Przygody - dyskusja.

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
hm... a takie pytanie ile czasu grasz w tą grę? bo mnie się wydaje, że od dzisiaj. A jeżeli nie to wytłumacz mi jak cię ogranicza energia? Bo ja mogę się pojedynkować 24 godz na dobę i mieć zawsze 100 enerii i 100 motywacji pojedynkowej.


widzę, że koledze żal 4 literki ściska,że nie może dużo grać. Ale to już jest tylko Twój problem a nie innych.
Kiedyś jak nie było rzeczy odnawiających zarówno energię jak i motywację, to fakt takie ograniczenia istniały. Obecnie za śmieszną cenę można kupić Zapieczone fasolki (energia) jak i Zwijanie papierosów z filtrem (motywacja). Więc mówienie/pisanie że pojedynki są ograniczone, jest śmieszne.

Skoro tak jest to czemu tak zaciekle bronicie się przed wprowadzeniem paska motywacji na przygody? Żal wydać parę groszy na jakąś miksturkę odnawiającą? ::DD:

PS. O doświadczeniu w grze mogę porozmawiać z osobami, które potrafią odczytać datę spod avatara :gwizd:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser24472

Gość
Gość
Tak jak Darson napisal, przydałby sie jakiś licznik przygód w statystykach .

Oczywiście obejmowałby on także wygrane/przegrane potyczki.

Można dodać też ilość zużytych wzmocnień.

Bukimi pasek motywki to nawet ciekawy pomysł.
Ps. Data zarejestrowania sę na forum nie zawsze idzie w parze z wiedzą o TW.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Skoro tak jest to czemu tak zaciekle bronicie się przed wprowadzeniem paska motywacji na przygody? Żal wydać parę groszy na jakąś miksturkę odnawiającą? ::DD:

PS. O doświadczeniu w grze mogę porozmawiać z osobami, które potrafią odczytać datę spod avatara :gwizd:

data spod avatora nie świadczy o doświadczeniu, tak apropo. i gdzie napisałem,że żal mi 4 litery ściska aby wydać parę $$$$$??
 

DeletedUser31121

Gość
Gość
Liczbę odbytych przygód można sprawdzić w osiągnięciach (walki -> przygody) co nie zmienia faktu że chciałbym znać dodatkowe statystyki: liczba wygranych i przegranych przygód, średnie zadane i otrzymane obrażenia, średnia omdleń i nokautów itp.
Pasek motywacji do przygód też jest świetnym pomysłem, można skrobnąć coś o tym w propozycjach (jeśli ktoś nadal wierzy w skuteczność tego działu ::)): )

Zgadzam się z wszystkimi przemyśleniami Darsona.
Zamiast 20% szansy na sejf wolał bym w co 5 bitwie go dostawać, ilość sejfów by się nie zmieniła a nikt by nie marudził :I:
 

DeletedUser

Gość
Gość
data spod avatora nie świadczy o doświadczeniu, tak apropo. i gdzie napisałem,że żal mi 4 litery ściska aby wydać parę $$$$$??

A gdzie ja napisałem, że żal mi 4 litery ściska, że mało gram? Kto mieczem wojuje od miecza ginie ::)):

Dyskusja była o ograniczeniu ilości przygód u jednego gracza. Wszystkie obecne w grze da się łatwo obejść - zarówno energię, jak i motywację. Ale gracz na niskim poziomie nie będzie w stanie zakupić tak dużej ilości odnawiaczy energii i motywacji, co gracz już doświadczony. Moim zdaniem to kolejny argument za wprowadzeniem paska motywacji w przygodach...

Ale już nie będę ciągnął tematu, bo toczyć się powinien właściwie w dziale propozycje. Pewne jest to, że w przygodach jest jeszcze wiele do zrobienia, bo mnie bardzo szybko znudziła ta jedna plansza i jeden tryb hmpf
 

DeletedUser31587

Gość
Gość
A gdzie ja napisałem, że żal mi 4 litery ściska, że mało gram? Kto mieczem wojuje od miecza ginie ::)):

Dyskusja była o ograniczeniu ilości przygód u jednego gracza. Wszystkie obecne w grze da się łatwo obejść - zarówno energię, jak i motywację. Ale gracz na niskim poziomie nie będzie w stanie zakupić tak dużej ilości odnawiaczy energii i motywacji, co gracz już doświadczony. Moim zdaniem to kolejny argument za wprowadzeniem paska motywacji w przygodach...

Przygody nie dają doświadczenia więc zużywanie się energii czy motywacji jest nielogicznym pomysłem. Przygody to obecnie śmieciowa rozgrywka, która nie oferuje nic wartościowego.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Obecnie przygody nie dają żadnych profitów do gry. Są zwykłą stratą czasu. Doprawdy nie rozumiem o co cała dyskusja? Po co ograniczenia? Jak ktoś chce niech sobie gra i 24 godziny na dobę w czym kłopot? Przecież jego postać nic a nic nie stanie się lepsza od tego.
 

DeletedUser1887

Gość
Gość
Obecnie przygody nie dają żadnych profitów do gry. Są zwykłą stratą czasu. Doprawdy nie rozumiem o co cała dyskusja? Po co ograniczenia? Jak ktoś chce niech sobie gra i 24 godziny na dobę w czym kłopot? Przecież jego postać nic a nic nie stanie się lepsza od tego.

Dopóki nie dodadzą w sklepie nowych przedmiotów za punkty veterana albo zmienią coś w dropach ze skrzyń. Wtedy Ci co zbierają punkty, będą w lepszej sytuacji w grze.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Dopóki nie dodadzą w sklepie nowych przedmiotów za punkty veterana albo zmienią coś w dropach ze skrzyń. Wtedy Ci co zbierają punkty, będą w lepszej sytuacji w grze.

Trudno. Teraz w lepszej sytuacji są inwestujący realne pieniądze. To nie komuna. Nie każdy musi mieć tyle samo. Ktoś inwestuje swój czas to będzie miał przewagę. A rolą administratorów gry jest takie dobieranie ustawień dropów, sklepów itp aby nie zagrażały balansowi gry. Chociaż przyznam że pomysł z motywacją do przygód jest godny rozważenia.
 

DeletedUser29002

Gość
Gość
Witam.

Czy planowane są jakieś zmiany ? Jeśli tak to mniej więcej kiedy będą wprowadzane ?

Instancje coraz częściej przypominają sytuację, w której gracz A spojrzy na pole stwierdzi, że gra nie ma sensu i dezerteruje, uprzykrza tym samym grę innym graczom wręcz uniemożliwia grę. Inni zrobili z offowania metodę dochodzenia do skrzynki, loguje się, offuje, a drużyna wywalcza mu np. 100 pkt i tak w kółko aż uzbiera 5000 pkt i kupuje sobie skrzynkę, a robić nie musi nic, odpalać instancje co 20 minut jedynie...
Wcześniej offowanie zdarzało się z powodów systemowych, w chwili obecnej gracze świadomie offują w trakcie rozrywki. Zdarzają się bitwy gdzie nawet 3-4 osoby offują, granie w takie przygody rozmija się z celem.

Wystarczy zrobić tylko parę zmian żeby to ukrócić, choćby wprowadzić bany za brak aktywności przez 10 rund w instancji - ban 2h, następny 4h itp.

Nad systemem afrontów już pracujecie podobno :I:

Warto by też trochę wzbogacić sklep za pkt weterana, ba można by nawet dać miksture expa choćby za 10k pkt weterana.

TW położyło forty instancjami i ogromną ilością eventów, za chwile padną i instancje, co następne padnie... gra ?

Działajcie admini ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser4138

Gość
Gość
Witam.

Czy planowane są jakieś zmiany ? Jeśli tak to mniej więcej kiedy będą wprowadzane ?

Instancje coraz częściej przypominają sytuację, w której gracz A spojrzy na pole stwierdzi, że gra nie ma sensu i dezerteruje, uprzykrza tym samym grę innym graczom wręcz uniemożliwia grę. Inni zrobili z offowania metodę dochodzenia do skrzynki, loguje się, offuje, a drużyna wywalcza mu np. 100 pkt i tak w kółko aż uzbiera 5000 pkt i kupuje sobie skrzynkę, a robić nie musi nic, odpalać instancje co 20 minut jedynie...
Wcześniej offowanie zdarzało się z powodów systemowych, w chwili obecnej gracze świadomie offują w trakcie rozrywki. Zdarzają się bitwy gdzie nawet 3-4 osoby offują, granie w takie przygody rozmija się z celem.

Wystarczy zrobić tylko parę zmian żeby to ukrócić, choćby wprowadzić bany za brak aktywności przez 10 rund w instancji - ban 2h, następny 4h itp.

Nad systemem afrontów już pracujecie podobno :I:

Warto by też trochę wzbogacić sklep za pkt weterana, ba można by nawet dać miksture expa choćby za 10k pkt weterana.

TW położyło forty instancjami i ogromną ilością eventów, za chwile padną i instancje, co następne padnie... gra ?

Działajcie admini ;)

1.Zmiany i nowości są planowane. Daty żadnej nie podam bo nikt tego jeszcze dokładnie nie wie.
2.Bonus doświadczenia aktualnie i w niedalekiej przyszłości nie będzie dodany. Jednak może pojawią się inne ciekawe przedmioty.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser1887

Gość
Gość
Wystarczy zrobić tylko parę zmian żeby to ukrócić, choćby wprowadzić bany za brak aktywności przez 10 rund w instancji - ban 2h, następny 4h itp.

TW położyło forty instancjami i ogromną ilością eventów, za chwile padną i instancje, co następne padnie... gra ?

Działajcie admini ;)

Mogą być bany, a może być też dodatkowy bonus za aktywność.
Przykład:

Obniżyć bazową ilość punktów weterana i szans na wylosowanie skrzynki, która rośnie po każdej rundzie, w której gracz jest aktywny.
Aktywność polegałaby na użyciu umiejętności, wykonaniu ruchu lub naciśnięciu przycisku "gotowy" (w przypadku gdy taktyka wymaga bezruchu).

W ten sposób, pod koniec rozgrywki aktywny gracz miałby tyle punktów i szans na skrzynkę ile obecnie mają wszyscy.

Gracz offujący nie miałby nic, a nawet jeśli pozorowałby aktywność widać by było że to naprawdę robi i przy okazji poczytałby trochę obelg na swój temat na czacie. :ind: howgh

Do tego zrobić rejestr osób nieaktywnych podczas walk i wyświetlać taką informację przy nicku podczas wyboru zdolności. O i co, można? :D trzeba tylko chcieć. Problem tylko w tym, że polityka finansowa IG nie uwzględnia dobra graczy i komfortu grania. Mają trochę inne priorytety.

ps. Wprowadzić możliwość brania udziału w przygodach od 20 lvl. Bo jaki jest sens uczyć kogoś biegać, skoro nie potrafi jeszcze chodzić.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser29002

Gość
Gość
Pantomas również takie zmiany popieram, zmiany muszą być w jednym czy drugim kierunku...
Jednakże jeśli Inno nie przyspieszy tych prac (jeśli je w ogóle prowadzi) to obawiam się, że instancje umrą śmiercią naturalną...a wprowadzenie ich za parę miesięcy może już nie przywrócić pierwotnej aktywności instancyjnej.

Dla kumatego programisty, wprowadzenie zmian znacznie ułatwiających rozrywkę nie powinno zajęć więcej jak dobę. A gdyby pójść w kierunku banów za brak aktywności (np. 10 rund jak pisałem wyżej), to nawet mniej bo większość kodu już mają w "lobby".
 
Dla kumatego programisty, wprowadzenie zmian znacznie ułatwiających rozrywkę nie powinno zajęć więcej jak dobę. A gdyby pójść w kierunku banów za brak aktywności (np. 10 rund jak pisałem wyżej), to nawet mniej bo większość kodu już mają w "lobby".

Jeśli coś jest napisane bardzo nieczytelnie, to przeróbki mogą trwać znacznie dłużej. Tutaj akurat na tyle długo, że się nie opłaca. Przy większym budżecie nie zdziwiłbym się, gdyby TW został napisany od początku, a dane z obecnego importowane.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Jednakże jeśli Inno nie przyspieszy tych prac (jeśli je w ogóle prowadzi) to obawiam się, że instancje umrą śmiercią naturalną...a wprowadzenie ich za parę miesięcy może już nie przywrócić pierwotnej aktywności instancyjnej.

Dla kumatego programisty, wprowadzenie zmian znacznie ułatwiających rozrywkę nie powinno zajęć więcej jak dobę. A gdyby pójść w kierunku banów za brak aktywności (np. 10 rund jak pisałem wyżej), to nawet mniej bo większość kodu już mają w "lobby".

Teraz jest w IG świateczna gorączka, kasę trzeba trzepać a nie Impami się zajmować.

Teraz takie pytanko.
W zadaniach dziennych jest zadanko na rozgrywkę w impach. Czy aż tak kiepsko z frekwencją jest że zachęta jest potrzebna ?

Czemu czegoś takiego nie zrobi się dla bitw fortowych?
 

DeletedUser31121

Gość
Gość
Kanuto przecież to gracze prosili o dodanie impów do zadań dziennych ;;)

Zastanawiam się tylko czy IG zrobiło to na prośbę graczy czy tylko przypadkowym zbiegiem okoliczności prośby graczy pokryły się z tą zmianą ::P:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wnoszę o zlikwidowanie podglądu założonej broni (przed chwilą w impach gracz z przeciwnej drużyny, po dostrzeżenu manitou, napisał o tym, po czym opuścił rozgrywkę), oraz usunięcie widocznego poziomu postaci.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Bardziej sensownym rozwiązaniem byłoby lepsze zbalansowanie bonusów z broni tak aby Manitou i inne loteryjne dawały przewagę ale nie aż tak wielką jak obecnie. Wtedy będzie znacznie mniej takich zachowań, których bynajmniej nie pochwalam.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wnoszę o zlikwidowanie podglądu założonej broni (przed chwilą w impach gracz z przeciwnej drużyny, po dostrzeżenu manitou, napisał o tym, po czym opuścił rozgrywkę), oraz usunięcie widocznego poziomu postaci.

tylko pojawia się następny problem. Niki graczy posiadającym np łuki manitu są znane::P:

lepszym rozwiązaniem jest nieznajomość ników graczy
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czyli najlepiej by było, aby żadne dane na temat gracza były niewidoczne a biorący udział występowali pod nazwami np: gracz 1, gracz 2, itd.
 
Status
Zamknięty.
Do góry