DeletedUser13329
Gość
Gość
Super, że weszły nowe przepisy, naprawdę extra, ale
Zanim zacznę to pragnąłbym przedstawić swój punkt widzenia na rzemioslo:
Według mnie im dalej tym itemy powinny być potężniejsze, no bo nie oszukujmy się, przeznaczam kupę hajsu i czasu na szukanie/ dropienie produktów/przepisów i na poziomie powiedzmy 750 pkt mam robic item który łudząco podobny jest do tego który jest na powiedzmy 500? To tak jakby grając magiem w jakiejś grze na 200 poziomie dotać czar "kula ognia", samemu mając w repertuaże jakąż pożogę, ścianę ognia, armageddon (jak w Wormsach, kto grał ten wie ). Gdzie tu logika?
Zacznijmy może od wspólnych mianowników każdej z profesji, czyli blokady czasowej przy wytwarzaniu danych przedmiotów. Po co? Już raz to zostało wprowadzone i nie bylo pozytywnych reakcji ze strony graczy...ale nawet... nie lepiej np. zwiększyć różnice punktowe pomiędzy przepisami? Powiedzmy rożnica punktowa pomiędzy przedmiotami to 200 pkt z czego ostatnia setka byłaby robiona przy "zielonej" szansie na punkt. Już to byłoby lepszym rozwiązaniem przynajmniej w mojej opinii, bo tak to jest to dle mnie sztuczne przedłużanie procesu wbijania maksymalnej ilości punktów rzemiosła.
Teraz drugi wspólny mianownik, czyli produkt dający 500% regeneracji. Serio, jedna godzina takiego bonusu? Nie za mało? Szczególnie jeśli brać pod uwagę to, iż produkt można wytwarzać raz na tydzień. Chcesz sobie zrobić taki powiedzmy maraton w westa na 6-8h z taką regeneracją to musisz najpierw dwa miesiące wytwarzać sobie produkt, chyba że będą one możliwe do sprzedaży, ale nawet jeśli cena pewnie będzie niebotyczna Jak dla mnie niski bonus na który trzeba tydzień czekać, ale podkreślam to tylko moja opinia.
Teraz zajmę się tym co różni wzystkie profesje. Wyłączam to o czym już pinapisałem, plus te produkty których statystyk nie ma (pewnie to te, które bedą potrzebne do zadania) oraz te zawierające kartę kolekcjonerską. Zajmę się tylko tymi co dają jakieś statystyki.
Rymarz dostał następujące itemy (nie będę podawać nazw tylko same statystyki, nawet nie będe zagłębiał się w to ile produktów trzeba, same statystyki)
+4 Charyzma
+20 Zaskoczenie
+10 Handel
Użyć: 3
Brak slów... Widząc dzisiejsze sety... statystyki powinny być ze 3-4 razy większe i na jakieś 10-20 razy więcej użyć MINIMUM by ten przedmiot przedstawiał jakąkolwiek wartość. Przedmiot ten jest bardzo podobny do wytrzymałej kabury, która daje +4 Sprawność (tyle samo co w tym nowym), +20 handel (tyle samo co w nowym) +10% zwiększenie motywacji do pojeynków (to zamiat 10 handlu) użyć: 5 (tu ma więcej). Więc ten nowy item wygląda jak kopia wytrzymałej kabury...
Kolejny item:
30% szansy znalezienia
30% regeneracji
Trwanie 8h
I to jest całkiem niezłe, nie powiem, ale nadal... ratatuj o wiele wiele lepsze i to naprawdę sporo lepsze. Zmniejszyc nieco przewagę ratatuj nad tym itemem (ale nadal jakaś przewaga w końcu ratatuj nie dostaje się od tak), to może byłby sensownijeszy.
No i trzeci item:
200% prędkości
5 użyć
No ten item to woła o pomstę do nieba. Co to jest 200% na 5 użyć... W praktyce nic. Tu nawet nie ma co pisać. Wychodzi na to, że najlepszy item dający prędkość ma kowal, item to latarnia, która daje 300% prędkości do tego regeneruje po 20% hp i 20% motywki pod pvp... Ok, jest trudny do wytworzenia, ale nadal kowal wygrywa I tak nie powiem, że rymarz królował pod forty do wejścia tychże przepisów, też trochę brak sensowności... Jeśli dobrze się zastanowić i pokombiować to każda profesja może mieć item dający wzmocnienie obrażeń na forty.
Ogółem ocena rymarza... 3-4/10
To teraz kucharz polowy, pierwszy item
+2 Sprawność
+10 Dowodzenie
+120 Punktów pracy
Użyć: 3
Slabe, bo 3 użycia, ale nadal lepsze od tego co dostał rymarz.
Kolejny item
+200 Punktów pracy
+20% Doświadczenie z prac, pojedynków i bitew fortowych
Trwanie: 4 godz
I to jest całkiem fajny item, nie powiem, można całkie ciekawie go wykorzystać w pracach, ale wg mnie powinno być ni 4 a 8h tak jak w kolejnym nowym itemie od kucharza
+100 Punktów pracy
+30% szansy znalezienia
Trwanie: 8 godz
Idealny produkt dla kogoś kto chce sobie podropić co nieco, kucharz całkiem nieźle zyskał na tej aktualizacji, choć przyznam, że powinni mu dać jakiś item regenerujący motywacje. Tak więc kucharz jakieś 6-7/10
Teraz znachor, pierwzy item:
+10% Regeneracja
Trwanie: 8 godz.
Dupy nie urywa, ale i tak wolałym to niż to co dostał rymarz. Jakby dali 20/30% byłoby o wiele wiele lepiej.
Kolejny item
+100% Punkty życia
+100% Energia
+20% Motywacja do pracy
Item 100/10... najlepszy w mnie item obecnie dodany do rzemiosła. Co tu duzo mówić znachor samym tym itemem wygral wg mnie rywalizację z kowalem.
Ostatni item znachora
50 Handel
+20% Szansa powodzenia
+20% Pieniądze z prac i pojedynków
Trwanie: 8 godz.
Nie jest zły taki 5-6/10 całkiem ciekawy dla tych co sobie siedzą w handlu
Ogólna ocena 9.9/10 (nie dam 10/10 przez item do regeneracji)
No to teraz kowal:
Pierwszy item
+2 Zręczność
+20 Celowanie
+10 Zakładanie pułapek
Użyć: 3
Słabe, po prostu słabe, lepiej by było gdyby zrobili taki item, pod umki, ale pojedynkowe, i do tego dodali trochę obrażeń do pojedynku.
Kolejny item:
+7 Atak (Bonus do bitew fortowych)
+7 Obrona (Bonus do bitew fortowych)
+40-60 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
Użyć: 5
Kolejny item
+50-70 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
+7 Multiplayer atak
Użyć: 5
Ding Ding Ding Kowal z najlepszymi wzmocnieniami pod forty.
Ocena 9/10
Także widać tutaj jak bardzo rymarz dostał w swoje cztery litery.
Drogi kolego. TY SIĘ STRASZNIE CZEPIASZ...
... a ja się nawet z Tobą zgodzę, gdzieniegdzie logika poszła w las na grzyby