DeletedUser
Gość
Gość
Wiem że temat był już kilkakrotnie poruszany ale tak jak w przypadku listów gończych będę się starać tak dopasować propozycję aby w pełni odpowiadała regulaminowi (pełne przedstawienie graficzne) oraz gustom graczy (zmiany na bieżąco w projekcie) aż zostanie zaakceptowany
Dyplomacja rozwiązałaby wiele problemów w The West
1) SOJUSZE
- miasta sojusznicze widzą pełną ofertę sklepów (ale bez rabatów w sklepach)
- mieszkańcy miast sojuszniczych mają dostęp do naszego hotelu
- ilość miast z którymi możemy podpisać sojusz = poziom ratusza w naszym mieście
- sojusz jest ofertą (taką jak zaproszenie) i musi być zaakceptowany przez drugie miasto
- jeśli drugie miasto zaakceptuje naszą propozycję nasze miasto automatycznie jest dodawane również do ich listy sojuszników (muszą mieć miejsce na sojusznicze miasto względem poziomu ratusza!)
EDIT: Sojusz można zerwać po 7 dniach od jego zawarcia. Ma to powstrzymywać tworzenie "sztucznych sojuszy" na potrzebę chwili.
2) WOJNY / MIASTA WROGIE
- wojny to trochę złe określenie bo na Dzikim Zachodzie wojen nie toczono, dlatego tam gdzie to możliwe używam określenie "wrogie miasta"
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ korzystać z hotelu (spróbuj się przespać u kogoś po pobiciu go - areszt lub strzał w głowę murowany, prawda?)
EDIT: WERSJA ALTERNATYWNA*:
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ korzystać z hotelu przez pół godziny od zakończenia pojedynku z mieszkańcem miasta
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ dokonywać zakupów w naszym mieście. To ma plusy i minusy ale sklepikarze są "solidarni" z hotelarzami i po prostu nie handlują z tymi, których nie lubią
- "wojna" nie wymaga akceptacji drugiej strony. Także w tym wypadku wrogie miasto automatycznie dopisuje nas do listy wrogów w momencie gdy nasze to zrobi. EDIT: ponieważ ilość wojen również zależy od ratusza wypowiedzenie wojny nie może być automatycznie dopisywane u naszych przeciwników. Gdyby tak było to mogło by się okazać że nie możemy komuś wypowiedzieć wojny bo ten ktoś ma już zajęte wszystkie przeznaczone na to miejsca (max 10).
Więc blokujemy hotel przeciwnikom ale dopóki przeciwnik nie wyznaczy również nas, możemy swobodnie korzystać z jego hotelu
- liczba miast które można uznać za wrogie zależy od poziomu ratusza (1 miasto na 1 poziom rozbudowy)
EDIT: Miasto można usunąć z listy wrogich po 7 dniach od jej dodania na listę. Dzięki temu nie będzie się dodawać miast do listy na potrzebę chwili
Okna dyplomacji otwierały by się jako osobne, niezależne okna - tak jak obecnie otwierają się raporty.
Informacja o zmianie w dyplomacji widniałaby również we wpisach w "Informacja miejska"
Cenię wszelkie uwagi i propozycje ulepszenia!
PROPOZYCJA GRAFICZNA:
UMIEJSCOWIENIE OKIEN DYPLOMACJI
(w dziale "administracja" w mieście dostępnym tylko dla radnych i założycieli)
OKNO WYBORU MIAST SOJUSZNICZYCH
Podsumowanie musi być w osobnym oknie do którego jest osobny przycisk. W innym wypadku byłoby zamieszane i nieczytelne...
Krzyżyk obok miasta daje możliwość anulowania propozycji sojuszu...
OKNO WYBORU MIAST WROGICH
EDIT: WERSJA ALTERNATYWNA STWORZONA DZIĘKI UWAGOM WIELU GRACZY UWZGLĘDNIAJĄCA KORZYŚCI Z KLASY POSZUKIWACZ PRZYGÓD*
OKNO PODSUMOWUJĄCE DYPLOMACJĘ
EDIT: Dodałem krzyżyki obok wojen i sojuszy - dzięki nim można zerwać sojusz lub usunąć miasto z listy wrogich miast. Trzeba przy tym wziąć pod uwagę 7 dniowe ograniczenie przy zrywaniu (patrz zmiany wyżej)
OZNACZENIA SOJUSZNIK / WRÓG WIDOCZNE NA MAPIE ORAZ NA MINI-MAPIE
Miasto wrogie:
Miasto sojusznicze:
Mini-mapa (chociaż nad nią się nie upieram ale były sugestie by dodać to jest:
Cenię wszelkie uwagi i propozycje ulepszenia!
