Aktualizacja 1.27

  • Rozpoczynający wątek sebicjusz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser2097

Gość
Gość
Dostajecie teraz więcej/mniej kasy i czasem są gorsze/lepsze przedmioty, gdyż teraz ilość pieniędzy oraz wartość przedmiotów rośnie wraz z posiadanymi punktami pracy, czyli jak ktoś posiada np. 400 punktów pracy w "Polowaniu na bobry" to może zdobyć 230$, a mając 1 punkt 130$(Czy coś koło tego). A np. przy "Plądrowanie zwłok" mając 1 punkt wartość rzeczy jest w przedziale "633-1902", a dla "Poszukiwania skarbów" jest 1034-3104 przy 117 punktach pracy. ;)
 

DeletedUser13094

Gość
Gość
z pracami jest teraz ok, to ze macie lepsze itemy w handlu z Indianami przy 200 pp oznacza ze ta praca jest na ta chwile lepsza od napadu, ale jak uzbieracie 100 pp napadu na powóz, to wątpię czy to porównanie wyjdzie na korzyść handlu z Indianami . Po prostu teraz pp maja wpływ na szczęście i zarobek i w końcu jest sens aby te pp zbierać.

Ps ostatnio na serwerze beta z tym update dorwałem 1cz kartki w połowie ryb. Wystarczyła odpowiednia ilość pp :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
mi dziś na prawie własności wpadło 130$ i szare ubranie 69$ po sprzedaży, przed aktualizacją najwyżej wpadało ponczo lub proca. teraz bardziej się opłaca wrzucać w sp. manualną i plądrowanie zwłok. każdy punkt pracy będzie dawał szanse na lepszy przedmiot. napad na powóz, czy pociąg staje się nie opłacalny w takiej sytuacji. nigdy nie będziesz miał tyle pp co w plądrowaniu
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja to z poszukiwania skarbu moge znaleść min warte coś 1977 a maks 5931
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Te NPC to jakaś pomyłka :D

Na początku opłaca się bo szybko lvl wbić można ale później ?? 21 exp za wygranie z NPC 7 lvl lepszym z lepsza bronią ??

Dodam że bronie to tez pomyłka bo NPC ma lvl 30 a broń ma od 40 lvl :D
 

DeletedUser14524

Gość
Gość
tak to już jest ustawione :/ tak samo można powiedzieć że mają za wysokie umiejętki jak na ich lvle :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Z częścią się zgodzę z częścią nie ale to nie ma znaczenia, każdy może mieć swoje zdanie ...
- Co do pojedynków z NPC, to mają oni broń losową, mi się dość często zdarzają nawet z zardzewiałą, a skoro u ciebie występują tylko z szlachecką to po prostu masz pecha.
- ad pkt.7 wcale nie zmienili wymaganych punktów pracy, teraz jak masz zero to możesz pracę wykonywać, czyli jest jak było. Ta liczba oznacza obecnie ile ci brakuje lub masz więcej niż potrzeba aby wykonywać daną pracę. Na s.12 przy agawie mam właśnie zero i mogę ją robić.
- ad.8 A co to ma za znaczenie jak przetłumaczyli niemieckie "umlałty" przecież to na nic nie rzutuje.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
a moze robia cie w balona? :D gdzies czytalem ze podobno z tych NPC maja wypadac bronie :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
a moze robia cie w balona? :D gdzies czytalem ze podobno z tych NPC maja wypadac bronie :)

Nie wiem, ale jeżeli tak to się zdenerwuję;)
Ale pisałem do Supportu i otrzymałem taką wiadomość zwrotną:

Witaj, Małolat123

Za te pojedynki nie dostaje się nic oprócz odrobiny doświadczenia i kasy.

Pozdrawiam,
(nicku nie powiem:))

A więc myślę, że jednak się nie dostaje, bo sam już mam prawie 50 pojedynków za sobą i nic nie dostałem jak na razie...;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
w sumie to ten szaman za brylki w takiej postaci jakiej teraz jest to jest calkiem spoko. moglby byc na starszych swiatach, bo i tak wydaje sie kase. szkoda ze wprowadzili tylko na nowe
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Dostajecie teraz więcej/mniej kasy i czasem są gorsze/lepsze przedmioty, gdyż teraz ilość pieniędzy oraz wartość przedmiotów rośnie wraz z posiadanymi punktami pracy, czyli jak ktoś posiada np. 400 punktów pracy w "Polowaniu na bobry" to może zdobyć 230$, a mając 1 punkt 130$(Czy coś koło tego). A np. przy "Plądrowanie zwłok" mając 1 punkt wartość rzeczy jest w przedziale "633-1902", a dla "Poszukiwania skarbów" jest 1034-3104 przy 117 punktach pracy. ;)

czyli im więcej +pp tym lepsze przedmioty można znaleźć. np jak mam +xxx pp na plusie plus kp na większy zarobek to na napadzie na powóz pocztowy może mi wpaść coś z przedziału np 3000-5000 ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Teraz na zbieraniu jagód znalazłem szarą muszkę. Kasa była 2 razy większa niż przed aktualizacją. Co to sens dawać 2-3 razy więcej kasy na słabych pracach?
 

DeletedUser

Gość
Gość
może chodzi o to żeby ci z mniejszymi lvl'ami mieli lepszy start?a nie musieli się sami drapać?
 

DeletedUser

Gość
Gość
trochę dziwne bo jeśli zdobędę jeszcze ze 80 punktów pracy w transporcie to będę mógł znaleźć tam berło :q
 
Przejrzałem temat i nie znalazłem odpowiedzi. Ciekawe, czy ktoś będzie już potrafił jej udzielić ;)

Mianowicie chodzi o pojedynki z NPC. Dają mizerną ilość expa i kilka $, w sumie śmieszne wartości. Walki z nimi są kompletnie nieopłacalne - nie dość, że walka zabiera normalną ilość energii i motywacji, to jeszcze można nieźle się nadziać, czyli mamy wysokie ryzyko przy praktycznie zerowych korzyściach.
Tu pytanie do Was. Czy zaszliście już tak daleko, aby móc odpowiedzieć, od którego poziomu walk/przeciwnika dostaje się powiedzmy 200 i więcej expa? No bo jeżeli trzeba się przedzierać przez kilku/nastu przeciwników, no to jest przecież bezsensu, bo motywacja spadnie na pysk.
A nie można zostawić sobie na później, bo jest napisane, że z czasem poziom pojedynków spada. Więc jak to jest?
 

DeletedUser12855

Gość
Gość
Przejrzałem temat i nie znalazłem odpowiedzi. Ciekawe, czy ktoś będzie już potrafił jej udzielić ;)

Mianowicie chodzi o pojedynki z NPC. Dają mizerną ilość expa i kilka $, w sumie śmieszne wartości. Walki z nimi są kompletnie nieopłacalne - nie dość, że walka zabiera normalną ilość energii i motywacji, to jeszcze można nieźle się nadziać, czyli mamy wysokie ryzyko przy praktycznie zerowych korzyściach.
Tu pytanie do Was. Czy zaszliście już tak daleko, aby móc odpowiedzieć, od którego poziomu walk/przeciwnika dostaje się powiedzmy 200 i więcej expa? No bo jeżeli trzeba się przedzierać przez kilku/nastu przeciwników, no to jest przecież bezsensu, bo motywacja spadnie na pysk.
A nie można zostawić sobie na później, bo jest napisane, że z czasem poziom pojedynków spada. Więc jak to jest?


wlasnie mialem o tym pisac.. i widze twoje pytanie..

ogolnie nie wiem..ale ciekawie to wyglada.. jesli uspisz NPC wyglada na to ze ilosc pkt XP jest stanowczo wyzsza od zwyklego wygranego pojedynku..

wydaje mi sie ze punkty xpa ktore otrzymasz za pojedynek zaleza od ilosci punktow zycia NPC oraz zadanych przez ciebie obrazen

oczywiscie jak omdlisz to dostaniesz wiecej lub max za tego NPC..

i tu tez moze dzialac tez motywacja.. im wieksza motywacja.. tym wiecej punktow..

ja lubie pojedynki z NPC.. sa szybkie.. latwe xp.. zanim sie wylogujesz.. potrzebujesz 20 xpa do zakonczenia poziomu?? to chrup takiego jednego.. i jestes.. i nie tracisz 2 godzin np na prace aby przeskoczyc poziom..

kasa marna.. ale dla mnie moglo by nawet byc bez kasy.. ale wieze ze to pomoze zawadiakom i zolierzom.. na poczatkowych stadiach gry.. na podtuczenie kasy miejskiej.. jak i na wlasne zakupy:D

taka jest moja teoria.. moze ktorys z Adminow nam pomoze??
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry