomiast w jakimś tam dokumencie pdf gry westwars niemieckim czy angielskim opisane były zmiany i wspomniane było o odblokowaniu lvli, ale czy w tej aktualizacji to są małe szanse.

No i dość pewnie pisali o Szeryfie.

tak czy siak, miejmy nadzieję,że lepiej nad zmianami popracuję w porównaniu do zmian w westwars...
 

DeletedUser

Gość
Gość
No dobra a co z Zawadiakami ?? Zostawiają im ten bonus ?? Dalej niby gracz z np flintą będzie zadawał krytyka za 800hp lub więcej?? Gracz z kamieniem zada podobnie.

Nie dość że to nie logiczne to biorąc pod uwagę że mając np już 2k hp z 7k hp dalej mi zabieraja po 900hp zamiast brać krytyka z 2000hp czyli zadawać po 400hp.

Straszne ;) pewnie nie śpisz po nocach bo zawadiaka ma taki bonus, tylko sie nie wieszaj :D
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Straszne ;) pewnie nie śpisz po nocach bo zawadiaka ma taki bonus, tylko sie nie wieszaj :D

Powiedział zawadiaka :D

Ciekawe co to ma do tematu ? Dobrze jest posty nabijać.

Bonus jest nie logiczny i postaram się żeby go zmienili. Zamiast krytyka dali podwójny strzał. Obrażenia będą zależeć od broni a nie jak teraz jest gracz z kamieniem może walnąć krytyka za 700hp jak trafi w koksa. Raczej to nie logiczne że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia jaką broń się ma.

błędem jest też że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia że gracz stracił już połowę życia. Jeśli gracz ma 2000/7000hp to krytyk powinien wynieść 200hp a nie 700hp.

Ten bonus nie został przemyślany. Bonus podwójnego strzału jest logiczny bo gracz zadaje 2 strzały w tej samej rundzie a ma na to 10% szans tak jak krytyk. Obrażenia zależą od broni jeśli ma wartości 150-250 to 1 strzał może wynieść np 189 a drugi strzał np 243. Jest to logiczne ?? jest ,sprawiedliwe ?? tak :D Wystarczy to wprowadzić i już
 

DeletedUser19899

Gość
Gość
To czyli w tej aktualce wchodzą tylko rzeczy do fortów ? :confused:
 
Zabrać wszystkie bonusy, a marudom możliwość gadki na forach.
Człowiek - twór, któremu nigdy nie dogodzisz.
 

DeletedUser18395

Gość
Gość
według mnie ulepszać najlepszą klasę i pogarszać najgorszą klasę to głupota po prostu
 

DeletedUser

Gość
Gość
Muminek twoje posty tez nic nie wnoszą do tematu ;) bo w aktulce nie ma nic o zmianie bonusow zawadiaki, czyz nie ?:) Dostajesz swoj bonus o ktory tak płakałes i dalej Ci cos nie pasuje :) a jak nie pasuje to proste, bierz swoje zabawki i zmień piaskownice ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry