Nielegalne prace

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19794
  • Data rozpoczęcia

I jak?

  • Super pomysł

    Głosy: 227 49,8%
  • Dobry pomysł [z poprawkami]

    Głosy: 116 25,4%
  • Zły pomysł [dlaczego?]

    Głosy: 95 20,8%
  • Wstrzymuję się od głosu [dlaczego?]

    Głosy: 18 3,9%

  • W sumie głosujących
    456
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
mam nadzieję że jak najszybciej to wejdzie do gry ponieważ to jest SUPER pomysł oby tak dalej :I:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł dobry ale pewnie z kilkoma poprawkami.
(te niżej to raczej zebrane głosy ale zgodne z moim zdaniem:)

1. Kary więzienia - Ok
2. Tracenie kolejki - Nie- (No chyba że spadnie ci dodatkowo kamień na głowę i będziesz miał amnezję :) )
3. Czas w pace - do przemyślenia - ale 1-2 h to raczej bardziej realne niż 15 minut.
4. Próba ucieczki (jakieś zależne od umiejek) - nieudana - dodatkowa godzina paki :)
5. Kaucja- Tak - zarobek dla miasta (często przypadkowego :) )
6. Przepadek bitwy fortowej - jak żeś głupi i ryzykował to nie powalczysz jak Ci kumple nie zapłacą (lub sam nie masz kasy)
7. Zwiększony exp. za karę :) ostatecznie coś się nauczyłeś (płonne nadzieje :) )
8. Zero $ za pracę przy złapaniu - przecież nie zarobiłeś sprzedając fanty :)
9. Ruszanie konta lub portfela - niedopuszczalne - o koncie nic nie wiadomo szeryfowi a portfel - to przecież kasa "prawdopodobnie" z legalnej pracy :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak dla mnie bardzo dobry pomysl - jest ryzyko jest zabawa

na tak. pif paf
 

DeletedUser

Gość
Gość
Za każdym razem, jak widzę ten wątek to żałuję, że już zagłosowałem - nacisnąłbym chętnie jeszcze raz Super pomysł
 

DeletedUser24534

Gość
Gość
Zacny pomysł ::):
Jednak z takimi poprawkami jak pisał Agir.

1. Kary więzienia - Ok
2. Tracenie kolejki - Nie- (No chyba że spadnie ci dodatkowo kamień na głowę i będziesz miał amnezję )
3. Czas w pace - do przemyślenia - ale 1-2 h to raczej bardziej realne niż 15 minut.
4. Próba ucieczki (jakieś zależne od umiejek) - nieudana - dodatkowa godzina paki
5. Kaucja- Tak - zarobek dla miasta (często przypadkowego )
6. Przepadek bitwy fortowej - jak żeś głupi i ryzykował to nie powalczysz jak Ci kumple nie zapłacą (lub sam nie masz kasy)
7. Zwiększony exp. za karę ostatecznie coś się nauczyłeś (płonne nadzieje )
8. Zero $ za pracę przy złapaniu - przecież nie zarobiłeś sprzedając fanty
9. Ruszanie konta lub portfela - niedopuszczalne - o koncie nic nie wiadomo szeryfowi a portfel - to przecież kasa "prawdopodobnie" z legalnej pracy

Na TAK ::DD:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdanie fajny pomysł ale z mniejszym procentem na złapanie przykładowo 1 na 100 osob złapana. Druga kwesta to taka że nie przenosić do najbliższego miasta. Tylko zrobic POSTERUNEK ( z więzieniem ) na mapie tak jak zlecieniodawcy. jedno na kratke. Dodatkowo możaby wprowadzić dodatkowe Questy związane z posternukiem - pilnuj więzniów itp.
 

DeletedUser

Gość
Gość
1.dobry pomysł
2.ankieta jest
3.grafika dobra

jak by gracz który lubi bandytów to byz checia chcial powalczyc ze szeryfem
 

DeletedUser26913

Gość
Gość
Można jeszcze pomyśleć nad wypuszczeniem z więzienia za odpowiednią kaucją ::):
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł sam w sobie jest bardzo ciekawy ;]

Osobiście nie gram już w TW, ale takie coś to akurat by się tam przydało. No ale tak jak pisał Collt na pierwszej stronie - pasowałoby dać do każdej pracy jakąś 'karę'. No i najlepiej, żeby takie coś zdarzało się przysłowiowy 'raz na milion' (choć oczywiście nie aż tak rzadko :p), żeby nie było np. tak :
Idę spać, więc wstawiam na TW kilka godzin prac. Budzę się rano, włączam komputer, połączam internet, wchodzę na Dełesta, patrzę - a tu same 'kary' przy pracach...

No i - rzecz jasna - dochodziłaby kwestia płac / wynagrodzeń za pracę, która została w ten sposób zakończona...
 

DeletedUser23203

Gość
Gość
Świetny pomysł można by było zrobić że dopiero jak złapią cię ileś razy to idziesz do więzienia ale na dłużej niż 15 min
 

DeletedUser28606

Gość
Gość
Wg mnie super pomysł - mogę dać coś od siebie? Mam nadzieję że tak ;)

1. Nowy budynek w mieście - więzienie, można by było wybudowac go po rozbudowaniu Szeryfa ;)

2. Kaucja - w więzieniu miastowym gracze, mieszkający w tym mieście mogli by patrzeć, kto siedzi i ile jeszcze czasu - i mogli by za tego kogoś dawać $, w wysokości zaleznej od pozostałego czasu ;)

3. Po np. 5 odsiadkach w więzieniach - utracenie wszelkiej gotówki posiadanej przy sobie ;)

4. Ucieczka z więzienia - i tu kapkę obszerniej. Jeżeli siedzielibyśmy w więzieniu, można byłoby spróbować ucieszki. Do tego potrzebne by było ileś tam punktów umiejętności, np. chowania się, jazdy konnej, refleksu, dowodzenia i strzelania ;) Jeżeli mielibysmy możliwość ucieczki (ucieczka mozliwa byłaby np. wtedy, kiedy mamy 150 punktów do niej), szanse na ucieczkę byłyby 50%/50%. Jeżeli sie uda - zaraz opisze co dalej ;) Nie uda się - zostajemy drugie tyle w więxieniu, be możliwości ucieczki ;)

Jak uciekniemy - wszystko jest OK, sweet i great ;)



Ogólnie jestem na TAK
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł fajny ale kary mogłyby być dłuższe bo 15 min kara mała i mozna by to wprowadzić też przy pojedynkach ale np. tylko przy omdleniach ( losowo czy przy 10 omdleniu ). Taka mała ochrona dla graczy z niskim hp i umkami rozłożonymi w prace ( i odrazu mówie że sam jestem pojedynkowiczem żeby nie było )
 

DeletedUser

Gość
Gość
A ja mam pomysł by można było dawać łapówkę :D (570$)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobry pomysł z poprawkami. Myślę, że to trochę za mała kara od 15 min. - 1 h
Myślę, że jakby nas złapano, to wtedy mógłby się obniżyć poziom doświadczenia o maks. połowę, czy 1/4 tego którego mamy :I:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobry pomysł z poprawkami. Myślę, że to trochę za mała kara od 15 min. - 1 h
Myślę, że jakby nas złapano, to wtedy mógłby się obniżyć poziom doświadczenia o maks. połowę, czy 1/4 tego którego mamy :I:

co jeśli mi brakuję np 10 xp do 120 lvl ? mam z powrotem zbierać 8 czy 9 k xp bo mnie złapali w pracy ?!
 

DeletedUser27997

Gość
Gość
BUUUUUUuu

To jest zły pomysł ponieważ jak będą wprowadzone takie kary do TW to już nie będzie gra!!!!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
To jest zły pomysł ponieważ jak będą wprowadzone takie kary do TW to już nie będzie gra!!!!!

To wyjaśnij na czym polega teraźniejszy TW o_O
Gra będzie coś wprowadzała do tej gry.
Wcale nie musisz w niej pracować, nikt Ci chyba nie każe..
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Daje na tak.

Proponuje jeszcze zrobić osiągnięcie dotyczące więzienia. Np. Często za kratami- bądź w więzieniu łącznie 24godz.
Można jeszcze zrobić tak że posterunek szeryfa (oczywiście z więzieniem) w mieście. Rozbudowywało by się go na ok. 10 poziom i każdy poziom skraca lub zwiększa czas pobytu.

Jeśli takie pomysły były pisane to przepraszam. ::P::oops:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Oczywiście, że tak ,ale musi zostać dodana nowa umiejętność która zmniejszała by szanse na zostanie przyłapanym. Można by też dopisać to do chowania ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry