Piszecie o wolontariacie, dobra. Piszecie, że z nas nieroby. A tak na prawdę nie wiecie ile czasu każdy z nas przeznacza właśnie na ten wolontariat. Widzicie tylko zewnętrzną otoczkę w postaci efektu. Nie będę się rozpisywać o tym co robimy i kto to robi, bo jest to po części tajemnica, której nie możemy zdradzić.
Łatwo nazwać kogoś nierobem z pozycji klienta. Ja nikogo z teamu nierobem bym nie nazwał, bo każdy z teamu coś robi. Jedni mają mniej obowiązków, drudzy więcej. Poczynając od prozaicznego rozdania kodów na czacie, a kończąc na wielogodzinnym (nie wyolbrzymiam tego czasu) sprawdzaniem błędu.
Wiadomo, każdy czasem może mniej czasu przeznaczyć na pomoc, każdy ma prawo do urlopu. Jak ktoś nie chce to nikt z jego życia prywatnego nie rozlicza.
A co do forum. Forum to
przede wszystkim miejsce dyskusji dla graczy. Jest dział pytania. Tam odpowiadamy na niektóre, ale czasami na prawdę nie mamy czasu na czytanie kilkudziesieciu postów graczy, sprawdzenia czy tam jest dobra odpowiedź, a jeśli jej nie ma to dać prawidłową. Chcecie się skontaktować z supportem - napiszcie ticketa. Z ciekawości sprawdziłem ile ticketów piszą ci najwięksi krzykacze z forum - marna ilość.
I jeszcze jedna taka myśl - przecież IG to firma, nastawiona na zysk. Jeżeli bylibyśmy nierobami i leniami to za taki wolontariat podziękowaliby dla nas, znaleźliby sobie badziej aktywnych. Nie mówię, że pracujemy bardzo dobrze, bonie mi to oceniać, ale najgorzej też chyba nie. ;