precz z nieśmiertelnością !

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser16941
  • Data rozpoczęcia

limit punktów życia


  • W sumie głosujących
    538
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Jak bardzo się nie lubimy z kasią baloo to tylko kilka osób wie, ale w tej sprawie zgadzam się z nią... częściowo.

Odnoszę wrażenie, że nowy system pojedynków, sprawy związane ze skracaniem podróżowania, ciastka, skrzynki pobitwne i $$ za bitwy... to wszystko spowodowało, że jedynym sensownym działaniem podczas grania w TW jest albo:
1) inwestowanie w SM i plądrowanie w poszukiwaniu klucza żeby zbudować złotą strzelbę i lepiej expić w fortach;
2) inwestowanie w handel w poszukiwaniu klucza;
3) inwestowanie w pż i expienie skacząc po mapie od fortu do fortu.

Poza pierwszym światem, gdzie jeszcze liczą się pojedynki (wyłącznie dzięki temu, że tam długo fortów nie było i pojedynkowicze nabili tak wysoki poziom pojedynków, że wciąż pojedynkowanie się to opłaca) wszystko wokół fortów się kręci, a forty wokół pż. Nie ma nawet z kim się pojedynkować na nowych światach...

Nie jestem za tym, by mechanicznie ograniczać maksymalny poziom umiejętności czy cechy. Postuluję zmianę modyfikatorów pozostałych umiejętności na grę, a zwłaszcza uniku i celowania! Rozumiem jednocześnie ideę losowości w tej grze - tu każdy ma mieć szansę, człowiek na 75 poziomie może wygrać z graczem na poziomie 105. Ale przy obecnym poziomie losowości czy osoba, która ma 200 uniku i 200 celowania jest w stanie wygrać pojedynek z pojedynkowiczem, który ma 200 taktyki i powiedzmy 10 celowania? Moim zdaniem nie jest. Czy osoba, która ma 200 uniku i 200 celowania pokona na bitwie osobę z 200 pż? Nawet stojąc na baszcie padnie. A przecież i tu i tu nie ma bonusu do prac!

Reasumując zostawić tankom pż, ale zwiększyć znaczenie celowania i uniku!
 

DeletedUser

Gość
Gość
jeszcze wypadałoby dodać, że bonus z dowodzenia, chowania, wytrzymałości, uniku czy celowania przyrasta w potędze 0,4
czyli im więcej mamy danego skila, tym mniejszy przyrost bonusa,
a hp to hp, zawsze przyrasta tyle samo i działa w ten sam sposób ::DD: same plusy
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
już o tym pisałam...
znajdź mi na świecie powyżej 10-go DOBRĄ, NIE fortową koalicję..
:)

Co masz na myśli mówiąc dobra koalicję?
Dobra koalicja pojedynkowa to nie ilość, bo to zmniejsza liczbę potencjalnych celów, poza tym koalicja może być zaprzyjaźniona z inną i mieć dostęp do ich fortu/fortów w zamian za produkty.....

Nie moja wina, że chcesz być w najpopularniejszej i najgłośniejszej, bo te zwykle są fortowe - w końcu na forty potrzeba masę ludzi..... i masę hp.
 

DeletedUser15367

Gość
Gość
wracajac ze hp nie jest umiejetnoscia, charyzma tez nie jest cecha zalezna od nas, zaskoczenie to jaka umiejetnosc nasza? idac dalej tym tropem przeciez refleks powinien byc polaczony z unikiem. a odpornosc to co? kamienna skora? przeciez to nie ma sensu.

Kaska ! nie zabraniaj innym inwestowania w hp, nie zmuszaj innych do zmiany. Moze skoro masz dosc koksow to popros o stworzenie nowego swiata wolnego od fortow? bedziesz mogla sie bawic wszystkim dookola i problemu hp nie bedzie. ale prawo nie dziala wstecz wiec jesli chcesz ograniczac hp to na nowych swiatach ktore nie powstaly do momentu podjecia decyzji. a od starych swiatow z daleka sie trzymac !!
 

DeletedUser16941

Gość
Gość
Xabiz, proszę nie krzyczeć na mnie :) Proszę przeczytać moje argumenty.
Nie - ograniczać forty, tylko różnicę [12/6 K HP do 7/4 K HP] między postaciami.

Pomysł na nowy świat, czy kolejne nowe światy, gdzie byłoby to wprowadzone, bez ruszania starych - też bardzo dobry !
 

DeletedUser

Gość
Gość
Już nie raz postulowałem na temat fortów, które zdominowały TW.
Ograniczenie hp nie jest złe - można wprowadzić, można nie.
Za to podniesienie bonusów fortowych jest kluczowe. Pamiętam dobrze, jak kiedyś pojedynkowicz mógł podziałać na bitwie swoim unikiem i celowaniem. Teraz jest to niemożliwe.
W tym temacie nie zagłosuję (patrz drugie zdanie), ale w temacie o bonusach bardzo chętnie.

Pomysł na nowy świat, czy kolejne nowe światy, gdzie byłoby to wprowadzone, bez ruszania starych - też bardzo dobry !
Oczywiście, bo to mój pomysł.
Świat bez fortów

@autor- tak btw, głosowanie w swoich pomysłach na tak jest nieobiektywne. dodając pomysł nie jesteś przecież na nie?:p
A to niby z jakiej paki?? o_O
Popierasz swój pomysł - głosuj!
Czy sądzisz, że kandydujący na prezydenta lub do parlamentu pozbawiany jest prawa głosu?? Bzdura.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Forty opierają się na HP. Nie masz HP? Nie zdobędziesz fortu. W tej dziedzinie wiem co nie co, zajmowałem się administracją =BW= Las Vegas, obecnie TOP1 w rankingu światowym według westforts.com. Świat 11.

Zatem zastanów się, czy chcesz uczestniczyć w bitwach o fort z kolegami/koleżankami, czy samotnie zbierać świnie, czy też pilnować pomidory.
Reskill pod HP jest całkowicie wskazany, a te 3000 HP to nie jest nic wygórowanego. Sam jestem najlepszym przykładem - mam 4300 HP, a do tego dobre prace - wydobycie ropy, srebra, nauczanie, budowa posiadłości itd. BEZ PREMIUM i do tego POSZUKIWACZEM.
Można być też dobrym pojedynkowiczem gdy dajemy punkty w siłę - złota szabla do ekwipunku i już można się nieźle pojedynkować.

Pomysł i tak nie przejdzie, jest tylko zbędnym spamem. Pogódźcie się z sytuacją, zróbcie reskill pod HP, albo zapraszam do samotnego cerowania skarpetek. Nikt nie zrobi wyjątku dla ledwie 50 graczy, kosztem kilku tysięcy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
itam

Śmieszna sonda :D

Czesc Kasiu.
Wybacz ale jak cie lubie to sie z toba nie zgodze.
To jest gra i kazdy moze rozkladac umiejetnosci jak chce i zgadza sie ze najlepiej jest wszystko zainwestowac w Punkty Życia,bowiem zwieksza to szanse przezywalnosci podczas bitew o forty,a co do Bonusów,jesli są gracze którzy chca pod umiejetnosci fortowe pakowac moga przeciez i nikt im tego nie zabroni.
ale np jesli jest w regulaminie maista zaznaczone ze przyjmowani sa osoby tylko z wysokim Hp,to tylko oni sie dostaną.
A jesli chcesz sie bawic w Bonusy to przeciez rowniez mozesz zrobic wlasne miasto i zebrac takich graczy co Umiejetnosci mają rozlozone wedlug Bonusów,nikt ci nie zabroni i rowniez mozesz ich szkolic na swoj sposob.

pozdrawiam
morda0006
 

DeletedUser

Gość
Gość
na wstępie wnioskując z twego pierwszego posta jestem nienormalny jako gracz

limit hp bo koksy ? kosy i koksy?

bardzo mi przykro ale opowiadasz bajki ? szerząc mity i jakieś dziwne domysły

NA S5
gdzie jest zarejestrowanych 6793 GRACZY tych koksów mamy około 5 z hp około 7 tys (a jak zapodają premium 2 miało 10 tysięcy

zdajesz sobie sprawę jaki to ułamek ? wszystkich graczy

wiec tych 5 graczy powoduje że nie można grac na fortach ? zajmują miejsce ?

aby mieć 10 tys hp trzeba na prawdę wszystko dać w siłę i hp i jeszcze się szprycować premium
czy grałaś koksem , czy próbowałaś grac koksem , spróbuj pogadamy
czyli o samej grze nie o bitwach

bo reszta rozumiem że ok jak ma 4000 hp to nie koks ?a może jak ma 3999 hp
------------------------------------------------------------
rozumiem twoje rozgoryczenie że wolisz np. ładować um w inne cechy
ale jaką to przynosi korzyść dla twego miasta ?
które posiada forty ?

czy wszystkie godziny włożone w rozbudowę fortów na początku serwera , wszystkie pieniądze i czas , graczy z mego miasta i miast sprzymierzonych nie są , warte tego aby bronić tych fortów ? i dla tego mamy przestać inwestować w postać "gracza" , bo tobie się tak podoba
fortów za darmo nikt nie rozdawał , jak inni zbierali kasę na ubrania większość mieszkańców z mojego miasta ganiała na forty kilka razy dziennie
ile godzin spędziłaś na szukaniu np: drutu , załatwianiu od graczy z reskilem whisky lub trąbek, pisaniu wiadomosci aby zebrac ekipę na defa czy atak , rozbudowie baszt ? aby szarpnąć kilka leveli bonusowych
a jak chcą złota za wejście do miasta ?zakupy ? godzin pracy ? pojedynków ?
to co ?


forty - to gra zespołowa , gdzie grasz z sobie znanymi i dobranymi ludźmi z miasta , sojuszu itp,
jeżeli byś trafiła do zgranego miasta , problemu z załapaniem by nie było

nie wiem ile grasz na fortach ,ale na każdej walce zmierza się do największej ilości zalogowanych graczy , aby rozgrywka była dobra taktycznie i przyjemna a nie tylko hp
z powodu braku 120 lev swego czasu , graczom (99 lev)z nudów zapragnęło się koksować ,ale to też jest już spadkowe sporo graczy wróciło do reskilu pod prace itp. a właśnie młodzi gracze (niestety często multi) nic nie robią tylko od 1 lev ładują w hp wiec to chyba problem , własnej interpretacji postaci , jako gracza w west i chęci przynależności do grupy (tu akurat fortowej)

po za tym radość zawadiaków strzału za 1400 hp :) bezcenne
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Niektóre światy są nudne jak na przykład szósty, nie ma konkretnych bitw fortowych, gdyż jedna koalicja posiada lub jest sprzymierzona z każdym innym fortem, sam zastanawiam się nad reskillem z punktów życia, a pracy rewelacyjnych nie ma. Mimo wszystko niektórzy poświęcają się w zupełności fortom, więc to ich wybór i nie należy im tego odbierać, jednakże zwiększenie bonusów fortowych zmniejszyłoby to masowe ładowanie w punkty życia, bo teraz to wygląda tak, że mając 70 celowania raz ma się 80-90% trafień innym razem to mniej, niż 30%. Wniosek nasuwa się sam-pakowanie w inne umiejętności fortowe to bezsens. Mam nadzieję, że to się przynajmniej odrobinę zmieni. Pomysł może nawet niezły, ale jest wielu innych, którzy przemęczyli się wbijając poziomy i przy każdym kolejnym dawali w siłę i punkty życia.
 

DeletedUser

Gość
Gość
[...]Zatem zastanów się, czy chcesz uczestniczyć w bitwach o fort z kolegami/koleżankami, czy samotnie zbierać świnie, czy też pilnować pomidory.
[...] Sam jestem najlepszym przykładem - mam 4300 HP, a do tego dobre prace - wydobycie ropy, srebra, nauczanie, budowa posiadłości itd. BEZ PREMIUM i do tego POSZUKIWACZEM.
Można być też dobrym pojedynkowiczem gdy dajemy punkty w siłę - złota szabla do ekwipunku i już można się nieźle pojedynkować.
[...]

Popieram Sprouse'a, też mam poszukiwacza na jednym ze światów. Moje hp w ubranku to nieco ponad 4500. Umiejętności mam rozdane ~60% w hp, reszta przeważnie w dowodzenie. Mam prace takie jak transport koni, nauczanie, ropa, parowce, srebro, tak więc dobry exp i kasa. Mam złota szabelkę i troche cech w sile, przez co przed bitwą mogę się pojedynkowac. MOże nie są to pojedynki najwyższej klasy i staram się atakować trochę słabszych (około 150-200 expa na 96 lvlu), ale zawsze można.

Tak więc jestem przeciw ograniczeniu hp, ponieważ można mieć 4k hp, fajne prace i pojedynki.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Cobyście nie pisali autorka wątku poruszyła bardzo istotny problem, może Jej rozwiązanie nie jest najlepsze ale nie zmienia faktu że trafiła w sedno sprawy z tym co się dzieje i na fortach, a przez to, że te są aktualnie najbardziej popularne także na całą grę myślę, że na większości światów (gram na 2 na obu jest to samo).

Nikt nie zaprzeczy, że HP jest w tej chwili najistotniejsze w bitwach fortowych - i że taka sama ilość rozgarniętych koksów vs taka sama ilość rozgarniętych "normalnych buildów" jest z góry nie równą walką, zkazaną na nie powodzenie dla tych drugich.

Jak wspomniała autorka wątku oraz ja już na wstępie postu, Wodzowie naciskają mocniej czy słabiej na to by wszyscy wrzucali pkt w hp, jak tego nie robisz to albo wylot z miasta albo z koalicji albo (co chyba jest najczęstsze) po prostu nie zostaniesz wzięty do bitwy, a że na wielu światach starszych praktycznie jest 1 czy 2 bitwy na świat dziennie (umowy o fajne bitwy bez fake'ów) to ludzi jest sporo chętnych - Ty bez hp spadaj bo masz za mało hp, a jak się dostaniesz to później krzyki, że gość z 1500hp wszedł (sic!).

Reasumując PROBLEM istnieje i nie ma co odwracać od niego głowy! Onufry słusznie ma rację, że ok każdy ma prawo do swojego buildu i rozkładniaa umiejek tam gdzie chce, ale My - społeczność graczy - także mamy prawo to stabilnej i wyrównanej gry. Takżę, pomysł który podał Onufry, że pozostałe umiejętności potrzebne w walkach o forty powinny być dużo bardziej wzmocnione- jest jak najbardziej OK - wtedy każdy będzie zadowolony (bo i pojedynkowicze co wala w cel i unik, i pracujacy co daja do chownaia i wytrzymalosci no i same koksy).

Moim zdaniem to taka sama sytuacja jak z ORK'ami - które po wielu wlakach zostały osłabione (ciągle są przegięte IMHO) ale przynajmniej jest lepiej niż było, mam nadzieje, że z czasem (dzięki takim tematom choćby) i ten, powótrze to PROBLEM będzie także rozwiązany :) Czego sobie i Wam oraz administracji życzę.

Pozdrawiam,
mIndw0rm :I:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
zgadzam się z tym że statystyki fortowe przydało by się zmienić ale nie uważam że limit HP jest krokiem w dobrą stronę moim zdaniem trzeba by tak zmienić szansę na trafienie i unik żeby osoby inwestujące w te aspekty walki nie czuły się pokrzywdzone aktualnie jest tak że różnica między osobą która posiada 16(bonus+3) punktów umiejętności a 36(+4) jest znikoma jeśli chodzi np. o celowanie a w przypadku HP jest odwrotnie

powinno być tak że te bonusy będą dużo większe a zarazem zwiększy się szansa na trafienie ale też na unik

co zmieniło by to podczas walki? osoby 100% HP obrywały by praktycznie w każdej rundzie oraz rzadko trafiały by w przeciwnika czyli w realiach dzikiego zachodu była by to osoba odporna na ból wytrzymała i żywotna ale mało zwinna i z kiepską percepcją przez to mało celna (moim zdaniem taki opis pasuje do Tanka)

ludzie którzy postawili by na szansę na trafienie czyli snajperzy trzymali by się daleko od celu i często trafiali by snajperów oraz tanków płacąc za to słabą żywotnością. taka osoba była by mało zwinna przez co łatwo było by ją trafić za to bardzo celna i starała by się trzymać jak najdalej przeciwnika by zachować życie.

były by też osoby stawiające na unik dla tanków praktycznie nie do trafienia a i snajperzy mogli by mieć kłopot starali by się podejść jak najbliżej wroga by wtedy celnie go trafić (dowodzenie pomaga w uniku i trafianiu).

