DeletedUser5455
Gość
Gość
Przeczytaj do końca!
Ostatnio dodałem ELIMINACJE SEKTOROWE -na samym końcu.
Witam
Ostatni mój pomysł jakim było wprowadzenie band w The-West nie powiódł się. Przyznaję, był zbyt skomplikowany i zawiły. Poza tym był to mój pierwszy pomysł. Tym razem przedstawiam bardzo dopracowany i prosty pomysł, całkiem możliwy do wprowadzenia. Programiści nie będą mieli z tym większych problemów a może on "zbawić" znudzonych pojedynkowiczów.
Pomysł polega na wprowadzeniu turniejów pojedynkowych. Toczone byłyby dokładnie w środkowym sektorze, w samym środku świata.
Dlaczego? - Ponieważ każdemu byłoby tam blisko i nie musiałby chodzić po całej mapie.
Duel town - tak mogłoby się nazywać to miejsce.
Pojedynki odbywałyby się raz w w miesiącu, (-nie za często i nie za rzadko) pierwszego dnia miesiąca. Zapisy odbywałby się 24 godz. wcześniej.
Załorzenia Turnieju:
- Do turnieju może zapisać się 16 graczy powyżej 200 poziomu pojedynków (w zapisach obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy").
-Gracze muszą mieć poniżej 3500 punktów życia
Dlaczego? - To turniej dla pojedynkowców a nie czołgów fortowych.
- By przystąpić do turnieju należy wpłacić wpisowe - symboliczne 100$ (które stanowić będzie koszty ewentualnego pogrzebu.
Szczęśliwa szesnastka, która zajęła wolne miajsca zostaje łączona w osiem par, gracz z najwyższym doświadczeniem w pojedynkach , walczy z graczem z miejsca ósmego.Podobnie jak w skokach naciarskich (system KO).
Na starcie każdy uczestnik dostaje po 5000 hp - nie zależnie od tego ile ma naprawdę -jest to HP TURNIEJOWE.
-Automatycznie rozpoczynają się pojedynki, gdy skończą się, rozpoczynają się rewanże.
-W pierwszym pojedynku atakującym jest ten kto ma większy poziom pojedynków.
Dlaczego? - ponieważ osoba, która w pierwszym pojedynku jest atakującym, w drugim jest obrońcą i odwrotnie.
Do dalszej rozgrywki przechodzi osoba , która zada (w obydwu pojedynkach) większe obrażenia (gdy omdlejemy oczywiście odpadamy).
Następnie na podobnych zasadach odbywają się kolejno:
-ćwierćfinały, półfinały i finał.
UWAGA!
Po kolejnych rundach hp turniejowe nie odnawia się!
Dlaczego? - Turniej musi być krwawy.
Nagrody:
Zwycięzca turnieju otrzymuje trzy nagrody:
-5000 $
-5000 pkt. doświadczenia, które zalicza się także do rankingu pojedynków.
-skrzynia ze stalowymi okuciami.
-medal: zwycięzca turnieju pojedynkowego.
_________________________________________________________________________________________________
+ Eliminacje sektorowe:
Jako iż na taki turniej cieszyłby się ogromnym zainteresowaniem i wiele graczy byłoby chętnych do zapiania, możnaby przeprowadzić Eliminacje Sektorowe, które odbywałyby się 48 godzin przed turniejem głównym. Na te eliminacje mogłoby się zapisać 16 graczy z każedgo z 4 "pasów" sektorów położonych poziomo.
-umowny pas sektów
Zapisani gracze toczyliby 2 rundy eliminacji na zasadzie par pojedynkowych.
Tak więc z jednego "pasa" sektorów wyłonionoby czterech graczy. Jako, że mamy 4 "pasy" do turnieju głównego zakwalifikowałoby się 16 graczy.
-Co do eliminacji sektorowych - to jest narazie tylko sugestia. Nie wiem czy programiści zdołają to wykonać. Puki co ta kwestia jest marginalna.
p.s Przepraszm zo tą "paintową" grafikę. Jeśli ktoś ma na nią lepszy pomysł proszę pisać do mnie.
pozdrawiam polon96
Ostatnio dodałem ELIMINACJE SEKTOROWE -na samym końcu.
Witam
Ostatni mój pomysł jakim było wprowadzenie band w The-West nie powiódł się. Przyznaję, był zbyt skomplikowany i zawiły. Poza tym był to mój pierwszy pomysł. Tym razem przedstawiam bardzo dopracowany i prosty pomysł, całkiem możliwy do wprowadzenia. Programiści nie będą mieli z tym większych problemów a może on "zbawić" znudzonych pojedynkowiczów.
Pomysł polega na wprowadzeniu turniejów pojedynkowych. Toczone byłyby dokładnie w środkowym sektorze, w samym środku świata.
Dlaczego? - Ponieważ każdemu byłoby tam blisko i nie musiałby chodzić po całej mapie.
Duel town - tak mogłoby się nazywać to miejsce.
Pojedynki odbywałyby się raz w w miesiącu, (-nie za często i nie za rzadko) pierwszego dnia miesiąca. Zapisy odbywałby się 24 godz. wcześniej.
Załorzenia Turnieju:
- Do turnieju może zapisać się 16 graczy powyżej 200 poziomu pojedynków (w zapisach obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy").
-Gracze muszą mieć poniżej 3500 punktów życia
Dlaczego? - To turniej dla pojedynkowców a nie czołgów fortowych.
- By przystąpić do turnieju należy wpłacić wpisowe - symboliczne 100$ (które stanowić będzie koszty ewentualnego pogrzebu.
Szczęśliwa szesnastka, która zajęła wolne miajsca zostaje łączona w osiem par, gracz z najwyższym doświadczeniem w pojedynkach , walczy z graczem z miejsca ósmego.Podobnie jak w skokach naciarskich (system KO).
Na starcie każdy uczestnik dostaje po 5000 hp - nie zależnie od tego ile ma naprawdę -jest to HP TURNIEJOWE.
-Automatycznie rozpoczynają się pojedynki, gdy skończą się, rozpoczynają się rewanże.
-W pierwszym pojedynku atakującym jest ten kto ma większy poziom pojedynków.
Dlaczego? - ponieważ osoba, która w pierwszym pojedynku jest atakującym, w drugim jest obrońcą i odwrotnie.
Do dalszej rozgrywki przechodzi osoba , która zada (w obydwu pojedynkach) większe obrażenia (gdy omdlejemy oczywiście odpadamy).
Następnie na podobnych zasadach odbywają się kolejno:
-ćwierćfinały, półfinały i finał.
UWAGA!
Po kolejnych rundach hp turniejowe nie odnawia się!
Dlaczego? - Turniej musi być krwawy.
Nagrody:
Zwycięzca turnieju otrzymuje trzy nagrody:
-5000 $
-5000 pkt. doświadczenia, które zalicza się także do rankingu pojedynków.
-skrzynia ze stalowymi okuciami.
-medal: zwycięzca turnieju pojedynkowego.
_________________________________________________________________________________________________
+ Eliminacje sektorowe:
Jako iż na taki turniej cieszyłby się ogromnym zainteresowaniem i wiele graczy byłoby chętnych do zapiania, możnaby przeprowadzić Eliminacje Sektorowe, które odbywałyby się 48 godzin przed turniejem głównym. Na te eliminacje mogłoby się zapisać 16 graczy z każedgo z 4 "pasów" sektorów położonych poziomo.
Zapisani gracze toczyliby 2 rundy eliminacji na zasadzie par pojedynkowych.
Tak więc z jednego "pasa" sektorów wyłonionoby czterech graczy. Jako, że mamy 4 "pasy" do turnieju głównego zakwalifikowałoby się 16 graczy.
-Co do eliminacji sektorowych - to jest narazie tylko sugestia. Nie wiem czy programiści zdołają to wykonać. Puki co ta kwestia jest marginalna.
p.s Przepraszm zo tą "paintową" grafikę. Jeśli ktoś ma na nią lepszy pomysł proszę pisać do mnie.
pozdrawiam polon96
Ostatnio edytowane przez moderatora: