Co do wprowadzenia tego zakazu. Piszesz Onufry ze gracze beda sie burzyc, ale wprowadzaliscie juz ciezsze wagowo zmiany, w trakcie trwania starego swiata.
Np. obnizenie reflexu i odpornosci o 25%. A co do poprawiania bug'ow to napewno pamietasz sprawe miasta Tombstone na S3 ktore juz wykozystalo bug (mozliwosci wywalania gracza zaraz po jego przyjeciu) na taka skale ze w koncu administracja wprowadzila zmiany. Te zmiany tez poszly na strare swiaty.
A co do samego setha, to najsmieszniejsze jest to ze na s5 jego profil swego czasu palal poczuciem wielkiej niesprawiedliwosci skierowanej do pary Yedi-Grzesbia, oraz Azi-Sid. Wlasnie za pushing. Teraz sam to robi na nalogowo na kilku swiatach. Ludzka natura czasem mnie przeraza.
Problem nie lezy jednak tylko po stronie tych graczy. NIestety system pojedynkow jest troche wadliwy. Chodzi o to ze na pewnym poziomie gracz ktory jest top1, wlasciewie bije sie tylko z gora 2-3 graczami. Ktorzy w wiekszoscie albo spia, albo maja 48h. na kazdym swiecie elita pojedynkowiczow zna sie jak lyse konie, pisza do siebie wzajemnie, szanuja sie, a co za tym idzie w koncu predzej czy pozniej zakladaja "symbioze" i nawalaja sie bez broni nie robiac sobie krzywdy i nabijaja pozadnego expa.
Patrzac oczami tych graczy, to gdyby nie taka symbioza to pozostawal by tylko reskill postaci. Bo z takim przewartosciowanym poziomem pojedynkow to wlasciwie nie ma juz co innego do roboty.Taka spolke mial azi z sidem.
Niestety Yedi uprawial na grzesbi typowy pushnig, a przynajmniej na finiszu panteonu. Co widac z reszta po obecnej pozycji grzesbi ktory praktycznie juz nie gra od kiedy Yedi wygral swiat.
Tak wiec kwestia symbiozy jest dosc zlozona, zas pushing to typowy bug. TYlko jak prawnie to rozruznic to nie mam pojecia.
A teraz temat wlasciwy, czyli co mnie wkurza na TW
- brak rozdzielenia skrzynki z wiadomosciami grupowymi i zwyklymi
- brak podgladu postaci w opcji dodaj(poczta)
- brak rankingow fortowych
- brak podgladu fortow nalezacych do miasta, dla osob z poza miasta.
- brak czapek dla budowlancow(licencji na budowanie)
- zbyt wolno mija czas karencji za przechodzenie z miasta do miasta( Przez karencje oplaca sie zmieniac miasta, niz isc na zakupy i wrucic do maciezystego miasta. bo to zajmuje tylko 2h karencji ,a normalne wydawaloby sie zachowanie 4h karencji)
- Zbyt wolno mija czas reskillu. Prawda jest take ze sukcesywne przereskiloawnie sie z pojedynkowicza w celu zdobycie obu kluczy zajmuje rok czasu, i powrut na pojedynkowicza kolejne poj roku.
I na koniec to co wkurza mnie najbardziej, ale nikt tego nie zmieni - cholernie drogie premium w porownaniu do innych gier tego typu, oraz totalnie za duzy wplyw premium na gre. Fajnie by bylo by bylo ona tansze i dawalo tylko nieznaczna przewage.A tak to grajac na premce to mam conajwyzej 5 kumatych ludzi do rywalizacji. Nuda.