a co to zmieni w samej bitwie? żeby wygrać trzeba by mieć osoby specjalizujące się we wszystkim nie tylko w HP mogło by powstać wiele strategii zarówno ataku jak i obrony polegające na wykorzystaniu tych cech każda osoba co moim zdaniem najważniejsze mogła by dowolnie eksperymentować z postaciami dopasowując ją do swojego stylu walki(w zwarciu, na odległość itp.)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
?- was ta gra chyba nudzi i szukacie dziury w całym, każdy powołuje się na te "TANKI"? a ja się pytam jakie tanki i ilu ich jest ?

większe bonusy za um
tak ale każdy kij ma dwa końce

jeżeli zwiększycie bonusy fortowe za um automatycznie dyskryminujemy gracza z z mniejszym levelem

rozpoczniemy nowy temat "precz z nieśmiertelnością !"

A dla czego
bo każdy z większym levelem ma więcej um do rozdania
gracz z mniejszym levelem
(który albo nigdy nie trafi albo nigdy nie uniknie trafienia )
bo będzie miał sporo mniejsze bonusy za mniejsza ilość um

zaraz zamiast hp będzie miasto wymagało minimum 99 lev jak nie to wypad

macie żal o forty i bitwy czy o kilkuz hp na kilka tysięcy graczy
ale czy na pewno oto wam chodzi ?
koksy to nie problem
-nudy na serwerach ,
-braku bitw
-braku organizacji w miastach
-braku znajomości (forty to zespołowa gra przypominam)
-braku zainteresowania pracami i zadaniami
-opóźnieniem w zwiększeniu maksymalnego lev (120)
-zakładaniem po kilka postaci na każdym serwerze (przez co nie przykładają się ludzie do własnej postaci )
-różnicy zaczynających i już awansowanych graczy
-szamana który ułatwia reskile (w tym pod hp )
-minimalnej ilości ludzi w miastach
i najważniejsze chęci dominacji w jakiś sposób na serwerze (zawsze jak jest dwóch graczy mogą ze sobą walczyć lub się dogadać - jak są to przedstawiciele 2 największych miast itp. to cały świat to odczuwa i jest zależny po części od nich )

ale co do tego ma kilku koksów ? o_O
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16941

Gość
Gość
kolego defekt mózgu [czy nick zobowiązuje? :p ]
grasz na 5-tym świecie - tylko ? ... to co ty wiesz o fortach ??
zarejestruj się na Arizonie na przykład, pograj ze dwa miesiące, a potem porozmawiamy ...

Z tego co się orientuję - w tej chwili światy, na których naprawdę coś konkretnego się dzieje w fortach, to 01, 10 ,11, 12, 13 i 14.
POLICZ ILU TAM JEST KOKSÓW.
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
No nie mów mi nawet, że na arizonie to już tylko fortowcy się liczą.... Do każdej koalicji się dobry pojedynkowicz dostanie jeśli tylko złoży podanie do miasta dla pojedynkowiczy, a nie do tego 1 w ranku/tego obok flagówki/tego ze znanymi nickami....

Sorry za mały offtop.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem fortowca chętniej biorą do miasta niż questowc'a czy boba(chętniej na nowych potem do odstrzału). Masz rację fortowcy zawładneli światami dyskryminują pojedynkowiczów itp.
Dla mnie jest to tak na starych światach biorą
1.Fortowcy
2.Pojedynkowiczy
3.Poszukiwaczy (questowców)
4.Boby
Jak dla mnie limit hp byłby bardziej wskazany np: max (5000hp) to by umiliło większości grę.
 

DeletedUser4081

Gość
Gość
Nie wybacz ale ograniczaniom cech mówię zdecydowane nie, to tak jakbym ja przykładowo zaproponować by ograniczyć SM do 250 bo tak za łatwo jest znaleźć klucz nr 3.

Chociaż uważam że +5 HP dla żołnierza to jest znaczne zwiększenie przewagi nad innymi graczami jeśli chodzi o forty nie mówiąc że żołnierz dostał jeszcze bonus do dowodzenia. No ale tu trzeba było by zmienić bonusy postaci, które były długo przed samymi fortami. Czyli od początku TW i wtedy to miało tylko przełożenie na pojedynki - co i tak dodając inne bonusy żołnierza sprawiało że było nim łatwiej grać.

Sam żołnierz nie jest natomiast nieśmiertelny postaw żołnierza z 12k przeciwko 2 zawadiakom z 4k każdy i żołnierz prędzej skiśnie zwłaszcza jak zawadiacy trafią go jakieś 2-4 razy po te 1600hp.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
ok ostatnie największe bitwy
z tych wymienionych światów
zaznaczam 7-10k hp to aż różnica 3000 hp ale żeby ci zrobić przyjemność i zwiększyć liczbę "koksów "uznałem że można te 3000hp za mała sumę

świat nr 1
08/02/2011 SAA F...no SQ -V- R...gends
atak z obrona 184 graczy w tym 1 gracz z ilością 7190


świat nr 10
10/02/2011 -CSA-...RŁA 2 -UNIA- LIPA 1
atak + obrona 260 graczy 14 graczy miedzy 11 a 10k
i 19 graczy 7-10k
w sumie 29 graczy miedzy 7-11k hp na 260 w forcie ????

serwer 11
10/02/2011 Gumisie -BW- Dark City 255 graczy na forcie
15 ma od 12 do 10 k i 21 od 7-10k hp w sumie 36 graczy na 255 pod fortem ?

serwer 12
09/02/2011 Tramp...ndera v Resistance S 168 graczy na forcie
2 z powyżej 10 koła i 11 od 7-10k hp w sumie 13 graczy na 168 w forcie

serwer13
10/02/2011 HSB Montera Blue_Nieustraszeni 173 graczy na bitwie
3 koksy z ponad 10k hp i 14 z 7-10 w sumie 17 na 173 graczy?????

i na świecie 14
10/02/2011 -77- Twierdza EP Stronghold 138 vs 120
258 graczy w tym 1 gracz z 10440 hp i 16 graczy 7-10 hp (17 graczy na 258)


kilka tysięcy ludzi na każdym serwerze ? to co ma do tego około 10 - 20 graczy ?

większość to postacie tylko na forty dla czego bo maja inne na innych światach
nie nie gram na innym świecie i nie mam pojęcia o fortach , dla tego pewnie nie chcąc zdobyłem poniższy medal jako pierwszy na polskich serwerach hehehe ale fakt medale to ściema

jak dla mnie nadal problemem jest możliwość zakładania po kilka postaci , gdyby ktoś miał poważnie rozważać jaka grać profesja , nie rzucał by się na forty , a tak to co mu zależy zrobić tanka na jakimś innym świecie skoro pracuje na drugim (jeszcze jak kulturalny i niema multi )

zastanów się czy problem jest tanków , czy grupa (właścicieli fortu) ludzi która nie wpuszcza na forty innych ?

tak samo mogą brać na forty tylko np. ludzi w sandałach i z osłem ... i co wystąpisz o zakazanie sandałów i osła ??? hmmm ...pif paf
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16838

Gość
Gość
Po drugiej stronie już mi się czytać nie chce ;p

Kasia nie możesz mi narzucać bulidu postaci tak jak i ja nie narzucam ci swojego!
Nie podoba ci się że są koksy? A powiedz mi dzięki komu bitwy się wygrywają? Kto kogo osłania? kto rotuje i zbiera te największe salwy? Kto blokuje sektory?
Osoba z 2800 hp czy z 10k hp czy z 6 dla innych postaci niż żołnierz? Inne bonusy nie działają w fortach - pewnie sama o tym doskonale wiesz. A ja jestem koksem na s10 (żołnierz) i s11 (bob) i nie narzekam ani na prace expowe ani na prace na kasę. Ja mam inne spojrzenie na tą grę. Ciebie bawią zadania czy pojedynki, mnie nie. Czy mam zostać zmuszona na polubienie tego?

Ty jako mniejsze hp musisz wiedzieć ze masz mniejsze szanse dostania się na bitwę własnie z powodu mniejszego hp. Koksy żyją tylko od bitwy do bitwy i po to zostali zbudowani. Nie narzucaj innym swojego stylu gry bo ja się nie zreskilluje pod zbieranie pomidorów bo komuś się to nie podoba. Niech każdy gra jak chce i lubi. Lubisz mieć mniejsze hp? OK! Ale nie zmuszaj do tego innych graczy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry