DeletedUser
Gość
Gość
mam nadzieję że jak najszybciej to wejdzie do gry ponieważ to jest SUPER pomysł oby tak dalej :I:
1. Kary więzienia - Ok
2. Tracenie kolejki - Nie- (No chyba że spadnie ci dodatkowo kamień na głowę i będziesz miał amnezję )
3. Czas w pace - do przemyślenia - ale 1-2 h to raczej bardziej realne niż 15 minut.
4. Próba ucieczki (jakieś zależne od umiejek) - nieudana - dodatkowa godzina paki
5. Kaucja- Tak - zarobek dla miasta (często przypadkowego )
6. Przepadek bitwy fortowej - jak żeś głupi i ryzykował to nie powalczysz jak Ci kumple nie zapłacą (lub sam nie masz kasy)
7. Zwiększony exp. za karę ostatecznie coś się nauczyłeś (płonne nadzieje )
8. Zero $ za pracę przy złapaniu - przecież nie zarobiłeś sprzedając fanty
9. Ruszanie konta lub portfela - niedopuszczalne - o koncie nic nie wiadomo szeryfowi a portfel - to przecież kasa "prawdopodobnie" z legalnej pracy
Dobry pomysł z poprawkami. Myślę, że to trochę za mała kara od 15 min. - 1 h
Myślę, że jakby nas złapano, to wtedy mógłby się obniżyć poziom doświadczenia o maks. połowę, czy 1/4 tego którego mamy :I:
To jest zły pomysł ponieważ jak będą wprowadzone takie kary do TW to już nie będzie gra!!