Aktualizacja - dyskusja

DeletedUser13329

Gość
Gość
Super, że weszły nowe przepisy, naprawdę extra, ale
Zanim zacznę to pragnąłbym przedstawić swój punkt widzenia na rzemioslo:
Według mnie im dalej tym itemy powinny być potężniejsze, no bo nie oszukujmy się, przeznaczam kupę hajsu i czasu na szukanie/ dropienie produktów/przepisów i na poziomie powiedzmy 750 pkt mam robic item który łudząco podobny jest do tego który jest na powiedzmy 500? To tak jakby grając magiem w jakiejś grze na 200 poziomie dotać czar "kula ognia", samemu mając w repertuaże jakąż pożogę, ścianę ognia, armageddon (jak w Wormsach, kto grał ten wie :D). Gdzie tu logika?

Zacznijmy może od wspólnych mianowników każdej z profesji, czyli blokady czasowej przy wytwarzaniu danych przedmiotów. Po co? Już raz to zostało wprowadzone i nie bylo pozytywnych reakcji ze strony graczy...ale nawet... nie lepiej np. zwiększyć różnice punktowe pomiędzy przepisami? Powiedzmy rożnica punktowa pomiędzy przedmiotami to 200 pkt z czego ostatnia setka byłaby robiona przy "zielonej" szansie na punkt. Już to byłoby lepszym rozwiązaniem przynajmniej w mojej opinii, bo tak to jest to dle mnie sztuczne przedłużanie procesu wbijania maksymalnej ilości punktów rzemiosła.

Teraz drugi wspólny mianownik, czyli produkt dający 500% regeneracji. Serio, jedna godzina takiego bonusu? Nie za mało? Szczególnie jeśli brać pod uwagę to, iż produkt można wytwarzać raz na tydzień. Chcesz sobie zrobić taki powiedzmy maraton w westa na 6-8h z taką regeneracją to musisz najpierw dwa miesiące wytwarzać sobie produkt, chyba że będą one możliwe do sprzedaży, ale nawet jeśli cena pewnie będzie niebotyczna ;) Jak dla mnie niski bonus na który trzeba tydzień czekać, ale podkreślam to tylko moja opinia.

Teraz zajmę się tym co różni wzystkie profesje. Wyłączam to o czym już pinapisałem, plus te produkty których statystyk nie ma (pewnie to te, które bedą potrzebne do zadania) oraz te zawierające kartę kolekcjonerską. Zajmę się tylko tymi co dają jakieś statystyki.

Rymarz dostał następujące itemy (nie będę podawać nazw tylko same statystyki, nawet nie będe zagłębiał się w to ile produktów trzeba, same statystyki)

+4 Charyzma
+20 Zaskoczenie
+10 Handel
Użyć: 3

Brak slów... Widząc dzisiejsze sety... statystyki powinny być ze 3-4 razy większe i na jakieś 10-20 razy więcej użyć MINIMUM by ten przedmiot przedstawiał jakąkolwiek wartość. Przedmiot ten jest bardzo podobny do wytrzymałej kabury, która daje +4 Sprawność (tyle samo co w tym nowym), +20 handel (tyle samo co w nowym) +10% zwiększenie motywacji do pojeynków (to zamiat 10 handlu) użyć: 5 (tu ma więcej). Więc ten nowy item wygląda jak kopia wytrzymałej kabury...

Kolejny item:
30% szansy znalezienia
30% regeneracji
Trwanie 8h
I to jest całkiem niezłe, nie powiem, ale nadal... ratatuj o wiele wiele lepsze i to naprawdę sporo lepsze. Zmniejszyc nieco przewagę ratatuj nad tym itemem (ale nadal jakaś przewaga w końcu ratatuj nie dostaje się od tak), to może byłby sensownijeszy.

No i trzeci item:
200% prędkości
5 użyć
No ten item to woła o pomstę do nieba. Co to jest 200% na 5 użyć... W praktyce nic. Tu nawet nie ma co pisać. Wychodzi na to, że najlepszy item dający prędkość ma kowal, item to latarnia, która daje 300% prędkości do tego regeneruje po 20% hp i 20% motywki pod pvp... Ok, jest trudny do wytworzenia, ale nadal kowal wygrywa ;) I tak nie powiem, że rymarz królował pod forty do wejścia tychże przepisów, też trochę brak sensowności... Jeśli dobrze się zastanowić i pokombiować to każda profesja może mieć item dający wzmocnienie obrażeń na forty.
Ogółem ocena rymarza... 3-4/10

To teraz kucharz polowy, pierwszy item
+2 Sprawność
+10 Dowodzenie
+120 Punktów pracy
Użyć: 3

Slabe, bo 3 użycia, ale nadal lepsze od tego co dostał rymarz.
Kolejny item
+200 Punktów pracy
+20% Doświadczenie z prac, pojedynków i bitew fortowych
Trwanie: 4 godz

I to jest całkiem fajny item, nie powiem, można całkie ciekawie go wykorzystać w pracach, ale wg mnie powinno być ni 4 a 8h tak jak w kolejnym nowym itemie od kucharza
+100 Punktów pracy
+30% szansy znalezienia
Trwanie: 8 godz

Idealny produkt dla kogoś kto chce sobie podropić co nieco, kucharz całkiem nieźle zyskał na tej aktualizacji, choć przyznam, że powinni mu dać jakiś item regenerujący motywacje. Tak więc kucharz jakieś 6-7/10

Teraz znachor, pierwzy item:

+10% Regeneracja
Trwanie: 8 godz.

Dupy nie urywa, ale i tak wolałym to niż to co dostał rymarz. Jakby dali 20/30% byłoby o wiele wiele lepiej.

Kolejny item
+100% Punkty życia
+100% Energia
+20% Motywacja do pracy

Item 100/10... najlepszy w mnie item obecnie dodany do rzemiosła. Co tu duzo mówić znachor samym tym itemem wygral wg mnie rywalizację z kowalem.

Ostatni item znachora
50 Handel
+20% Szansa powodzenia
+20% Pieniądze z prac i pojedynków
Trwanie: 8 godz.

Nie jest zły taki 5-6/10 całkiem ciekawy dla tych co sobie siedzą w handlu
Ogólna ocena 9.9/10 (nie dam 10/10 przez item do regeneracji)


No to teraz kowal:
Pierwszy item
+2 Zręczność
+20 Celowanie
+10 Zakładanie pułapek
Użyć: 3

Słabe, po prostu słabe, lepiej by było gdyby zrobili taki item, pod umki, ale pojedynkowe, i do tego dodali trochę obrażeń do pojedynku.


Kolejny item:
+7 Atak (Bonus do bitew fortowych)
+7 Obrona (Bonus do bitew fortowych)
+40-60 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
Użyć: 5


Kolejny item
+50-70 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
+7 Multiplayer atak
Użyć: 5

Ding Ding Ding!!! Kowal z najlepszymi wzmocnieniami pod forty.
Ocena 9/10

Także widać tutaj jak bardzo rymarz dostał w swoje cztery litery.

Drogi kolego. TY SIĘ STRASZNIE CZEPIASZ...

... a ja się nawet z Tobą zgodzę, gdzieniegdzie logika poszła w las na grzyby ;)
 
Super, że weszły nowe przepisy, naprawdę extra, ale
Zanim zacznę to pragnąłbym przedstawić swój punkt widzenia na rzemioslo:
Według mnie im dalej tym itemy powinny być potężniejsze, no bo nie oszukujmy się, przeznaczam kupę hajsu i czasu na szukanie/ dropienie produktów/przepisów i na poziomie powiedzmy 750 pkt mam robic item który łudząco podobny jest do tego który jest na powiedzmy 500? To tak jakby grając magiem w jakiejś grze na 200 poziomie dotać czar "kula ognia", samemu mając w repertuaże jakąż pożogę, ścianę ognia, armageddon (jak w Wormsach, kto grał ten wie :D). Gdzie tu logika?

Zacznijmy może od wspólnych mianowników każdej z profesji, czyli blokady czasowej przy wytwarzaniu danych przedmiotów. Po co? Już raz to zostało wprowadzone i nie bylo pozytywnych reakcji ze strony graczy...ale nawet... nie lepiej np. zwiększyć różnice punktowe pomiędzy przepisami? Powiedzmy rożnica punktowa pomiędzy przedmiotami to 200 pkt z czego ostatnia setka byłaby robiona przy "zielonej" szansie na punkt. Już to byłoby lepszym rozwiązaniem przynajmniej w mojej opinii, bo tak to jest to dle mnie sztuczne przedłużanie procesu wbijania maksymalnej ilości punktów rzemiosła.

Teraz drugi wspólny mianownik, czyli produkt dający 500% regeneracji. Serio, jedna godzina takiego bonusu? Nie za mało? Szczególnie jeśli brać pod uwagę to, iż produkt można wytwarzać raz na tydzień. Chcesz sobie zrobić taki powiedzmy maraton w westa na 6-8h z taką regeneracją to musisz najpierw dwa miesiące wytwarzać sobie produkt, chyba że będą one możliwe do sprzedaży, ale nawet jeśli cena pewnie będzie niebotyczna ;) Jak dla mnie niski bonus na który trzeba tydzień czekać, ale podkreślam to tylko moja opinia.

Teraz zajmę się tym co różni wzystkie profesje. Wyłączam to o czym już pinapisałem, plus te produkty których statystyk nie ma (pewnie to te, które bedą potrzebne do zadania) oraz te zawierające kartę kolekcjonerską. Zajmę się tylko tymi co dają jakieś statystyki.

Rymarz dostał następujące itemy (nie będę podawać nazw tylko same statystyki, nawet nie będe zagłębiał się w to ile produktów trzeba, same statystyki)

+4 Charyzma
+20 Zaskoczenie
+10 Handel
Użyć: 3

Brak slów... Widząc dzisiejsze sety... statystyki powinny być ze 3-4 razy większe i na jakieś 10-20 razy więcej użyć MINIMUM by ten przedmiot przedstawiał jakąkolwiek wartość. Przedmiot ten jest bardzo podobny do wytrzymałej kabury, która daje +4 Sprawność (tyle samo co w tym nowym), +20 handel (tyle samo co w nowym) +10% zwiększenie motywacji do pojeynków (to zamiat 10 handlu) użyć: 5 (tu ma więcej). Więc ten nowy item wygląda jak kopia wytrzymałej kabury...

Kolejny item:
30% szansy znalezienia
30% regeneracji
Trwanie 8h
I to jest całkiem niezłe, nie powiem, ale nadal... ratatuj o wiele wiele lepsze i to naprawdę sporo lepsze. Zmniejszyc nieco przewagę ratatuj nad tym itemem (ale nadal jakaś przewaga w końcu ratatuj nie dostaje się od tak), to może byłby sensownijeszy.

No i trzeci item:
200% prędkości
5 użyć
No ten item to woła o pomstę do nieba. Co to jest 200% na 5 użyć... W praktyce nic. Tu nawet nie ma co pisać. Wychodzi na to, że najlepszy item dający prędkość ma kowal, item to latarnia, która daje 300% prędkości do tego regeneruje po 20% hp i 20% motywki pod pvp... Ok, jest trudny do wytworzenia, ale nadal kowal wygrywa ;) I tak nie powiem, że rymarz królował pod forty do wejścia tychże przepisów, też trochę brak sensowności... Jeśli dobrze się zastanowić i pokombiować to każda profesja może mieć item dający wzmocnienie obrażeń na forty.
Ogółem ocena rymarza... 3-4/10

To teraz kucharz polowy, pierwszy item
+2 Sprawność
+10 Dowodzenie
+120 Punktów pracy
Użyć: 3

Slabe, bo 3 użycia, ale nadal lepsze od tego co dostał rymarz.
Kolejny item
+200 Punktów pracy
+20% Doświadczenie z prac, pojedynków i bitew fortowych
Trwanie: 4 godz

I to jest całkiem fajny item, nie powiem, można całkie ciekawie go wykorzystać w pracach, ale wg mnie powinno być ni 4 a 8h tak jak w kolejnym nowym itemie od kucharza
+100 Punktów pracy
+30% szansy znalezienia
Trwanie: 8 godz

Idealny produkt dla kogoś kto chce sobie podropić co nieco, kucharz całkiem nieźle zyskał na tej aktualizacji, choć przyznam, że powinni mu dać jakiś item regenerujący motywacje. Tak więc kucharz jakieś 6-7/10

Teraz znachor, pierwzy item:

+10% Regeneracja
Trwanie: 8 godz.

Dupy nie urywa, ale i tak wolałym to niż to co dostał rymarz. Jakby dali 20/30% byłoby o wiele wiele lepiej.

Kolejny item
+100% Punkty życia
+100% Energia
+20% Motywacja do pracy

Item 100/10... najlepszy w mnie item obecnie dodany do rzemiosła. Co tu duzo mówić znachor samym tym itemem wygral wg mnie rywalizację z kowalem.

Ostatni item znachora
50 Handel
+20% Szansa powodzenia
+20% Pieniądze z prac i pojedynków
Trwanie: 8 godz.

Nie jest zły taki 5-6/10 całkiem ciekawy dla tych co sobie siedzą w handlu
Ogólna ocena 9.9/10 (nie dam 10/10 przez item do regeneracji)


No to teraz kowal:
Pierwszy item
+2 Zręczność
+20 Celowanie
+10 Zakładanie pułapek
Użyć: 3

Słabe, po prostu słabe, lepiej by było gdyby zrobili taki item, pod umki, ale pojedynkowe, i do tego dodali trochę obrażeń do pojedynku.


Kolejny item:
+7 Atak (Bonus do bitew fortowych)
+7 Obrona (Bonus do bitew fortowych)
+40-60 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
Użyć: 5


Kolejny item
+50-70 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
+7 Multiplayer atak
Użyć: 5

Ding Ding Ding!!! Kowal z najlepszymi wzmocnieniami pod forty.
Ocena 9/10

Także widać tutaj jak bardzo rymarz dostał w swoje cztery litery.



zgadza się, przedmioty bez sensu, czas wytworzenia bez sensu, przydatności w większości brak - może oni to z 5 lat temu wymyślili i zapomnieli urealnić wartości... 500% regeneracji? .... 200% biegania? ... jak na każdym świecie z mini eventów mamy po 40 skorup i zestaw milera oraz premki jednodniowe, gdzie całą mapę pokonuje się z 5-10 min i to przydaje się raz na jakiś czas... wielkie WOW ze coś wprowadzili i wielka klapa za jakosć
 
to jest jakiś żart z tym rzmiosłem ? https://prnt.sc/ovih1h żeby wbić 750 pkt tzreba grać 200 dni ? i co dalej ? co z resztą przepisów ? kolejne 5 lat ?
Nie 750, tylko 700 (wiem, czepiam się), ale to i tak przesada.
Wszystkie cztery profesje mają jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na tydzień (chodzi o ten dający +500% regeneracji, zostało to uaktualnione na wiki) oraz jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na 4 dni. O ile ten pierwszy nie wydłuża nam możliwości rozwoju rzemiosła, bo równocześnie możemy zdobywać punkty z dwóch innych instrukcji, o tyle ten drugi... tak jak napisałeś, na samej szabli 200 dni. Sprawa została zgłoszona i czekamy na odpowiedź. Jak tylko będzie wiadomo, czy doszło do błędu, czy też nie, to dam znać (albo ktoś inny) i zamieszczę też odpowiednie informacje przy przepisach na wiki.
Już wiadomo. Nie ma tutaj błędu, tak zostało zaplanowane, że szablę można wytworzyć raz na 4 dni. Dojście do kolejnego przepisu, tworząc samą szablę zajęłoby 200 dni, ale jest jeszcze latarnia, która do 700 pkt daje małą, ale jednak szansę, na zdobycie punktów rzemiosła.
 

DeletedUser30813

Gość
Gość
Nie 750, tylko 700 (wiem, czepiam się), ale to i tak przesada.
Wszystkie cztery profesje mają jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na tydzień (chodzi o ten dający +500% regeneracji, zostało to uaktualnione na wiki) oraz jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na 4 dni. O ile ten pierwszy nie wydłuża nam możliwości rozwoju rzemiosła, bo równocześnie możemy zdobywać punkty z dwóch innych instrukcji, o tyle ten drugi... tak jak napisałeś, na samej szabli 200 dni. Sprawa została zgłoszona i czekamy na odpowiedź. Jak tylko będzie wiadomo, czy doszło do błędu, czy też nie, to dam znać (albo ktoś inny) i zamieszczę też odpowiednie informacje przy przepisach na wiki.
tak tak czepiasz się :p chore... kto będzie tyle napier(...) w tą gre dla wbicia samego rzemiosła, któro de facto o kant dupy potłuc... te itemki wcale nie są jakies dobre, a potzrebują po prostu mase więcej produktów, zapaleni gracze wbiją rzemiosło, reszcie się nie opłaca bo dropić samemu mase produktów to się zejdzie, jesli chcieć kupić, to $ wydana na produkty przewyższa Xkrotnie wartość produktów które są totalnie do niczego, lub są kopią ISu

Zawsze? Jestem rymarzem od wejścia rzemiosła do gry i był opłacany jedynie przy schowkach... no i może łęki były opłacalne, reszta itemow słabe.
dokładnie, zawsze najlepiej miał znachor i znową aktualką dalej ma, ja bedac rymarzem zostanę przy schowkach, bo dużej różnicy nie odczuję z wzmocnieniami od kowala...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
tak tak czepiasz się :p chore... kto będzie tyle napier(...) w tą gre dla wbicia samego rzemiosła, któro de facto o kant dupy potłuc... te itemki wcale nie są jakies dobre, a potzrebują po prostu mase więcej produktów, zapaleni gracze wbiją rzemiosło, reszcie się nie opłaca bo dropić samemu mase produktów to się zejdzie, jesli chcieć kupić, to $ wydana na produkty przewyższa Xkrotnie wartość produktów które są totalnie do niczego, lub są kopią ISu

Ludzie mają po w eq po 50-100k produktów, których nie mają do czego użyć i do tego po 100kk na koncie. Nie widzę problemu aby zamiast klepać kościół ustawić sobie pracki pod produkty bądź polatać po mapie aby je kupić. Naprawdę szukanie dziury w całym, chcesz mieć rzemiosło na maksa? To chociaż się wysil i pozbieraj troszkę produktów...
I przypominam, rzemiosła nie trzeba wbijać, podobne jęczenie było jak wprowadzali nowe przepisy jakiś czasu temu, łeee dlaczego oni mogą wbić 650 pkt za pomocą 1 przepisu skoro ja się męczyłem z 1 przepisem gdzie musiałem czekać..... A szkoda gadać.
 

DeletedUser33867

Gość
Gość
https://imgur.com/a/vTbxzu2

Proszę Sz.P. Milenę [...] o dowolną próbę kontaktu. Reprezentuje Pani tę samą firmę, wiem że Pani odpowiada przed swoim Szefem, a nie graczami. Jednakże jestem pewien, że tym razem mi Pani odpisze na pw tutaj.

https://imgur.com/a/zt97N0i tutaj notka prawna... Robię od razu screena, proszę sobie nie szkodzić i tego nie usuwać.
 

DeletedUser30813

Gość
Gość
Ludzie mają po w eq po 50-100k produktów, których nie mają do czego użyć i do tego po 100kk na koncie. Nie widzę problemu aby zamiast klepać kościół ustawić sobie pracki pod produkty bądź polatać po mapie aby je kupić. Naprawdę szukanie dziury w całym, chcesz mieć rzemiosło na maksa? To chociaż się wysil i pozbieraj troszkę produktów...
I przypominam, rzemiosła nie trzeba wbijać, podobne jęczenie było jak wprowadzali nowe przepisy jakiś czasu temu, łeee dlaczego oni mogą wbić 650 pkt za pomocą 1 przepisu skoro ja się męczyłem z 1 przepisem gdzie musiałem czekać..... A szkoda gadać.
nie wiem skad bierzesz tych ludzie :D coraz to mniej graczy i chęci do gry... juz nawet się kościóły średnio budują , przynajmniej na jicy, nie wiem jak na reszcie serwerwo, bo zagladam tam tylko na eventy od dluzszego czasu ;) juz nawet na głównym serwerze nie siedze jak kiedys, bo nie ma po co, na salonie sojuszu 2/3 osoby online+ z 2 randomów, bitwy dnia to z 15 vs 20... nie ma ludzi, odechciewa się gry...
 

DeletedUser33867

Gość
Gość
https://imgur.com/a/KrUvYnR

Pani Mileno liczę na Panią jako rzetelnego pracownika Supportu. Nie chce nikt się sądzić, ale jutro chcę mieć odblokowane forum, na którym nawet nie dano mi było się zalogować. Jestem 100% poszkodowany i chcę tylko kilkoma kliknięciami rozwiązać problem, a nie robić sobie problemy na siłę.
 
https://imgur.com/a/KrUvYnR

Pani Mileno liczę na Panią jako rzetelnego pracownika Supportu. Nie chce nikt się sądzić, ale jutro chcę mieć odblokowane forum, na którym nawet nie dano mi było się zalogować. Jestem 100% poszkodowany i chcę tylko kilkoma kliknięciami rozwiązać problem, a nie robić sobie problemy na siłę.
Jeżeli problem dotyczy innej gry, to napisz do CM tamtej gry. Jeśli zaś chodzi o kontakt z Lenką, to obecnie najszybsza droga kontaktu z nią jest przez support.
 

DeletedUser30240

Gość
Gość
Czyli generalnie Inno się starało ale się zesrało jak zwykle.Kolejne 200 dni o ile się nie zapomni kliknąć lub alternatywa miliony na produkty żeby na latarni klepać,no super.Czy ci ludzie siedzący w Inno jako informatycy i te osoby które te chore pomysły zatwierdzają są pozbawione mózgów czy to tylko takie złudzenie optyczne,obudzę się i TW będzie śmigało jak sen złoty ?
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
https://imgur.com/a/KrUvYnR

Pani Mileno liczę na Panią jako rzetelnego pracownika Supportu. Nie chce nikt się sądzić, ale jutro chcę mieć odblokowane forum, na którym nawet nie dano mi było się zalogować. Jestem 100% poszkodowany i chcę tylko kilkoma kliknięciami rozwiązać problem, a nie robić sobie problemy na siłę.
po pierwsze istnieje coś takiego jak rozmowa w której mogłeś prywatnie porozmawiać o tym z Milenąoops!
po drugie właśnie błagasz publicznie na forum o łaske i nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawehahahaha!
po trzecie ona i tak ma cię gdzieś::P
 
Czyli generalnie Inno się starało ale się zesrało jak zwykle.Kolejne 200 dni o ile się nie zapomni kliknąć lub alternatywa miliony na produkty żeby na latarni klepać,no super.Czy ci ludzie siedzący w Inno jako informatycy i te osoby które te chore pomysły zatwierdzają są pozbawione mózgów czy to tylko takie złudzenie optyczne,obudzę się i TW będzie śmigało jak sen złoty ?

Nikt nie każe akurat na tym wbijać punktów
 
te nowe zadanie to jest kpina jakaś ?

32h pracek + 8/6h spania - za co otrzymujemy:

4000 doświadczenia
1640 $
Papierosy z filtrem
Pieróg z warzywami
50 obligacji
Indiański rytualny naszyjnik
??????Sproszkowana skorupa żółwia????????

Czy ta sproszkowana skorupa to jest ten proszek, który możemy kupić za oble ?
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
za tyle godzin pracy to powinno być pare razy więcej expa i gotówki bo teraz powiedzmy sobie szczerze 4k expa i 1.6k dolarów to prawie nic szczególnie dla wyższych lvli. zaś pozostałe nagrody są słabe z tych względów:
50 obli - zawsze dostaje się tyle na gali i jest to prawie nic szczególnie że ja potrafie mieć dziesiątki takich listów
papierosy z filtrem- 7% motywki do prac i pvp jest po prostu tragedią. jest to prawie nic i w dodatku nagroda nic nie warta
pieróg z warzywami- kolejny słaby item który daje mało rzeczy
proszek z żółwia - niby spoko ale w sklepie jest on tak tani że równie dobrze mogliby nie dawać bo i tak prawie każdy ma pare sztuk na zapas w plecaku
indiański rytualny naszyjnik- dobry item obok proszku z żółwia problem taki ze jest tak samo tani i mogliby dać coś więcej
 
Czy te przepisy da się znaleźć dla swojej klasy rzemiosła? Na 11 nowych ani jednego dla kucharza i są też inne osoby, które nie mogą dropnąć nic ze swojego rzemiosła :/
 
Do góry