Nielegalne prace

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19794
  • Data rozpoczęcia

I jak?

  • Super pomysł

    Głosy: 227 49,8%
  • Dobry pomysł [z poprawkami]

    Głosy: 116 25,4%
  • Zły pomysł [dlaczego?]

    Głosy: 95 20,8%
  • Wstrzymuję się od głosu [dlaczego?]

    Głosy: 18 3,9%

  • W sumie głosujących
    456
Status
Zamknięty.

DeletedUser21269

Gość
Gość
Dobry pomysł ale mam kilka poprawek.
Po 1: płacenie kaucji, czyli ktoś płaci i wychodzisz z więzienia
Po 2: powinno się czekać dzień albo dłużej
Po 3: ucieczka z więzienia czyli, że możesz uciec z więzienia (im większy poziom tym łatwiej). Inny gracz mógłby pomóc ci w ucieczce. Jeśli nie uda się uciec czas czekania w więzieniu przedłuża się.
Po 4: możliwość przekupić strażnika więziennego
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli kolejkujemy jakieś prace, trafiając do więzienia ucieka cała kolejka, ale to daje więcej realizmu i zastopuje szaleńcze bicie lvl na nowych światach.
 

DeletedUser

Gość
Gość
zobaczę jak rozkład prac będzie wyglądał, proszę o opis tego, idziesz do więzienia na 15min, a potem wracasz to się mogę zgodzić.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobrze by było do tego wiezienia dodać jeszcze kare pieniężną, ale te 15 minut kary więziennej to raczej za mało :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł dobry, ale jeśli tylko w niektórych pracach mogą nas złapać to chyba powinny być z nich większe korzyści niż z prac "legalnych"?
Pomysł z walką z szeryfem też bdb.

Do drobnych poprawek ale masz głos na tak.
 

DeletedUser19794

Gość
Gość
Dobrze by było do tego wiezienia dodać jeszcze kare pieniężną, ale te 15 minut kary więziennej to raczej za mało :D

te 15 minut to tylko przykład, ale nie martw się we wszystkich moich pomysłach krytykują, że za mało, że za dużo, bo nie skapuja że to tylko przykład :)

Pomysł dobry, ale jeśli tylko w niektórych pracach mogą nas złapać to chyba powinny być z nich większe korzyści niż z prac "legalnych"?
Pomysł z walką z szeryfem też bdb.

Do drobnych poprawek ale masz głos na tak.

Ta możliwość pójścia do więzienia byłaby tylko w pracach "nielegalnych", a plądrowanie zwłok, napad na bank, kradzież koni to są bardzo dobrze płatne prace więc i tak są bardzo opłacalne i w pomyśle chodiz by zapobiec szybkiemu nabijaniu lvl, kasy i przedłużyć rozgrywkę.
 
Bardzo dobry pomysł (nie oceniaj mnie)

Nie spamuj. Jak nie masz nic do napisania to nie pisz.

Pomysł beznadziejny. Jestem na nie.

1.Po prostu ludzie nie będą brali tych prac gdyż będą nieopłacalne.
2.Prace padają. Większość idzie na forty, prace robią się coraz mniej opłacalne. To jeszcze bardziej zniechęci do wybierania prac.
 

DeletedUser5455

Gość
Gość
Zgadzam się z przedmówcą.Ja byłbym za, gdyby można było dostać z prac nielegalmych jakieś oryginalne przedmioty czy coś w tym stylu.
 

DeletedUser19160

Gość
Gość
Jakiś czas temu sam też myślałem nad tym samym pomysłem, ale stwierdziłem, że nie da się przewidzieć zdania tutaj oto obecnych forumowiczów, więc wolałem sobie darować i nie tracić czasu...
Pomysł oczywiście dobry, realistyczny i całkiem praktyczny. Co tu więcej napisać...

Na TAK
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli ten pomysł wejdzie w życie można też wprowadzić przedmioty które można znaleźć w więzieniu np:
-manierkę(taką jak dawano w nich jedzenie więnią)
-stary widelec
-starą łyżkę
-pajdę chleba
itp.::D:
 

DeletedUser14316

Gość
Gość
Jeśli ten pomysł wejdzie w życie można też wprowadzić przedmioty które można znaleźć w więzieniu np:
-manierkę(taką jak dawano w nich jedzenie więnią)
-stary widelec
-starą łyżkę
-pajdę chleba
itp.::D:

Zaciekawił mnie widelec. Przy szczęściu moglibyśmy uciec z więzienia otwierając zamek z krat. Wiem, powinno być, kto ma więcej SM ten ma większe szczęście, ale wtedy nie byłoby zagrożenia przy plądrowaniu zwłok.
 

DeletedUser21527

Gość
Gość
kradziez

bylo by fajnie bo ja na 12 jestem bandyta pomysl dobry bardzo dobry podoba siepif pafpif pafpif paf
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale inne prace w kolejce by się zatrzymały i jak byś wyszedł to byś dalej pracował w pracach z kolejki ?? Na razie nie wiem
 

DeletedUser19794

Gość
Gość
Mi chodziło o to, że właśnie wszystkie prace się anulują.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser26677

Gość
Gość
Mi chodziło o to, że właśnie wszystkie prace się anulują na tym polega ten pomysł :D

To nie ma logicznego uzasadnienia - zapomniałeś w więzieniu, co miałeś robić później?

IMO więzienie powinno urozmaicić rozgrywkę, ale również nieco ją utrudnić:
Prawdopodobieństwo złapania powinno zależeć nie tylko od punktów pracy, ale także od jakiejś innej umiejętności, np. chowanie się (miałaby ona jednak wpływ drugorzędny) oraz odległości miejsca pracy od najbliższego miasta z szeryfem (ten punkt choć całkiem realistyczny, mógłby zbytnio utrudnić rozgrywkę).

Jeśli już zostajesz złapany, idziesz co najmniej na kilka godzin do więzienia. Każda praca ma stałe widełki, np. 3-12h - dla uproszczenia kara byłaby ustalana przez grę losowo, lub uwzględniając dodatkowo wartość innej umiejętności, np. zaskoczenia. Wtedy jesteśmy transportowani do miasta z szeryfem i odsiadując wyrok regenerowalibyśmy energię w tempie, powiedzmy, 6/h (w końcu na pryczy też się da wyspać). Po wyjściu zza kratek kontynuowalibyśmy kolejkę prac.

Za prace na której nas przyłapano, otrzymywalibyśmy 150% doświadczenia (jeśli można otrzymać 100exp, otrzymujemy 150), ale tracilibyśmy 100% pieniędzy (stan naszego konta to tysiąc dolarów, po złapaniu przy pracy płatnej 100$, nasze konto kurczy się do 900$). Oczywiście za nielegalne prace powinny zostać zwiększone zapłaty

Podsumowując:
Ryzyko pójścia do więzienia w zamian za możliwość zarobienia większych pieniędzy;
150% expa byłoby jedynie minimalną rekompensatą straconych dolarów i niemożności wykonywania prac przez dość długi czas;
Regeneracja energii byłaby dość sporą rekompensatą, ale i tak lepiej jest spać nawet w 1-gwiazdkowym hotelu.

Ucieczka z więzienia - jestem na nie - zbyt duże zamieszanie w mechanice gry.
Kaucja - ewentualnie tak, ale dość wysoka wysoka, 30-krotność poziomu co najmniej (dla 50lvl byłoby to 1500$), z czego kilka proc. do kasy miejskiej.

Pojawiały się argumenty z bitwą fortową - jeśli jesteś tam potrzebny, to nie powinieneś wykonywać przed bitwą nielegalnych prac, lub wpłacić kaucję.
 

DeletedUser24091

Gość
Gość
Praca musi zostać ukończona i następne które sąustawione muszą zostać nie ruszone, lecz po takim złapaniu dostaje sie jedynie kare i np. za kaucje mozna automatycznie wyjść z więzienia lub zostać uziemionym na 1h
 

DeletedUser19794

Gość
Gość
Praca musi zostać ukończona i następne które sąustawione muszą zostać nie ruszone, lecz po takim złapaniu dostaje sie jedynie kare i np. za kaucje mozna automatycznie wyjść z więzienia lub zostać uziemionym na 1h

To by było za łatwo :D Tak jak już pisałem musiałyby się anulować ustawione prace. W tym pomyśle trochę chodzi o uniemożliwienie szaleńczego nabijania lvl-i na nowych światach.
 

DeletedUser26677

Gość
Gość
To by było za łatwo :D Tak jak już pisałem musiałyby się anulować ustawione prace. W tym pomyśle trochę chodzi o uniemożliwienie szaleńczego nabijania lvl-i na nowych światach.

To by było nielogicznie. Jak pisałem wcześniej, więzienie to kara pozbawienia wolności, a nie wymazania pamięci/prania mózgu :). Kilka godzin w pace to sporo doświadczenia w plecy, a moim zdaniem to powinien być minimalny wymiar kary. Jeśli Twoim zdaniem to co pisałem we wcześniejszym poście to dalej łatwizna, proponuję wprowadzić transport do więzienia (najbliższe miasto z szeryfem) piechotą, co mogłoby dać w ekstremalnych przypadkach nawet 24h wolnego od expa.

Sądzę jednak, że pomysł jest ogólnie dobry, ale dla urozmaicenia rozgrywki, utrudnienia w mniejszym stopniu - bobowie na przykład tego nie odczują w ogóle (ja z nie mam dostępnej żadnej nielegalnej pracy).

pozdrawiam
 

DeletedUser18469

Gość
Gość
Nie patrzyłem na inne komentarze, więc nie krzczcie ::)):

Urozmaici to grę oraz wprowadzi klimat panujący na dzikim zachodzie.
Proponuję zwiększyć pobyt w więzieniu na 1h lub 2.
 

DeletedUser21527

Gość
Gość
na tak

pomysl dobry tylko jak to zrobia z kilka razy to niech ida do wiezienia albo do najblizejgo szabrownika i zabiera kase a zy banku nie::DD:::DD:::DD:::DD:
 

Załączniki

  • szabrownik.png
    szabrownik.png
    3,7 KB · Wyświetlenia: 69
Status
Zamknięty.
Do góry