Aktualizacja 1.29

  • Rozpoczynający wątek bartekdeka
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser343

Gość
Gość
najlepiej by w fortach było tak jak kiedyś tylko z wyjątkiem, że bonus hp żołnierza jest wliczany tylko do prac pojedynków itp. ale nie wlicza do fortów i by się skończyły lamenty (nie wliczam tu tych tanków co all dawali w hp)
 

DeletedUser995

Gość
Gość
Za niedługo z tej gry zrobi się mieszanina diablo, cywilizacji + jeszcze innych dziwnych tytułów
 

DeletedUser14524

Gość
Gość
było jakieś info odnośnie +120 lvlu, pewien gracz wkleił takie info to się tu pytam ale na dev's forum takiej informacji na razie nie ma :(
 

DeletedUser

Gość
Gość
oficjalnej informacji o 120 levelu nie było to jakiś gracz roznosi plotki
 

DeletedUser

Gość
Gość
Powiedział zawadiaka :D

Ciekawe co to ma do tematu ? Dobrze jest posty nabijać.

Bonus jest nie logiczny i postaram się żeby go zmienili. Zamiast krytyka dali podwójny strzał. Obrażenia będą zależeć od broni a nie jak teraz jest gracz z kamieniem może walnąć krytyka za 700hp jak trafi w koksa. Raczej to nie logiczne że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia jaką broń się ma.

błędem jest też że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia że gracz stracił już połowę życia. Jeśli gracz ma 2000/7000hp to krytyk powinien wynieść 200hp a nie 700hp.

Ten bonus nie został przemyślany. Bonus podwójnego strzału jest logiczny bo gracz zadaje 2 strzały w tej samej rundzie a ma na to 10% szans tak jak krytyk. Obrażenia zależą od broni jeśli ma wartości 150-250 to 1 strzał może wynieść np 189 a drugi strzał np 243. Jest to logiczne ?? jest ,sprawiedliwe ?? tak :D Wystarczy to wprowadzić i już

A ja dalej będę twierdził że jakiekolwiek dobre bonusy dla zawadiaków tylko poprawią jakoś gry i może w końcu przywrócą pojedynki do The westa.

Co do Twojej logiki szkoda że logicznie potrafisz spojrzeć tylko na zawadiaków, którzy mają tylko jeden naprawdę dobry bonus ale oczywiście Ty "postarasz się żeby go zmienili" żeby było "sprawiedliwe"(i znów wszyscy będą grac żołnierzami)-powodzenia, przy okazji napisz żeby dla żołnierzy też pozmieniali bonusy i żeby bonus hp też nie był zawsze tylko żeby żołnierz miał 30% szans że bonus hp dostanie ;) Co do logiki to wyjdź na ulice, przejdź się po parku a dziś wybierz się na dyskotekę, tam można się przekonać że siła uderzenia nie zależy od żadnej lev. tylko od szczęścia. Potraktuj te krytyki zawadiaków jak krok w stronę realizmu, to taki strzał prosto w szczękę i tak jak w życiu im koleś większy tym większy huk jak upada na ziemie:D


Tak na poważnie, to nie czułbym się pokrzywdzony jeśli by zmienili ten bonus krytycznego strzału na bonus podwójnego strzału pod warunkiem żeby szansa na jego zadziałanie wzrosła by do minimum 20% (bez kp)
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
A ja dalej będę twierdził że jakiekolwiek dobre bonusy dla zawadiaków tylko poprawią jakoś gry i może w końcu przywrócą pojedynki do The westa.

Co do Twojej logiki szkoda że logicznie potrafisz spojrzeć tylko na zawadiaków, którzy mają tylko jeden naprawdę dobry bonus ale oczywiście Ty "postarasz się żeby go zmienili" żeby było "sprawiedliwe"(i znów wszyscy będą grac żołnierzami)-powodzenia, przy okazji napisz żeby dla żołnierzy też pozmieniali bonusy i żeby bonus hp też nie był zawsze tylko żeby żołnierz miał 30% szans że bonus hp dostanie ;) Co do logiki to wyjdź na ulice, przejdź się po parku a dziś wybierz się na dyskotekę, tam można się przekonać że siła uderzenia nie zależy od żadnej lev. tylko od szczęścia. Potraktuj te krytyki zawadiaków jak krok w stronę realizmu, to taki strzał prosto w szczękę i tak jak w życiu im koleś większy tym większy huk jak upada na ziemie:D


Tak na poważnie, to nie czułbym się pokrzywdzony jeśli by zmienili ten bonus krytycznego strzału na bonus podwójnego strzału pod warunkiem żeby szansa na jego zadziałanie wzrosła by do minimum 20% (bez kp)

20% to za dużo bo z Kp masz wtedy 40%.

żołnierz ma hp ale jakim kosztem ?? Nie każdy żołnierz idzie w siłe i ma hp chyba każdy o tym wie. Strzelcy mają nawet mniej hp niż poszukiwacze itd więc nie łapać się tego hp bo nie wszyscy go mają. A to że żołnierz strzelcem z eq wyciągnie 40 PŻ to tylko 400hp + 200hp z bonusu :D Naprawdę wiele.

Każdy z was widzi tylko koksów a co z strzelcami ? Po co im te hp nawet go nie widzą.

Zawadiacy mogą z kamieniami latać i zadawać ogromne obrażenia czy to logiczne żeby gracz z kamieniem zadał więcej obrażeń niż gracz z winchesterem ?? Chyba że rzucał głazem jakimś :D

Podwójne uderzenie byłoby sprawiedliwe. Obrażenia zależą od broni jaką się ma ,a nie od Hp przeciwnika. Dając w hp gracze tracą bonusy więc żołnierze z HP dużym zazwyczaj mają mniejsze bonusy od innych graczy ale tego tez nikt nie zauważył.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Powiedział zawadiaka :D

Ciekawe co to ma do tematu ? Dobrze jest posty nabijać.

Bonus jest nie logiczny i postaram się żeby go zmienili. Zamiast krytyka dali podwójny strzał. Obrażenia będą zależeć od broni a nie jak teraz jest gracz z kamieniem może walnąć krytyka za 700hp jak trafi w koksa. Raczej to nie logiczne że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia jaką broń się ma.

błędem jest też że krytyk wynosi tyle samo bez znaczenia że gracz stracił już połowę życia. Jeśli gracz ma 2000/7000hp to krytyk powinien wynieść 200hp a nie 700hp.

Ten bonus nie został przemyślany. Bonus podwójnego strzału jest logiczny bo gracz zadaje 2 strzały w tej samej rundzie a ma na to 10% szans tak jak krytyk. Obrażenia zależą od broni jeśli ma wartości 150-250 to 1 strzał może wynieść np 189 a drugi strzał np 243. Jest to logiczne ?? jest ,sprawiedliwe ?? tak :D Wystarczy to wprowadzić i już

KATES pojechales mu niezle :D

Witam jest przedstawicielem IInnogamess, Szanowny panie ZabójcoMuminka informuje, ze bonusy wszystkich klas postaci zostaly zmniejszone do zera, natomiast zolnierz otrzymal dotychczasowe bonusy fortowe wszystkich klas postaci, oraz 200% do hp i 300% do dowodzenia, a specjalnie dla Ciebie jako najbardziej pokrzywdzonego gracza tej gry dodajemy bonus niesmiertelnosci, zeby bylo sprawiedliwie. Co jeszcze zmienic? Prosze o wysylanie swoich pomyslow na PW.

(oczywiscie zartuje jakby ktos nie zczail :D)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
wg mnie te wszystkie bony fortowe to pomyłka... nie dość, że jak zawadiacy/pp/boby dostali bonus, to żołnierze lamentowali, to teraz, jak bonus dostają żołdaki, to znów zawadiakowie wznoszą lament... chyba najlepiej byłoby, gdyby bonów tych nie było i byłby spokój.
@Lagnar: o pojedynkach tylko tyle pamiętałem... dawno do mapy nie zaglądałem.
@ZabójcaMuminka: bonus żołnierza działa co lvl... więc trochę go odczują nawet strzelcy.
a tak w ogóle, to ciekawe, kiedy aktualizacja na becie wejdzie
 

DeletedUser

Gość
Gość
@ZabójcaMuminka: bonus żołnierza działa co lvl... więc trochę go odczują nawet strzelcy

Bonus żołnierza bynajmniej nie działa co lvl, jeśli żołnierz nie inwestuje w hp.
Czytaj ze zrozumieniem:
"Za każdy punkt umiejętności przydzielony na punkty życia otrzymujesz dodatkowo 5 punktów życia."

Nie przydzielasz, nie dostajesz.
Jeśli gdzieś jest napisane inaczej, to poproszę o cytat np.: z pomocy, oficjalnych faq'ów itp., nie z plot powtarzanych bezmyślnie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
New stuff

* Alliances enabled. Look into the town administration window.
* Alliances allow you to sleep in forts if one town of your alliance is member of that fort.
* Duelling members of your alliance will give you a warning.
* Maneuvers: Fort owners can start maneuvers for training purpose.
* Sheriff: You can now put bounties on player heads or hunt players down as a business.
* Market: Towns can build markets that allow you to trade items with fellow people.
* Soldiers fortbattle bonus: Raising their own and of their 4 neighbor's leadership in fortbattles by 25% (50%) of their own leadership.


Improvements

* Officers can allow lower ranks to chat as well. Use '/help rights' in the chat input bar to find out more.
* Chatlogon and logoff improved: Closing the chat or logging out will instantly inform other players that are online.
* Battle logs contains player's character class and character level.
* Displaying current hit and dodge bonuses in fortbattles for yourself and your teammates.
* Different symbols in fortbattles for different character classes.
* Displaying the support that is granted by nearby soldiers.


Changes

* Decreased worker's fortbattle bonus from 40% to 30%.
* The worker bonus is no longer affecting the character's tower bonus.


Bugfixes

* Duelsettings are saved before NPC duels are executed (there's a 3 second delay to improve server's performance).
* Corrected bugfix that was supposed to fix the lack of starting position information in the battle logs. It should now be fixed.


moze ktos przetlumaczyc?::)):
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie chce mi się tłumaczyć, ale weszły listy gończe i (chyba) handel między miastami. Są 2 nowe budynki szeryf i market. U tego pierwszego listy a u drugiego handel. :D
 
jeśli dobrze zrozumiałem to wejdzie wymiana przedmiotów między graczami poprzez jakiś nowy budynek w mieście : ) Rynek czy coś takiego. Będzie można zawierać oficjalne sojusze co da m.in możliwość spania w miastach sojuszniczych i fortach sojusznika za darmo : ) nowy bonus dla żołnierza, budynek szeryfa z listami gończymi? tyle z tych ważniejszych
 

DeletedUser19899

Gość
Gość
Nie chce mi się tłumaczyć, ale weszły listy gończe i (chyba) handel między miastami. Są 2 nowe budynki szeryf i market. U tego pierwszego listy a u drugiego handel. :D

dasz screena ? Bo weszłem na miasto w becie i tam sie nic nie zmieniło :(
 
markett.jpg

szeryfs.jpg
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Gość
Gość
miassto polish masters-pl ma juz rynek tylko nie za bardzo wiem jak uzyc::)):
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
widzieliście nowy bonus żołnierza??

In Fortkämpfen erhöhst du die Leitenfertigkeit für dich und deine vier Nachbarn um 25% deiner eigenen Leiten Fertigkeit.
 
Status
Zamknięty.
Do góry