*to która z wersji (moja czy altermatywna) zostaną ewentualnie przyjęte musimy zostawić twórcom gry...
Dyplomacja rozwiązałaby wiele problemów w The West
1) SOJUSZE
- miasta sojusznicze widzą pełną ofertę sklepów (ale bez rabatów w sklepach)
- mieszkańcy miast sojuszniczych mają dostęp do naszego hotelu
- ilość miast z którymi możemy podpisać sojusz = poziom ratusza w naszym mieście
- sojusz jest ofertą (taką jak zaproszenie) i musi być zaakceptowany przez drugie miasto
- jeśli drugie miasto zaakceptuje naszą propozycję nasze miasto automatycznie jest dodawane również do ich listy sojuszników (muszą mieć miejsce na sojusznicze miasto względem poziomu ratusza!)
EDIT: Sojusz można zerwać po 7 dniach od jego zawarcia. Ma to powstrzymywać tworzenie "sztucznych sojuszy" na potrzebę chwili.
2) WOJNY / MIASTA WROGIE
- wojny to trochę złe określenie bo na Dzikim Zachodzie wojen nie toczono, dlatego tam gdzie to możliwe używam określenie "wrogie miasta"
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ korzystać z hotelu (spróbuj się przespać u kogoś po pobiciu go - areszt lub strzał w głowę murowany, prawda?)
EDIT: WERSJA ALTERNATYWNA*:
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ korzystać z hotelu przez pół godziny od zakończenia pojedynku z mieszkańcem miasta
- mieszkańcy wrogich miast NIE MOGĄ dokonywać zakupów w naszym mieście. To ma plusy i minusy ale sklepikarze są "solidarni" z hotelarzami i po prostu nie handlują z tymi, których nie lubią
- "wojna" nie wymaga akceptacji drugiej strony. Także w tym wypadku wrogie miasto automatycznie dopisuje nas do listy wrogów w momencie gdy nasze to zrobi. EDIT: ponieważ ilość wojen również zależy od ratusza wypowiedzenie wojny nie może być automatycznie dopisywane u naszych przeciwników. Gdyby tak było to mogło by się okazać że nie możemy komuś wypowiedzieć wojny bo ten ktoś ma już zajęte wszystkie przeznaczone na to miejsca (max 10).
Więc blokujemy hotel przeciwnikom ale dopóki przeciwnik nie wyznaczy również nas, możemy swobodnie korzystać z jego hotelu
- liczba miast które można uznać za wrogie zależy od poziomu ratusza (1 miasto na 1 poziom rozbudowy)
EDIT: Miasto można usunąć z listy wrogich po 7 dniach od jej dodania na listę. Dzięki temu nie będzie się dodawać miast do listy na potrzebę chwili
Okna dyplomacji otwierały by się jako osobne, niezależne okna - tak jak obecnie otwierają się raporty.
Informacja o zmianie w dyplomacji widniałaby również we wpisach w "Informacja miejska"
Cenię wszelkie uwagi i propozycje ulepszenia!
PROPOZYCJA GRAFICZNA:
UMIEJSCOWIENIE OKIEN DYPLOMACJI
(w dziale "administracja" w mieście dostępnym tylko dla radnych i założycieli)
OKNO WYBORU MIAST SOJUSZNICZYCH
Podsumowanie musi być w osobnym oknie do którego jest osobny przycisk. W innym wypadku byłoby zamieszane i nieczytelne...
Krzyżyk obok miasta daje możliwość anulowania propozycji sojuszu...
OKNO WYBORU MIAST WROGICH
EDIT: WERSJA ALTERNATYWNA STWORZONA DZIĘKI UWAGOM WIELU GRACZY UWZGLĘDNIAJĄCA KORZYŚCI Z KLASY POSZUKIWACZ PRZYGÓD*
OKNO PODSUMOWUJĄCE DYPLOMACJĘ
EDIT: Dodałem krzyżyki obok wojen i sojuszy - dzięki nim można zerwać sojusz lub usunąć miasto z listy wrogich miast. Trzeba przy tym wziąć pod uwagę 7 dniowe ograniczenie przy zrywaniu (patrz zmiany wyżej)
OZNACZENIA SOJUSZNIK / WRÓG WIDOCZNE NA MAPIE ORAZ NA MINI-MAPIE
Miasto wrogie:
Miasto sojusznicze:
Mini-mapa (chociaż nad nią się nie upieram ale były sugestie by dodać to jest:
Cenię wszelkie uwagi i propozycje ulepszenia!
*to która z wersji (moja czy altermatywna) zostaną ewentualnie przyjęte musimy zostawić twórcom gry...
Ostatnio edytowane przez moderatora: